Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi corina,

Ik voel mij eindelijk weer wat energieker....was echt 2 weken helemaal stuk tussen 9-11 weken zwanger, werd lekker leeggezogen van mijn energie :) met alle liefde hoor!

Verder gaat het goed, slaap ook nu sinds het weekend weer wat beter en hoef niet meer 6x per nacht naar de wc dus al met al gaat het eigenlijk heel goed. Het is en blijft een wondertje na meer dan 4 jaar dus ik zal zeker niet klagen en nu wachten tot mijn buik groter wordt en ik weer een echo mag 6 maart dus nog even geduld.

Ik zou als ik jou was zeker tussendoor even een echo doen voor je bms, kan zeker niet kwaad, wordt vergoed en dan weet je tenminste als er wat tp wordt dat het zin heeft. Bij mij is 1x geannuleerd op 18mm bms en 1x een tp met 16mm wat ook eigenlijk te dik is en die is ook mislukt. De gene die dus heeft gewerkt en waar het nu is gelukt was 12.6mm mijn bms bij de tp.

Heel veel succes Corina!

liefs,

M

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Voor degene die het mss nog niet gelezen hebben Nofje is bevallen van een zoon afgelopen maandag. Nofje vanuit hier van harte gefeliciteerd.

@ Lizzy: Hoe is het met je??

@ Renate: Hoe is het nu met je meis??

@ Iris: Hoe is het met jou?? En de zwangerschap?? Kan je een beetje genieten nu??

@ Freggel: Hoe is ie?? Ben je al bij de HA om te bespreken over de immuunsysteem??

Hier gaat het redelijk. Vanmorgen GG gebeld want ik heb nog steeds bloedverlies vanaf vorige week zondag ruim 10dgn nu vind ik eigenlijk niet normaal en maak me daar zorgen over eigenlijk, maar de assistente heeft een telefonisch consult gemaakt voor vanmiddag na het spreekuur van dr.R dus vanaf 16.30uur kan dus dr.R bellen en dan hoor ik het wel. Als ik de gelegenigheid krijg vraag ik aan hem wat hij er eventueel van vind om mijn immuumsysteem te laten checken bij de HA?? ( anders doe ik het ook wel hoor hahaha :-) ) maar wil ook zijn mening weten namelijk. Dus ff zijn telefoontje afwachten en aan de hand van de tijd een afspraak maken bij de HA anders bel ik morgen.

Fijne dag allemaal.

XXX

Geplaatst

Hey Corina,

Wat rot zeg dat je zo lang blijft vloeien....ik ben benieuwd wat ej te horen krijgt met het telefoontje straks. Ik weet wel dat je niet heel erg lang op 1 tabl Estradiol kan blijven zitten, eens moet het oude BMS er toch uit. Die 1 tablet Estradio is vooral handig voor GG zelf....

Ik heb altijd een kunstmatige cyclus als ik moet wachten. Gewoon 3 weken slikken en dan kuurtje voor ongi. Is natuurlijker voor ons lichaam.

Wat dat betreft draai ik al zolang mee en met mijn kennis van de farmacie draaien ze mij geen poot meer uit! Succes straks, laat maar weten wat R zegt.

Ohja, wat betreft Immun, ik zal dat eerst bespreken met GG als we er zijn voor gesprek. Mochten zij hier niets mee doen, zal ik naar HA gaan. Onze huisarts wil liever dat de gyne het zelf regelen omdat zij immers de behandeling met ons aangaan. Maar mochten zij geen onderzoek willen doen, kom ik er toch wel aan.

verder gaat het wel ok hier, 11 febr dus gesprek met donor en dan zien we verder. Ik denk dat we dan ook afspraak met GG maken. Hopelijk kunnen we alle gesprekken plannen op 1 dag. Onze donor heeft 2 kinderen, waarvan 1 van 3,5 maanden oud. Dus niet fijn als die telkens mee moeten, is toch een gedoe.

Tot snel!!

xxxx

Geplaatst

Hallo meiden.

Nou dr.R heeft gebeld en ik moet op 1 tablet estradiol blijven en 7dgn Provera slikken, dit om mijn baarmoeder dan goed schoon te maken. Als ik over 2 en een halve week nog bloedverlies heb moet ik weer bellen, maar hij verwacht dat het goed komt. ( dit komt ws omdat ik al vanaf 17nov.jl op op 1tablet estradiol zit,)

Hij vertelde ook dat ik nummer 23 ben op de lijst en als ik over 6 a 7wkn nog niets gehoort heb moest ik maar weer bellen om na vraag te doen hoe hoog ik dan op de lijst sta. Kleine ( zacht uitgedrukt) domper maar goed.

Heb ook de stoute schoenen aan gedaan om te vragen hoe hij er tegenover stond om mijn immuumsysteem te checken, zei hij waarop ik dan precies geprikt wil worden en wat ik gelezen heb allemaal moest vergeten, tja ik zie ik weet niet precies waarop ik geprikt moet worden en dat ik weet dat het geen 100% garantie geef, maar hij vond het niet nodig.

Ik wil het eigenlijk hier niet bij laten en aan jullie vragen of jullie weten waarop ik geprikt moet worden zodat ik meer voorbereid naar de HA kan,

Meiden fijne avond.

XXX

Geplaatst

Hoi Corina,

Poeh schrik toch wel als ik lees dat je pas op nummer 23 staat. Vraag me af waar ik dan ergens sta.

Zou volgens eerdere berichtgeving van hun eind november, begin december aan de beurt zijn. Ging niet lukken in december. Blijf maar 1 estradiol slikken wij bellen........

Heb zelf vorige week naar GG gebeld en toen had Dr. Ruis 3 febr. ingesproken dat hij de week er na zou terug bellen met waarschijnlijk goed nieuws??? Nou ik 's morgens nog teruggebeld om door te geven dat ik graag mobiel gebeld wil worden aangezien ik niet thuis was. Zit je toch weer de hele avond in spanning, belt hij niet. potverdorie!!

Maandag maar weer zelf bellen!!

Vind het zelf veel rommeliger en onoverzichtelijker geworden nu ze op een andere manier werken. Weet niet of jij dat ook zo ervaard?? Nou meid hoop dat ze binnen die 6 weken al bellen, je hebt het zo verdiend!!

Liefs Maya

Geplaatst

Hoi meiden,

Corina, nummer 23..pfff daar schrik ik ook even van, net als Maya.

Het gaat niet zo snel he momenteel daar. Misschien dat ze beter een biref ofzo kunnen opstellen voor al diegenen die wachten...

Maya; heb jij net nog gebeld en weet je al wat meer?

Toevallig heb ik vanochtend ook gebeld voor een afspraak.

A.s. vrijdag konden we al terecht, echt super snel. Onze donor gaat het doen voor ons, alles is besproken. Ben helemaal blij!

Dus we gaan het traject weer in. Hopelijk na vrijdag meer nieuws :-)

Liefs Freggel

Geplaatst

Heyy Freggel,

Wat een goed nieuws dat jullie en donor hebben, op naar een mooi resultaat!!

Maya en Corina wat een lange adem moeten jullie hebben daar bij Geertgen, hopelijk gaat de wachtlijst wat sneller voor jullie. Het is al zo'n lang process en dan nog zo'n wachtlijst, leef met jullie mee hoor.

Liefs,

Mineut

Geplaatst

Fijn Freggel, dat jullie het eens zijn geworden! Was het een eerste ontmoeting met je donor?? Lijkt mij wel spannend dan!

en dan vrijdag al een gesprek...., echt super dat he zo snel kan.

Mineut, gaat alles goed?? je bent al aardig op weg volgens mij, hoeveel weken ben je nu?

Corine, tjee dan duurt het nog wel een beetje langer als je dacht, maar goed dat je dit niet van te voren wist. Ik weet nog dat je toen hier neer schreef dat je tot eind februari moest wachten. Het hele traject bestaat voornamelijk uit wachten.

liefs joske

Geplaatst

Hoi meiden,

@Freggel, fijn dat jullie er uit zijn met de donor. Succes vrijdag!

Wat een enorme wachttijden voor sommige van jullie. Lijkt mij heel lastig.

Wij zitten in de molen in Cyprus. Alles is geregeld, bloedonderzoeken, fotos van mij naar hun gestuurd. Alleen de ingevroren zaadjes moeten nog van Dusseldorf naar Cyprus worden gebracht. Nu wachten op een match met een donor en dan is de verwachting dat we in april voor een tp kunnen.

Geplaatst

Hallo dames van ECD forum,

na 2 jaar stilte sluit ik me aan bij diegene die zich orienteren op ECD. Nooit gedacht dat ik zover zou komen maar de wens is sterker. Ben me aan het orienteren in Tsjechie, ben wel benieuwd of er meer die kant opgaan?

groetjes,

Juutje

Geplaatst

Ha meiden!

Even een snelle vanaf het werk. De donor is mijn beste vriendin :-)

Dus wat dat betreft is er niet over en weer gepraat. Ging heel snel.

Tot later!

Liefs

Geplaatst

@Juutje, welkom hier. Mag ik vragen waarom Tsjechie?

@Freggel, wat een onwijs lieve vriendin!! Wij hebben ook ooit een aanbod gekregen van mijn beste vriendinnetje, maar dat wilde we uiteindelijk toch niet.

Geplaatst

Hé meiden,

Freggel wat super voor je dat je vrijdag al terecht kunt en dat je vriendin donor voor jullie wil zijn.

Juutje welkom op het forum, maar ik kan je helaas niet verder helpen aangezien wij in behandeling zijn bij het Geertgen.

Sas67, wat een spannende tijd voor jullie....

Corina hoe is het nu met je??? Voel je je al wat beter???

Mineut en Joske hoe is het nog met jullie???

Gistermorgen de hele tijd gebeld naar GG, maar kwam er niet tussen. Vanmorgen nogmaals gebeld, mijn verhaal uitgelegd, krijg ik te horen dat dr. Ruis vrijdag 2 maal heeft gebeld, maar geen gehoor kreeg huh!!! Ik zeg dat kan niet had notabene de hele avond de mobiel in mijn handen gehad. Tevens had ik die ochtend nog gebeld en gevraagd om mij mobiel te bellen en niet op de vaste. Toen hebben ze ook nog eens mijn nummer gecheckt. Bleek dat er nog ergens een heel oud nummer stond. Dus nu is er voor morgenavond een telefonisch consult afgesproken.

Ik ben benieuwd wat eruit komt!!

Liefs Maya

Geplaatst

Hey meiden,

Ben ik weer ff. Hier alles helemaal top! Een vrolijke mannetje met n grote lach!

Freggel, super dat je zo snel weer n donor hebt (lieve vriendin!) en zo snel n afspraak hebt. Op naar n berb :-)

Corina, weer wachten voor jullie. Ik hooligan dat je snel bovenaan de wachtlijst komt!

Sas, het schiet ook op voor jullie. Werkt DD ook samen met Cyprus? Heb jij in DD dr 'S? Succes meid!

Maya, benieuwd naar wat ze zeggen morgen. Spannend!

Mineut, jij gaat goed. Heerlijk hè!

Josje, knuf!

Juutje welkom. Benieuwd hoe het gaat in Tsjechie.succes!

Xxx, mees

Geplaatst

Hey meiskes,

Maya op naar een telefonisch consult wat super!!! Eindelijk!!!

Freggel wat fijn dat het zo gaat en dat het je vriendin is maakt het inderdaad wat sneller :)

Joske lief hoor dat je het vraagt, hier alles goed bijna 14 weken dus gaat de goede kant op en ik ben er wel rustig onder :) voel mij verder goed en weinig kwaaltjes!

Mees wat heerlijk dat je lekker geniet, wanneer moet jij weer werken?

Liefs,

Mineut

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Freggel: WOUWWWW wat een super goed bericht van jullie kant ik gun het jullie zo!!!!!!!! Meis heel veel succes vrijdag bij GG.

@ Maya: Spannend ik hoop zo voor jullie dat dr.R een positief bericht heeft voor jullie want het is onderhand jullie beurt hoor. Het moet.....

@ Juutje: Welkom en heel veel succes met het traject.

@ Mees: Leuk weer iets van je telezen. Alweer aan het werk pfff wat gaat de tijd toch snel.. Geniet van jullie lieve kleine manneke he??

Hier gaat het redelijk, gelukkig na 3 tabletten provera is het bloedverlies gestopt, vanavond de laatste en dan maar weer wachten op het volgende bloedverlies.

Maya wat schreef ben ik mee eens hoor ze mogen best een brief sturen dat de wachtlijst langer is geworden, want dan blijf je natuurlijk vertrouwen wekken naar je patienten/clienten toe, zo laat je ze een beetje in het ongewisse vind ik.

Ik schrok ook wel hoor na bijna 3mnd nog maar nr 23 uhhh. We zijn nu bijna 2jr onder behandeling bij GG en eigenlijk nog maar 3 terugplaatsingen gehad...

Ik hoop dat het ooit mag goed komen en anders ga ik mij toch in de loop van het jaar mij maar eens verdiepen in de eiceldonorbank die ze willen gaan openen in Utrecht medio 2013, maar goed eerst maar eens GG afwachten .

Meiden sorry voor mijn ego bericht.

Fijne avond.

XXX

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben er al even niet meer geweest maar had nu de kans om even bij te lezen.

Freggel, Wat fijn dat die lieve vriendin het wi; doen!! Geweldig!

Corina, Gos zeg.. weer wachten! Je bent al zo lang bezig, Nooit gedacht dat die wachtlijsten alleen maar langer zouden worden. Ik zou denk ik ook die ECD bank in 2013 in de gaten houden. Ik zou niet weten hoe lang het nog duurt als je 23ste op de lijst bent. Ik weet dat ik ooit 9de stond en diezelfde maand nog aan de beurt was.. Maar daar valt dus geen pijl op te trekken. Ik kan alleen maar hopen dat het heel snel gaat voor je.. xxxxx

Sas, Ik wist niet van mogelijkheden in Cyprus maar zo te horen gaat het ook best snel voor je! Succes!

Maya, Ik heb het ook vaak aan de hand gehad dat ze me dan die avond niet bele. Zo frustreren! Maar ik ben benieuwd wat ze zeggen morgen...

Mineut, Alweer 14 weken! Wow dat gaat snel! En fijn dat je weinig klachten hebt. Hoop dat dat zo voor je blijft!

Voor de mensen die ik vergeten ben! Heel veel geluk. Ik denk ook aan jullie.

Nou en dan nu even officieel bericht ;-)

Op maandag 6-2-2012 is onze kleine Prins geboren! Zijn naam is Joshua Ardin en hij woog 3300 gram!

De bevalling is die middag ingeleid omdat hij een hartritme stoornis had..

Tegen half 1 zijn mijn vliezen gebroken en rond 1 uur kreeg ik een infuus met wee-opwekkers..

Ik had toen rond 2 cm ontsluiting. Tegen een uur of 4 nog maar 3 cm. Dus wij dachten dat het de volgende dag zou komen.

Niets was minder waar, want tegen 7 uur wilde manlief even wat gaan eten en kwam mijn moeder me even gezelschap houden.

Ik zei al tegen hem... ik moet poepen schat.. ik moet echt heel erg!

Dus rond 7.15 keken ze weer hoever ik was en zat ik ineens al op 8 cm!!! De weeen werden ook veel erger en toen hebben ze de epidurale ook uitgezet.

Tegen 7.30 kon ik het bijna niet meer ophouden en toen heb ik gezegd dat ze manlief moesten bellen, want ik wilde niet zonder hem bevallen!

Ik heb voor hem tot 7.45 ongeveer og weeen weg lopen puffen, die echt gruwelijk krachtig waren en toen kwam ie dan eindelijk binnen.

Hij heeft zn jas uitegdaan is naastme gaan staan en heeft me ondersteund en vastgeklemd. Ik mocht meteen gaan persen. Toen was t ff voor 8!

Na 14 minuten persen hebben ze me een klein knipje moeten geven en na nog 1 keer is onze kleine man geboren om 20.09!

Hij voelde echt meteen als van mij! En ik kon alleen maar ontspannen en stoppen met trillen als ik hem in mn armen had liggen! Dat moment was zo bijzonder!

Ik ben zo gelukkig! Hij heeft 24 uur aan een ctg gelegen ivm zijn hartje. maar dat is nu allemaal helemaal goed! Wel moet hij ff op controle begin maart. Maar ik heb er vertrouwen in.

Hij is echt een wolk van een baby. Heel rustig (net als ik) en huilt echt alleen maar alse r iets aan de hand is. Ik kon me geen mooiere bevalling en kraamtijd wensen! En ik ben mijn donor zo ontzettend dankbaar!

Nou genoeg geleuterd... Tijd voor een foto!

[ATTACH=CONFIG]3600[/ATTACH]

Geplaatst

Oooh Nofje,

Van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon. Wat een scheetje zeg.

En wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan. Wat een geweldig gevoel moet dat zijn.

En nu lekker genieten van alles wat gaat komen. Dikke knuffel voor jullie.

Liefs maya

Geplaatst

@Nofje, gefeliciteerd met je zoon! Wat een schatje.

Ja Cyprus is minder beken in NL, maar ik werd door iemand van een ander forum erop geattendeerd. Veel mensen uit Engeland gaan naar Cyprus

@ Mees, ja dat schiet op he. Nee DD werkt niet samen met hun,maar ik doe in NL de echos. We komen nu niet meer in DD. We hebben wel dara de Icsi's gedaan bij

Dr. S

Geplaatst

Ook voor ons is de boel gaan draaien voor de Dogus kliniek in Cyprus. Afgelopen weekend alles in gang gezet. Aangezien het weer daar in april erg lekker is hebben we besloten om in april te gaan en hoe fijn: de kliniek werkt daar gewoon naar toe. Binnen een week of 2 ontvang ik een 'protocol', hierin staat mijn medicatie omschreven, wanneer je met welke medicijnen moet beginnen en wanneer je een echo moet laten doen. Aangezien ik aan de pil ben heb ik al laten berekenen aan de hand van mijn cyclus wanneer we in Cyprus moeten zijn. Zoals het er nu naar uit ziet vliegen we 20 april naar Cyprus en aangezien we er een vakantie van maken denk ik begin mei weer terug. Echt heerlijk dat ik binnenkort de vlucht al kan regelen. Kliniek zorgt voor het hotel, etc. We hebben er helemaal zin in en gezien de super communicatie van afgelopen 2 maanden hebben we er ook weer wat meer vertrouwen in gekregen. Vorig jaar 4 april hadden we onze intake bij Eugin en zie hier: ben je toch bijna alweer een jaar verder.

@Sas: Wie weet zijn we er straks wel tegelijk!

@Mees: Leuk weer wat van je te horen.

@Maya en Corina: Succes meiden. Volhouden hoor!

@Freggel: Wat heerlijk dat je binnenkort ook weer kan starten.

Geplaatst

@Doorzettertje,

Nog steeds een goed gevoel he bij Dogus? Ik ook! Ik wacht ook op mijn protocol, duurde wat langer omdat de eerste aanbetaling niet goed was gegaan. Ik slik niet de pil, dus kan nog niet plannen. Maar zou ok het liefst voor die periode gaan omdat zoals het er nu uitziet mijn vriend dan weer thuis is van werk. Hij is ip va half april /t/m 20 mei thuis, dus daarin zal het moeten gebeuren. Als dat niet lukt dan ga ik alleen met mijn moeder. We hebben wat dat betreft de "mazzel"dat we via Tese ingevroren zaadjes hebben waar mee gewerkt gaat worden. Wij hoeven ook maar 3 dg er te zijn hierdoor ipv 5

Geplaatst

Lieve Nofje,

Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon wat een wonder inderdaad.

Gelukkig kwam je man nog op tijd aangezien ik mij kan voorstellen het wegpuffen van weeen ook geen pretje is als je wilt persen :)

Geniet van alles en na deze lange weg absoluut zo welkom en zo verdient!!!!

Liefs,

Mineut

Geplaatst

Wauw!! Nofje, gefeliciteerd met Joshua. Mooie naam voor n mooie zoon! (hihi, dat pakje hebben wij ook;-)

De 2e baby van ons forum. Super en er gaan er veel volgen..!

Wat is het genieten hè , van je kleine mannetje!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Nofje: Super gefeliciteerd!!!

Je hebt een schitterend mannetje gemaakt.

Nu lekker genieten mama.

En mooie naam zou ik ook gekozen kunnen hebben.

Gelukkig niet het 2e kindje hoor.

Helena heeft 2 zoontjes gekregen.

Mylo is mama geworden

Chantal een meisje en 2e in wording

Kera zal ook bevallen zijn maar helaas niets van gehoord.

En de mama van Noa

En gelukkig nog meer.

Gelukkig zijn er in dit topic aardig wat baby's geboren.

En ga zo door dames ik hoop dat jullie allemaal jullie droom waar kunnen maken.

Ik duim voor jullie!

Zet hem op! De aanhouder moet winnen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden