Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie berichtjes en medeleven.

@Sas .. wat verschrikkelijk... en wat een moeilijke tijd maak je nu mee..Heel veel sterkte gewenst!!

@ Bootje..ik duim voor je mee dat je emmy lekker blijft vastgeplakt zitten waar die nu zit en daar nog lekker 8 maanden blijft zitten..

@ Corina ..ik duim mee!!duimen%20draaien.gif

Ik heb Geertgen gebeld en moet nu wachten totdat mijn menstruatie er door komt.. helaas nog niet ..zit nu op 17 dagen na tp..

zodra die er is mag ik een nieuwe afspraak plannen voor de echo op dag 10 van de cyclus om mijn bm na te kijken en dan hopelijk een week daarna onze 2e TP (mits cryo goed ontdooid)

Mijn man was erg lief donderdag,had zelfs een boeketje gehaald en eten zodat ik niet hoefde te koken..:love7: was voor hem toch ook wel een teleurstelling..

Nu alles verwerkt en afgesloten en op naar poging nr 3.. ( 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch ;-) )

Groetjes Roos

Geplaatst

Roos, rustig afwachten die ongi. Hoop voor jullie dat ie maar snel mag komen, kun je ook door!

Corina, hoe gaat ie daar?? Pffff meid wat hoop ik dat het gelukt is...

Sas, ik denk aan jullie.

Sannemiek, hoe voel jij je? Ook jij: op naar die posi test mop!

Bootje, de 22e komt steeds dichter bij......nog even!!! Nog steeds alles goed? geen bloed/bruinverlies gehad?

Maya, mocht je nog eens meelezen, denk nog steeds aan jou hoor. Hoop dat alles 'goed' met jullie gaat. xxxx

Lizzy, ook jij start-klaar. Hoe voel je je onder deze nieuwe kans?

Ik heb ongi geworden. Hopelijk voor het laatst voor de komende 10 maanden. Vandaag de Lucrin injectie, in mn bil haha! GG heeft deze netjes naar mijn eigen Apotheek gefaxt, kan deze dus na werk ophalen. Erg fijn allemaal, die medewerking. Ik hoef maar te bellen.

Het schema van D.ogus is erg uitgebreid, dus de komende maand ben ik echt een pillen-monster hahaha.

Verder weinig nieuws vanuit hier....we tellen gewoon af,... nog 25 dagen...

Geplaatst

Hoi freggel,

voor jou nou ook de start.. Duurt nog wel even maar er gebeurt weer wat . Lijkt me een fijn gevoel.

succes met de injectie, geen pretje inderdaad..

Ik heb nog geen bloedverlies oid gehad? Afgelopen nacht was een spannende nacht, vorig jaar ging het in die nacht fout. Het zegt niets hoor maar het is voor mij een psychische mijlpaal. Nu nog 10 dagen wachten op de echo.

ik voel me nog steeds heel erg moe, bij vlagen erg misselijk en plas nog heel vaak en veel. Mijn darmen zijn van slag heb ik nooit.

heb met een potje gejankt om het feit dat ik nu toch zwanger ben en er echt niet meer op gerekend had. Het voelt erg onwerkelijk en toch ook eng.

Liefs bootje

Geplaatst

Dank je wel allemaal voor de lieve reacties.

@Bootje, lekker je emoties laten gaan meid. En hop naar een super echo.

@Roos, gaat het een beetje met je, hopelijk kunnen jullie weer snel beginnen.

@freggel, Yeahhhh, eindelijk weer van start. Verder met aftellen en dan richtin C.yprus.

@Sas, hoe gaat het met jou meid. Trek je het nog een beetje.

@Corina, hoe gaat ie daar, Mijn duimen draaien op volle snelheid.

Wij hopen ook dat ons kleine bloempje blijft plakken.

Zelf denk ik dat ik vandaag de innesteling heb gevoeld. Had vanmiddag en nu nog af en toe een paar kleine steekjes links onderin mijn buik / baarmoeder.

Volgens een berekening via een website die ik heb gevonden, zou ik dus gisteren of vandaag de innesteling moeten hebben, dus het zou goed kunnen.

Heb gisteren nog wel even naar het ziekenhuis gebeld omdat ik afgelopen weekend, wel wat last had van krampen in mijn buik, volgens de arts was dat normaal en had dit nog te maken met de catheter waar ons bloempje mee is geplaatst. Was daardoor heel erg gerustgesteld.

Nu is het afwachten tot we mogen testen. Weet alleen niet of ik het vol kan houden tot de dag dat het dan uiteindelijk mag.

Op hoeveel dagen na de PU of TP hebben jullie getest??

Geplaatst

Dankjewel Sannemiek!!

En jij lekker met emmie bij je. Wat n mooi teken, die ooievaar. En vandaag waarschijnlijk de innesteling. Wat apart...er zijn er meer die te voelen. Ik voelde t niet. Nou meid, nog ff die (shit)wachtweken door en voila. Ik mocht na 9 dagen testen maar was 4 dagen oude emmie. Meestal is het zo'n 2 weken.

Ik duim hoor.

Jelly, nou...dan moet ie helemaal niet piepen ;-)

Ja, is wel zwaar he, als je bedenkt wat je allemaal al hebt moeten verduren. Maar...t is gelukt..heb niets gehoord bij t nieuws over bomontploffing;-)

En..nu op naar n beebje!

Bootje, ja, je darmen kunnen flink van slag raken. Hopelijk snel weer 'normaal'.

Roos, wat lief van je hubby!! En jazeker; 3x is scheepsrecht!

Freggel, jazeker, voorlopig niet meer ongi. Ben je dat trouwens vanzelf geworden? Is dat door de poging met eigen cellen? Want eerst was je dat toch niet of wel? Staat me iets van bij. Of misschien was dat n ander. En nu dus je bms opbouwen? Doen ze daar meer dan progy en pil? Nou meid, steeds dichterbij komt he. Zo spannend!

Corina, hoe is het ? Vertel vertel! We duimen mee meid!

Geplaatst

Hoooooi!

Meessie, ik ben niet vanzelf ongi geworden. Ik slik eigenlijk standaard Estradiol welke ik gedurende 4 weken opbouw en op het laatst een kuur (soort Provera)erbij, waarvan ik na het stoppen ongi word.

Ben dus elke maand gewoon op tijd, maar niet 'all naturel' zeg maar hahah. Mijn BMS opbouw is nooit geen enkel probleem. En ja, ze doen daar zeker meer dan Progy....heel schema (lijkt op Düsseldorf..incl Pred en bloedverdunning, en AB) Maar dat gebruikte ik allemaal al tijdens de laatste poging, dus op paar dingen na geen nieuws voor me.

Rest van de meiden, nog even wachten en dan testen!

xx

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Nou hier ben ik dan even want ik probeer niet zoveel ff op het forum te komen puur uit zelfbescherming dus niet om jullie hoor.

Ik doe dit om te proberen zo neutraal de ww door te komen en mij zo niet gek te maken..

@ Roos: Meis wat verschrikkelijk balen dat het niet gelukt is vanuit hier een hele dikke knuffel en neem je tijd om dit te verwerken.

@ Freggel: Meid bijnaaa 9mrt en dan gaat het voor jou ook beginnnen. Ik duim en hoop zo voor jou dat dit de laatste ongi voor je mag zijn....

@ Bootje: Jou gedachten is heel logisch hoor dus niet gek,je heb nou eenmaal vorige jaar een mk meegemaakt en dat gaat niet in je koude kleren zitten. Meis op naar een super mooie echo volgende week. Mijn duimen draaien overuren voor je.

@ Sas67: Meid hoe gaat het nu?? Weet je al iets meer wanneer er onderzoeken plaats vinde?? Ik hoop en duim echt oprecht dat die uitslagen een licht puntje kunnen geven in deze rotperiode voor jullie..

@ Mees: Als jullie overwegen om voor een tweede kleine mees te gaan zeg ik gewoon doen hoor lekker je hart volgen.. Ik snap je gevoel wel tegenover de meiden die nog steeds met lege handen staan.. Heb je verder al actie ondernomen of denken jullie ernog over??

@ Sannemiek: Meid wat een mooie emmy heb je aan boord zeg een mooi bloempje. Ik duim heel hard dat dit bloempje mag uitbloeien tot een mooi lief klein wondertje die over 81/2mnd geboren mag worden..

Meiden bedankt voor jullie belangstelling met de vraag hoe het met mij gaat nou dat ga ik jullie vertellen.

Hier gaat het goed alleen ik zit nu aan het begin van de tweede week en het valt me best zwaar moet ik zeggen.

Ik voel me goed ben af en toe duizelig steekjes in mijn buik. Ook heb ik dagen dat ik niks voel en dat maakt mij erg onzeker voel terwijl dat helemaal niet hoeft want het kan gewoon nog alle kanten op daar probeer ik mij ook aan vast te houden.( + die stomme bollen kunnnen je ook van de gek houden ;) )

Wat ik ook erg aan het doen ben wat ik eigenlijk niet moet doen omdat gewoon elke tp met de bij behorende ww anders kan zijn is dat ik deze ww erg vergelijk met de ww van de laatste keer dat ik toen toch zwanger was stom eigenlijk...!!!! Maar goed ik hou mij rustig neem mijn vitaminetjes en wacht geduldig tot de 19de als ik ga testen........

Meiden allemaal een fijne dag en ik hou jullie in de gaten hoor ;)

Liefs Corina..

Geplaatst

He Corina, leuk van je te horen.. Toi toi toi blijf duimen voor je. Voor je het weet is het de 19 e ..... Zeg ik optimistisch.

hoop zo dat je zwanger bent.

Sas, hoe gaat het met je? Denk aan je en een dikke knuffel

sannemeke hoe voel je je? Duim ook voor jou. Xx

mees ook voor jou een knuffel...

freggel hopelijk voor jou ook de laatste menstruatie... Mooi dat geertgen zo meewerkt.

liefs bootje

Geplaatst

hey dames, ook ikkomnet als corina gedurende wachtweken niet zo vaak.

Zag dat verschillende mensen hadden gevraagd hoe het met me ging. Het gaat heel goed metme, heb minder lastvan de kwaaltjes die ik vorige keer wel had, al vind ik dat wel eenbeetje eng. Ik denk gisgeren de eisprong gevoeldte hebben, maar ikhad vamdaag op t zelfdeplekals gisteren ook wat kleine steekjes, dus ben nu niet meer zo zeker van mijn zaak.

Sinds vanochtend ook mt vlagen misselijk, maar dat kan ook doorde bollen komen.vind de wwnu wel moeilijkerdan vorige keer.weet ook niet of ik het totde21e olganoudn omniet tetesten. ht liefst zou ik u albginnen,maardat haalt iets uit denk ik.

Ik kon vandaag ht wachten op debriefvan het Emc niet meerbedwingen en heb daarom gebeld. Wij krijgen normaal pe brief te horen of ercryoszijn namelijk.

En na eerst een aantal vraben van de labmedewerksr, o techecken of ik d juiste persoon was, kreeg ik antwoordEn hijmzzkte mesuper blij. Zllebei de overgebleven embryos, zijn ingevroren. Yeahhhhh twee cryos. We hopen natuurlijk dat we ze n iet nodighebben en datons bloempje lijft plakken.

ik wens iedereen suc6 met wachten.en hopelijk voor ons allen een goede test en/of echo.

Geplaatst

Meiden,

We hebben na een goed gesprek met de artsen besloten om een vlokkentest te doen. Deze kan as maandag al mits de placenta zo ligt dat er geen risico voor Uk is. Op de echo vandaag was dat wel het geval. De arts hoopt dat dat maandag anders is. Indien de test gedaan kan worden hebben we woensdagmiddag de uitslag al. Dit is nog een beperkte uitslag of er 1vd 3 trisomieen waarop we hoog scoren aanwezig is. Zo ja dan kunnen we zelf al een keus maken aangaande wel/niet beeindigen van de zwangerschap. Indien de uitslag goed is, kan de vlag nog niet uit want we moeten dan 2 weken wachten op de volledige uitslag die aangeeft of er andere afwijkingen zijn en welke dat dan zijn. De bloedtest via Duitsland is minder adekwaat en test alleen op die 3 trisomieen en niet op andere afwijkingen , die wij wel willen weten. We doen wel in onderzoeksverband mee aan de bloedtest,maar krijgen daar dan geen uitslag van te horen.

Aan de ene kant ben ik "blij"met de snelle actie. Hoe eerder we "het"weten hoe beter. Maar ik vind het ook doodeng omdat als het niet goed is de vreselijke beslissing geomen moet worden.

Ik merk dat probeer om afstand te nemen van Uk, zo van als we toch afscheid moeten nemen dan maar niet hechten. Maar merk ook dat ik dat niet goed kan. Voelt ook niet eerlijk naar Uk toe. Weet niet of ik het zo uitleg dat jullie het begrijpen.

Kortom we weten iets meer maar de onzekerheid is er nog wel voorlopig.

Ik lees wel mee maar heb ff geen puf om op een ieder te reageren, dat wil niet zeggen dat ik aan jullie denk!

Geplaatst

Hi lieve Sas, wat een spannende emotionele tijd voor jullie... wat je schrijft over het hechten aan Uk, dat komt mij erg bekend voor. Uit de triple-test bij Féline* bleek ook een zeer verhoogd risico op de 3 trisomien en ik weet dat ik vanaf dat moment een heel dubbel gevoel had. Erg verwarrend en erg slopend! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid gaan krijgen zodat jullie samen verder kunnen kijken dan de dag van morgen. Sterkte meis!

Bootje, jij aan het aftellen?! Tel met je mee...

Corina en Sannemiek, jullie in de heel spannende gekmakende ww! Hang in there en op naar een dubbele streep!

@all, ik schrijf even wat minder mee deze weken. Erg druk op het werk met deadline voor project, volgende week op vakantie en een cryo terug maar helaas ook weer bloedverlies op dag 6 na eisprong waardoor deze poging al erg snel over lijkt te zijn. Nu in overleg met Gent om te kijken hoe we mijn cyclus stabiel genoeg kunnen krijgen voor de laatste cryo dan wel eiceldondatie. Als dat bloedverlies niet te voorkomen is dan heeft het allemaal niet meer zo heel veel zin;-( Beetje veel bij elkaar helaas...

Lieve groet,

Geplaatst

Sas,

Jullie moeten je in een emotionele achtbaan bevinden. Ik denk veel aan jullie. Alles is ook zo tegenstrijdig; je kunt de tijd wel wegkijken, maar wilt de tijd ook stilzetten: zo bang voor wat er komen gaat.

Voel je niet schuldig over dat afstand nemen. Ook ik merk nog elke dag dat ik bang ben om uiteindelijk met lege handen te staan. Je hebt al zoveel meegemaakt. Maar wat hoop ik dat jullie uiteindelijk toch goed nieuws zullen krijgen.

Djanne

Geplaatst

Freggel, o, ik begrijp het. Ja, ik wist dat je toen met meds ongesteld werd, maar dacht dat het misschien door de pogingen natuurlijk op gang was gekomen. Dus er is veel meer daar, qua meds. Ja, k blijf me verbazen dat het overal weer anders gaat. Nou ja, maakt niet uit...als je maar zwanger wordt en n beebje mag krjgen.

Corina, ja, die 2e week is killing he. Vond ik ook. Dan wordt het toch spannender. En ook logisch dat je het vergelijkt met toen je zwanger werd. Maar iedere x is weer anders. Het blijft zo moeilijk om echt te weten dat het goed (of fout) zit, voordat je test. Nou, de duimen maken overuren hoor!

En goed advies van je. Dat is idd het beste. Nee, we hebben nog geen actie ondernomen. Maar..we gaan binnenkort bellen of mailen.

Ceeke, er is nog hoop toch, dat het goed zit? Of ben je ongesteld geworden. Ik hoop zo voor je dat het toch goed mag gaan. Er wordt geduimd hoor.

En Sannemiek, ook al ver op weg in de wachtweken. Het wordt steeds spannender.

Roos, nogmaals n big hug.

Dankjewel Bootje! Lief! En bijna je echo..nog een weekje. (LANG!)

Lieve Sas, meid , wat n heftige tijd voor jullie. Fijn dat er n plan is. Maar wat n spanning. En kan zeker begrijpen wat je zegt over hechten/niet hechten. Je wilt het niet teveel, voor t geval het fout zit, maar ook hou je al van je kleine ukkepuk. Wat moeilijk he. Heel veel sterkte met alles wat gaat komen en....we duimen en duimen dat je n goede uitslag hebt en je kleine beeb gezond ter wereld mag komen. Hele grote knuffel!

xxx, mees

Geplaatst

Lees bijna iedere dag en wil effe nu alle meiden sterkte en veel geluk wensen in welk traject jullie ook zitten.

Sas: Heel veel sterkte!

Mees: Heb je plannen waar en wanneer je begint?

Freggel: Sterkte met de medicatie, heb je ook pb gestuurd.

Sanne/Corina: Lastig hoor, die killing weken. Moeilijk om in kleine stapjes te denken, althans voor mij. Veel Geluk, dat is echt wat bij dit traject echt onmisbaar is.

Toy Toy...

wacht op meer info. van Dogus, voorschot is onderweg naar ze!

Liefs Jelly

Geplaatst

Spannend Jelly, het gaat dus echt gebeuren. Dogus...here you come! Samen met Freggel, heel erg leuk. Gaan jullie rond dezelfde tijd? Zou wel bijzonder zijn, als jullie elkaar daar tegen kwamen.

Wij willen eigenlijk wel nu (hihi) maar hebben nog geen contact gelegd. Gaan van de week doen. Wel spannend, want...ligt eraan of de donor nog n x wil.

Hebben geen idee of dat mogelijk is. Vandaar. Kriebelt wel hoor. Ook al zo spannend wat het antwoord is...

Geplaatst

He mees, leuk hoor dat je stappen gaat zetten. Hopelijk wil de donor nog een keer....

hoe gaat het met mini mees....

jelly ook voor jou komt het nu gauw... Succes en zal voor je duimen.

Sas je bent elke dag in mijn gedachten. Nogmaals een dikke knuffel.

corina hoe gaat het met jou?

sannemiek hoe gat het met jou? Kunnen jullie het nog uithouden ?

wimmir, hoe gaat het met jou?

djanne hoe gaat het met je? Kun je het nog volhouden?

ik vandaag nu 6 weken, kan niet wachten tot vrijdag, wat kan dat lang duren een week. Ben vreselijk moe, herken die moeheid echt niet . Gelukkig ben ik het weekend vrij en kan ik bijtanken. Blijf het zeer onwerkelijk vinden en denk best vaak hopelijk blijft het goed gaan en halen we vrijdag de echo.

wens iedereen een fijn weekend.

liefs bootje

Geplaatst

Hey meiden,

@Mees, wauw echt al weer stappen aan het ondernemen voor een Brusje voor minimees

@Jelly, spannend hoor bijna naar C.yprus

@Freggel, ook voor jou bijna zover. Aftellen geblazen!!!

@Bootje, Wauw 6 weken al weer. En spannend aankomende vrijdag de echo.

@Corina, spannend bijna testen. Op naar 2 streepjes.

@Wimmir, hey hey hoe gaat ie nu met jou?

Hier gaat alles zijn gangetje. De darmpjes zijn al weer vollop aanwezig en maken geluiden, waar je u tegen zegt. Ik voel me voor de rest heel erg goed. Heel anders als de vorige keer, waar ik heel veel last had van kwaaltjes. Nu juist niet. Een paar dagen na de TP wat last van steekjes links onderin mijn buik. Dacht zelf aan de innesteling. Verder ook wat misselijk zo nu en dan. Maar niet om te zeggen wat voel ik me beroerd of zo.

Het is wel spannend en het liefst zou ik nu al beginnen met testen, maar nee, ik hou het netjes vol tot aankomende donderdag.

Aan de ene kant denk ik ik voel niets, dus het zal wel niets zijn en aan de andere kant.... tja het is zo moeilijk, ik kan er mijn vinger niet op leggen.

Geplaatst

Hallo Dames,

Eindelijk ben ik ongi geworden..nu mag ik maandag op mijn verjaardag :-) Geertgen bellen en voor 25 februari een echo plannen en als die goed is krijgen we hopelijk dan rond 04- maart weer een tp,mits eskimo goed ontdooid!

Freggel, Ik ben heel benieuwd hoe het straks in Cyprus gaat,wij hebben namelijk ook besloten mocht het hier niet lukken binnen de nog overgebleven poging om daarna naar Cyprus te gaan..heb heel fijn contact met hun gehad en heel veel positieve verhalen gehoord van dames die al 11 jaar bezig waren en het in Cyprus bij de 1e poging is gelukt!

Corina,die 2e week vind ik toch het zwaarste..maar je bent er bijna doorheen!! nu duimen voor ook een positieve test!

Ceeke, Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Sannemiek, nog even en je mag testen!! ik duim voor een positieve test!!

Bootje ,spannend bijna je echo!

Sas, wat heftig allemaal..en moeilijke beslissingen die er nog aan komen..volg je hart en doe wat goed voelt voor jou en kleine uk!

Groetjes Roos

Geplaatst

Bootje, wat ontzettend spannend. Nog 6 dagen en je hebt eindelijk!! de echo. Ja, wat kan dat lang duren he. Echt dag bij dag leefde ik toen. Heel veel succes he! En op naar n mooie echo!

En dankjewel. Ja, vindt het ook spannend. Ik ga morgen mailen. Ben al zenuwachtig!

Met mini mees gaat het geweldig. Echt n schat van n mannetje. Hij loopt en rent en dolt. En ook zo lekker vrolijk. Ben echt gezegend hoor, met zo;n liefie.

Sannemiek, ja, leuk he. Hebben ook echt zin. Maar ja, wat als t niet kan? Nou ja, niet aan denken.

En jij dan...nog veel spannender. Nog maar een paar dagen. Al zal het heel lang duren. En...dat niets voelen, alleen beetje steekjes; vind ik n goed teken. Je leest vaak dat degenen die heel misselijk zijn en gevoelige borsten hebben, juist niet zwanger zijn. Dat komt vaak later.

Nou...de duimen blijven draaien!

Roos, eindelijk ongi. Soms is dat lang wachten he. En hopelijk hoeven jullie niet naar Cyprus en lukt het met jullie eskimootjes.

Sas, grote knuffel!

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden