Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik had mezelf vandaag zo graag vanaf het wachtbankje juli naar het uitgerekend april 2011 forum overgeplaatst, maar helaas. Ik heb nog steeds geen zekerheid. Hcg was vrijdag "slechts" 65 en vandaag 125. Geen goede stijging, volgens het ziekenhuis. Ik ben een soort van zwanger, maar waarvan???? Een leeg vruchtzakje? Of heb ik gewoon een superlaag hcg??? :shootme: Ik word er niet goed van. Maandag opnieuw bloed laten prikken, maar of dat duidelijkheid brengt? Ik heb er een hard hoofd in en vertrouw het gewoon niet. :hmh:

Als ik "normaal" zwanger zou zijn, zou ik nu 5 weken en 3 dagen zijn en dus uitgerekend op 4 april. Maar ben ik nou zwanger of niet en gaat het goed komen of krijg ik maandag de zoveelste teleurstelling?

Voor iedereen die zwanger is: gefeliciteerd en geniet ervan. Ik wacht maar weer af.....:sad1:

Liefs,

Lot

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooh Lot wat frustrerend is dit voor jullie. Je hoort wel eens vaker dat er laag start hcg is maar het enige wat je nu kunt doen is afwachten.

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Succes!

Geplaatst

dank je wel, Sylvie. Als ik jouw lijstje zo zie, weet jij ook alles van diepe teleurstelling en frustraties..... Succes in september!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Tobbee, :bf_new: je mag me erbij zetten!!

Vandaag bloedtest en HCG van 1089 (TP 21-7 van 2 cryo's) erg hoog lijkt mij, is dat meer kans op tweeling of iest anders te betekenen? Ik heb 11 augustus mijn eerste echoal (5,5wk). En 10 april uitgerekend volgens de berekeningen.

Geplaatst

@ Lot Jeetje wat een onzekerheid zeg voor je! Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen want het wachten duurt o zo lang.... Ik geeft je daarom ook maar een digi knuffel maar ik zo graag mee voor je doen... :hugs2: Ik ga heel hard voor je duimen op een hele mooie uitslag maandag! :gekruiste vingers 2

@ Celine Gefeliciteerd!!! Wat een mega uitslag zeg! Zijn het er geen 4 hahahaha Wat fijn zeg dat je al zo snel voor een echo mag. Ik moet nog heeeeel lang wachten... En vergis ik me nou of heb jij ook al vrij snel kunnen testen? Ik was ook vrij snel (ook een cryo) ik mocht op dag 9 na de terugplaatsing al testen. Maar min HCG was toen 66 dus zelfs met het dubbele redt ik het niet hihi Ik zal je op het lijstje zetten, gezellig!!!

Liefs Toobee

Geplaatst

2e HCG test:

Dreutel: 2 augustus 2010

Toobee: 2 augustus 2010

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 5dgn)

Mallie: 17 augustus 2010

Dreutel: 18 augustus 2010

Amel: 23 augustus 2010

Yara: 24 augustus 2010

Toobee: 26 augustus 2010 (7 wkn, 6 dgn)

Uitgerekend:

Mallie: 2 april 2011

Dreutel: 4 april 2011

Toobee: 8 april 2011

Yara: 8 april 2011

Celine: 10 april 2011

Hi Meiden,

Ik heb het lijstje maar weer eens aangepast. En volgens mij klopt ie zo wel weer :-D

Liefs Toobee

Geplaatst

Hallo.

Lot dat lijkt mij idd heel onrustig.

Ik heb zelf geen ervaring met het HCG prikken.

Veel sterkte.

Liefs

Geplaatst
@ Lot Jeetje wat een onzekerheid zeg voor je! Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen want het wachten duurt o zo lang.... Ik geeft je daarom ook maar een digi knuffel maar ik zo graag mee voor je doen... :hugs2: Ik ga heel hard voor je duimen op een hele mooie uitslag maandag! :gekruiste vingers 2

@ Celine Gefeliciteerd!!! Wat een mega uitslag zeg! Zijn het er geen 4 hahahaha Wat fijn zeg dat je al zo snel voor een echo mag. Ik moet nog heeeeel lang wachten... En vergis ik me nou of heb jij ook al vrij snel kunnen testen? Ik was ook vrij snel (ook een cryo) ik mocht op dag 9 na de terugplaatsing al testen. Maar min HCG was toen 66 dus zelfs met het dubbele redt ik het niet hihi Ik zal je op het lijstje zetten, gezellig!!!

Liefs Toobee

Toobee,

Ik had gisteren bloedtest, wd 14, dus niet echt vroeg van 2x cryo tp op 21 juli. ivm 2x eerdere bbz (en nog steeds mogelijk in holtes van je bm waar eileiders zaten 0.00001%)heb ik eerder echo, ik hoop dat ze iets zien zitten, al lijkt 4 me een beetje veel en heftig :ohmy:, maar dat het er meer zijn verhoogd de kans wel met dit HCG.

@ lot, ik denk aan je en duim voor je!! Als het kon zal ik zo wat HCG aan je willen geven!

Geplaatst

@Celine: dat zou toch al te mooi zijn, gewoon hcg delen en dan allemaal positief!!

Ik wacht en wacht en wacht, maar wie niet eigenlijk..... het is voor ons allemaal zwaar, onzeker, zwanger of niet zwanger....pfffffff heftig hoor!

Liefs,

Lot

(weer bijna een dag voorbij, waarin iig geen tekenen van mk of bbz) :help:

Geplaatst

Hallo Tobee e.a,

Over MvM; Ik heb mij gisteren tel. aangemeld en vandaag is er al iemand geweest.

Ik ben al begonnen.

Liefs Amel

Geplaatst

Vandaag 't ziekenhuis gebeld en gevraagd of er maandag behalve bloedprikken ook een echo gemaakt kan worden, dan weet ik tenminste of er iets zit, waar het zit en of het nog wat gaat worden......maandag is dus echt D-Day......

:duimen draaien:

Fijn weekend iedereen!

Liefs.

Lot

Geplaatst

Heel goed Lot, een echo +hcg waarde dan weet je tenminste hoe het zit. Stress is voor niemand goed. Ik zal een kaarsje voor je branden maandag!

Geplaatst

Wat ontzettend balen Lot, hopelijk krijg je maandag goed nieuws! Ik zal aan je denken!

Ik krijg geen HCG-metingen, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe het er bij mij voor staat. Krijgen jullie bloedtesten in het ziekenhuis of gaat dat via de huisarts? Ik vertrouw er maar op dat het allemaal goed gaat, maar soms zit je toch te twijfelen of het goed zit. Ik heb nauwelijks kwaaltjes, een beetje gevoelige boobs, maar niet pijnlijk en af en toe heb ik wat zeurderige buikpijn, maar daar heb je het wel mee gehad. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet misselijk ben maar aan de andere kant is het ook best fijn om wat bevestiging te krijgen dat het echt zo is. Ach ja, zo is er altijd wel wat he :icon_biggrin:

En Toobee, dat vroeg wakker worden heb ik ook. Normaal ben ik een echte uitslaper, maar nu ben ik rond 7.00 uur klaarwakker en het eerste wat ik dan denk is: yesssss, ik ben zwanger en dan word ik zo hieper dat ik niet meer in slaap kan vallen, dan ga ik maar originele babynamen bedenken haha....

Hoe gaat het verder met jullie? Nog leuke plannen voor het weekend?

Mijn neefje van 5 komt zo logeren, dus wij hebben een druk weekend voor de boeg, maar wel gezellig natuurlijk en nu kunnen we stiekum al een beetje oefenen haha

Fijn weekend allemaal!

x Yara

Geplaatst

Hi Yara,

De bloedtests worden in het zkh gedaan. Maar weet je wat nou zo raar is? Als ze m'n hcg niet hadden gemeten, had ik niets geweten, was de test uiteindelijk toch positief geweest en heb ik nu precies dezelfde netniet kwaaltjes als jij..... gevoelige borsten, een zeurderig gevoel in mijn buik en heel vroeg klaarwakker.....

Mijn neefje van 6 komt zo aanwaaien, altijd gezellig. Morgen huishouden doen (wordt toch rotweer) en zondag lekker pijamadagje, nou en dan is 't maandagochtend.....op naar de ferti-poli.

Heel fijn weekend en geniet maar lekker!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Hallo allemaal!

Sinds gister heb ik me ook aangemeld op deze site. Heel erg gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap, spannend hoor!

Ik heb na 9 iui en 3 ivf, 2 miskramen nu een positieve test, ben ook zwanger!! Mijn hcg was volgens mij best hoog: 690 Ik vind het wel moeilijk te geloven en ben ook best bang de hele tijd dat het misgaat...

Ik ben volgens vruchtbaredagen.nl uitgerekend op donderdag 7 april 2011. De eerste echo hebben we op 27 augustus.

Heel veel succes allemaal!!! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij ;-)

Groetjes Imar

Geplaatst

Hallo Imar,

Welkom, en veel succes.

Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je zwangerschap.

liefs Amel

Geplaatst

Hi Meiden,

Hoe is het hier?Nog een beetje rustig geloof ik...

Welkom Imar! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik weet precies wat je bedoeld en ik ben ook super onzeker (zie: oh zo onzeker bij zwangerschapskwaaltjes..) Je HCG is idd hoog, heb je er 1 of 2 terug laten plaatsen? Ik zal je data op ons lijstje zetten :-) En misschien kunnen we elkaar wat moed inspreken om te proberen ons niet te veel zorgen te maken!

@ Lot Hoe is het met je? Weet je al iets? Ik ben super aan het duimen voor je hoor!

@ Yara Hoe is het met je neefje gegaan? Lekker geoefend ;-) Gelukkig wordern ze klein geboren dan kan je er nog ff ingroeien hahaha Ik heb afgelopen zondag voor het eerst weer uitgeslapen! Ik was zo onwijs moe van ons hele drukke weekend dat ik gewoon door heb gesllapen. Zo lekker!

Hoe is het verder met je?

@ Celine Is het al gelukt met je ticker?? Anders kan je bv op de mijne clicken (of een andere die je leuk vindt) en op die site jou datum van bv je laatste mensruatie invoeren. Dan krijg je een code en die code plak je in je handtekening (onder contolpannel en dan handtekeing wijzigen) Ik hoopp dat het zo lukt voor je!!

Liefs Toobee

Geplaatst

2e HCG test:

Dreutel: 2 augustus 2010

Toobee: 2 augustus 2010

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 5dgn)

Mallie: 17 augustus 2010

Dreutel: 18 augustus 2010

Amel: 23 augustus 2010

Yara: 24 augustus 2010

Toobee: 26 augustus 2010 (7 wkn, 6 dgn)

Imar: 27 augustus 2010

Uitgerekend:

Mallie: 2 april 2011

Dreutel: 4 april 2011

Imar: 7 april 2011

Toobee: 8 april 2011

Yara: 8 april 2011

Celine: 10 april 2011

Je staat er op Imar! En wanneer bij jij uitgerekend Amel? Dan zet ik je er nog ff bij :-) Kan het niet vinden:-S

Liefs Toobee

Geplaatst

Hoi Toobee,

Leuk, bedankt!! Echt leuk zo'n overzicht ;-)

Wat betreft mijn hcg (geprikt op dag 18 na TP), ik heb er twee terug laten plaatsen, dus wie weet een tweeling? Alleen ja, die onzekerheid, ik zal idd dat topic eens gaan lezen!

Tot later!

Geplaatst
Hoi Toobee,

Leuk, bedankt!! Echt leuk zo'n overzicht ;-)

Wat betreft mijn hcg (geprikt op dag 18 na TP), ik heb er twee terug laten plaatsen, dus wie weet een tweeling? Alleen ja, die onzekerheid, ik zal idd dat topic eens gaan lezen!

Tot later!

He Imar,

Ik had op dag 14 na tp en hcg van 1089!! er wordt op het forum al gegerapt ofdat het er 4 zijn :drunken_smilie:...

Geplaatst

Hoi Celine,

Jee, dat klinkt ook hoog zeg! Maar eigenlijk weet ik helemaal niet precies wat hoog/laag is enz. Je leest zoveel verschillende waardes. Maar een 4-ling!!! Haha! Maar hoeveel heb jij er terug laten plaatsen?

Groetjes Imar

Geplaatst

@ imar: gefeliciteerd en welkom op het forum

@ raba: zie je wel! Stomme predictor ook! en dus ook jij gefeliciteerd!

En ikzelf:

Vanochtend echo gehad en, zoals ik al verwacht had, niets noemenswaardig te ontdekken..... maar: zojuist uitslag van het bloedprikken gekregen en: het hcg is toch weer gestegen. Niet genoeg, want ik zit nu op dag 26 na punctie en pas op een waarde van 275. Dat slaat dus helemaal nergens op en eerlijk gezegd IK WEET HET ECHT NIET MEER!!!!!

Waar zit het dan?? Wat zit er dan??

En dus, woensdag opnieuw echo en bloedprikken.

Liefs,

Lot

Geplaatst

Hoi Lot,

Wat een onzekerheid, verschrikkelijk...

Hoe kan het hcg dan toch nog stijgen als het niet goed zou zijn?

Gr. Imar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden