Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Boogie: hahhahahahahahahah je lichaam maant je tot rustig aan doen..... maar mocht je energie teveel hebben (wat ongetwijfeld niet zo is) dan heb ik hier ook nog wel een badkamertje voor je!!!! Het is natuurlijk helemaal niet om te lachten dat je je nu zo klote voelt.

Mij is net in het zh echt op het hart geduwd dat ik rustig aan moet doen, dat dat echt het beste is voor mijn bloeddruk....

Zo'n enorme lap maandverband is inderdaad niet zo charmant, maar dat zijn wij, of althans ik allang niet meer.... Die mega positiekleding ben ik ook wel een beetje zat.

Mijn buikje was (behalve een mega litteken, oorzaak van al deze ellende) nog prachtig gaaf, tot een paar dagen geleden, de zwangerschapsstrepen schieten erin... boehoe boehoe. Dus erg veel mooier wordt je er neit van. En mijn mannetje maar zeggen: "je ziet er niks van en ik vind je prachtig" aha alsof ik dat geloof........pfffffff

Nou Boogie, niet meer schoonmaken nu, of je huurt maar iemand in....... voetjes omhoog, kopje thee ernaast en wachten. brrrr dat duurt best lang...

Zet hem op iedereen!!!!!! spannend... ik trek het bijna niet meer van de nieuwsgierigheid, geduld is niet mijn sterkste punt.

:support:

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jolieneke: Ik zie soms berichten later dan ze gepost worden.... hmmmm. Kun je jezelf niet lekker opsluiten in de slaapkamer... hoewel dat ook te saai voor woorden is.. Die fase van een zieke man, heb ik net achter de rug. Ik heb hem vol gegoten met hot coldrex........ en wat bemoedigende woorden. Hij is weer redelijk boven jan. Volgens mij wordt de spanning de mannen ook teveel......En die vriendinnen leven mee, herkenbaar, maar stiekem neem ik vaak niet op....:clap2:Dan ben ik even klaar met praten....

maagzuur: rennies worden ook bezorgd door Appie... jeeee

Ik vermaak me ook prima met jullie, of zijn we heel zielig?

Geplaatst

Hihi Surf!!

Ach, mijn man heeft weinig zenuwen denk ik. Hij heeft mij last van mij!! Ik zeur denk ik ook best veel!! Hij si blij als hij even weg is volgens mij!! Hij heeft veel hobby's dus dat komt goed uit!!

Slaapkamer, neuj, wat je zegt, saai en komt me de strot uit. Lekker liggen op bank is ook goed! Dan maar niet echt slapen!!

Rennies zijn voor mij net snoepjes ;) echt eet er dagelijks best veel van!! Mag gelukkig allemaal.

Mijn vriendinnen begrijpen goed dat zomaar langskomen 'not done' is en op 1 vriendin na, sms'en ze eerst voordat ze me willen bellen. Haha. 1 vriendin mag me altijd bellen:-) andere vriendin gooit straks weer wat tijdschriften in de bus!

Jolieneke

Geplaatst

Jaaaaa, we zijn zielig!!! Nee hoor, want in de gelukkige omstandigheid dat we eindelijk een kleintje verwachten, maar ik VOEL me wel heel zielig zo nu en dan als het VOCHT me teveel wordt.

Ohhhh Boogie, en jij je nog afvragen waarom je je beroerd voelt??? Mijn hemel, als ik je programma alleen al lees raak ik plaatsvervangend uitgeput! Doe het alsjeblieft rustig aan, al heb ik een beetje het gevoel dat je daar wat moeite mee hebt (nesteldrang inderdaad?). Als ik zeker wist dat beebje dan eerder zou komen, zou ik misschien wel nog rare toeren gaan uithalen!

Ik leef op het moment een beetje als onze hond, hele dag een beetje liggen, gapen en slapen, hapje eten, beetje spelen (laptop/dvd/boek i.p.v. kluifje dan). Grootste verschil is dat Fritsie nog buiten komt en meer beweegt! Ik wilde vanmiddag ook nog vriendin bellen maar toch eerst maar tukkie gedaan. Oh ja, en mijn vader belde gisteren met de vraag 'of er al wat was?' en de mededeling dat hij nou dagelijks gaat bellen om te informeren. Aaaaaargh!!! Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat je, als je zelf HELEMAAL gek word van het wachten, je er niet bepaald op zit te wachten dat anderen de hele tijd gaan vragen of het al zo ver is. "Als er wat te melden valt, hoor je het vanzelf...!"

Raamsticker heb ik trouwens besteld via www.geboortekreet.nl, op de site staan ook duidelijke foto's hoe het er uit komt te zien. Wij vonden de sticker 'Mara' wel leuk!

Geplaatst

Whahaha, Aafke. Wat beschrijf jij het ook treffend en beeldend. Hihi, net zoals de hond!! Fantastisch!!

Wij hebben ook een raamsticker gekocht. Bij Foppiez geloof ik, of toch een andere. Ik zal die van jou even bekijken zo!! Wij hebben een volgens mij een wiegje met daarboven haar naam. (maar weet het niet eens meer zeker).

Wat een lol vandaag :-) ben zo benieuwd naar al onze kindjes:-) boogie: wat krijg jij hè? Spannend hoor..... Ik denk meisje, maar ja, nog effe wachten haha!!

Jolieneke

Geplaatst

@ Jolieneke,

Wij houden het nog lekker geheim :happy: Ik vertel het lekker toch niet :la:

@ Surf,

Oh ja die striae, als ik er aan denk heo ik straks de zomer in moet. Inderdaad met die boerka die eerder al voorgesteld werd hier want mijn hemel wat zie ik er uit. En dan krijg ik een berichtje van een collega die bevallen is vorige week donderdag dat sex helpt. Veel te veel informatie want dan staat er ook nog in dat er in sperma een stofje zit wat weeen opwekkend is. Toen zei mijn man moet je terugsturen of je het oraal, vaginaal of rectaal binnen moet krijgen. Wat een praat hè?? Nou ik moet er gewoon niet aan denken en ik kan me zo voorstellen dat mijn man er ook niet op zit te wachten. Eerst die pamper uit, nou dan is de lust je ook wel vergaan :clap2: Wel een voordeel van zo'n mega buik is dat ik de striae zelf niet zie. Die zit onder mijn navel. Dat gebied heb ik al lang niet meer gezien dus dat is mooi :happydance:

@ Aafke,

Het wordt ook wel een beetje te gek denk ik met mijn bezigheden want ik ben gesloopt. Heb zo'n pijn in mijn bekken en schaambeen dat ik er helemaal gek van wordt en mijn buik is zo hard!!! Ik ga ook maar het ritme van de hond aannemen en die dentastix zijn zo verkeerd nog niet denk ik. Heb nog genoeg dvd's liggen en een puzzel dus morgen is het rustdag en ik ga nu op bed tv kijken. Leuk trouwens die sticker. Wij hebben zo'n ooievaar die je op het raam plakt van een vriendin geleend en een mega spandoek met HOERA EEN .... en een naamslinger. Voor binnen slingers. Lint en mini-knijpers voor kaarten. Ik ben goed bezig. Ook heb ik al soort bonbons om te trakteren op ons werk. Kom maar op kleine. Ga eerst nog even gauw een glaasje bitter lemon drinken. Wie weet......:happy:

Tot morgen weer!!!

Geplaatst

AAAARRRRGHHHHHHH dacht ik vanochtend alleen last te hebben van omzagen van bomen en toen heb ik het raam dicht gedaan. Ik wilde even bijslapen ! Maar nee het werd nog erger !!!!!!! Iemand hier op de rij ging boren in huis, vervolgens ging onze hond een blaf serenade in de tuin houden, m'n schoonmoeder ging bellen en het luchtalarm ging af vanwege 1e maandag van de maand. Kon gewoon niet bijslapen. Als u mij zoekt ? Ik lig nu boven op bed tv te kijken en een beetje te intenernetten. Vannacht hoop ik weer wat beter te slapen.

Geplaatst

Hahahaha, boogie!! Ik pies zowat in mijn broek:-) haha!

Ja, ben echt een beelddenker!! Ik zie het zo voor me allemaal!

Ga jij maar gauw checken of die dentastix lekker zijn, in je mandje!!

Ja, van dat sexen hebben wij ook gehoord. Zo'n lol om gehad ook. Wij hebben Pesa nodig gehad omdat manlief zijn zaadjes niet meer gewoon naar buiten komen..... Dusssss zei ik, hoeven we niks te proberen, komen toch geen zaadjes naar mij:-) manlief probeerde steeds te zeggen dat we dat alsnog wel konden proberen.... Hhaaha, no WAY!!

Och jeanine: heb het met je te doen!! Hoop dat je een beetje kunt bijkomen!!

Jolieneke

Geplaatst

Hi Meiden,

Zekers gezellig hier op 't forum. Haha heb ook last van een bomen omzager, maar dat is m'n vent. Als die verkouden is of gedronken heeft, gaan er hele bossen omver. Goed irritant als je er tig x per nacht uit moet om te plassen en dan niet meer in slaap komt door 't gesnurk...... Heb pas nachtje met oordoppen in geslapen, dacht wat er gebeurt gebeurt er, maar ik wil slapen. Nu is ie niet meer verkouden, dus geen last meer.

Ik lees net van een zieke vent, mijn vent was ook ziek bij bevalling van m'n dochter. Niet echt goeie timing, maar ja. Voordeel was dat ie na de bevalling wel wat langer thuis was en weer opgeknapt.

Als ik het zo lees heb ik ook een beetje " boogie " neigingen. Oftewel teveel willen doen. Vandaag weer boodschappen gedaan en wat andere klusjes samen met dochterlief die vandaag een beetje dwars voor de kar was......

Toen zij op bed lag, dacht ik m'n rug en bekken zijn " gebroken". Dus ook maar ff gaan liggen, daar knapt een mens van op.

Valt me trouwens op dat de meesten van jullie hopen/denken voor de uitgerekende datum te bevallen. Terwijl ik juist denk dat onze kleine man nog wel even blijft zitten. Oo omdat ik voor m'n dochter 11 dgn overtijd was.

We gaan het zien. Nu maar eens m'n bedje in.

Geplaatst

"Wel een voordeel van zo'n mega buik is dat ik de striae zelf niet zie..."

Haha, als ik ze nog niet had, heb ik ze nu wel gekregen van het harde lachen! Ik heb ook geen idee hoe erg het is, heb vanmorgen wel op de tast (dus op de gok) geprobeerd iets van een bikinilijn te redden, is waarschijnlijk een heel nieuw model geworden :D En dan de dentastix... hihihi!

Pffff, sex als opwekker, heeft vast een man bedacht! Voetmassages schijnen ook te kunnen helpen, klinkt mij een stuk beter in de oren! Daar wordt mijn hond trouwens ook steeds beter in, mijn voeten houden zoveel vocht vast dat ze blijkbaar dorstlessend werken. Steeds als ik mijn voetjes hoog leg op de poef kan ie niet van mijn tenen afblijven...

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

he wat een prettige leessessie.... Ik vind dat we een goede modus hebben gevonden om die laatste loden mee te torsen, je moet het gewoon weggrappen!!

Ik heb er weer wat nieuws bij, en het is een feestje... Ik heb al een tijdje (dag of 4 bultes op mijn buik en die jeuken verschrikkelijk) Ook heb ik die bultjes op mijn armen, vannochtend kwam er een nieuwe locatie bij:

Ik sta op en denk wat brand mijn bil, precies op het randje van de spleet (sorry voor taalgebruik). Ja hoor aan bijde zijde van de canyon zit een rode uitslag...... NU IS HET GENOEG!!!!!! Ik heb net de huisarts gebeld..... ik denk dat het allergie is....Ze wil het zien, natuurlijk.... enige gene heb ik al lang niet meer, dus om 10 over 10 buig ik in mijn blote kont voor onze huisarts... meestal een oude knar (man), soms een charmante jonge vrouw, ik opteer voor de laatste!!!@

Aafke: Grappig die bikinilijn, ik heb dat ook pas geprobeerd...... maar scheerde keihard een halve nagel eraf..... Heb je het al aan je man gevraagd??

Het is toch heerlijk om te leven als een hond, normaal een belediging maar in onze situatie fantastisch.

Ah die vader van jou!! Is hij zenuwachtig? Mijn ouders bellen ook elke dag... a.s. donderdag gaan ze hun sleurhut hier op een camping zetten, ze willen in de buurt zijn..... o o o o o o heel lief, maar ik hoop dat ze nu niet elke dag op de stoep staan!!!

Jolieneke, leuk die raamstickers... hoelang duurde het voordat je ze thuis had?

Nou meiden, zet hem op vandaag, ik ga even douchen en proberen niet te krabben..

Liselot: Lang leve de oordoppen, alles is op dit moment geoorloofd. Liselot, ik hoop inderdaad dat ze iets eerder komen, maar ja die kans ik ook erg groot want het zijn er 2.

Is het zo dat als je eerste kind overtijd komt dat die kans er met nr. 2 ook inzit? Nou rust lekker uit en voor je dochter zal het ook wel een spannende tijd zijn, merk je verandering in haar gedrag?

Jeanine: oh zo irritant al die herriemakende actieve mensen in je buurt.... zagen, boren bellen, snappen ze dan niet dat we zwangerzijn en in alle rust de wereld om ons heen willen bestieren, het liefst vanuit een luiestoel met laptop op schoot!!!ggrrrrrr Dat luchtalarm werkt heus wel...

Geplaatst

Oepsie Surf, da's naar!! Hoe is het buigen voor de dokter gegaan, en wie heb je getroffen ;)

Bikinilijn? Uhhh…. die zie ik al 20 weken niet meer. Geen idee hoe het er daar uitziet, en eigenlijk kan het me ook niks schelen haha! Wat je zegt Surf, gene heb ik ook al niet meer. Eenmaal in de medische malle molen en klaar is Kees!! No problem! Na een bevalling al helemaal klaar hoor > je wordt gewoon verzorgd (in zh door verpleegkundigen, thuis door kraamverzorgster). Weg gene, ach ook wel fijn :)

Nou, ik heb gehoord van iemand die 4 kids heeft (nog een jonge meid ook, van mijn leeftijd :) > ik ben 29) dat het over het algemeen zo is dat de kids wel ongeveer op hetzelfde moment komen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Nou, dan mag ons meisje nu wel haast maken, want onze dochter was er al 4 dagen!! Haha, ligt nog hartstikke dichtbij elkaar, maar goed!

Zo, nu eerst een………..

broodje :)

Jolieneke

Geplaatst

Haha de bikinilijn ik doe maar altijd wat op de tast en manlief knipt hier en daar de cavia wat bij.

Surf hilarisch je bukken, hoop dat meeviel

Jolieneke, idd 4 dagen is toch voor jou gevoel best wel lang ik hoop dat ze snel komt

Boogie hoest met jou en je klusjes, rustiger aan?

Jeanine hoest met bomen zagen en omarming met wcpotje?

Aafje houd je het nog vol?

Liselot knap dat je er nog zo relax instaat

Ik vanochten vroeg uit veren voor controle had ze een bevalling dus weer terug naar huis, kom met van kapper en ga zo een mega ijscoupe eten met mede zwangere. Hoop dat ik vandaag wel nog even op controle kan toch prettiger. We zien wel. Heb nu wel het gevoel dat Webb enorme kokosnoot tussen mijn benen zit, wat een druk. En vanochtend liep er van alles tussen mijn bene, helaas geen vruchtwater gewoon plas en afscheiding! Bleh

Geplaatst

Zo, dus als ik het goed begrijp is de cavia weer geknipt, heeft er iemand in z'n broek geplast en zijn we allemaal onze gene kwijt. Dat was het even in het kort dan. Klinkt allemaal heerlijk :happy:

Bikinilijn doe ik ook op de gok.

Zal wel goed zijn. Commentaar krijg ik er vast niet op. Ik heb wel een bijzondere gynaecoloog maar zo gek zal het niet zijn denk ik.

Ik ben vanmorgen een paspop wezen halen. Ziet er weer gelikt uit en gelijk wat leuke dingetjes voor op de slaapkamer. Een fotolijstje en kussentjes. Weer helemaal leuk. Nu lekker internetten en eten. Ik ga zo voor mijn kleine nichtje foto's af laten drukken van de hond. Die wilde ze graag hebben en dan even naar mijn moeder. Die zal wel weer op stap zijn. Die heeft het echt altijd druk. Heeft geen baan maar altijd klagen dat ze nergens tijd voor heeft. En inderdaad elke dag smsen of bellen hoe het gaat. :laugh: Maar ze zijn allemaal zo lief.

Geplaatst

Surf, wat vervelend die jeukende bultjes in je canyon. Ik heb er weer een aambei bij ook zo lekker !

Jolieneke, mijn bikinilijn is ook al maanden niet te zien ha ha !!! Was je broodje lekker ? Ik moet ook maar weer eens wat eten. Gen zin veel maagzuur en kotsneigingen.

Ivfmoeke, ik heb ook meer last van afscheiding schijnt normaal te zijn aan het eind van een zwangerschap ? Vanochtend tot 9u in bed gelegen toen moest ik er echt uit om wat te eten. Ben zo moe straks nog even een uurtje plat want vanavond weer gym, laatste les. Ik ben nu niet wakker gemaakt door boomzagers maar door volgeltjes die beginnen al rond 5u te kwetteren en er komt geen eind aan !

Manlief is even met de kids weg en ondertussen heb ik net een vriendin over de voer gehad. En heb net weer een dweil gepakt. Onze hond is nog loops en ik was te laat met het broekje aan doen. Juist ja allemaal rode druppels hier en daar.

Geplaatst

Hoi dames,

Ben net wakker geworden van een tukkie op de bank. even lekkere bak joghurt met fruit en cruesli gegeten en nu natuurlijk even checken hoe het met jullie gaat.

De meeste nog aanwezig ... dus nog niet in de beugels. Erg jammer voor sommige, ik gun het jullie zo.

Mijn doktersbezoek heeft niks opgeleverd, gelukkig was het de jonge vrouw en hoefde ik mij niet al teveel te generen. Het is inderdaad een allergie, maar ik mag mijn gebruikelijke medicijnen niet. Ook liever niet als ik borstvoeding geef. Slik, ik moet er dus maar mee door lopen, tenzij ik er echt aan onder door ga... dan gaan ze zoeken naar de minst slechte optie... tja, dat moet je tegen mij niet zeggen, dan blijf ik dus lopen. Ik (net als jullie allen) heb wel voor hetere vuren gestaan dan jeukende bultjes..... grrrrr

Vraagje: Gaat iemand van jullie een sluitlaken gebruiken, ik ben het serieus aan het overwegen. Vroeger werd het standaard gedaan na een bevalling om je buikspieren en bekken van steun te geven. het sluit je buikspieren extern en daardoor hersteld het sneller. Tegenwoordig wordt het weer aangeraden.

Jolieneke, Spannend, wie weet komt je beeb dus elk moment... Ik heb mijn bikinilijn ook los gelaten....we zien het wel weer als we terug zijn in model.

Boogie, dat zou wat zijn als je arts tijdens je bevalling opmerkingen maakt over je bikinilijn. Ik zou er nu om kunnen lachen, maar dan maak ik ze af. Zeker als ze revereren aan een cavia....haha Ik dacht dat jij wat rustiger aan ging doen....paspop halen, slaapkamer opleuken, moeder bezoeken, foto's laten drukken. Hulde Hulde Hulde... volgens mij zit dat bezige dus duidelijk in je familie...

Ivfmoeke: haha cavia, ik heb vele benamingen gehoord, maar cavia??? Ik heb zo'n voorgevoel dat jij de eerstevolgende bent... die druk tussen je benen.... verliezen van vocht en afscheiding.....spannend hoor. Heb je nog controle gehad? of moet je morgen? Kan me voorstellen dat het nu wel fijn is om even de verloskundige te zien.

Aafke ben jij er nog???

Geplaatst

Miep: hoe gaat het met jullie? Ik kan me voorstellen dat het misschien wel heel druk is, te druk om te reageren, maar weet dat ik aan jullie denk en hoop dat het allemaal goed gaat. Ik duim dat ze heel snel met jullie mee naar huis mogen!!!!!!!

Geplaatst

Surf wat naar die uitslag en vooral als ze niks kunnen, ik moet om half 9 naar vk. Overweeg ook sluitlaken zal het zo eens vragen hoe zij erover denken.

Cavia, marmotje, kale kip zijn hier de termijn bij vriendinnen vandaar. Zou mooi zijn als je gelijk krijgt maar ik gok op jou, boogie en jolieneke

Geplaatst

Hihi!!

Ik lach me een breuk, zo erg dat mijn vliezen waarschijnlijk gebroken zijn vannacht!! Had wat buikpijn en tijdens het bezoek aan de blokker met manlief en dochter vond ik het al een natte bedoening daar beneden. Thuis verschoond en later weer nat na bewegen. Zh gebeld, langskomen!!!

Ctg toont harde buiken, zelf geen last van. En kindje heeft weinig vruchtwater. Met eendenbek gekeken, konden ze niet 100% zeker zeggen maar wel heel waarschijnlijk. Nu wachten op weeën. Dat mag thuis. Morgenvroeg sowieso weer heen. Als er niks gebeurt, word ik donderdag ingeleid.

IK WIL NIET 4 MEI!! haha, misschien geen keus.

Nu dochter knuffelen en achterlaten bij opa en oma.

Lieve mensen, jullie horen nog weer van mij!!

Jolieneke

Geplaatst

Ivf Moeke: Wedden voor 3000000000000300000003000,95 euries dat Jolieneke de eerste wordt!!!hahahahhaahahahah

Jolieneke: Meid wat spannend, het gaat nu echt beginnen, ik hoop dat het allemaal een beetje te doen is en dat je de weeen pas gaat voelen bij de uitdrijvingsfase......joehoe. Zet hem op, wat heerlijk voor je!!!!

Ivf Moeke: ben nieuwsgierig wat ze zeggen over het sluitlaken.. Misschien moeten wij ook naar de Blokker, kennelijk is dat waar het allemaal los gaat....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden