Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh wat een lekker kereltje mama ree, wel zielig dat hij nu in zh ligt. Dat raakt je enorm. Ik hoop dat hij morgen lekker mee naar huis mag! Dat zou toch super zijn op Moederdag, geniet en nogmaals van harte

Geplaatst

Mama ree, Wat een mooi ventje zeg.. jammer dat hij in het ziekenhuis moet liggen, ik hoop voor jullie dat hij lekker morgen mee mag... Ik zal duimen. Hoe is het met jou? Ben je een beetje hersteld?

Ik wens jullie heel fijn weekend...

Geplaatst

Mama ree. Van harte meid!!!

Maar wat naar dat hij nu in het zh ligt. Moet er niet aan denken. Hoop dat hij morgen mee mag.

Een heftig laatste stukje vd bevalling. Had ook vacuümverlossing bij de eerste. Hoop dat je snel herstelt.

Gast Guusje
Geplaatst

Breek even in,

Miepie, wat heerlijk dat de 3 kleintjes thuis zijn, nogmaals gefeliciteerd! Het zal best pittig zijn, maar jullie zullen trots zijn.

Mama-Ree, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, wat een plaatje.

Andere meiden, succes ......

Geplaatst

Hey Mama-ree, wat fijn om een berichtje van je te lezen. Van harte gefeliciteerd met je zoontje Beau! Een schatje om te zien hoor, leuk die foto!

Ik hoop dat je hem morgen met moederdag weer mee naar huis mag nemen, dat is het beste cadeautje dat je je kan wensen.

@Jeanet: ik ben blij te horen dat je vocht eindelijk is weggetrokken, dat geeft de burger moed ;)

Fijn ook dat je een ritme begint te krijgen met Megan, al zul je je nog steeds wel moe voelen!

@Jolieneke: stuwing volgens het boekje op dag 4 dus? Ik weet eigenlijk niet hoe lang je last houdt als je kunstvoeding geeft, ik hoop maar voor je dat het snel wegtrekt!

@Jeanine: moeilijk het gemis van je vader, hoor. Het is nu 5 jaar geleden dat mijn moeder overleed, maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik zou er heel wat voor geven om nu bij haar aan de keukentafel te kunnen zitten uitblazen met mijn gezwollen voeten en laatste loodjes-klachten, en om haar dingen te kunnen vragen die met de geboorte samenhangen. Bijvoorbeeld vergelijkingen met hoe mijn broer en ik vroeger als baby's waren. Helaas zit dat er gewoon niet in. Ik weet ook niet hoe emotioneel ik na de bevalling ben maar denk dat dat wel een moment is waarop het gemis zich extra laat voelen. Ik denk maar dat jouw vader en mijn moeder ergens van boven meekijken en ons morele steun proberen te geven!

@Marjo: ik herken die angst voor de bevalling wel een beetje. Eigenlijk maakte ik me er tot voor kort niet zo heel druk om, maar ik moet zeggen dat ik er na die voorweeen van gisteren toch iets minder gerust op ben... Ik heb al wel een geboorteplan gemaakt voor in het ziekenhuis en daar o.a. iets over pijnstilling ingezet maar ik overweeg nu wel om dat nog iets aan te passen! Verder is het denk ik vooral nog belangrijk om zoveel mogelijk te rusten voor het geval het tegenzit en het een uitputtingsslag wordt...

Dames, zouden er nog mei-moeders bijkomen op moederdag???

Geplaatst

Aafke en jeanine ik herken het gemis ook, mijn vader is inmiddels 14 jaar geleden gestorven maar het blijft moeilijk zeker bij intense gebeurtenissen in je leven zoals deze. Mijn moeder had nu 7 jaar lang een nieuwe man maar helaas zijn ze sinds 1 maand uit elkaar, dat hakte er ook in want wij vonden hem super! Lieverds houd jullie taai

Marjan au stuwing, je klinkt in je berichten als van ouds, voel jij je ook goed nu? Hoe gaat het met jolien en hubbie en uiteraard met Selma?

Miep hoe is de eerste nacht thuis verlopen?

Surf jee je bloeddruk is welnhoog hè maar gelukkig is de rest okay, nog een weekje en dan zijn jullie ouders! Wauw

Jeannet super dat het vocht weg is en dat jullie een ritme hebben gevonden! Lekker aan het genieten.

Boogie gaat ie nog, wij gaan ook zo een fotoshoot doen hebben we cadeau gekregen.

Verder heb ik gisteren besloten niet meer te hopen op een bevalling, beebje komt wanneer hij,zij het wil.

Alle mama's van harte met jullie Moederdag en voor de bijna mama's nog even geduld!

Geplaatst

@ Mama-ree,

Wat ontzettend leuk om wat van je te horen. Een mooi mannetje met een mooie naam :laugh:

Wel ontzettend naar dat hij in het ziekenhuis ligt. Zo'n kleintje wil je natuurlijk lekker bij je houden. Ik hoop dat je het mooiste moederdag kado ooit krijgt: de thuiskomst van Beau

@ Jeanet,

Fijn om wat van je te horen. En super dat Megan het zo goed doet. Wat is het lastig om ineens voor zo'n klein mensje te zorgen of niet? Dat lijkt mij zo'n vreemd gevoel. Om de verantwoording te hebben voor een mens. Heel bijzonder.

@ Jeanine,

Wat een verdriet op momenten als deze. Ik heb een vriendinnetje en haar vader is 5 jaar geleden ook overleden en daardoor ben ik zo bewust van mijn vader en moeder. Ik betrek hen overal bij. Mijn vader was bij de 20 weken echo en weet als enige wat het geslacht is.

Heel bijzonder om dat te delen en ik kan me niet voorstellen dat niet meer te hebben.

@ Aafke,

Jij hebt toch van die zere handen? Ik werd er vannacht gewoon wakker van. Heel stijf voelt het en het typen gaat bijna niet.

Hoe gaat het met het vocht? Merk je met dit weer dat het erger wordt? Ik denk dat mijn handen ook last van vocht hebben.

Ben je al aan het puzzelen? Ik heb er weer 1 af hoor. Ik ga maar door. Heb toch niets beters te doen.

@ IVF moeke,

Ook jij al geen vader meer. Wat een verdriet zeg en ook erg verdrietig dat de relatie van je moeder over is.

Je voelt vanzelf als de baby zich aankondigt ;-)

Ik slaap zo ontzettend slecht. Vreselijk. Had gisterenavond 2 paracetamol genomen en een temazepam en tot 5 uur geslapen. Niet slecht maar ik voel me nog niet helemaal happy. Die hoofdpijn blijft maar zeuren. Heb last van algehele misere.

Geplaatst

Hey Boogie,

Wat vervelend dat je zo slecht blijft slapen zeg! Ik denk dat je inderdaad vocht in je handen hebt. Vroeger kregen mensen nog wel eens het advies om een pollepel tegen hun onderarm te spalken (hadden ze nog geen skatehandschoentjes), wie weet is dat nog een idee als je er last van houdt? Ik heb het nu al sinds week 22 geloof ik dus ik weet eigenlijk al niet meer hoe mijn handen ook al weer 'normaal' aanvoelden. Ik moet zeggen dat het weer me nu meevalt, maar we houden de boel ook potdicht in huis overdag zodat het lekker koel blijft binnen!

IVFMoeke: grappig dat je aangeeft niet meer op de bevalling te wachten want dat gevoel heb ik nu ook, zeker na dat valse alarm van vrijdag! Hij komt als ie komt...

Het scheelt wel dat ik me nu weer iets beter voel, vrijdag was ik echt de hele dag ook slap en beroerd. Lang leve het weekend want dan is manlief er en kan ik meer doen. Gisteren ook lekker even een sightseeing ritje over de Veluwe gemaakt (even er uit, heerlijk!) en 's avonds lekker BBQ aan. Vandaag bij mijn schoonouders langs en bloemetje bij mijn moeders graf leggen en later ook weer even ritje maken. Morgen ben ik weer op mezelf aangewezen qua vermaak, dus ik geniet er even lekker van!

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

@ Aafke,

Ik hoop dat als ik van mijn lading verlost ben, dat de pijn ook over is. Mijn voetjes worden ook weer dikker maar ik weet nu dat het van het warme weer komt.

Voel me goed vandaag. Heb geen vervelende pijntjes (hoofdpijn, bekkenpijn, heuppijn, schaambeenpijn zijn allemaal minder of even weg). Dus heerlijk aan het genieten.

Lekker tomatensoep eten zo.

Het zonnetje is hier weg maar dat is wel even lekker. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb inderdaad een héél mooi moederdag kado gekregen want Beau is vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis! Ik kon helaas niet mee om hem op te halen want bij de inknip is zo'n beurse blauwe plek en zwelling gekomen dat ik amper kon lopen... Beetje eigen schuld, nou ja.. Sinds donderdag 2 x p dag naar beau in t zkh terwijl je 4 dg daarvoor bevallen bent is natuurlijk niet handig dus bij deze de tip NEEM JE RUST zeker de 1e week want je voelt je soms heel wat maar je komt jezelf echt tegen...

Wat heel mooi was is dat mijn man en ik gingen skypen toen hij Beau ophaalde vanmorgen. ik kon alles volgen van luier verschonen en flesje geven daar. En toen kwam er een kadootje in beeld een hartje met "voor mama van Beau". Hadden ze in het zkh een Canvas doekje van 10x10cm gemaakt met een voetafdrukje erop van Beau.. Tranen toen ik dat zag!!!! Hihi...

Nu dus echt nog even verplichte rust nu de Kraamhulp er nog 2 dagen is, daarna moet ik t zelf doen.

Geplaatst

Sorry drukte te snel op versturen...

Afgezien van de pijnlijke "onderkant" gaat het dus prima en genieten we van ons prachtige mannetje. Bedankt voor jullie lieve reacties en ben erg benieuwd wie de volgende mei-baby krijgt!!!

Liefs, mama-ree

Geplaatst

Dag dames!!

Even een dag niet gekeken op het forum ( ja nu ). Niet geslapen vannacht. Selma was de hele nacht aan het krijsen. Zoals het nu lijkt: krampjes.

Overdag, na poepen, beter!!

Nu is Jolien ziek.... 39,3 graden koorts. Dag 5: kraamtranen!! Dit kon er ook nog wel bij. Ik heb mijn dochter nog nooit zo gezien: suf, hangerig. Nu ligt ze op bed, angst angst angst....

Pfff kindjes hebben brengt ook zorgen met zich mee!! ;)

Nog geen nieuwe baby dus. Boogie, ji voelt je zelfs beter dan anders!! Super. Rust goed uit, dat is alleen maar goed!!

Ik ga zo op bed. Manlief blijft dan nog bij Selma. Om half 11 voeding. Hopen dat ze dan net zo lief slaapt als de hele dag... Kunnen we beide wat bijslapen.

Zet hem op dames!!

Marjan

Geplaatst

He meiden,

Wat was het warm heh meiden, heb er echt veel last van. Gister 30 graden in m'n tuintje, echt geen doen. Had gister na die hele warme dag ook wat voortekenen. Beebje echt heel onrustig en iets wat op weeen leek.... maar er zette nix door. Vanmorgen ff naar 't strand geweest daar was het heerlijk. Nu vanavond weer wat krampjes, maar alweer weggezakt. Als het zo door blijft gaan hoop ik niet dat beebje overtijd komt want vindt dit niet heel grappig. Maar goed hij komt als hij komt, we wachten weer af.

Geplaatst

hallo meiden,

Nog geen nieuwe meibaby erbij... wie o wie!

Marjan, Jolieneke, Miep en natuurlijk MamaRee Hele fijne moederdag..... wat bijzonder toch....

Mama ree, wat ontzettend fijn dat Beau lekker thuis is, verstandig dat je het nu nog even rustig aan doet..... Die beurse onderkant klinkt fors pijnlijk....... wooooaaaaaaa ik heb er steeds minder zin in.... de bevalling bedoeling dan, ik heb natuurlijk zin in de beebs...

Wat ontzettend lief, dat moederdag cadeau... zo speciaal...

Liselot: je bent nog redelijk actief... maar met die hitte valt het ook allemaal niet mee..

Jolieneke: ai ai ai die krampjes, jolien ziek, kraamtranen (ik hoop dat je stuwing minder is)... Ik ga duimen voor een goede nacht, volgens mij kun je die wel gebruiken!!!!

Boogie: hahha je voelt je weer wat beter, wat heerlijk. Je zult zien dat je doorloopt tot week 42 (hoewel ik gun je een zeer spoedige verlossing van je "lading") haha Oh nee, wat stom van me, jij weet ook al een datum..... ik ben benieuwd... aankomende week? wat wordt het?? dat houden jullie lekker geheim toch, ik gok op een meisje... gezien je liefde voor de tekstkleur roze... of zet je ons daarmee juist op het verkeerde been:laughing4: Meid, als we niks meer van je horen voordat je begint... heel veel succes en zet hem op.

Ivfmoeke: wat verdrietig van de relatie van je moeder... ik kan me voorstellen dat dat er in hakt. Hoe voel je je nu?

Aafke:Hoe is het nu met je? gaat het weer beter dan afgelopen vrijdag? Ik merk ook dat ik erg veel last heb van de warmte end at het enorm helpt om uit de hitte te blijven!!!!!!!!

Hier een dagje familie gedaan, eerst op bezoek bij mijn ouders, zij staan hier op een camping in afwachting van de 2 jongens. Zo schattig, ze laten me nog geen glas drinken van de tafel pakken, vervolgens doorgereden naar mijn schoonmama... ook heel gezellig... Nog even voor de laatste keer als niet moeder nog even de hele familie: broers, zussen, neven en nichten gegroet... het kan komen...

Mijn jeukende bulten worden nog niet echt minder, Andre poedert heel attent mijn billen met menthol poeder, maar ik vrees dat ik toch echt moet bevallen voordat het beter gaat.

Dinsdag moeten we weer voor ctg, echo en bloeddruk en bloedonderzoeken naar het ziekenhuis... spannend hoor. Volgens mij is mijn bloeddruk nogsteeds te hoog....

Misschien moet ik wel blijven en beginnen ze voor vrijdag met inleiden..... ik weet eigenlijk niet of ik dat nou hoop of niet..... zo ja, dan moet ik even een zak drop en zoethout thee drinken alvorens naar de controle te gaan hihihi.

Geplaatst

Nou ladies ik zal het maar verklappen: om 8 uur worden we in het ziekenhuis verwacht om ingeleid te worden.

Laten nu net mijn vliezen gebroken zijn om 23:50.

Zit nu een beetje in dubio wat ik zal doen. Bellen of gewoon afwachten. Ik denk dat ik dat laatste maar doe. En om 6:00 als mijn wekker gaat maar even bellen.

Ik zit nu met zó'n surfplank in mijn onderbroek en een matje onder mijn billen op de stoel. Al die rommel. Ik durf mijn broek niet naar beneden te doen. Moet ik wéér douchen. Mijn man is weer teruggegaan naar bed. Het zal wel een lange nacht voor me worden..... De dag dan nog niet eens meegeteld :-))

Geplaatst

O, Boogie, spannend! Had al een vermoeden dat t morgen zou zijn... Maar het kleintje besluit dus zelf te komen! Zoveel beter voor je lijf! Ik kreeg een uur na het breken van de vliezen weeën, ben benieuwd of jij er nu ook middenin zit. Succes!!!!

Jolieneke, Jeannet, Mama-ree, ben blij dat ik weer wat dingen herken, niet meer zo alleentjes al de kleintjes kan vasthouden. Mama-ree, wat fijn dat Beau weer thuis is!

Hier zitten de nachtvoedingen er weer op, nu nog aan het kolven, flesjes voor de volgende ronde staan weer klost in het koelkastje boven. Voor degenen die de fles gaan geven: echt een aanrader, flessenwarmer en poeder boven! Wij hebben hier een koelkastje en flessenwarmer, dus kan boven blijven 's nachts - tenzij je nog een boterham pindakaas moet gaan smeren omdat je honger hebt zoals ik net, haha.

Morgen gelukkig weer minder warm, heb zo met de zwangeren te doen!

Surf, de week waarin de jongens komen is aangebroken!!!!

Geplaatst

Oh boogie wat spannend! Ik duim onwijs voor je dat het spoedig geboren mag worden! Heel veel succes

Surf spannend voor jou morgen, ik hoop voor jou dat het eerder gebeurt, ti's toch pittig. Gaat wel oké met ons, ti's jammer dat het zo gelopen is maar als het niet meer werkt tussen twee mensen dan kun je beter stoppen.

Heb weer mega veel vocht sinds zaterdag en deze week niets gepland dus dit wordt een lange week! Jammer dat slapen ook zo moeilijk gaat anders sliep ik eens lekker uit maar dat lukt me nooit!

Geplaatst

Boogie wat spannend, benieuwd of je al bevallen bent of nu volop in weeën zit... Succes en sterkte!

Jeanine, waar ben jij, is het al begonnen?

Aafke, benieuwd of bij jou al begonnen is...

Hier het warme weekend overleefd, maar wel met olifantenbenen en voeten. Twee daigen naar recreatieplas geweest waar Finn zich uitstekend vermaakt heeft, nu is hij weer naar school. Wel fijn na2 weken vakantie!

Voel paar keer per dag menstruatiekrampjes in buik en rug, maar mag geen naam hebben. Ben dus bang dat het nog heeeeel lang gaat duren.

Liefs Pauline

Geplaatst

Boogie succes!!!! Ik dacht hetzelfde als Marjo over je tekstkleur, dus ben echt heel nieuwsgierig!

Hier nog niks aan de hand. Ik ben echt bang dat ik 2 weken overtijd ga lopen en dus pas rond de 24e ga bevallen... pfffff. Ik denk dat de meesten van jullie mij gewoon gaan inhalen. Van de zwangerschapsgym ook al 2 geboortekaartjes binnen van meiden die ver na mij uitgerekend waren, ik was zo jaloers!

Ik merk dat ik nu ineens ook zenuwachtig word of beebje wel gezond is, zullen alle spanningen wel zijn.

Vandaag maar weer door zien te komen en regelmatig komen gluren of er al meer nieuws van Boogie is!

Geplaatst

Boogie: zet hem op meid, want ontzettend spannend...Fijn dat het toch gewoon zelf begonnen is..... binnenkort (misschien nu al ) zullen jullie je dochter/zoon in jullie armen kunnen houden..... wow.

Geplaatst

Lekker he,, de temperaturen zijn nu beter te doen, plus het regent een beetje en dat is goed voor mijn hooikoorts...

Het wordt nu wel echt heel spannend.... iedereen zit nu toch op het randje van.....

Geplaatst

Aafke.... jij gaat echt niet doorlopen tot week 42 hoor!!! Dat heb ik net even telepatisch aan je zoontje doorgegeven. Dat het gewoon tijd is om te komen .....Dus Aafke.... elk moment nu!!!

Ik hoop dat het werk hihi

Geplaatst

Ow Boogie wat spannend wordt het nu ! Heel veel succes vandaag met bevallen ! Ik neem aan dat het vandaag flink gaat doorzetten !

Pauline, nee jammer genoeg hier nog niets aan de hand. Ik ben het goed zat maar moet officieel nog 3 weken. De baby beweegt bij tijd en wijlen enorm mń buik maakt dan van die golfbewegingen. Ik moet donderdag weer naar Utrecht voor controle en jij ?

Miepie, goeie tip van de voeding boven had mń vriendin ook het scheelt idd een stuk. Heerlijk dat het zo goed gaat met je kindjes.

Surf, wat vervelend dat je nog steeds zoń jeuk hebt. Ze zeggen wel eens jeuk kan minstens zo vervelend zijn als pijn. Ik weet het nog van de tijd dat mń been van enkel tot heup in het gips zat. Hopenlijk ga je gauw bevallen !

IVF-moeke, herkenbaar van dat vocht ik had eerst nergens last van maar nu sinds een week ! Het wordt wat minder warm de komende dagen hopenlijk slaap je dan wat beter.

Marjan, he wat vervelend voor je dochtertje Jolien met dit weer nog ziek ook. Hopenlijk heeft Selma lekker geslapen vannacht kon je zelf ook even wat bijtanken. Vandaag wat minder warm gelukkig.

Mama-Ree, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ! Heerlijk dat hij nu thuis is. Wat een lief moederdagkado trouwens van het ziekenhuis !

Aafke, ik heb hetzelfde als jij ik hoop zo eerder te bevallen maar het zal wel 2 weken later worden. Wat worden we toch op de proef gesteld he ! Maar er komt een keer een eind aan hopenlijk dat toch nog onverwacht de weeen beginnen !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden