Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag effe lekker gek met Kiki gedaan en de camera op de zelfontspanner gezet,deze is het leukste geworden.

Kopievan18-01-2008023.jpg

pfff kreeg het er warm van.

ooooo dat moest ik jullie nog zeggen,ik ben vandaag maar weer naar de huisarts geweest voor de voet,ik blijf er last van hebben ,nu heb ik vanmiddag een foto laten maken in het ziekenhuis en krijg daar dinsdag pas de uitslag van !!! vreemd !

Groetjes Manuela

Geplaatst

Manuela, wat een geweldige foto!

En wat lijkt ze in haar gezicht op Emil zeg!

Wat heerlijk jullie knus zo samen!

En dat van je voet heb ik ff gemist.....

Wat vervelend zeg!

Sterkte ermee!!

Geplaatst

wat leuk manuela...en lekkere kleur heb je zo als je het warm hebt...hahahahah

Dat is inderdaad raar...meestal krijg je toch meteen de uitslag...heb je toen niet meteen foto`s laten maken.....jeetje ik kan me die foto nog zo voor de h=geest halen...brrrrrrr

Geplaatst

wat een leuke foto Manuela!!!

Vreemd van je voet.. kunnen ze daar niet meteen naar kijken?

Geplaatst

Ontzettend leuke foto Manuela.

Hoeveel zijn er mislukt hahaha

Heerlijk hè, dat je naast de drukte met de tweeling ook lekker de tijd voor haar kan nemen. Echt genieten lijkt me!

Groetjes Laura

Geplaatst

ach wat zielig,

ik vind het altijd zo gemeen die kleintjes kunnen er helemaal niks mee,

voelen zich alleen ellendig,zou het zo van der over willen nemen.

Geplaatst

Ahhhhhhhh...Sab wat is ze zielig............en ze kijkt er ook zo zielig bij.......nou je moet maar denken dit heeft ze mooi maar weer gehad.....ze zeggen dat ze het het beste in hun eerste levenjaar kunnen krijgen want daarna worden ze zich steeds bewuster van pijn en jeuk.......heb ik ook maar gehoord hoor...hahahahhah...is een kleine troost voor je dan....maar dat snoetje.....aaaaaaahhhhhhhhhhh

Geplaatst

Wat een akelig gezicht zeg Sab!

Heb met je meisje te doen hoor.

Hopelijk wordt de jeuk snel minder.

Groetjes Laura

Geplaatst

Ik had het op het topic "Anne-Meya aan het kruipen" met Cynthia over kinderen in de hondenmand.

Nou, hier mijn exemplaar, triomfantelijk in de mand van de hond

Foto-Z373DDXM.jpg

En nog een kiekje van Thomas in de ballenbak, ideaal! Alleen wel veel ballen overal haha

Foto-8UFMHN7K.jpg

Geplaatst

Sab; hele dikke :hug: voor jou en je meisje!!!

Wat vind ik het zielig voor haar!(en jou ook)

Lau; wat een geweldige foto's weer van jouw span!

Mag ik vragen wat ze drinken?(misschien heb je nog een goede tip voor me!)

En doe jij dat in een gewone fles?

Bij mij willen ze nl. die ander fles niet.

Wist je trouwens dat ze van die handvatten hebben die je er om heen kan doen, houdt makkelijker vast.

Sorry, even off topic!!!

Geplaatst

Beau, ik geef hen Carvan Cevitan. Die antilek bekers met handvat vinden ze niets. Dit dirnken ze erg goed, dus zodra ze beginnen te klieren, zet ik de flesjes weer op tafel, tot ze er weer heen kruipen om te drinken.

Geplaatst

laura wat een heerlijke kinderen heb je toch.........lekker makkelijk hè als ze het zelf doen....ik vind het ideaal...heb je ff je handen vrij.

En die in de hondemand is helemaal goed....lekeer ondeugend...en wat heeft ze leuke kleertjes aan...echt een meisje!

En hoe bevalt de ballenbak...ik weet nog dat je hem bij je had met je afscheid.

Beau ik geef anne-meya tegenwoordig de biologische diksap van A.H...en ze vind het erg lekker.

En wat ik ook wel eens doe is manderijn uitpersen en dan zeven ...is ook lekker.

Geplaatst

Ohh Lau, wat zijn ze groot geworden!!!

En wat ziet ik nouw???!!!!! Hebben ze haar???!!!!!!! hahaha, geweldig zeg! En wat heeft Iris voor leuks op haar hoofdje???

Geplaatst

Diksap doe ik altijd door de yoghurt 's avonds.

Maar gewoon drinken vonden ze het tot een tijd terug niet lekker.

Misschien maar weer eens proberen inderdaad.

En nu stop ik hoor, voordat ik straks geroyeerd wordt omdat ik zo off-topic ben!!:-)

Geplaatst

Wat kijkt Carolijn zielig.... ach arm meisje!!!

Beterschap!

En Thomas en Iris zijn echt schatjes! Leuk in de hondenmand, deed Len ook altijd.

EPSN2607.jpg

EPSN2608.jpg

Deze is van gisteren, jullie mogen 1 x raden wat we hebben gegeten:

EPSN2945.jpg

EPSN2942.jpg

Geplaatst

Tjonge, Sab, wat ziet dat meisje van jou er sneu uit. En inderdaad...ze kijkt er ook triest bij. Maar ja... wat wil je als je zo'n jeuk hebt!

Hihihi, Laura, ik kan me voorstellen dat je dochter in de hondemand kruipt! Da's zo'n luxe, da's toch net een stoel?

En eh, gaat Len later op dievepad? Is al vast aan het oefenen hoe het achter de tralies is? Hihihihi, moet je ook niet zulk leuk speelgoed aan de hond geven... Leuke foto's ook met die spaghettisnuit!!!!

Groetjessssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden