Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zoom zoom!

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een schatjes faas en lieve in de box. wat knap dat lieve zelf gaat staan en faasje ziet er ook vrij stabiel uit!

en dat doet ebbe ook. ik had m in zn wipper bij de tv gezet, maar hij zat er bijna voor met de wipper boven zn hoofd, bleek dat ie bumba wilde pakken... vond ik niet heel erg, maar hij wilde ook eraan likken, zucht, likken aan de tv dat kan toch niet goed zijn? dus dat mocht ie niet; bleeeeeeeeeeeeeeren... ja t opvoeden is zeker begonnen... hub vond t onzin, laat dat kind toch aan de tv likken... arg. :5shotss:

en lief zeg, kiki in dat pakje, leuk zo carnaval voor de kinderen.

Geplaatst

album23898foto6.jpg

Wat vinden jullie van mijn nieuwe muts? Hahahaha

album23898foto5.jpg

ff serieus kijken...

album23898foto9.jpg

Bij de kapper...

Liefs Bianca

Geplaatst

Oh bianca wat een heerlijke meid!

en leuk die knipjes in haar haren.......zou beau ook wel willen....hahahahahahah

En cynthia.........................NEEEEEEEEEEEEEEEEE.....hahahahahah

Geplaatst

En ik ook!!!!!!!!!!!!!!!

Maar supermooie foto's hoor Bianca.

De tijd dat onze kindjes wat meer / langer haar krijgen komt (hopelijk...) ook nog wel

Geplaatst

blijven hopen lau....hahahahahah

Weet je wees maar blij dat je er nu nog niet zoveel werk mee hebt...iedere morgen moet ik de klitten er weer uit kammen en dan staartjes wat ze niet leuk vind....en al dat eten iedere keer erin......nee is leuk om te zien maar niet practisch.

Geplaatst

hier hetzelfde verhaal,wat eten smeren betreft,

alleen senna geeft geen kik met kammen en staartjes vind ze geweldig,

ze is een echt papa`s kindje en als papa roept hoe mooi ze is met staartjes is het goed.

ze pakt zelf de elastiekjes en kam....

handig hoor

Geplaatst

Hier word ook het eten lekker in de haren gesmeerd !!!

Kijk hier mijn twee andere dropjes

Kopievan09-01-2008001.jpg

Kopievan09-01-2008017.jpg

Kopievan09-01-2008027.jpg

Kopievan09-01-2008050.jpg

Straks moeten we naar het cb,ik ben benieuwd wat Sem weegt,hij is echt zwaar en heeft een stevige body.

Groetjes Manuela

Geplaatst

Wat een schatjes Manuela!!!!!!!!

Leuke rompers ook trouwens!

Bianca, leuke foto's weer!

En inderdaad Joos word ik weer jaloers op dat lange haar hahahaha.

Maar inderdaad is weinig haar wel praktisch als ik het zo lees!

Geplaatst

Iedere keer als ik weer nieuwe foto,s zie van al jullie kleine moppies, ben ik met stomheid geslagen...............Wat een heerlijke kanjers allemaal zeg!!!!

Dan realiseer ik me weer wat een geluk we toch hebben met zulke poepies!!!

Dat hebben we toch maar mooi geflikt he dames????

Groetjes Liesbeth

Geplaatst

Leuke foto van Marissa

en die speldjes enig hoor

en bij de kapper

toevallig was deze week bij de teletubbies,kids naar de kapper, dacht ik nog wat een leuke kinderfohn, staat die gewoon bij jou op de foto,die eend!!!leuk

Leuke foto van Sophie en Sem, net emil hoor.sorry manuela......

Luca was ook zo een binkie.....en nu....lang en brede schoudertjes

groetjes

Geplaatst

Haha Jose, inderdaad dat gesmeer met eten in die haren... Klitten die je er uit moet kammen (GlissKur schijnt hele goede antiklit te hebben, ik moet het nog even halen...) Marissa laat haar staartjes wel zitten en vind het ook helemaal niet erg dat gefriemel aan haar haren. Heb denk ik t geluk dat ze vanaf twee maanden altijd al staartjes in heeft gehad, dus ze is niet anders gewend.

Liefs Bianca

Geplaatst

Wat een geweldige foto's!!!

Faas en Lieve hebben echt een stralende lach!!

Als je niet had gezegd dat Faas nog niet zelf staat, hadden we het niet door haha..

Marissa, is ook een poepie, die haren, het blijft geweldig!! Gelukkig vind ze het allemaal prima.

Kiki.. wat moet ik zeggen? Ze is prachtig!! Een waar fotomodel, op de catwalk, euhh.. tafel.

En Sem en Sophie.. ze lijken veel op Kiki vind ik. Hoe was het op het CB?

Ja, stuk voor stuk, prachtige kindjes!!!!!

Geplaatst

nog eentje dan...

Len vind het geweldig om zich te verstoppen, favoriet plekje is achter de prullebak, en dan vol spanning afwachten totdat wij komen kijken:

EPSN2908.jpg

Geplaatst

Angela, bedoel jij het broekje dat hij op deze foto aan heeft?

Dat is, dacht ik van noppies, en heb ik in stein in het winkelcentrum gekocht, bij Knetter.

Het was niet zo goedkoop (24,95) Maar wel super kwaliteit.

onee Ang, ik heb even gekeken, die is van ZARA, heb ik gekregen als kraamkado. Wel een hele fijne en stoere broek.

Geplaatst

Ah Manueal, wat een poepies zeg! En wat een leuk rompertje met die streepjes en die kleine pijpjes eraan, zo lief!!

Bianca, wat een haar zeg, niet normaal hoor haha! Wel cute hoor! En stoere muts ook!

Lief lief lief allemaal.

Len is lekker ondeugend op die foto zeg hihi

Geplaatst

Hallo allemaal

Amanda,wat kijkt hij onschuldig ?!?! ik ken die blik !!IK DOE NIKS !!!!

Op het buro was het goed ,alleen komt er hier een keer iemand naar Sem kijken,hij heeft een voorkeurshouding,het is nog niet zo heel erg maar hij vertikte het om goed te kijken,alsof hij wist waar die was .ach ja, ik zei wel dat ze dan maar naar ons toe moesten komen ,dat ik niet met drie kinderen zomaar alleen weg kan en dat emil niet vrij kan krijgen,hij heeft al genoeg vrij gehad.dat konden ze wel begrijpen,dus komen ze hier.maar weer afwachten.

Sem weegt 5075

lengte 56,5

hoofdomtrek 37.8

Sophie weegt 4805

lengte 56.0

hoofdomtrek 38.1

ze zaten precies op de groeicurve.

Groetjes Manuela

Geplaatst

onze boef kan bij de lichtknop..... dus jullie raden al wat hij nu de hele dag doet.....

EPSN2924.jpg

Over onschuldig gesproken................:

EPSN2923.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden