Ga naar inhoud

De hel die wachtweken heet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee hallo, ik kom maar even op de titel af hier... Pfff, vreselijk dat wachten... En iedere keer neem ik me voor niet op alle signalen van mijn lichaam te letten en inderdaad die afleiding te zoeken maar wat is dat moeilijk! Heb vorige week vrijdag een cryo tp gehad en vandaag echt krampen alsof ik alweer ongesteld ga worden (wd 5). Voor mij is het de eerste cryo tp, heb al wel twee 'verse' gehad maar die zijn helaas allebei mislukt. Weten jullie of er verschil is tussen ongesteld worden na een verse of na een cryo tp? Is dat juist eerder of niet?

Pien, wat fijn dat jij de wachtweken positief hebt af kunnen sluiten. Hoe is het nu met je? Het schiet al op naar je eerste echo!

Jett, wat jammer dat het mis is gegaan, ik wens je heel veel sterkte!

Nano, hoe is het met jou? We zijn elkaar pas geleden ook op een ander topic tegen gekomen en als ik me goed herinner heb jij vorige week ook een tp gehad?

Groetjes Pien.

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pauline, gefeliciteerd!! Dit geeft hoop!!

Jett.. wat ontzettend balen.. Sterkte meid!!

Andere meiden, ook ik wacht en wacht en wacht maar kan mijn zinnen nog wel verzetten af en toe ook al is het lastig! Ik ben toch zo benieuwd!!!!

Nano, hoe voel jij je?

Liefs en knuffel

Geplaatst

Pien die krampen herken ik wel...maar ik heb een verse tp..,

Ricklover....ik heb wat verhoging 37,6....vandaag weer mega veel opvliegers moe...en misselijk tegen het spugen aan bij vlagen....zou dat allemaal nog bij de utrogestan horen...??? Voor de rest okay...en met jullie??

Lfs mij

Geplaatst

Ach ja, eigenlijk weet ik ook dat het allemaal nu nog niets zegt. Het kan nog alle kanten op! Ben je wat grieperig Nano, of nog niet fit na de punctie? Ik had bij onze verse tp's ook veel last van bijwerkingen van de utrogestan. Wanneer mogen jullie testen?

Geplaatst
Ach ja, eigenlijk weet ik ook dat het allemaal nu nog niets zegt. Het kan nog alle kanten op! Ben je wat grieperig Nano, of nog niet fit na de punctie? Ik had bij onze verse tp's ook veel last van bijwerkingen van de utrogestan. Wanneer mogen jullie testen?

Ik weet eigenlijk niet of ik grieperig ben....ik voel me niet zo fit en heb veel slaap nodig....testen mag ik as dinsdag....beetje nerveus ben ik wel net zijn de laatste bolletjes naar binnen gefrot...(mpff) dubbel is het wel blij dat ik er vanaf ben....maar het liefst toch door gaan met de bolletjes...zodat ik niet ongesteld ben...(bang voor de uitslag)

Lfs mij

Geplaatst
Oeh, spannend Nano. Is dit jullie eerste ivf? Bij mij brak de menstruatie trouwens gewoon door de bolletjes heen.

Het is mijn eerste IVF...net wilde ik me weer aankleden om lekker aan het werk te gaan...tanden poetsen ....en gewoon moe ondanks dat ik gisteren wel ruim zes uur meer heb geslapen dan normaal...,misselijk en maar weer naar bed gestuurd door manlief....

Hoe gaat het met jou vandaag Pien?

Geplaatst

Nano,

Irritant he, werken lukt mij ook niet, hooguit 2 uurtjes therapeutisch, dan ben ik alweer moe en is het bewolkt in mijn hoofd..

We wachten het maar gewoon af...

Trouwens, ook mijn eerste keer ivf deze keer..

Spannend Pauline!! Hoop houden!!

Geplaatst

Ahaha weet je zeker dat je geen zus van mij bent!!! Proest....;-) het is zeker spannend

Nano,

Irritant he, werken lukt mij ook niet, hooguit 2 uurtjes therapeutisch, dan ben ik alweer moe en is het bewolkt in mijn hoofd..

We wachten het maar gewoon af...

Trouwens, ook mijn eerste keer ivf deze keer..

Spannend Pauline!! Hoop houden!!

Geplaatst

Hi Girlz,

Lees hier dat jullie nog heel moe zijn en niet werken nog. Hebben jullie dan ook last van overstimulatie? Ik merk dat ik ook wel heel moe ben hoor, maar ben wel gewoon aan het werk. Ik ben 's avonds welliswaar niet veel waard, maar wil wel blijven werken. Geeft goede afleiding namelijk.

OP naar de 12e!!!

Geplaatst
Hi Girlz,

Lees hier dat jullie nog heel moe zijn en niet werken nog. Hebben jullie dan ook last van overstimulatie? Ik merk dat ik ook wel heel moe ben hoor, maar ben wel gewoon aan het werk. Ik ben 's avonds welliswaar niet veel waard, maar wil wel blijven werken. Geeft goede afleiding namelijk.

OP naar de 12e!!!

Doortje, ik heb geen last van overstimulatie, voel me verder wel goed, alleen dat moe zijn he..

Geplaatst

Ik denk niet dat ik overstimulatie heb....ze hebben maar vier follikels geoogst...:-)...heb de afgelopen week gewoon gewerkt(was wel erg moe 's avonds) vanaf gisteren ging het niet meer door alle klachten....vanochtend stond ik weer dapper langs mijn bed om aan de slag te gaan....om vervolgens weer rap naar bed teruggestuurd te worden....door man lief....hoop dat het morgen beter is....heb net boter gehaald en wat toetjes....half uur onderweg geweest nu weer helemaal op....pfff....toch errug goed uitgerust gisteren....ik weer het niet doortje....vorige week donderdag en woensdag wel een uur eerder vertrokken van mijn werk ivm vermoeidheidsklachtwn....misselijkheid in deze mate heb ik pas sinds gisteren zo erg....

Hi Girlz,

OP naar de 12e!!!

Geplaatst

hopelijl is t allemaal voor een goed doel. ik was gisteren heel miselijk maar vandaag weer niet. vandaag wel weer af en toe wat buikpijn. t liefst wil ik de hele dag testen, maar ik kan t gelukkig opbrengen om nog even te wachten. weet echt niet wat ik kan verwachten. voel heel weinig terwijl ik normaal last van m'n rug heb twee dagen voor mijn NOD. dat zou normaliter morgen of zaterdag moeten zijn

Ik denk niet dat ik overstimulatie heb....ze hebben maar vier follikels geoogst...:-)...heb de afgelopen week gewoon gewerkt(was wel erg moe 's avonds) vanaf gisteren ging het niet meer door alle klachten....vanochtend stond ik weer dapper langs mijn bed om aan de slag te gaan....om vervolgens weer rap naar bed teruggestuurd te worden....door man lief....hoop dat het morgen beter is....heb net boter gehaald en wat toetjes....half uur onderweg geweest nu weer helemaal op....pfff....toch errug goed uitgerust gisteren....ik weer het niet doortje....vorige week donderdag en woensdag wel een uur eerder vertrokken van mijn werk ivm vermoeidheidsklachtwn....misselijkheid in deze mate heb ik pas sinds gisteren zo erg....

Geplaatst

Ooooooohw lieve dooooor ik duimde je mee!!!!....misschien kunnen we wel door aks de drie rondbuikige musqutiers...;-)

hopelijl is t allemaal voor een goed doel. ik was gisteren heel miselijk maar vandaag weer niet. vandaag wel weer af en toe wat buikpijn. t liefst wil ik de hele dag testen, maar ik kan t gelukkig opbrengen om nog even te wachten. weet echt niet wat ik kan verwachten. voel heel weinig terwijl ik normaal last van m'n rug heb twee dagen voor mijn NOD. dat zou normaliter morgen of zaterdag moeten zijn

Geplaatst
Ooooooohw lieve dooooor ik duimde je mee!!!!....misschien kunnen we wel door aks de drie rondbuikige musqutiers...;-)

Dit lijkt me een geweldig uitgangspunt!!!

Geplaatst

hahaha... coool.. dat lijkt me echt helemaal leuk. Daar gaan we voor.

Krijg trouwens inmiddels de wel bekende rug klachten die bij mijn menstruatie horen. Maar... ik heb gelezen dat heel veel zwangeren dat ook gewoon gehad hebben dus ik probeer positief te blijven

Geplaatst
hahaha... coool.. dat lijkt me echt helemaal leuk. Daar gaan we voor.

Krijg trouwens inmiddels de wel bekende rug klachten die bij mijn menstruatie horen. Maar... ik heb gelezen dat heel veel zwangeren dat ook gewoon gehad hebben dus ik probeer positief te blijven

Kom op de twee musqetiers klinkt niet hoor!!! Heb vertrouwen lieverd!!!'

Geplaatst
Maar het is soms zo moeilijk..... pfffff.......... Ben gewoon echt heel bang voor een negatief resultaat..

Dat ben ik ook nog steeds....het hangt nu af van onze embryootjes....;-) houd hoop!!! Weet precies hoe je je voelt....die onzekerheid is zo....kl@te....;-)

Geplaatst

Hee meiden, vandaag een druk dagje wat werk betreft maar nu toch nog even tijd om hier te spieken ;-)

Zo herkenbaar wat jullie schrijven, het is gewoon zo spannend! Sterkte hoor allemaal!

Hier vandaag weer een aantal keren krampen maar verder gebeurd er niets... we wachten dus gewoon verder en ondertussen is er weer een dag voorbij :-)

x Pien

Geplaatst

Hee Pien echt spannend hoor....ik hoop op allemaal groene resultaten!!!

Hee meiden, vandaag een druk dagje wat werk betreft maar nu toch nog even tijd om hier te spieken ;-)

Zo herkenbaar wat jullie schrijven, het is gewoon zo spannend! Sterkte hoor allemaal!

Hier vandaag weer een aantal keren krampen maar verder gebeurd er niets... we wachten dus gewoon verder en ondertussen is er weer een dag voorbij :-)

x Pien

Geplaatst

Wat een spanning en onzekerheden hier zeg.

Ik ben zo blij dat ik genoeg te regelen heb voor onze verhuizing, dat ik gewoon de tijd niet heb om na te denken over de ww. Ook dat ik een infectie heb en aan de kuur zit helpen hierbij. Heb genoeg energie nodig om op te knappen.

Ik hoop dat mijn lichaam daardoor niet doorheeft dat er 2 emmys aan het innestelen zijn en ze zich al goed hebben vastgezet voor mijn lijf denkt "hee dat hoort hier niet" hihi

Dames succes !!!!!!!

Geplaatst
Ja, dat is het echt! Hoe is het verder met jou, knap je weer wat op?

Kwartier geleden bloedverlies na het plassen helder rood bloed...lijkt of de ongesteldheid is doorgebroken...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden