Pienmvfinn Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 hoi allemaal Ik zit inmiddels op dag 11 van de wachtweken van mijn zesde terugplaatsing. Dit is een verse en we hebben al twee verse en 3 cryo TP gehad. Ik voel alweer een aantal dagen zoveel, van pijnlijke krampen tot gevoelige borsten en ga zo maar door. Ik heb sinds gisteren echt het idee dat ik ongi moet worden vorige keren kreeg ik dit gevoel eerder en ging het ook eerder mis (dag 10 bij vers en dag 7 bij cryo). Ik word langzaamaan gek en ben hele uren aaneen op internet aan het zoeken of mijn klachten positief of negatief zijn. COnclusie: Het kan alle kanten op. Jullie kennen deze gekmakende rotweken ook als geen ander, maar ben eigenlijk heel erg op zoek naar wat jullie voelen of voelden en of jullie toen zwanger zijn geworden. Groetjes Pauline Quote
Nano Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Beste Pauline, Helaas is het mij nog niet gelukt om zwanger te worden....maar wilde je vanaf hier even veel succes wensen....hoop dat het okay is en dat je de 9 dolle maanden in bent gegaan...;-) Lfs Nano Quote
Gast Mart Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Hieronder een link naar een ander forum. Daarin beschrijven de meiden die zwanger zijn geworden wat ze voelden voor hun NOD en na hun NOD. Hier kun je lezen dat het bij iedereen heel verschillend is, maar misschien herken je toch wat. Succes! http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/187121-de-eerste-zwangerschapssymptomen.html Quote
Sylvino Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Ja wat een hel zeg dat wel. Alle emoties van hot naar haar. Vreselijk! Quote
Gast egeltje Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Lieve Pauline Ik zal je heel eerlijk het advies van mijn arts geven.................het zegt helemaal niets. Geen zwangerschap is hetzelfde. Maar juist het feit dat je er zo mee bezig bent en loopt te stressen bij ieder dingetje dat je voelt.......dat kan het proces juist negatief beinvloeden. Ook al lijkt het op de keren dat het fout ging.........dat wil helemaal niet zeggen dat er nu niets in je baarmoeder gebeurt. Je lichaam kan je zo voor de gek houden!!! Ben zelf ook paar keer overtuigd geweest zwanger te zijn...........was het niet. En toen ik een keer overtuigd was het niet te zijn...........was ik overtijd!! Maar het ging alsnog fout. Weet je.........het zegt niets. Ik snap het wel. Heb er zelf ook ingezeten. Maar heb op gegeven moment deze site even aan de kant gelegd. Ging weg, naar buiten, leuke dingen doen. Heel bewust afleiding gezocht. Toen vlogen de dagen voorbij. De laatste dagen zijn het moeilijkst. Elke keer ging de zin door mijn hoofd.......LAAT HET PROCES ZIJN GANG GAAN........LAAT HET LOS En......het hielp wel!!! Weet je..............het is allang bepaald of je wel of niet zwanger bent. Je moet juist geen stress hebben. Sterkte meid........ontspan en relax voor zover het gaat. Krampjes kan van alles zijn. Ik duim voor je dat het gaat lukken. liefs Egeltje Quote
Pienmvfinn Geplaatst 22 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2010 hoi allemaal Dank voor jullie reacties. @Egeltje, ik denk wel dat je gelijk hebt, maar het is zo vreselijk moeilijk om er niet continue mee bezig te zijn als je van alles voelt... Vanochtend erg eigenwijs geweest en 15 dagen punctie (12 dagen na TP) een test gedaan van het Kruidvat. Die werd meteen positief. Wist niet wat ik zag. Durf alleen nog niet heel blij te zijn, omdat het volgens mij nog alle kanten op kan. Maar aan de andere kant: heb in de afgelopen 4 jaar nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad.... Ga maar wat afleiding zoeken :-) Liefs Pauline Quote
Sylvino Geplaatst 22 September, 2010 Geplaatst 22 September, 2010 Pauline, het begin is er een positieve test. Je hebt echt niet te vroeg getest en het wordt nog spannend maar toch. Je bent zw. hier alvast een voorzichtige felicitatie. Quote
EDR Geplaatst 22 September, 2010 Geplaatst 22 September, 2010 Pauline gefeliciteerd! Een positieve test betekend toch echt dat je zwanger bent! En nu de volgende spannende weken! Sterkte hoor. Quote
Pienmvfinn Geplaatst 22 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2010 Dank jullie wel voor de felicitaties, ik hou toch maar even een slag om de arm, ik moet nog tot zaterdag wachten had het ziekenhuis gezegd. En je weet nooit of het alsnog misgaat. Maar ben stiekem wel een beetje blij. Man was vanochtend helemaal emotioneel ervan, onze wens is al zolang zo groot! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben. Ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend (5 IUI's en dit was 6e terugplaatsing IVF en ik ben ook nog eens 8 uur na de terugplaatsing geopereerd onder narcose aan een gedraaide eierstok), dus alles kan. Nu maar hopen en bidden dat het goed gaat!!!! Liefs Pauline Quote
witje Geplaatst 22 September, 2010 Geplaatst 22 September, 2010 hier ook alvast een voorzichtige felicitatie. Er is in ieder geval wat in je lichaam gebeurt en ook nog eens een operatie vlak na de tp. Heftig hoor. Ga er lekker op uit vandaag, beetje buitenlucht happen, in het zonnetje zitten, lekker kopje koffie of thee op terrasje pakken en voor je het weet is de dag voorbij. Ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan!!!!!! Deze weken zijn idd een regelrechte hel....... Quote
lamijo Geplaatst 22 September, 2010 Geplaatst 22 September, 2010 Een positieve test in dit stadium duidt volgens mij echt op een zwangerschap, dus bij deze ook van mij alvast een voorzichte felicitatie. En nu op naar de volgende wachtweken voor de eerste echo. Quote
Nano Geplaatst 22 September, 2010 Geplaatst 22 September, 2010 Nou Pauline.....klinkt goed....dus al voorzichtig beidde duimen omhoog...;-) Quote
Pienmvfinn Geplaatst 23 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2010 Vanochtend weer getest (blijf ik voorlopig ook wel doen :-D ) en het teststreepje was nog donkerder dan gisteren. Morgen is TP 2 weken geleden, zaterdag officiele testmoment... Vind het zoooo spannend! Liefs Pauline Quote
Nano Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Volgens min zou ik me ook wild testen...hahaha iedere dag wel 3 x...... Zaterdag is nog maar twee dagen....oooohw Pauline ik gun het je zo!! Vanochtend weer getest (blijf ik voorlopig ook wel doen :-D ) en het teststreepje was nog donkerder dan gisteren. Morgen is TP 2 weken geleden, zaterdag officiele testmoment... Vind het zoooo spannend! Liefs Pauline Quote
Wish Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Van harte gefeliciteerd! Je hebt zoals eerder al werd geschreven niet 'te vroeg' getest. De testen die je gisteren en vandaag hebt gedaan kun je echt geloven. JE BENT ZWANGER! Quote
Daniella Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Hoi Pauline Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Groetjes Daniella Quote
Jett Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Gefeliciteerd Pauline, dit klinkt 'gewoon' als hartstikke zwanger! groetjes Jett Quote
Pienmvfinn Geplaatst 24 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2010 Vanochtend weer getest, dit keer met digitale van Clearblue en na korte wachttijd: ZWANGER in beeld. Vind het zoooo spannend, morgen ga ik zo'n test doen waar dan ook nog de duur van de zwangerschap wordt aangegeven. Lijk wel testverslaafd ;-) Jett, jij mag vandaag testen, weet je al wat? Ga maandag ziekenhuis bellen om afspraak te maken rond 7 weken, dan kunnen ze op een echo al wat zien (hartslag?). Hoop dat het goed blijft gaan.. Liefs Pauline Quote
Sylvino Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 Goed nieuws Pauline, op naar een eerste mooie echo. Quote
Pienmvfinn Geplaatst 24 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2010 Vanochtend ook even gebeld met zkh omdat ik nieuwe kliederbollen moet hebben (tot en met week 10 gebruiken, moeten jullie dat ook als je zwanger bent?) en mocht gelijk afspraak maken voor echo: 12 oktober om half 11. Echt heel spannend, dan ben ik precies 7 weken... Liefs Pauline Quote
Jett Geplaatst 28 September, 2010 Geplaatst 28 September, 2010 Hoi Pauline, Bij mij was het helaas foute boel. Ik wens jou een super echo: ik weet nog dat ik echt letterlijk sprakeloos was toen ik het knipperende hartje zag op de eerste echo, zó bijzonder. Jett Quote
Nano Geplaatst 28 September, 2010 Geplaatst 28 September, 2010 Hij die kliederbollen zolang door gebruiken??? Ik heb genoeg voor 12 dagen mee gehad (72 akelige bolletjes...;-))....ik weet wel dat je het foliumzuur tot de 10e week door moet slikken daarna zeker niet meer om ademhalingsproblemen bij de baby te voorkomen... Maar PAULINE !!!! Test maar raak hoor!!!! Geniet ervan.... Het is je zo gegund!!! Quote
Nano Geplaatst 28 September, 2010 Geplaatst 28 September, 2010 Gisch jett, Wat een droevig bericht....heel veel sterkte vanaf hier..... Hoi Pauline, Bij mij was het helaas foute boel. Ik wens jou een super echo: ik weet nog dat ik echt letterlijk sprakeloos was toen ik het knipperende hartje zag op de eerste echo, zó bijzonder. Jett Quote
Pienmvfinn Geplaatst 4 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2010 He Jett, Wat rot en verdrietig dat het foute boel was. Met hoeveel weken ging het mis? Ben inmiddels maar gestopt met testen want werd beetje dure hobby. mOrgen wel naar internist om schildklier te checken, vraag ik gelijk of hij ook HCG wil meten, kan ik zien of het gelijkloopt met de waarden die bij deze periode horen. Vind het zo spannend, morgen over een week eindelijk de echo. En nu maar hopen, duimen en bidden dat het goed blijft gaan. Ik duim ook voor jullie! Groetjes Pauline Quote
Nano Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 Spannend hoor Pauline....moet jij nu tot week 10 de bolletjes Gaan gebruiken? He Jett, Wat rot en verdrietig dat het foute boel was. Met hoeveel weken ging het mis? Ben inmiddels maar gestopt met testen want werd beetje dure hobby. mOrgen wel naar internist om schildklier te checken, vraag ik gelijk of hij ook HCG wil meten, kan ik zien of het gelijkloopt met de waarden die bij deze periode horen. Vind het zo spannend, morgen over een week eindelijk de echo. En nu maar hopen, duimen en bidden dat het goed blijft gaan. Ik duim ook voor jullie! Groetjes Pauline Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.