Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaa sabke super goed nieuws. Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes wel snel. Geniet van je wonder in je buik!

Noor ik duim en hoop dat er bij jou nog 2 super waardes uit gaan komen en dat je een super.mooie echo gaat krijgen!je hebt.het zoo verdiend!

Lfs

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig noor gaat het nu wat beter maar man man wat een werk pfff...maarja als het maar beter wordt. Hopelijk krijg je je slaapritme ook weer wat te pakken. Blijft toch spannende tijd komende weken..

Praten/woordjes hier ook nog niet zoveel. Hij praat heeel veel alleen totaal onverstaanbaar. Ik zeg wel s tegen mijn man als het nu verstaanbaar was praatte die de oren van je kop. haha.

Manon ook hier iedere avond een pittenzak mee in bed heeeeerlijk!heb een elektrische deken, al jaren s winters erop. Vind t nu beetje eng stel dat er iets mee gebeurd ligt de kleine man er naast brrrr moet er.niet aan denken. dus nu keurig een pittenzak mee.

Ik zal uitbed gaan de kleine man is wakker!

Fijne dag!

Geplaatst

Sabke..mooi nieuws..en toch precies op Cas zijn verjaardag uitgeteld...heel bijzonder!

Noor..was je eerste HCG waarde ? Doen ze altijd bij jullie 3 weken hcg prikken?

We gaan niet voor .. "Sorry we hebben spijtig nieuws"..he...heb vertrouwen..moet goed zitten nu!!

Kan je misschien ook een diëtiste raadplegen ...als je verteld bij welke producten jij t vermoeden hebt dat hij niet tegen kan..misschien weet zij wel een kant en klaar lijstje met wat hij allemaal meer misschien niet tegen kan of juist wel ...je weet t niet? Kun je wat gerichter uit proberen dan dat je t allemaal zelf moet uit pluizen...snap je me nog of praat ik nu onzin? ;-)

Woordjes...een heleboel....gebrabbel..heerlijk..zo lief klinkt dat. En t telefoontjes tijdperk is nu aangebroken. Alle voorwerpen wat ze in de hand krijgt zet ze nu tegen t oor en gaat dan brabbelen...zo komisch...alle kids hebben wel zón fase.

Elektrische deken heb ik nooit gedurft...heb ik zón grill idee van. Hij zou maar in de fik vliegen of zo..hhaaha.

Nee houd t maar bij t kruikje.

Slot ontdooier helpt niet..zit binnenin t slotmechanisme..gaat blijkbaar water in zitten na een beurt in de wasstraat.

Vanmiddag naar de garage geweest om een afspraak te maken voor zaterdag t proefrijden...was hij weg naar een andere vestiging vandaag omdat mensen daar een proefrit willen maken vanmiddag...shit...ben bang dat ze m nu verkocht hebben. Was net de leukste van de 3opties die we tot nu toe tegen waren gekomen. Kleine hoop dat de mensen meerder modellen ok op t oog hebben en deze laten staan.

Voorlopig dus nog ff ochtendgym om in de auto te komen grrrrr.

fijne dag allen!

Geplaatst

Hoi meiden,

Sabke en noor van harte gefeliciteerd met julliue zwangerschap, superleuk!

Hier best vast wat woordjes..vooral mama, mamie,papa,opa,oma,dada,tata,bah,ja,nee,die en heel veel gebrabbel

kletts ook de oren van onze kop super leuk en gezellig

Ondertussen ook 2x naar Ballorig geweest superleuk en super nar haar zin gehad, lekker klimmen en klauteren en dat gaat sindsdien ook super goed en veel beter.

ondertussen kan ze ook achteruit de bank en ook ons bed af en klimt ze zelf op de bank.

Sinds vorige week als ik vraag waar is mama haar neus, pakt ze mijn neus grappig

de 21ste weer naar CB, gelukkig geen prikken meer voorlopig pfff

Hier geen droog huidje, ik was Noa met calendula body/shampoocreme van Weleda (gele tube)kost wel wat maar super lekker vindt ik.

Ik hou het even hierbij.

Liefs Claudia

Geplaatst

He manon ja 3 keer bloed prikken, twee weken na de tp en dan steeds een week later. Door t weekend kon ik niet 2 weken na de tp dus ben na 12 dagen al gegaan. Brrr het houdt me nu enorm bezig zeg... er komt niets uit mijn handen!

Morgen maar iets verzinnen om lekker druk mee bezig te zijn... te beginnen met babyzwemmen! leuk!

Geplaatst

Leuk om te lezen dat er weer zwangerschapnieuws is... Goeie tijd gewenst beide.. en natuurlijk van harte, maar dat had ik al eerder geschreven.

Hier zo ongeveer de zelfde dingen als bij jou claudia.. ook al een paar keer naar speelparadijs geweest (vrijdagochtend is goedkoper peuterochtend)

En s-t-a-n brabbelt al veel. Heel veel onverstaanbaars maar wel leuk!

En ook zelf op de bank klimmen.. kortom ik had het zelfde tekstje als jou kunnen typen hihi

Irritant van je slot manon... hopen maar dat je als nog voor de auto kunt gaan.. anders gewoon verder zoeken!

Ik heb vandaag een skipakje en moonboots gekocht. (via marktplaats hoor.. waren echt in nieuwstaat, en de sneeuw en kou is vaak maar kort in nederland dus wilde er niet heel veel aan kwijt zijn) morgen hopenlijk slee-en.

Fijn weekend!

Liefs Peggy

Geplaatst

Claudia...fijn te horen dat t ook goed gaat met Noa. Aanwijzen van neus/oren/ogen hier ook t zelfde verhaal. Mijn hoofd drukt ze dan keihard opzij om de oren aan te wijzen..rats..hoofd de ander kant op..met brut geweld hoor ;-) haha

weleda zijn idd goed producten. Wat de eerste kraamhulp ook adviseerde was zemelenbad van eigen merk kruidvad...ruikt heerlijk en niet duur. Of t nou echt zo hielp..vond t toen niet echt maar voor gewoon doucheschuim ruikt t heerlijk.

Noor..heb je al een 2de keer nu geprikt en was t hcg mooi gestegen?

Lekker aan t baby zwemmen geweest? Lekker je zinnen idd verzetten als t je te erg bezighoud de onzekerheid. Zit vast goed ;-)

Peggy..lekker naar buitengeweest met je maanmannetje? Net van die ruimtepakkies he?..lekker hoor.

Groot gelijk hoor van MP..is vaak maar voor een paar keer en volgend jaar ist weer te klein.

Vanmiddag proefritje maken ...auto die ik t leuks vond was toch niet verkocht en wordt nu terug gereden naar de vestiging hier...zo mijn zinnen op gezet..gek he..komt door die velgjes en panoramadakje. Neem altijd mijn zwager mee voor technische kijk en onderhandelingen...als ik alleen ga dan zeg ik meteen pak maar in met een grote strik en kan ik m nu mee nemen bij wijze van..nee hoor grapje...heb alleen al prijs afspraken gemaakt met de verkoper en al aardig wat korting en inruil prijs voor elkaar gekregen ;-).Mijn zwager is er goed in om voor die afgesproken prijs nog nieuwe bandjes oid er bij te praten. Denk dat er weinig bij valt te praten..hij is van 2008 maar heeft zón 27.000 gelopen dus met slijtage zal t wel mee vallen.

Onze zoon kwam vanmorgen met dode duif op de slee aan..arm beest had beschutting gezocht onder een speeltoestel op t pleintje..toch dood gevroren.

In de zomer vallen de mussen van t dak ;-) en in de winter bevriezen de duiven. Zo maar eens wat brood versnipperen en voer halen.

fijn weekend!

Geplaatst

Hoi Manon,

Wat een ontzettend leuke foto van je dochtertje.

Vraagje, Wat voor schoenmatr heeft jouw dochtertje en waar heb jij haar moonboots vandaag.

Ik zoek nu zulke voor Noa in maat 20/21, maar kan ze niet ze niet vinden in die maat.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey Claudia,

Ik had ze al een lange tijd geleden een keer op marktplaats gekocht voor paar cent.(echt nog helemaal nieuw)

Ik had zoiets van zal me niet overkomen dat er ineens sneeuw ligt en alles uitverkocht is zoals volgens mij 2 jaar geleden dat t was.

Belachelijk toen..zelfs op marktplaats werden belachelijke bedragen geboden.

Dit is maat 23 maar valt wel wat kleiner. Ze loopt er iig heel goed op en vind t zelf geweldig...t klikt zo lekker op t laminaat...kikt ze op geloof ik ;-)

Ik minder haha. Heb ff gekeken op MP staan en boel in die maat hoor ;-)

Geplaatst

Hai hai,

Wat een leuke foto zeg! En wat groot al he?!

Meiden maatje 20 21 ik ben jaloers.... ijn hummel gaat binnenkort naar 25!! wel van shoesme die vallen een maat kleiner maar toch!

Hoe is het met de auto afgelopen? nog extra korting weten te ritselen?

Hcg was goed gestegen maar niet zo snel als bij mijn zwangerschap van ons mannetje. Hoop maar dat dat niets zegt. Ik ga dinsdag toch even voor de zekerheid nogmaals. En dan vrijdag weer en dan dinsdag erop de echo... brrr...eng!

ik hou jullie op de hoogte.

Met t hummeltje gaat t erg goed, hij is beter uitgerust overdag en zit beter in zijn vel. Maar wordt wel af en toe driftig tegenwoordig. Niet heel spannend hoor, met zijn handjes schudden van kwaaiigheid en dan stilstaan en een keeltje opzetten, of zich op zijn knietjes laten vallen, heel melodramatisch... Het gebeurt niet heel vaak maar als hij moe is wil hij echt zijn zin. Jammmmmmerrrrr... doen we niet aan mee. Maar niet dat hij het dan opgeeft. Zo eigenwijs is ie wel. Soms mag hij iets niet van mijn man, dan stopt hij er uiteindelijk mee en zodra mijn hub zijn hielen heeft gelicht gaat hij meteen weer terug naar waar hij het verbodene aan het doen was. Met krullende mondhoeken om zijn eigen slimheid. Zo van: haha nu doe ik het lekker toch! Puh!

Moeilijk hoor om niet te lachen. Ik kijk dan stiekem, hij denkt dan dat ie alleen is. hihi

Oh ja hij kan nu goed uit een bekertje drinken maar af en toe nog wel een nat pak. daarom hou ik het nog steeds liever even mee vast. Of laten jullie het gewoon gaan. misschien morsen jullie spruitjes niet meer?

liefs

noor

Geplaatst

hahaaa Noor..je hebt een kleine hulkje ;-)

Hier niet boos alleen af en toe een dramaqueen. Doet ze vaak alleen eind van de dag als ze moe is. Als je iets afpakt wat ze niet mag hebben gaat ze huilen en op de grond liggen. Stap ook zo over haar heen en doe net of ik haar niet zie..staat ze zo weer op en gaat verder haha

Wat een stiekemerd dan he dat hij t dan toch nog doet als je man weg is... ;-)

Dus morgen weer prikken en volgende week al echo..dan 7 of 8 weken al weer?

wij moeten veel meer beker pakken..geven voor t gemak te vaak de rietjes beker. Geef haar nog niet zelf de beker...ook eten nog niet helemaal zelf...zal wel beter zijn maar heb zo aan t eind van de dag geen zin meer in dat geklooi en gesmeer..niet goed van ons weet t maar ach..komt wel. Van t zomer buiten eten/drinken..lijkt me goede plek om te leren (zonder smeren haha)

Autootje idd mooi wat korting vanaf gegaan. Moet alleen jammer nog even geduld hebben..krijgt grote beurt en zijn 1ste APK. Zijn daar wel gelukkig dan weer 2 jaar van af en dan pas weer na 2 jaar APK..wel mooi ;-) Een vol jaar garantie dus wel een veilig idee. Ze hadden t druk dus moest zeker 10 werkdagen aan houden ;-(.

Nou ik ga een verdieping hoger denk ik..lekker onder de wol tv kijken.

bye bye

Geplaatst

Mwah... niet verdubbeld...

11306

ik kreeg monitoring niet te pakken, na 55 minuten in de wacht moest ik het opgeven want hummel had dringend mijn aandacht nodig :-S

Heb mijn prof een amiltje gestuurd, hopelijk geeft hij morgenochtend antwoord. T getal valt nog wel binnen de curve maar met mijn hummel zat ik nu op 37700. een heel groot verschil met nu! Maar heb geen flauw idee of hcg waardes per zwangerschap anders zijn of dat het redelijk hetzelfde per persoon zou moeten zijn.

Ben nu 4x zwanger geweest, de beginwaarde hcg was steeds hetzelfde, maar alleen bij mijn hummel was de tweede waarde meteen skyhigh. Bij de twee zwangerschappen waar t kindje bij 8 weken stopte was de hcg waarde vergelijkbaar met nu. Dus.... ik blijf bezorgd, cant help it!

Heeee goed van je auto! proficiat ermee! Fijn sochtends je deur openkrijgen, alleen tegen die tijd zal de vorst wel weg zijn.

zodra ik een antwoordje krijg zal ik het laten weten.

groetjes en fijne avond

Geplaatst

Ik weet niet of t bij 1 en dezelfde persoon bij verschillende zwangerschappen vergelijkbaar zou zijn of dat t gewoon per zwangerschap zou kunnen verschillen..geen idee...t laatste lijkt me meer..maar wie ben ik?

Probeer je maar niet te druk te maken...komt vast goed.

Nou van mij mag t gaan dooien ja..ben wel klaar met de kou alweer ;-(...krijg nu alle Friesen op mijn dak ben ik bang ;-)

Kalmpies an ! Bye bye

Geplaatst

Zo even snel een berichtje... ik ben ook klaar met de kou...hahahha

Spannend noor!! Ga voor je duimen..

Even over de driftbuien s-t-a-n heeft het ook regelmatig en dan negeer ik het of zeg er soms ook wat van of afleiding ligt aan de situatie.. maar vanavond zat hij in bad en hij was met zn tandenborsteltje bezig.Op een gegeven moment wilde ik het overnemen om even goed te poetsen en daarna te stoppen toen werd meneer zo driftig dat hij bijna stikte.. hij deed zn vinger in zn mond dat hij geen lucht kreeg.. zn lippen werden blaauw en hij werd lijkwit.. we schrokken, maar ik pakte hem meteen uit bad en zei doe normaal stan.. daar schrok hij van want toen ging hij weer over op 'normaal' huilen en daaran wilde hij heel veel kroelen... was wel even eng.. hoop toch niet dat dit soort buien te vaak gebeuren.. iemand ervaring mee?

Liefs Peggy

Geplaatst

Peggy..lijkt me idd erg schrikken!! Een zoontje van een vriendin deed vroeger ook wel als hij moest huilen

dat hij zijn adem in hield...ook zo eng om te zien..weet trouwens niet of hij dat nog doet..dacht t niet.

Is te hopen dat s-t-a-n er geen gewoonte van maakt ...

Noor vandaag weer prikken...hopen op een mooie stijging weer...

hier geen nieuws..blij dat t gaat dooien haha

bye bye

Geplaatst

Peggy, getver wat eng! T schijnt minder te worden als ze kunnen praten. Moet zeggen dat het bij ons hummel momenteel weer helemaal weg lijkt te zijn. Heeft hier vooral met moeheid te maken lijkt het. Ach wie weet is hij er zelf ook van geschrokken en komt het niet meer voor in zo een heftige vorm.

Hier nog een genant nieuwigheidje... heb hummel er al een paar keer op betrapt dat hij uit de vuilnisbak eet. Nou ja eet.... hij pakt er een leeg yoghurtpakje uit en zit er met zijn vinger in... die vervolgens uiteraard weer in zijn mondje verdwijnt. Echt aardappels eet hij niet hoor, hihi.

Met slapen gaat het nog op en af. ik maak vaak een fout en kom daar dan 's nachts achter. Boterham met pindakaas? eh eh..foute boel... chocola? eh eh foute boel..

Woensdag naar de kinderarts. Hoop dat hij het grote geheel ziet in alle kleine deeltjes die ik inmiddels weet. Als ik een super sober dagje hou, met niets nieuws of lekkers dan gaat het wel goed.

gisteren weer bloedgeprikt, waarde was in de curve. Dus dinsdag aanstaande eens kieken of het allemaal goed gaat daarbinnen.

Nou fijne dag allemaal!

liefs

noor

Geplaatst

Noor..hier vind onze dame de vuilnisbak ook interessant hoor...sleept er van alles uit ;-)

Is ook precies op haar hoogte..dus tja niet gek dat ze dat doet...

Hopelijk dat de kinderarts idd wat meer info kan geven wb de voedsel intolerantie...hoef je niet zo veel zelf uit te dokteren..

Dinsdag alweer de echo..spannend..hoop op een mooi kloppend hartje in beeld !!

Hier weinig nieuws..luie zondag. Dame slaapt nog steeds. Zal haar zo eens onder de douche zetten..een boterham en dan met de kids ff een stukkie hier door t bos lopen...ff frisse neus halen. Er op uit maar niet met de auto..weet niet hoe zón vaart t gaat lopen met ijzel? Buienradar laat niet veel neerslag zien tot nu toe.. Blij dat de vorst straks ff weg is..heb t er wel mee gehad nu. Vieze laarzen/boots telkens..zout sporen overal ..bah..

Fijne zondag allen!

Geplaatst

Hoihoi,

Ben ik ook weer ff. Kan nu niet alles teruglezen...vorige pagina en zit op mijn tel.

Noor heel veel succes voor dinsdag en op naar een mooi kloppend hartje.

Manon bevalt de nieuwe auto een beetje?

Uitkijken he met dit weer. Sneeuwt.hier alweer behoorlijk. T hoeft voor mij niet meer..ik zeg op naar het mooie weer.

Hier niet echt last van driftbuien. Eigenlijk ook nog niet gehad. Hij is wordt wel s boos hoor maar echt driftig wordt ie niet.

En uit de vuilnisbak eten/halen lukt hier niet. Heb traphekje tussen keuken en kamer. Met onze hond en J_esse durf ik het nog niet aan vandaar.

Voor de rest hier ook geen nieuws, alles gaat zn gangetje. Als ik vanmiddag in de gelegenheid ben om achter de laptop te kruipen zal ik ff uitgebreider op iedereen reageren!

En anders fijne zondag!

Geplaatst

Nou ik verkeer in een soort shockachtige toestand. Weet niet goed wat te denken.

Je moet je voorstellen, sta je daar in een hokje uitgekleed te wachten tot je binnen wordt geroepen, (4 deurtjes naast elkaar het is net die caviabaan van andre van duin vroeger. gaat t deurtje open komt de cavia naar buiten) en dan denk je toch aan die laatste keer dat het vruchtje te klein was en 2 weken later dat ie het niet meer deed. Dus ik stond daar niet echt senang, bang voor slecht nieuws. De stoel in, echostok erin, kijk mevrouw hier is de vruchtzak.....en toen bleef t stil.

Het spijt mij mevrouw maar hij is leeg. Stok eruit en even gepraat hoe nu verder.

Toen zei de man op de achtergrond(er zaten er 2, een man en de vrouw met de stok) " kijk toch nog eens want de hcg waardes zijn zo goed ik begrijp t gewoon niet".

Stok er weer in en na enig peuren kwam er toch iets in het uiterste puntje in beeld. Met hartslag. De afmeting was 6 mm en de dooierzak was goed. 6 mm staat voor 6 w1dag en ik ben 6 weken4 dag.

Dus volgende week dinsdag terugkomen voor nieuwe echo.

Ik weet niet goed wat te denken nu. Eerst was ie leeg, game over en toen toch weer redelijk oke... ik blijf nog maar even in niemandsland, ben te zeer geschrokken en heen en weer geslingerd om er een mening over te hebben nu.

Mannetje heeft 39,6 dus ga me maar 100procent op hem focussen want je kunt hier over nadenken wat je wilt maar het is gewoon even afwachten.

Toch die het spijt ons mevrouw gehoord vandaag. Die hakt er altijd erg in. Wat een rotzin!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden