Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Creche wordt inderdaad erg duur.. s-t-a-n gaat 1 dag naar de creche en 2 dagen naar een gastouder.. maar als hij 2 wordt.. tuurlijk duurt dat nog even, maar dan gaat hij van de creche en naar de peuterspeelzaal. Ik laat hem dan tot aan de zomervakantie op de creche en daarna niet meer.

Vervelend die slape loze nachten noor... bij ons is het ook wisselend.. maar ik ga onze man toch echt niet uit bed halen.. als je ze daar eenmaal aan laat wennen, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zich weten.

Ik kan onze man ook niet voor 'straf' op de gang zetten want dan loopt tie zo naar boven.. wij hebben een straf hoekje.. werkt prima.. hoewel hij er niet lang in blijft zitten, maar ik zet hem er in en zeg wat hij fout heeft gedaan en loop dan weg... daarna gaat hij vaak al weer wat anders doen..

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus 2010 is ons WONDER s-t-a-n geboren!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Claudia heb inmiddels het filmpje gezien! Wauw wat een leuk gezicht. Je zei laatst dat het inmiddels al meer stapjes zijn toch? Denk als ze eenmaal weten dat ze 'los' kunnen lopen dat het dan ook heel hard gaat.

Kan me voorstellen Peggy dat S-t-a-n als hij eenmaal naar peuterspeelzaal gaat niet meer naar de creche gaat. Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Wel dat ik wil dat J_esse ook naar psz gaat, maar niet om dan evt met creche te gaan stoppen. Volgende week dinsdag zijn afscheid. Dan zijn er wat meer kinderen. Volgende week vrijdagmiddag echt zn laatste middag. Tussen kerst en oud en nieuw zijn ze dicht.

Heb cupcakes (kant en klaar) haha...zou ze zelf maken, maar ik dacht wat een werk. Een bij op verschillende kleuren papier uitgeprint en uitgeknipt en op het hoofd van de bij plak ik een foto van J_esse zijn hoofd. Op een sateprikker en in de cupcake steken. En dan vind ik het wel weer prima hoor!

Verder weinig nieuws hier. Lekker rustige dagen gehad. Vanmorgen het dorp in geweest om de kerstkaarten rond te brengen en in de brievenbus te doen. Verder vandaag lekker rustig aan. Gisteravond nog een crea workshop gehad bij mijn schoonzus. Iets gemaakt voor kerst. Eigenlijk ben ik daar niet zo'n typ voor, maar het was toch erg gezellig.

Noor hoe gaat het? Gaat het inmiddels al wat beter. Je wordt natuurlijk moedeloos en dan probeer je maar wat en hoop je dat het werkt. Nogmaals sterkte ermee.

Marjon: weet je inmiddels al meer? Mag je al (bijna) testen?

Geplaatst

Noor..hoe is t?

Beetje meer slaap inmiddels? Rot kiezen ook!

Peggy..starf geven heeft ook nog weinig zin op deze leeftijd. Pas bij anderhalf gaan ze t een beetje snappen..dus t is geen wonder dat hij zo weer verder loopt ;-)

Zal m nog worst wezen hahaa...maar ze kunnen wat uit halen nu he?

Ik bklijf ook de hele tijd opruimen hier..heel spoor achter haar aan ;-)

Annie..vandaag creabea met je cupcakes ? knippen/plakken..wordt vast leuk.

Fijn dat opa en oma op willen passen...zonde geld die crèches.

Zo..op zo naar t werk...niet fit..zo moe..pff blij dat we volgende week vrij zijn.Geen gezeul van en naar school e.d.

Hier weinig nieuws verder aan t front...alles zijn gangetje.

fijne dag ;-)

Geplaatst

Nou je zal er over verbazen manon hij snapt het best al.. hij weet ook wat niet mag.. Tuurlijk steeds weer doen.. maar ik doe het alleen als hij bijv. aarde uit de planten haalt.. Zulke ondeugende dingen haha.

Woensdag bij het cb geweest voor de prikjes.. Ik dacht dat hij geen last had.. maar hij is zaterdag middag ziek geworden.. en nu nog... weet alleen niet of het van die prikjes is.. Want ik ben zelf ook verkouden en holtes vol.. s-t--a-n heeft ook ontstoken oogjes.. daar heb ik vanmorgen een creme voor gehaald bij de huisarts.. want dat is zo besmettelijk.. ook heeft wat verhoging en vanacht..pgfpfpfpf was echt een drama.. en als je dan zelf niet lekker bent is dat echt pittig.. Hoop dat hij weer snel op knapt.. helemaal omdat we het weekend weg gaan. En als hij is zoals nu kan hij niet naar de creche.. en het is echt mega druk op mn werk dus weet niet hoe ik dat ga organiseren.. zal dan wel op mn man neerkomen denk ik.. maar even zien. Gelukkig met mn gastouder is het nooit een probleem dan mag ie altijd komen.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus 2010 is ons WONDER s-t-a-n geboren!

Geplaatst

Peggy..jazeker snappen ze al heel veel..verbaas ik me ook elke keer weer over. Zoek de bal, gooi je speentje maar in bed, aanwijzen van opa/oma/papa/broer enz.,

waar is je neus noem maar op. Maar wat ik bedoel..op een plek zetten voor een time out zeg maar..hebben ze lak aan..snappen de bedoeling nog niet.

Die aarde uit de planten ken ik..bij opa en oma...haha wij hebben geen planten in huis dus tja hele uitdaging ;-)

Vervelend die kwakkel ziektes nu in de winter. Overal t zelfde momenteel als ik zo hoor en lees om me heen.

Ga vanavond ook vroeg naar bed..kids wel rustig vannacht alleen had ik zón piekernacht...eens in de zoooveel tijd gebeurd me dat een keer.

Ga je denken van goh..mijn ouder worden ook oud...hoe lang zouden die nog leven..wat als 1 van ons nu gaat..hoe ga je dan verder enz...echt iets om van wakker te liggen.

Gelukkig komen zulke nachten maar sporadich voor maar t kan me soms ineens zo aanvliegen..

Vroeg onder de wol vanavond...met de kids op stok zeg maar ;-)

Marjon..hoe gaat t met jou?

Geplaatst

Jaaa....weer wat geschreven

Idd Manon ff creabea. Niet zelf bedacht, mijn nicht, maar vond het wel erg leuk.

Vanavond nog ff inpakken in een folietje en klaar is kees.

Manon leuk ook op fb....Ik ben daar ook alleen nog maar te vinden. Kijk vaak op mijn tel nog ff op hyves verder doe ik dr niks mee.....Zal hem er binnenkort maar es afgooien denk ik. Erg leuke foto op fb van jou en F_@bi....

Manon iedereen heeft wel eens van die piekermomenten hoor;). Gelukkig niet al te vaak!!

Bij J_esse kan ik tig keer zeggen dat iets niet mag en hij weet het ook dondersgoed, maar toch ff proberen. En dan kijkt ie me aan met van die dondersteenogen pfff......en dan maar streng blijven, best lastig soms.

vervelend Peggy dat S_t_a_n toch wat last heeft gehad van zijn prikjes. J_esse had gisteren ook erg traan ogen en viezigheid erin...Vandaag lijkt het weer over te zijn, even in de gaten houden anders van de week ook maar ff ha bellen voor zalfje.

Marjon ben erg benieuwd hoe het met je is?

groetjes

Geplaatst

Het is idd erugg rustig. Kijk dagelijks wel ff op mijn tel naar forum, maar helaas niet ons topic dat bovenaan staat.

Hoe waren de kerstdagen?hier gezellig en heerlijk gegeten en gedronken!

Vanaf vandaag j_esse iedere dinsdag en vrijdagmiddag naar mijn schoonouders...hij sliep er van t weekend een nachtje en haal hem de volgende morgen weer op en kreeg een glimlachje maar verder ging hij gewoon weer verder met spelen met opa....dus hij vind het allemaal super leuk...ik vond het alleen wat minder haha...we zullen zien hoe het zo gaat.

Heerlijk paar dagen vrij....volgend jaar weer;)

Geplaatst

Hee Annie...wordt een beetje een een-tweetje zo hier he..hahahaha

Hier lekker rustig met kerst..beide dagen thuis..lekker geen verplichtingen..hadden de familie kort ervoor hier al gehad ivm verjaardag.

Vandaag de kerst spullen er al weer uit ;-)...had 2 kleine boompjes in de vensterbank dus nu meteen naar buiten voordat t kouder gaat worden..zo overleven ze t wel hoop ik.

Op naar oud en nieuw . Dus J-esse heeft t best naar zijn zin bij opa en oma...wel fijner om hem daar achter te laten straks of niet?

Zijn hier lekker vrij beide..lekker hoor...lekker kalm aan en aan klungelen.

Weinig bijzonders hier verder..jij ook genieten van je vrije dagen !

bye bye

Geplaatst

Hoi allemaal.. Ik wil jullie alvast heel heel goed en gelukkig en gezond en liefdevol 2012 wensen.

Ik heb leuke kerstdagen gehad in het huisje heerlijk relax.. Helaas was s-t-a-n een beetje onrustig veel huilen.. er zitten 2 grote bulten in zn mondje van de kiezen die door willen breken.. en die onrust is er nu nog.. Gister wel een leuke ochtend met hem gehad.. Ben naar een speelparadijs indoor gegaan.. Hij vond het geweldig.. Kon die heerlijk klimmen, klauteren en zn gangetje gaan.. Thuis gaat dat natuurlijk niet. En dan daarna wel 3 uur geslapen smiddags.. echt een aanrader!

Hoe is het hier met de kids???

Liefs Peggy

Geplaatst

hoi peggy,

Hier alles goed met Noa loopt nu continue los rond haha. zo leuk!

Noa was van de week ook een beetje ziekjes kkorst, hoesten, hangerig, huilerig.

Gaat nu beter.

Naar welk speelparadijs ben je geweest Ballorig?

Want ik komt ook uit Rotterdam

Hier rustige kerst geweest heerlijk!

Liefs Claudia

Geplaatst

He meiden,

hoe is het met jullie? ik hoop allemaal goed.

Peggy idd zo'n indoor speeltuin, echt het einde!! Oh wat heeft mijn mannetje daar heerlijk geklauterd! Zo Leuk!!

En oh die rotkiezen...ik weet er alles van, heel vervelend. Zowel voor hem als voor jullie want idd is er soms geen land mee te bezeilen dan...

Manon jij bent lekker opgeruimd het nieuwe jaar in. Je bent exact mij...ik vond het ook leuk om de boom te zetten maar de rotzooi mocht van mij ook altijd weer hatseflats naar buiten! Fijn dat je lekker rustige dagen hebt gehad.

Annie leuk dat hij het naar zijn zin had maar ik zou me ook een beetje voelen zitten hoor, met alleen een glimlachje..:-S

Claudia leuk dat ze zo rond rent. Wel een stuk drukker voor mama he?

Marjon hoe is het met je?

Hier nog steeds immense problemen met de slaap. Na de kiesproblemen die maanden hebben geduurd, bleef hummel zeer slecht slapen en werd regelmatig lang wakker 'snachts. Uiteindelijk besloten om een keer door te laten huilen. Nou dat hebben we geweten. Ten eerste stopte hij niet met huilen no matter hoe lang we het ook volhielden. Het resultaat is nu een doodsbang mannetje dat zelfs in zijn slaap af en toe met angstige stem...maaaammmmaaa!!! uitroept. Hij slaapt sindsdien super onrustig, hij huilt in zijn slaap en is ook meerdere keren per nacht wakker en moet lang getroost worden. Ook de vuurwerkknallen zorgden voor veel extra onrust. Met veel knuffels en geduld gaat hij nu weer slapen zodra hij in bed ligt maar 's nachts zijn we nog niet waar we waren voor de kiezentijd. En dat was al meerdere keren eruit per nacht. oempf...Het kan zijn dat ik het aan het laten doorhuilen verbind maar dat het in werkelijkheid misschien enge dromen zijn die hij sinds kort dan heeft, dat kan ook, maar hij kan het nog niet vertellen...

Over vertellen gesproken, hoe gaat het daar met jullie kleintjes mee? Onze jongen sprak 5 woordjes rond 11 maanden ofzo, ik weet het niet eens meer maar het was wel ver voor zijn eerste verjaardag maar echt heel veel is daar nog niet bijgekomen sindsdien. Misschien nu 10 in totaal. Gek dat die eerste zo snel gingen en dat het dan zo lang duurt dat er nog 5 bij zijn. Wel zegt hij soms per ongeluk een woordje na, eigenlijk best vaak, maar dat is dan echt eenmalig lijkt het. Als ik het vraag nog eens te zeggen, lukt het niet meer. Maar maak me er maar niet druk om. Toch?

Verder luisteren.... nee. Bij elke Nee wil meneer een spelletje doen, oh wat is Nee toch leuk. Meteen weer proberen! Maar herhaling is de kracht van de reclame zeggen ze... dus ik hou het vol uiteraard. Al is het soms zo moeilijk want hij heeft zo'n lekker koppie als hij ontdeugend is....

Behalve t slapen genieten we echt volop van hem. Hij eet, drinkt, lacht, rent, klautert, kroelt, geeft kusjes....het is een heerlijk joch en elke dag ben ik dankbaar dat ik hem heb!

Groetjes en fijne jaarwisseling alvast!

Liefs

noor

Geplaatst

Hee,

Peggy mooi dat je leuke kerstdagen hebt gehad. Is S-T-A-N wat gevoelig voor verandering? Meen me te herinneren dat als jullie vaker weg waren, hij ook wat onrustig was. Best vervelend. Maargoed zie net dat het ook van de kiezen kan komen. Zo'n speelparadijs lijkt me ook erg leuk om daar eens heen te gaan. Dat is dan al geschikt voor zulke kleintjes?? J_esse loopt nog niet (los) dus dat moet eerst maar es voordat ik daarheen ga denk ik.

Hoe gaat het tussen je man en jou? Helemaal goed nog?

Claudia leuk dat N_oa zo de kamer rondloopt en ook continu. Wat is net zei, J_esse loopt nog niet. Althans nog niet los, maar het gaat steeds beter hoor. Zijn woezel en pip loopauto is helemaal zijn ding, scheurd erachter de hele kamer door. Aan de hand lopen gaat ook goed en aan 1 hand gaat ook steeds beter...Als hij maar rustig is kan hij prima zo lopen. Hij gaat ook steeds vaker los staan. Dat heeft ie dan zelf wel door hoor. Maar leuk gezicht. Ach het komt vanzelf!

Noor: Meid wat vervelend van die nachten, ook voor het mannetje zelf natuurlijk!

Praten?? Al 10 woordjes?? Nou geloof niet dat je je ergens zorgen hoeft te maken, want hier dus een die bij lange na de 10 woordjes nog niet haalt. Het begint hier wel steeds wat meer te komen. Ook dat komt wel. En nee is inderdaad een erg leuk spelletje. Of bij voorbaat al nee schudden maar het toch pakken...Ze weten het dondersgoed die kleine donderstenen!! Maar moet ook vaak mijn lachen in houden hoor. pffff moet soms zo hard om hem lachen eigenlijk!

Marjon: Ben benieuwd hoe het met jou is?

Nou meiden, leuk dat er weer ff wat geschreven is.

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling!!

Geplaatst

Allereerst ..iedereen natuurlijk de beste wensen..

hopelijk allen een leuk oud en nieuw gehad?!

Peggy...goed te lezen dat t uitje in vakantiehuisje gezellig was..gaat weer gelukkig de goede kant op he?!

Minder van S-T-A-N onrust. Moest hij misschien ook wennen even weer ergens anders slapen? Onze zoon had dat altijd wel de eerste 2 dagen als we weg gingen..de laatste dagen sliep hij beter. Vervelend..die kiezen kunnen idd hele dikke bulten veroorzaken ;-(

Claudia..dame flink aan t stappen..mooi he! Wij zijn de 2de kerstdag hier even naar ballorig geweest. Begin wat kat uit de boom..later lol voor 10.

Had verwacht dat t smoor druk was maar t was nog heerlijk rustig. Vind ze trouwens best prijzig geworden..7 euries voor zón kleintje...vind dat ze eigenlijk wel verschil in leeftijd nog mogen maken.

Weet wel idd dat je doordeweeks peuter uurtjes hebt sóchtends voor 4,50 of zo...betere prijzen voor zón kleintje..wat maakt die nou zo gebruik van alles..weinig nog.

Noor...vervelend hoor die slapeloze nachten...moeilijk he om zo iets te doorbreken. Makkelijk gezegd laten huilen dan he..als hij zo overstuur naar je roept...

Hier helemaal weinig woordjes hoor..mama/papa/aai/aap...dan houd t ook al op hoor...maak me er nog niet zo druk om moet ik zeggen. Probeer wel vaak boekjes er bij te pakken (komt ze nu ook vaak zelf mee aan) en dan plaatjes benoemen..maar soms schiet t er ook wel eens bij in door de sleur van de dag. Toch heel anders bij een 2de..bij de eerste was ik er meer bewuster mee bezig en nu ben je meer druk met andere dingen...

Hoe is t verder..lees iets van "de boel werkt weer"Menopur de 31? Weer bezig met een volgende ronde dus weer?

Annie...hoest daar? Jesse alles kids?!

Hier weinig nieuws..kids vanavond vroeg op bed. Kleine vandaag minimaal slaapje gehad en zoon gisteren er uitgehaald om 23:00...die was behoorlijk

moe dus ook vroeg op bed...ook rust voor die mama he...

Groetjessss.

Geplaatst

Er is geen weg meer terug ( kan natuurlijk zo weer 1 terug kopen bij wijze van..) ...maxicosie verkocht ;-(...box staat ook te koop...keus definitief..en hoe verder na de komst van

F@bi..hoe makkelijker de gedachte. Had ik kort na de bevalling nog moeite met t idee dat er nog 5 cryo's in de vriezer liggen..hoe makkelijker kan ik nu de knoop kan doorhakken. Vraag me trouwens nog wel wanneer we een brief kunnen verwachten van t ziekenhuis..meen dat contract voor 2 jaar was (dus tot 2011) maar nooit weer wat gehoord...of was t bij geen tegenbericht automatische verlenging met nog 2 jaar...zal eens de papieren weer opzoeken..

Hebben jullie t ook al dat de kleine s' middags niet meer wil slapen?

Mevr. klets aan 1 stuk door s' middags in bed..gooit van alles buiten boord..haal haar na een poos er maar weer uit en ze is dan klaar wakker en goed gemutst. Ken dit niet..onze zoon sliep s'middags nog toen hij 3 was. Nou was en is nog t een energievreter dus hij had zijn slaap wel nodig.

S'Ochtends slaapt ze wel nog zón 2 uurtjes.

Hoe is t Noor... al wat meer slaap s'nachts of nog een drama?

Hoe is t met de rest..Annie..nog droge voeten daar in t noorden?

bye bye

Geplaatst

Hee,

Hier alles nog droog hoor...althans krijg dr weinig van mee van de hectiek. Maar man man wat een ###weer.....niks aan.

Hier gaat alles zn gangetje weinig tot geen nieuws eigenlijk!

Dus de knoop doorgehakt met de boel verkopen?geen lastige zo te lezen?tja soms kan het ineens duidelijk zijn. Bij het begin spelen de hormonen waarschijnlijk ook wat mee...nu weet je blijkbaar het is mooi geweest!toch lijkt het mij best lastig. Bij de eerste denk en hoop je toch alles nog een keertje mee te maken...bij een evt 2e zou dat voor ons ook de laatste keer zijn. Denk dat als het ooit zover mag komen ik het daar moeilijk mee zou krijgen...weer een stukje afgesloten ofzoiets...begrijp je?maar dat is hoe ik er nu over denk..wie weet als het zover is als bij jou is de knoop ook ineens zo doorgehakt!....maak dr weer heel verhaal van zo...

Morgen nog dagje werken en dan is het weer weekend!heerlijk!

Fijne avond!

Geplaatst

Zo ik loop een beetje achter... Maar s-t-a-n zit weer heel goed in zn vel.. Zn top week gehad met hem.. Kwam misschien ook omdat ik zelf lekker vrij was en s-t-a-n gewoon naar mn gastouder en de creche was.. dus echt vrij!!! Lekker van genoten.. geshopt.. het huis van boven tot beneden enz enz.

S-t-a-n slaapt smiddag altijd lang.. zo rond kwart voor 1 tot zeker een uur of 3. Ik weet niet of dat dan anders is met een meisje.

Annie ik zou wel wachten totdat je mannetje kan lopen(los) voordat je naar zn speelparadijs gaat.. is denk ik leuker..

Claudia ik ben naar place city geweest in barendrecht. Volgende keer wil ik ook eens naar ballorig gaan.. Maar ze blijven duur.. hier ook 6,50 voor de kleine man en als volwassenen betaal je dan ook nog 1,50. Volgende keer maar anar een peuterochtend.. dat scheelt wel!

Vervelend noor die slape loze nachten.. hoop voor je dat het snel beter gaat. Misschien een nachtlampje of ganglicht aan laten.. Dat gaat bij ons goed. Maar met de kiesjes waren de nachten ook onrustig en dat breekt je echt op!

Definitief hoor manon hahahah.. Je hebt 2 mooie gezonde kinderen en dan weet je toch het is goed!

Ik heb badje, wipstoeltje ook verkocht. Maar dit meer vanwege het ruimte gebrek.. De box heb ik opgeruimt, maar niet verkocht.. Het gaat nu heel goed tussen mn man en mij.. Hij is vana 2012 ook zzp-er en dan was dus ook iets wat er aan de hand was. Hij had het niet naar zn zin op zn werk en dat werkt door op je relatie. Tuurlijk heb ik nog wel onzekere momenten hoor.. en mn vertrouwen is echt weg.. maar verder gaat het goed!

Over een 2de hebben we het soms wel. Maar eerst maar ons huwelijk weer opbouwen. Ik heb het liever samen ook leuk.. ik denk als je 2 kinderen hebt het ook nog meer om de kinderen gaat.. en ik weet dat mn man ook de aandacht nodig heeft.. (dat is helaas wel bewezen)

Ik ga een cake bakken voordat mn mannetje wakker wordt.

Liefs Peggy

Geplaatst

Hoi

Manon wat goed dat je er zo zeker van bent. Dat lijkt me fijn dat je er niet over twijfelt. Enne..opgeruimd staat netjes. Want wat verzamel je een hoop spullen he voor zo'n kleintje. Niet normaal.

Ja ik heb het wel eens vaker gehoord van kleintjes die geen middagslaap meer willen doen. Maar ik geloof dat dan geadviseerd wordt om ze toch gewoon op bed te leggen voor some quit time. Dus even een time out om tot zichzelf te komen. En om mama wat rust te gunnen. Op den duur schijnen ze daar aan te wennen en al kletsen ze en spelen ze dan nog schijnt het beter te zijn dan door te laten hobbelen. Mijn vriendin heeft er mee te maken gehad vandaar dat ik het weet. En dat was een tweeling dus dan ben je helemaal blij dat ze tussen de middag even slapen. Maar nee hoor dat wilden ze al snel niet meer.

Annie twijfel jij nog over nog een broer of zus? Of ook niet meer echt.

Peggy het doet me altijd goed te lezen hoe jij in je relatie staat. Je bent echt een verstandige vrouw; je denkt goed over alles na. Veel stellen "nemen" een tweede kindje om de relatie weer op te poetsen ofzo (zo lijkt het althans in sommige gevallen) maar precies wat je zegt, 1tje vraagt al veel aandacht maar bij 2 blijft er helemaal niet veel voor papa over.

Leuk voor je man dat hij nu zelfstandig is. Wel een gewaagde tijd maar echt goede mensen redden zich toch wel. Heel veel succes gewenst met deze mooie stap!

Het slapen gaat nog steeds heel moeizaam. Volgende week naar een osteopaat. Het schijnt dat ze op deze leeftijd veel gefrustreerd zijn over wat ze overdag wel willen maar nog niet kunnen en daarnaast is het zenuwstelsel nog niet volgroeid waardoor ze hun dag niet goed kunnen verwerken. Een osteopaat zou dan wel eens kunnen helpen. Hij zei als het binnen 2 a 3 keer niet helpt dan gaat het ook niet helpen dus het is geen kwestie van lang volhouden ofzo. Ach, wie niet waagt wie niet wint.

Hummel loopt nu buiten ook los maar wil elke keer een andere kant uitlopen. Het duurt wel lang zo hoor. Wat doen jullie als ze niet meelopen (voor degenen die lopen dan uiteraard)? Ze zeggen je moet gewoon doorlopen maar soms is het zo gevaarlijk. Stel dat hij snel oversteekt als ik meters verderop sta te wachten... En optillen eindigt in enorm gehuil. Maar ja soms moet je gewoon door he. Helllluppp!!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Peggy mooi dat je een heerlijke week gehad hebt met de kleine man en blijf het ook steeds maar zeggen dat ik het heel goed en knap van je vind dat je zo'n vechter bent voor je huwelijk en dat het daarom zijn vruchten afwerpt. Tuurlijk zijn jullie dr nog niet maar het komt helemaal goed!

Nog steeds vervelend noor dat de nachten nog steeds zo'n drama zijn. Ik hoop dat de osteopaat uitkomst bied. Je wordt zo moedeloos hiervan lijkt me, omdat je gewoon zooooo moe bent!

Noor ik hoop ooit nog wel dat J_esse een broertje of zusje zou krijgen. qua leeftijd lukt het ook nog wel (27). Maar nu nog ff niet. Geniet nog ontzettend vd kleine man. van manlief hoeft het ook nog niet. Wij wachten denk ik nog een jaartje.

Hoe gaat het met jou en de behandeling?

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoi dames, allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!

Mijn vriend en ik hebben ook besloten dat onze cryo niet terug geplaatst zal worden. Met cas en zijn 2 pubers is ons leven aardig compleet! Best lastige keuze, iets waar zoveel moeite voor is gedaan laten vernietigen...

Maar nu komt t..... Ik was vorige maand een week over tijd. Gewoon ong geworden. Immers, natuurlijk zwanger worden kans= 0! Deze maand weer week over tijd en ook misselijk en zere borsten. Gisteren voor de "lol" testje gedaan, 2 dikke strepen!!!! Gewoon zwanger!!!!! Viel bijna van m'n stoel af van de schrik! Ziekenhuis zei toch dat t onmogelijk was???? Maar ok, nog maar test gedaan, weer positief dus t zal wel. Stiekem toch wel heel blij! T moet zo zijn denk ik! 26 Jan eerste echo.....spannend!

Geplaatst

Nou wat een wonder!!, Ontzettend gefeliciteerd zeg! Wat een goed verhaal ook!

Geniet ervan, zou dolgraag met je ruilen :-) !!!

Geplaatst

Sabke jemig wat een verhaal!! Super gefeliciteerd!! Op naar 26 jan!

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Verder gaat alles goed ook met de kleine Cas?

lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden