Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee colle,

ik zag ineens jouw naam voorbij komen bij t wachtbankje vandaag..wist niet eens dat jullie alweer zo ver waren..tp ook allang gehad dus.

En wat las ik net?..positieve test he?!

Een voorzichtige felicitatie hoor...begrijp dat je nog twijfels hebt over de pregnyl...

Gewoon elke dag testen en kijken of t streepje donkerder word..dan zit je safe.

Heb je ook ondersteunende pregnyl gehad om de zoveel dagen bij spuiten of niet? (omdat je eerder ook zo vroeg weer ongesteld werd)

Ik heb dat bij F. ook gehad en had daarom bij vroeg testen ook twijfels...toen t streepje elke dag weer wat donkerder werd was t al snel duidelijk.

Ohh zou fijn zijn zeg...en spannend..2 emmys he?!

Ik duim voor je!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Tau,

Nee geen ondersteuning gehad met pregnyl. Gebruik nu alleen die vieze Utrogestan bolletjes.

Oh echt je wil niet weten hoe ik het heb nu. Ben zoooo ontzettend bang.

Gun K.ian zo erg een broertje of zusje...PLEASE.

Lfs Niek

Geplaatst

Heee wat fijn dat ons babbelhoekje nog actief is! Hier ook voor een tweede wondertje bezig met icsi. Zaterdag de punctie gehad en morgen de terugplaatsing...zo nu ga ik hier even bijlezen. Laterzzzz

Geplaatst

Heee wat fijn dat ons babbelhoekje nog actief is! Hier ook voor een tweede wondertje bezig met icsi. Zaterdag de punctie gehad en morgen de terugplaatsing...zo nu ga ik hier even bijlezen. Laterzzzz

Geplaatst

Colle...shit wat jammer nu weer. Het leek mooi met een positieve test...misschien dan toch restje pregnyl of wel t begin van iets...

Zeker nu dit de laatste poging was die vergoed werd...pfff..komt hard aan dat geloof ik.

Veel sterkte meid :hug:...

C&D...succes met jullie TP vandaag...

Maar..beetje gek misschien maar C&D komt mij niet zo bekent voor...of ik ben dement aan t worden :hmz:...is jullie

eerste kindje ook in aug/sept 2010 geboren? Sterkte met de komende wacht weken!

Geplaatst
Colle...shit wat jammer nu weer. Het leek mooi met een positieve test...misschien dan toch restje pregnyl of wel t begin van iets...Zeker nu dit de laatste poging was die vergoed werd...pfff..komt hard aan dat geloof ik.Veel sterkte meid :hug:...C&D...succes met jullie TP vandaag...Maar..beetje gek misschien maar C&D komt mij niet zo bekent voor...of ik ben dement aan t worden :hmz:...is jullieeerste kindje ook in aug/sept 2010 geboren? Sterkte met de komende wacht weken!
@colle Ah neeeee colle wat erg....ik gun jullie zooooo nog 1 kans. @taurus ik zat bij de augustus mama's. Was 2 augustus uitgerekend maar onze zoon diende zich 17 april al aan. Door de drukte en stress heb ik niet veel meer geschreven op t forum. Ik heb wel nog meegelezen. Onze Tygo is net 3 geworden en het gaat gelukkig goed! Hoe gaat t met jou?
Geplaatst

Hoi C&D,

Ik heb net wat oude stukken terug zitten bladeren (via google gekeken op uitgerekend september) kon je zo er niet bij vinden ..volgens mij was er ook een augustus Topic...schreef jij daar niet mee? Maakt ook allemaal niks uit :-). Fijn dat t goed gaat met je zoon Tygo.Nu dus weer in de race voor een brusje.

Hoop dat jullie wens spoedig uit komt. Hier gaat t goed hoor..meiske is vrolijk en lief...gaat dartelend door t leven haha.

Annie..ben je druk met poetsen? je bent zo stil...geen puf meer he?!...is niet erg hoor ;-)

Peggy...hoe gaat t tussen jou en je werkgever?

hier weinig nieuws...2de week van de meivakantie een weekje vrij..misschien nog ff weg...zal eens zoeken..nog tips Peggyprik?

bye bye

Geplaatst

Zo ik leef ook nog hoor. sorry ladies..

Beetje druk gehad. We hebben een plekje in rockanje zo aan het strand. Echt super dus zijn heel druk met de verbouwing enz enz. This een stacaravan maar dan bij een boer. Heel kleinschalig en je loopt het duinpad door en je staat op het strand echt geweldig.. daar gaan wij dus in de zomer en weekende doorbrengen.

Werd een beetje gek van die weekendjes wat toch gewoon erg duur is elke keer.. De bekende site kun je afgaan haha he manon... bungalows.nl of via marktplaats direct bij een verhuurder.. Is ook een goeie!

Helaas vandaag weer beginsels ongi gezien dus zal morgen wel doorbreken en dan wil ik deze ronde weer een iui proberen...

Met mn baas weinig verbetering..maarja denk maar aan alle vakanties die ik heb en het is dichtbij huis enz. dat weegt dan net effe wat zwaarder op dit moment.

Annie gaat het nog???

Colle leef met je mee... heftig... ook die onzekerheid!!!

Ik ga mn mannetje uit bed halen... (this al weer laat.. maarja vanacht was weer niet zo lekker nachtje) Dat blijft ook maar..

Liefs Peggy

Geplaatst

Peggy..ideaal stekkie zo te lezen..lekker zo dicht bij t strand en toch niet zo massaal..rustig bij de boer ;)

zal idd wel schelen..die weekendjes weg tikt toch ook weer aan.

Deze maand dus weer een iui..hoop voor je dat de dagen een beetje gunstig vallen voor de echocontrole's....

C&D...gaat alles goed..goed aan t broeden?

Annie...laatste loodjes..sterkte

Colle...de ergste schrik van de grote domper langzaam aan een beetje te boven gekomen?

Ik ga zo naar buiten..wat beitswerk doen in de tuin...schuurtje even beitsen en ander houtwerk in de tuin.

Man en kids naar ballorig...ff handen vrij ;-)

Fijne zondag nog!

Geplaatst

Sorry dames, wat erg met dat reageren van mij. Even kort hoor.

Hier alles goed nog dikke week. We zullen zien. Verder geen nieuws hier.

Colle meis wat een domper!heel veel sterkte om dit ook weer een plekje te geven.

Prachtige foto's op fb van jullie knul hoor!

Peggy wat leuk een stacaravan. Heerlijk dicht bij de zee!

Dus deze ronde weer een iui. Weer spannend dus!

Manon, nog een leuk vakantieadresje kunnen vinden voor volgende week?

C&D leuk dat je ook mee schrijft. Sterkte met

de wachtweken!

Fijne koninginnedag morgen!

Geplaatst

Annie..nee nog niet actief mee geweest...moet nog zoeken. Jij suc6 met de laatste week..hoop niet voor je dat je lang gaat overlopen.

Sterkte als t zover is...gaat vast vlotter dan met J-esse. F. was er ook binnen 2min er toen ik 10cm ontsluiting had en mocht mee persen.

Tweede gaat stuk makkelijker..weg is al vrij gemaakt ;-)...Zet m op !!

Geplaatst

Zo dat schiet al op annie... snel gaat die tijd toch.. Spannend en heel leuk! Zet hem op!!! En manon spreekt uit ervaring hihi.

Voor mij volgende week weer iui verwacht ik..

Zoonlief is wakker... tot snel.. xxxxxxxxx

Geplaatst

Bedankt meiden voor succes wensen.

Had voor mezelf 3 mei in het hoofd om te bevallen. Gewoon leuke datum en j_esse op 3 sept. Maar helaas, dat zal wel niet gebeuren. J_esse diende zich nu al aan, met breken vliezen, maar deze knul laat vast nog even op zich wachten.

Ik hoop wat manon zegt ook bij mij geldt. Beetje vlotte bevalling is niet verkeerd;) we zullen zien en wachten af.

Peggy voor volgende week met iui alvast heel veel succes!

Manon succes met het zoeken naar vakantieadresje. Word geloof ik goed weer.

Fijn weekend!

we weer.

Geplaatst

16 mei??? Nee hoor Manon. Dat vind ik echt nog veel te lang duren;).

Beterschap met je knulletje thuis. Mooi verjaardagsweekend gehad en nu ziek. Niks aan!

Fijne dag!

Geplaatst

Hoi meiden,

vrijdagavond 10 mei om 23.56 uur na een hele dag in pijnlijke weeen te hebben gezeten, maar waar maar geen regelmaat in kwam is onze zoon en broertje R_uben S_ietze geboren

Geplaatst

J_esse is ontzettend lief en vind het allemaal bere interessant. Hangt er constant boven na ieder geluidje.

Kraamhulp komt zo, dus zal uit bed gaan.

Fijne moederdag allemaal!

Geplaatst

Ahhhh..hij is er he?!!...mooi kereltje hoor zag ik op FB.

Lange tijd in de weeën gezeten dus..pfff..maar resultaat mag er zijn hoor ;-)

Fijn dat J-esse helemaal in zijn nopjes is met zijn broertje.

Nogmaals gefeliciteerd hoor...wens jullie een hele fijne kraamtijd toe!!!

Laat je lekker verwennen door man en kraamhulp...en kleine hulp J-esse.

Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie wondertje annie! Leuke naam:)

Ik heb gister weer een iui gehad.. duimen maar weer!

Fijne moederdag allemaal.

Liefs Peggy

Geplaatst

Dank je wel!

Peggy ga heeeeeeel hard voor je duimen. Hopelijk lees ik hier fantastisch nieuws over 2 weken!succes met de ww.

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Annie! En mooie namen. Ik wens hem een lang en gelukkig leven toe en jullie ook zodat jullie hem altijd kunnen begeleiden en van hem genieten.

heel veel liefs

en heel veel groetjes aan Manon Peggy en alle anderen.

lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden