Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Naomi, ga anders met je kleine naar de huisarts zodat je tenminste iets weet, ik zou me ook ongerust maken hoor.

Liefs Babeth

Ps had je mijn berichtje nog gezien over dat hart wat we hebben op de babykamer? Is van Riverdale,min verschillende maten verkrijgbaar....

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik slaap eigenlijk bijna nooit in de middag. Ik moet zeggen dat ik me ook nog wel erg fit voel. Ik slaap wel iets langer uit... tot een uur of half tien. Heerlijk.

Verder gaat het hier prima. af en toe wel ongesteldheidspijn... Hebben jullie dat ook???

Oh en dat inwendig onderzoek voor het voelen van de baarmoedermond was niet prettig maar heb ik de hele dag gevoeld misschien maakt het iets los..hahah zou ik wel prima vinden.

Naomi wat ontzettend vervelend dat je kleine ziek is. Ik zal voor je duimen dat hij snel opknapt. Bah die stress is niet leuk!

Liefs en weltrusten!

Geplaatst

Begina; ja ik ken dat zeker die ongesteldheidspijn. Heb het nu heel de dag in vlagen. Vind het niet echt vervelend, voel het natuurlijk wel een beetje en daardoor word het van binnen al verweekt (als ik gisteren de cursusleidster mag geloven)

Zo een inwendig onderzoek lijkt mij ook niet prettig. Ik heb het nog niet gehad maar dat zal dan maandag wel komen ahum.

Ze gaan dan eerst een gel gebruiken om te kijken of het opgewekt wordt zodat die kleine erop reageert. Dus ik zal hem toespreken dat ie dat gewoon moet doen (al wel een beetje luisteren naar mamma he hihi)

Ik slaap wel ontzettend onrustig sinds 2 nachten, heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad dus het zal wel beetje spanning zijn denk ik.

Sheenara: nog 1 nachtje slapen.... hoe voel je je?

Andere meiden ook weer succes he.... al iets weer gaande bij jullie?

Groet Lianza

Geplaatst

Lianza: Oh is dat het verweken!!! Ja dat is best logisch... Nou hopelijk is maandag dan alles genoeg verweekt om de vliezen gewoon door te prikken en verder geen gel of kateters hoeven worden ingebracht!

Shareena: voor als ik het vanavond of vanmidag vergeet... Heel heel heel veel sterkte en succes morgen!!! Wat spannend voor jullie!!! Hopelijk is het blijven zitten vannacht en vandaag??? Maar sterkte en hopelijk zien we snel foto's van je mooie baby!!!!

Liefs

Geplaatst

Nou... daar zijn we weer....

Jeetje wat een K nacht zeg... Tja, te lekker getukt gisteren ;-)

Maar erg veel wakker gelegen.

U net ontbijtje gemaakt en gegeten, en dan straks nog even wat kleine dingetjes opruimen. En misschien de plank boven ons bed een sopje geven. Dan hoeft eventueel bezoek boven, niet in dat stofnest te kijken...:misc_expressions-wh

Geplaatst

Hier vannacht ook weinig geslapen. Ons zoontje werd paar keer gillend wakker!!

Maar vanmorgen leek hij in ene weer helemaal opgeknapt!! Heeft praatjes voor 10 (x10),, gister was t net een dood vogeltje....

Maar fijn dat hij niet meer ziek lijkt te zijn.... Hopelijk verschijnen er eerdaags ook geen plekjes (waterpokken)

We hadden gister voor de zekerheid nog wel de huisartsenpost in t ziekenhuis gebeld omdat hij nog steeds 40.2 graden koorts had...

Ze wilden ons zien ivm dat ik ook bijna op knappen sta... En evt gevaar voor de baby Maar toen we hem uit bed hadden gehaald (konden pas om 22u terecht)

Begon hij al meer praatjes te hebben... "ik ga nr de dokter, geen baby luisteren hè mama, papa's en jongens hebben geen baby in de buik, alleen mama's hè??"

En zo ging t maar door. Toch maar weer even gebeld dat we t aan zouden kijken en we altijd nog konden komen... Niet geweest dus.

Vanmiddag toch maar even een half dagje werken...

Heel verhaal weer.

Maar meiden t wordt echt steeds spannender!!

@sheenara, is er al iets uit zichzelf begonnen? Anders alvast heel veel succes morgen!!!! Zo spannend!!

Andere meiden natuurlijk ook veel succes!! Zal nu echt niet lang meer duren!!

Geplaatst

Hmm.. niet een smakelijk verhaaltje.. maar het leek wel of ik wat rozige afscheiding had vanochtend.... Zou het...?????

Naomi, wat fijn dat je kereltje wat opgeknapt is... heerlijk die conversatie die je beschrijft.

Geplaatst

Naomi wat fijn dat je kleine kereltje weer wat opknapt! We vervelend van gebroken nacht! Nu maar even rustig aan!!!

Simba wat spannend!!! Hou ons op de hoogte en ik ga voor je duimen!!!

Liefs!

Geplaatst

ohhhhhh Simba dat klinkt goed!!!!

dat is vaak wel een eerste aankondiging, loskomen slijmprop / beginnende ontsluiting

en ja ontsluiting hoef je echt niet altijd te voelen.....

ooh meiden vind het zo spannend bij jullie!

Geplaatst

Meiden, jullie houden het wel spannend hier zeg. En al die beebjes blijven ook nog veilig binnen schuilen tegen al dat natuurgeweld buiten.

Naomi, fijn dat je mannetje weer praatjes krijgt maar na jouw gebroken nacht zou je misschien willen dat hij nu iets rustiger was....

Geplaatst

Hoi meiden,

net terug uit het ziekenhuis, intake bij de anesthesie gehad en even de kraamafdeling en kamer bekeken waar ik kom te liggen. Nou dat zag er goed uit! Een privekamer (groot) met eigen badkamer en bed voor de partner. De baby blijft ook gewoon dag en nacht bij me in een wiegje. Super! Ik moet me morgen om 10 uur melden op de afdeling om mijn spullen in de kamer te leggen en dan krijg ik een operatiehemd aan en moet ik wachten tot ik opgeroepen word om naar de OK te gaan. Spannend allemaal hoor, maar kijk er op zich naar uit want dan zie ik eindelijk de kleine. Mijn vriend is ook helemaal blij (en zenuwachtig). Er is wifi in het ziekenhuis dus als ik kan zal ik snel wat van me laten horen via mijn blackberry.

Meiden jullie allemaal ook succes, zie dat er al wat dingen aan het gebeuren zijn bij Simba, Naomi gelukkig al weer wat beter met je zoontje, Begina en Lianza, nog even en dan zijn jullie kleintjes er ook, Meiske bedankt en jij ook binnenkort je kleintje!!

Tot gauw meiden, ik ga even alles op een rijtje zetten, papieren en spullen klaarleggen.

Geplaatst

Shareena spannend....

Hier net terug van een geschokt toilet bezoek!!! Wat oud bloed verlies. Met de gyn gebeld want dat was me opgedragen maar voel verder niet veel... Zou het de slijmprop zijn??? Pff spannend hoor!!!

Liefs!

Geplaatst

Ik moet wel zeggen, ik heb vandaag een zwaar gevoel in mijn buik. Ik ben benieuwd..

Vanavond ook nog naar de vk...

Geplaatst

Ooh spannend meiden, Simba benieuwd naar je afspraak bij de vlos en Sheenara klinkt erg goed jou plekje morgen.

Meiden succes met de laatste loodjes.

Geplaatst

Even snel reageren:

Voor ik het vergeet, heeeeeeeeeel veel succes morgen Sheenara!! Joepie, morgen is je kleintje er.

Naomi, heel veel beterschap nog voor je zoontje.

Simba, alles goed gegaan bij de vk?

De rest van de meiden ook heel veel succes.

Groet Lianza

Geplaatst

Dit ga je niet menen..... Heel bericht getikt, maar per ongeluk op uitloggen ipv verzenden gedrukt!!!

Deze liggen niet eens bij elkaar in de buurt!?!?!? Ahhhhh

Maar nu even in t kort;

@sheenara, klinkt erg goed zoals je het omschrijft!! Morgen houjij gewoon je kleine meid in je armen!!

@ simba/begina, dat klinkt veel belovend meiden!!

Het lijkt er op dat veel dames morgen en anders maandag hun kleintje wel in de armen zullen hebben!! (er zouden er toch 2 uiterlijk maandag ingeleid worden??)

@babeth, nog bedankt voor je reactie wat t hart betreft!! Ik moet eerlijk zeggen dat ie inmiddels bij ons nu ook op de babykamer hangt... Zal dus veel aan je denken ;-)

@zara, lief dat je hier zo af en toe eenberichtje plaatst en met de meiden mee leeft!!

Hier vandaag weer heel veel weg kunnen werken op de zaak, dus wat mij betreft mag de kleine NU komen!! (anders moet in maandag weer even)

Heel veel succes meiden!!

Geplaatst

En oh ja,ons zoontje klets weer de oren v onze kop!, het is net een wervelstorm!! Maar liever dat dan zo'n kuum kereltje!

Heb nog geen plekjes kunnen ontdekken op z'n lichaam, hopelijk blijft dat voorlopig zo en heb ik me druk gemaakt om niks...

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1751[/ATTACH]

Hierbij een foto van ons mooie wondertje.

Inmiddels is hij alweer 13 dagen oud!! Het gaat zo onwijs hard!

Sheenara heel veel succes morgen!

Simba en Begina ik hoop dat het voor maandag nog spontaan begint en anders veel succes maandag.

Bij mij is het ook spontaan begonnen, dus het is zeker mogelijk.

Liefs Jolanda

Geplaatst

@ Jolanda, wat leuk de eerste foto in t uitgerekend in julli-topic!! En wat een droppie!!

Gaat alles goed met Lars en jullie?

Ben ook benieuwd naar de foto's vd andere baby's....

Geplaatst

Alles gaat prima met mij en Lars.

Hij is met 36w4d geboren, maar hij heeft het vanaf het begin helemaal super gedaan.

Afgelopen dinsdag moesten we op controle bij de kinderarts, maar hij doet het zo goed dat we niet meer terug hoeven te komen.

Hij is inmiddels 50 centimeter en 3305 gram.

En ik heb helemaal nergens last van gehad na de bevalling, maar ook voor en tijdens de bevalling is alles lekker gegaan.

13.10 uur zijn de vliezen spontaan gebroken en om 14.00 uur kreeg ik pas de eerste weeën en die kwamen al om de 4 minuten.

Om half 5 ging ik naar de verloskamer en na 4 persweeën is om 17.50 uur Lars geboren. Dus uiteindelijk heeft het alles bij elkaar nog geen 5 uur geduurd.

liefs Jolanda

Geplaatst

Jolanda, wat een schatje. Lekker dat het ook zo goed gaat. Jouw bevalling klinkt relaxed ;-)

Meiden bedankt allemaal voor jullie medeleven! Begin al wat zenuwachtig te worden. Net de laatste dingetjes ingepakt, ga nu nog snel wat eten (moet vanaf 0.00u nuchter zijn) en dan richting bed voor hopelijk nog wat nachtrust.... jullie horen me morgen!

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

juni baby's die juli-baby's worden:

28 juni 2011: Ralletje

30 juni 2011: Moki

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling) - 2e en 3e kindje

10 juli 2011 - Sheenara 36jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

... juli 2011 - Renuka

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 37jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina 30jr. - 1e kindje

30 juli 2011 - Ursela

7 augustus 2011 - Meiske tweeling zal wrsch in juli komen

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

15 juli : Sheenara : keizersnee

18 juli : Naomi en Lianza inleiding!

19 juli : Lianza : controle vk

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Renuka:

Lotttie: Wij weten het maar ik zeg niets :P

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

(geplande) bevalling:

Remci : 17 juni geboorte van de twins! (37 weken):
ILIAS
en
YASMIN

Adriana : 28 juni geplande keizersnee (39 weken):
OWEN
geboren!!

Jolanda : 1 juli geboorte van zoon (36 weken en 4 dagen):
LARS
geboren!!!

Lottie : 2 juli geplande geboorte (38 weken en 1 dag):
een dochter!!

Ralletje : 6 juli :
VIKASH
geboren!!

Meiske : 14 juli : tweeling geboren!!

Sheenara : 15 juli geplande keizersnee (40 weken en 5 dagen):

Geplaatst

En..... ergens nog spannende dingen gebeurd?

Hier iig de slijmprop deels of ondertussen al helemaal kwijt.

Verder behoorlijk wat harde buiken, maar nog geen regelmaat in te ontdekken.

Nou Sheenara... zet 'm op vandaag!!!! Jij hebt iig straks je meissie in je armen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden