Jump to content

Kletstantes 6

Seetje
 Share

Recommended Posts

• Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yep t was weer 6 uur haha en om 645 zat ik de fles te geven, ik had geen zin om an tafel pap te gaan geven, blehhhh

Hoe is het daar?

Ik ben weer eens ziek, verkouden, keelpijn, oorpijn etc...drama haha

Hé meiden, jullie zijn er vroeg bij!

Joos; hoe heb je geslapen vannacht?

Heeft Anne-Meya doorgeslapen?

Sab; beterschap!!! Wat @#@#@#@ dat je weer ziek bent!

ja beau vertel eens wat leuks....hahahahaha

sab alweer ziek....brrrrrr.......moet er nu ff niet meer aan denken hoor...beterschap meis!

En slapen was alweer een ramp...weet niet wat het is...gisteren om een uur of 11 lag mevrouw te lachen in bed...hahahahahahah

Wij moeten ook wel lachen maar midden in de nacht word die lach bij mij toch wel wat minder...hahahahahaha

Sab ik eet smorgens ook niet aan tafel hoor...lekker saampjes op de bank met de beentjes omhoog...heerlijk...meiden onder elkaar...hahahahaha

ze heeft vanmorgen een hele boterham op...dat is weer wel heerlijk!

Lekker he zo samen, wij hebben barbapapa gekeken in bed en nog iets anders en bumba haha. ze ging kraaien van plezier, leuk hoor. Nu ligt ze alweer anderhalf uur te slapen. Sander gaat nu naar de opticien en straks moeten we naar de kapper en ik ook naar de pedicure maar heb ik echt geeeeeeeeeeeeen zin in nu..Vanavond een verjaardag maar denk niet dat ik ga...brrr.

Wat zijn jullie plannen?

Goed hoor Jose, maar nu al brood geven is me te vroeg, geen zin om al aan tafel te zitten hihi, slechte moeder he?

Ik moet zo eerst naar de mondhyg en daarna naar verjaardag van de dochter van de zus van jheroen.......heb nieuwe kleertjes gekocht voor anne-meya...straks ff foto maken als het leuk staat!

Sab wij zitten met zijn tweetje (a m en ik) op de bank (IN de hoek)een boterham te eten met de baby tv aan....slecht h1e maar heel gezellie...hahahahahaha

Raar is dat dan he Joos dat ze ineens wakker is rond die tijd!

En dat het slaapgedrag dan zo verandert.

Gelukkig eet ze wel haar broodje goed nu!

Sab, kan me voorstellen dat je nu geen zin in dingen hebt buitenshuis.

Echt vervelend dat je je zo ellendig voelt. Dikke knuffel en hopenlijk knap je snel weer op!

Ik had echt een luxe vandaag, want ze werden pas om kwart voor 8 wakker.

Ik heb lekker om half 8 gedouchd; heerlijk!

Het eten gisteren was heerlijk!!!! (uit eten geweest).

Erg gezellig en lekker gegeten.

Heerlijk toch samen tv kijken?

Wij kijken hier ook de teletubbies hoor of nijntje wel eens.

Hallooo meiden,

Wat waren jullie er vroeg bij vanochtend..........Haha!

Mijn meissie heeft gisteravond om 22.00 uur de laatste voeding gehad, en om half 11 kon moeders ook lekker naar bed....!!!

Ik heb wel niet geslapen (zag om het uur de wekker!!!), Maar Dayenna kwam vanochtend pas om kwart voor 9...............!!!

Maargoed, over een tijdje zal ik ook wel s,ochtends om een uur of 6 met nog half dichte luiken naar baby tv aan het kijken zijn..........haha.

Hee Sab.....Wat vervelend dat jij je niet lekker voelt.....

De kleintjes zijn nu allemaal aan het opknappen of zijn zelfs al beter; ..........Gaan nu de grote onder ons beginnen...???????

Moeders kunnen niet ziek zijn hoor........

In ieder geval beterschap gewenst, en snel weer opknappen hoor.

Groetjessss

het is hier vanaf dag een 6 uur of eerder,

een hele enkele keer is het 7 uur,

went wel moet ik zeggen maar van mij mag het ook wel een keer 8 uur zijn hoor,

nu slapen ze nog twee keer per dag,puur omdat ze zo vroeg wakker zijn.

anders zouden ze genoeg hebben aan 1 keer,

ik blijf hopen voor iedereen dat ze allemaal doorslapen en langer slapen !!!!

sab beterschap komt vast door het kl...weer.

nou, het is bij ons uitslapen geworden ipv zwemmen! :blob1:

ebbe werd om half 6 wakker, maar ging weer slapen en na een uurtje mama gelukkig ook weer. daarna pas om half 9 wakker, haha!!!

liesbeth, wouw tot 9 uur!? dat deed ebbe niet op die leeftijd hoor, zo te lezen is het een goeie slaper en misschien dat dat wel zo blijft als dat er al zo vroeg in zit!?

ik hoop t voor je...

lis

nou Liesbeth, als je geluk hebt, blijft het zo hoor, Len was vanmorgen ook pas om 9 uur wakker. (ik zal hem vragen of hij het even door spreekt met jullie kids als ze weer telefonsich contact hebben hahahaha)

Sab, beterschap!

Bo, lekker uit eten, wat was het ? (chinees, italiaans, gewoon hollands?)

Vrienden van ons hebben een kindje gekregen, 4,5 kilo, en 55 CM!!

Ze was al 41 weken. Hij heet Jeremy. (niet echt mijn smaak..)

Morgen gaan we op kraamvisite. Ik heb even in Len's groeiboekje gekeken, hij woog 4,5 kilo met 7,5 week....... hihi.

ik denk ik kom eens inbreken,maar ik hou jullie niet bij hoor.......

jeremy ook niet mijn smaak.

jeetje wat een beer.

luca was ook met 41 weken gekomen en was maar 3030 gram. en 50 cm.... en nu....heeft ie teveel ingehaald.hihi

groetjes

Amanda; gewoon hollands eten!

Heerlijk; carpaccio en tournedos had ik.

Thuis eten we niet veel vlees (wel kip en gehakt maar that's it ongeveer eigenlijk) en ik had er zo'n trek in......lekker!!!!!

nou meiden lekker gesmuld allemaal..

Hier behoor ik ook tot de vroege vogels ..hahaha iedere dag weer om 6 uur wakker, waar is die tijd dat ze pas om 8 uur kwamen??

Dus afgelopen zijn ze gaan logeren bij opa en oma.....lekker wij uitslapen(hadden een feestje, was ook 3 uur pas in bed)..maar ik kon echt niet zo vroeg op vanmorgen..

Hier ook lekker op de bank voor de tv wel eens hoor...heerlijk luieren in de pyama.

Zo lekker in bedje boer zoekt vrouw kijken!

cyn

Beua ...alleen kip en gehakt......mag ik vragen waarom?

Sab wil je een andere kleur nemen voor je letter....je bent niet te lezen....hahahahahahah

Cynthia wat heerlijk dat je na het feest lekker kon uitslapen...was het gezellie het feest?

Amanda gefeliciteerd meis....ook mijn naam niet hoor...hahahahah

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• @Heleen79 Jeetje, wat een verdrietig bericht 😞 Hoopte zo dat jou het geluk ook was gegund! Dikke knuffel! Een miskraam hakt er -zoals Kitje zegt- altijd in: Maakt niet uit hoeveel weken je zwanger bent. Je bent aan de ene kant blij omdat je een positieve test hebt en aan de andere kant blijf je altijd die angst houden. Net als Kitje was die angst pas ook bij mij voorbij toen ik haar dagelijks ging voelen en een lieve echoscopiste zei: 'Owh, maar dit kindje gaat echt wel geboren worden hoor!' Pas toen durfde ik er een beetje in te gaan geloven.  Wat jullie zeggen: Misschien is het inderdaad nog eens goed om een gesprek met die fertiliteitsarts aan te gaan. Ik merk inderdaad dat zij nog vaak in mijn gedachten verschijnt. Zeker nu rond deze tijd weer.  Ze heeft me heel vaak het gevoel gegeven dat ik 'achterlijk' was, dat ik iets fout had gedaan, ik het gesprek over dat we maar 1 IVF poging zouden doen niet goed had onthouden, gezegd dat ik te oud was en maar eerder had moeten komen, want dat zij dan meer kansen had gehad etc. Nou durf ik wel te zeggen dat ik niet de domste ben en mijn man ook niet, maar dat zij ons het gevoel wel heeft gegeven dat het onze eigen schuld was, terwijl het om zo een gevoelig onderwerp gaat! Aan de andere kant hebben we toen tegen elkaar gezegd: Streep door dat ziekenhuis en we gaan verder kijken. Aan de andere kant zou ik er wel andere vrouwen mee kunnen helpen: Vrouwen die niet zo weerbaar zijn of die het geld niet hebben om verder te gaan bij een kliniek.  Heb zelfs nog even overwogen om in een ander ziekenhuis te gaan bevallen om deze reden. Gelukkig werkt zij op een andere afdeling en verwacht ik haar niet tegen te komen en anders is het misschien maar beter voor haar als ze niet bij mijn bevalling aanwezig is 😜  Inmiddels hier alweer 2 weken met verlof en een spannende tijd breekt aan. Het meisje is nog steeds te groot en ze heeft volgens mij nog genoeg te eten in m'n buik, want ze maakt nog geen aanstalten om uit huis te gaan 😉 Over 5 dagen krijg ik een doorverwijzing om te worden ingeleid. Ik vind het heel spannend, maar kijk er ook naar uit om haar te ontmoeten 💗
    • Te vroeg geroepen. Gisteravond en vanmorgen weer zeurende buikpijn en lage rugpijn... Ik denk dat dat een voorbode is van niet veel goeds.... Ik bewaar mijn rust en probeer vooral te berusten... Er is toch niks wat ik kan doen... geen bloed geeft moed, maar verwacht het een dezer dagen...
    • Zondag avond nog buikpijn en maandag ochtend maar verder niet meer. Ik ben nu wel heeel erg moe... dus so far, so good🤞🏻 Ik ben zooo benieuwd... ik hoop het zo enorm.
    • Wat spannend meis! Ben hard voor je aan het duimen dat deze mag blijven  Hoe voel je je nu? Nog buikkrampen?
    • Oei dat is balen zeg! Pijnlijk! Wat voorn werk doe je? Wat een heerlijke geruststelling dat alles goed is met de kleine! Ja dat hoop ik ook en dat het 9 mnd mag blijven groeien en gezond geboren mag worden. Het is wel echt een spannende tijd zo na de miskramen. Als ik zwanger ben dan zal ik tot en met 13 weken niet echt heeel relaxed zijn.... Maar goed, eerst maar eens een positieve test😇
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use