Jump to content

Kletstantes 6

Seetje

Recommended Posts

• Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yep t was weer 6 uur haha en om 645 zat ik de fles te geven, ik had geen zin om an tafel pap te gaan geven, blehhhh

Hoe is het daar?

Ik ben weer eens ziek, verkouden, keelpijn, oorpijn etc...drama haha

ja beau vertel eens wat leuks....hahahahaha

sab alweer ziek....brrrrrr.......moet er nu ff niet meer aan denken hoor...beterschap meis!

En slapen was alweer een ramp...weet niet wat het is...gisteren om een uur of 11 lag mevrouw te lachen in bed...hahahahahahah

Wij moeten ook wel lachen maar midden in de nacht word die lach bij mij toch wel wat minder...hahahahahaha

Sab ik eet smorgens ook niet aan tafel hoor...lekker saampjes op de bank met de beentjes omhoog...heerlijk...meiden onder elkaar...hahahahaha

ze heeft vanmorgen een hele boterham op...dat is weer wel heerlijk!

Lekker he zo samen, wij hebben barbapapa gekeken in bed en nog iets anders en bumba haha. ze ging kraaien van plezier, leuk hoor. Nu ligt ze alweer anderhalf uur te slapen. Sander gaat nu naar de opticien en straks moeten we naar de kapper en ik ook naar de pedicure maar heb ik echt geeeeeeeeeeeeen zin in nu..Vanavond een verjaardag maar denk niet dat ik ga...brrr.

Wat zijn jullie plannen?

Goed hoor Jose, maar nu al brood geven is me te vroeg, geen zin om al aan tafel te zitten hihi, slechte moeder he?

Ik moet zo eerst naar de mondhyg en daarna naar verjaardag van de dochter van de zus van jheroen.......heb nieuwe kleertjes gekocht voor anne-meya...straks ff foto maken als het leuk staat!

Sab wij zitten met zijn tweetje (a m en ik) op de bank (IN de hoek)een boterham te eten met de baby tv aan....slecht h1e maar heel gezellie...hahahahahaha

Raar is dat dan he Joos dat ze ineens wakker is rond die tijd!

En dat het slaapgedrag dan zo verandert.

Gelukkig eet ze wel haar broodje goed nu!

Sab, kan me voorstellen dat je nu geen zin in dingen hebt buitenshuis.

Echt vervelend dat je je zo ellendig voelt. Dikke knuffel en hopenlijk knap je snel weer op!

Ik had echt een luxe vandaag, want ze werden pas om kwart voor 8 wakker.

Ik heb lekker om half 8 gedouchd; heerlijk!

Het eten gisteren was heerlijk!!!! (uit eten geweest).

Erg gezellig en lekker gegeten.

Heerlijk toch samen tv kijken?

Wij kijken hier ook de teletubbies hoor of nijntje wel eens.

Hallooo meiden,

Wat waren jullie er vroeg bij vanochtend..........Haha!

Mijn meissie heeft gisteravond om 22.00 uur de laatste voeding gehad, en om half 11 kon moeders ook lekker naar bed....!!!

Ik heb wel niet geslapen (zag om het uur de wekker!!!), Maar Dayenna kwam vanochtend pas om kwart voor 9...............!!!

Maargoed, over een tijdje zal ik ook wel s,ochtends om een uur of 6 met nog half dichte luiken naar baby tv aan het kijken zijn..........haha.

Hee Sab.....Wat vervelend dat jij je niet lekker voelt.....

De kleintjes zijn nu allemaal aan het opknappen of zijn zelfs al beter; ..........Gaan nu de grote onder ons beginnen...???????

Moeders kunnen niet ziek zijn hoor........

In ieder geval beterschap gewenst, en snel weer opknappen hoor.

Groetjessss

het is hier vanaf dag een 6 uur of eerder,

een hele enkele keer is het 7 uur,

went wel moet ik zeggen maar van mij mag het ook wel een keer 8 uur zijn hoor,

nu slapen ze nog twee keer per dag,puur omdat ze zo vroeg wakker zijn.

anders zouden ze genoeg hebben aan 1 keer,

ik blijf hopen voor iedereen dat ze allemaal doorslapen en langer slapen !!!!

sab beterschap komt vast door het kl...weer.

nou, het is bij ons uitslapen geworden ipv zwemmen! :blob1:

ebbe werd om half 6 wakker, maar ging weer slapen en na een uurtje mama gelukkig ook weer. daarna pas om half 9 wakker, haha!!!

liesbeth, wouw tot 9 uur!? dat deed ebbe niet op die leeftijd hoor, zo te lezen is het een goeie slaper en misschien dat dat wel zo blijft als dat er al zo vroeg in zit!?

ik hoop t voor je...

lis

nou Liesbeth, als je geluk hebt, blijft het zo hoor, Len was vanmorgen ook pas om 9 uur wakker. (ik zal hem vragen of hij het even door spreekt met jullie kids als ze weer telefonsich contact hebben hahahaha)

Sab, beterschap!

Bo, lekker uit eten, wat was het ? (chinees, italiaans, gewoon hollands?)

Vrienden van ons hebben een kindje gekregen, 4,5 kilo, en 55 CM!!

Ze was al 41 weken. Hij heet Jeremy. (niet echt mijn smaak..)

Morgen gaan we op kraamvisite. Ik heb even in Len's groeiboekje gekeken, hij woog 4,5 kilo met 7,5 week....... hihi.

ik denk ik kom eens inbreken,maar ik hou jullie niet bij hoor.......

jeremy ook niet mijn smaak.

jeetje wat een beer.

luca was ook met 41 weken gekomen en was maar 3030 gram. en 50 cm.... en nu....heeft ie teveel ingehaald.hihi

groetjes

Amanda; gewoon hollands eten!

Heerlijk; carpaccio en tournedos had ik.

Thuis eten we niet veel vlees (wel kip en gehakt maar that's it ongeveer eigenlijk) en ik had er zo'n trek in......lekker!!!!!

nou meiden lekker gesmuld allemaal..

Hier behoor ik ook tot de vroege vogels ..hahaha iedere dag weer om 6 uur wakker, waar is die tijd dat ze pas om 8 uur kwamen??

Dus afgelopen zijn ze gaan logeren bij opa en oma.....lekker wij uitslapen(hadden een feestje, was ook 3 uur pas in bed)..maar ik kon echt niet zo vroeg op vanmorgen..

Hier ook lekker op de bank voor de tv wel eens hoor...heerlijk luieren in de pyama.

Zo lekker in bedje boer zoekt vrouw kijken!

cyn

Beua ...alleen kip en gehakt......mag ik vragen waarom?

Sab wil je een andere kleur nemen voor je letter....je bent niet te lezen....hahahahahahah

Cynthia wat heerlijk dat je na het feest lekker kon uitslapen...was het gezellie het feest?

Amanda gefeliciteerd meis....ook mijn naam niet hoor...hahahahah

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use