Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is t grieperig en bij jou??

Slaapt A-M nog??

Ik hoor hier af en toe een beetje gebrul van boven dus zal niet lang meer duren hha

Geplaatst

hier ebbe ook weer in bed, mama twijfelen of ze ook nog zal gaan, maar toch maar even niet. dan is de dag zo maar weg ineens...

roos, ben je verlegen geworden? haha, roos verlegen, that'll be the day

Geplaatst

hahahaha....die lis...roos verlegen....hahahahahah

nog steeds griep sab....jeetje vervelend hoor!

Hier gaat het wat gezondheid helemaal goed...wat slaap betreft dat kon beter...vanmorgen half 4...ach ja wat zal ik er nog van zeggen...het gaat weer over....hahahahahah

Geplaatst

Heb ik dus ook Lis..weg is je dag. Gister al de hele dag verdaan in bed, alleen maar geslapen bah!! Maar had t nodig blijkbaar, maar nu geen zin in hoor. Mijn meisje ligt om me te roepen dus moet zo naar boven en misschien ga ik wel even op bed tv kijken met haar ;-)

Trouwens, een onpartijdige partij (huh) heeft het ook gehoord en toegegeven, Carolijn zegt officieel papa en mama. JEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, leuk he?[Wij hoorden het natuurlijk al een tijdje maar nu werd het ook door anderen opgemerkt, nahhhh ongelofelijk hahaha, zo cute om te horen>>trots trots.

Geplaatst

he sab wat goed van carolijn....en lief jah!

ja ik heb haar om 5 uur een fles gegeven en haar lekker bij mij in bed genomen...jheroen ging er toen uit om te werken!

Om 6 uur heeft ze nog een uurtje geslapen en ik dus ook....hahahahaha

Geplaatst

ohhhhhhhhhhh ja, da's mooi, papa en mama. knappe carolijn!!!!

lekker chillen dan maar sab!

ik ga zo even douchen.

josé, da's vroeg ja. wat doet ze dan? bij ons huilt ebbe wat vaker snachts even maar meestal is het dan goed als hij zn speentje weer krijgt. maar soms is het helemaal mis en is hij overstuur. dan ben je wat langer op... wat was t met anne-meya? ik hoop het eerste? en heb je daarna weer kunnen slapen? want half 4 is niet vroege ochtend, maar midden in de nacht haha.

lis

Geplaatst

geen tijden he? Zucht...ik weet nog wel van toen ze klein was, en maar slapen slapen slapen....en uitslapen ook haha. Nou dat is er nu niet meer bij. Ze is trouwens nu wel weer in slaap gevallen hahah. Ontaarde moeder, ik ben gewoon blijven zitten haha

Geplaatst

noujaaaaaaaaaaaaaaah, hij deed al zo traag, ik dacht die joos schrijft nu ook...

dus meteen antwoord haha. jammer dat t geen speentje was... maar gelukkig nog wel even geslapen!

Geplaatst

haha sab, je moet maar denken, die slaap had ze eigenlijk nog nodig, en dankzij jou komt ze eraan toe; goeie moeder dus!

Geplaatst

Nee Lis, ik ben alleen grieperig gelukkig, ik spuit bij Carolijn gewoon elke dag zoutoplossing zodat alles los blijft. Ze is alleen een beetje neusverkouden maar niet op haar longetjes...Er heerst wel een virus op de creche. Norovirus of zo...maar goed, ze is nog niet ziek gelukkig.

Geplaatst

bij ebbe was dat een paar weken helemal in het begin dat hij zo goed slaapt. die hele kleintjes slapen overal doorheen. gisteren op kraamvisite, baby van een week! smelt!!!!

en die lag vlak achter ons heerlijk te ronken. en echt niet dat we fluisterden en ze hebben nog een zoontje die ook niet zo stil is... grappig hoor.

maar wat klein weer, ongelooflijk! heb m alleen maar slapend gezien, en toen was ebbe moe en zijn we naar huis gegaan...

Geplaatst

oh alleen jij... ook vervelend hoor...

ik hoop dat t snel over gaat.

bij de kraamvisite was t ook niet helemaal virusloos, dus ik hoop niet dat wij t ook hebben. die buikgriepvirussen waren echt al weken rond volgens mij!

Geplaatst

sorry zal er een quote bijzetten volgende keer hahaha

Erg he al die virussen, tblijft maar komen, iedereen steekt elkaar aan, bah!

Geplaatst

brrr ik hoop t te ontlopen. ik ben al genoeg verkouden geweest vind ik!

nu moet ik echt wat gaan doen, ander zit ik nog in mn joggingbroek als ebbe straks wakker wordt... tot later!

Geplaatst

zitten die twee hier de helemorgen te beppen en de kindjes maar laten liggen...sjonge sjonge...wat een moeders....hahahahahah

Gezellie hoor...........ik heb vandaag mijn kolf verkocht via marktplaats........weer 90 euro`s erbij...hahahahahaha

Nu gaan we de mountain bikes erop zetten...hahahahahah....of zal ik toch nog maar alleen gaan biken....nee is niet gezellig hè?

Beau lekker aan het werk?

Geplaatst

Tis maandag he dus die Beau zit te bikkelen haha, arme Beau en wij lekker hier stunten!

Goed hey Joos, enne...die fiets zou ik niet doen hoor, Oh je hebt natuurlijk al een fiet voor met A-M erop..hmm dan toch maar wel verkopen hahaha.

ach mijn kind komt niets tekort hoor, knuffel haar nog steeds dood en eten kan ze in overvloed krijgen maar ze eet t niet hahaha

Geplaatst

hahahaha

lekker hoor

en joos jij wordt nog rijk via marktplaats!!

en sappie jouw meissie gaat vanzelf wel weer beter eten hoor

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden