violeta80 Geplaatst 4 November, 2010 Geplaatst 4 November, 2010 Hoi allemaal ik hoorde maandag bij onze echo dat er niet goed zat,onze embryo was gestopt met groeien we hebben het haartje niet hoorden kloppen,dus we hebben cytotec gekregen om mijn licham te helpen om een miskraam te krijgen.Ik heb ze maandag gelijk ingebracht 4 pilletjes,3 uur later met heel veel pijn kwam de menstruatie,maar het was niet veel.Paar uurtjes later vielen 3 van die pilletjes ook eruit.Dinsdag een echo gedaan en het vrugtzakje zat er nog in,ik heb de pillen weer gekregen en ik ga ze morgen middag innemen,ik wou paar dagen de tijd aan mijn lichaam geven....ik wil snel mogelijk de miskraam achter mijn rug(want het is sowieso en heftige fase,dus hoe sneler hoe beter)maar ben bang dat het weer niet gaat luken. Heeft iemand erwaring mee,met 2 keer achter elkaar cytotec? Ik ben ook onwijs bang voor,ik hoop dat het goed afloopt Groetjes,Violeta Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 4 November, 2010 Geplaatst 4 November, 2010 Allereerst, wat ontzettend verdrietig Violeta dat je op je mk zit te wachten.. Dan je vraag. Ik heb persoonlijk geen ervaring, maar een mede-form lid -die ik ook persoonlijk ken- wel. Zij heeft met cytotec haar mk in januari jl. moeten opwekken. Wellicht dat je dit nog kunt terugvinden in de zoekfunctie? Ik weet dat door de verandering(en) hier op het forum veel 'oude' topics zijn verdwenen of naar het archief zijn verplaatst. Zij schreef op het topic 'uitgerekend augustus 2010'; het staat mij bij dat ze daar haar verhaal toen heeft gedaan. Iig, heel veel sterkte met wat er komen gaat en hoop dat je dit een plekje kunt geven te zijner tijd.. Dikke knuf, San Quote
violeta80 Geplaatst 5 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2010 Dank je Sannie, uiteindelijk bouw ik mijn eigen erwating mee,ik hoop dat het goed afloopt. Ik lees je hadtekening...je bent er bijna :) Veel succes straks! Liefs,Violeta Quote
Meiske74 Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Hallo Violetta ik heb er geen ervaringmee maar wil je wel veel sterkte wensen!!! liefs Babeth Quote
violeta80 Geplaatst 6 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2010 Dank je Babeth, het is all gebeurd.Gisteren om 19.00 uur de pilletjes ingebracht,vanochten om 04.30 kwam het vrugtzakje eruit.zucht. met 1 naproxen was de pijn oke,maar heel veel bleod,daar was ik ook voorbereid,maar om 7.00 vanochtend in slaap gevalen en om 09.00 lag ik in een plas bloed...(sorry voor alle details,maar als iemand anders ook info daar over zoekt kan hij alvast voorbereid zijn) Ik voel me zo raar,gisteravond lekker uitgehuild,uitgescheld.....dat het niet eerlijk is....en nu?Ik voel me nu heel vreemd, gevoelloos..... Mijn vriend moest werken,dus ik zit hier in mijn eentje met 3 films op de bank....ik ga zometeen "de gelukkige huisvrouw" kijken om te zien of ik mijzelf helemaal depri kan maken. pffff...... Quote
Gast Mart Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Violeta, wat heftig zeg. Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen met dit verlies. Afschuwelijk meis. Neem er de tijd voor! Dikke knuffel! Quote
Nadieh Geplaatst 11 November, 2010 Geplaatst 11 November, 2010 Heftig zeg! Hoop dat je snel weer wat opkrabbelt. Sterkte! Quote
Nano Geplaatst 11 November, 2010 Geplaatst 11 November, 2010 Lieve Violetta, Heel veel sterkte vanaf hier.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.