Meiske74 Geplaatst 7 November, 2010 Geplaatst 7 November, 2010 Hallo lieve mensen bij het afscheid van onze jongens hebben wij allerlei liedjes afgespeeld, enorm veel reacties kregen wij op het nummer "zo mooi" van Blof. Wij hebben er veel steun aan, ik zing of neurie het nog steeds dagelijks. Wellicht kan het ook steun bieden aan anderen die een of meerdere kindjes hebben verloren, in welke fase van de zwangerschap dan ook..... Alle deuren stonden open Je kwam eraan En alles was er klaar voor We maakten de gebaren die je maakt Als iemand welkom is. Zo welkom dat het bijna pijn doet De pijn van het er bijna zijn Zo mooi Je was zo mooi, zo mooi Je had nog mooier mogen worden Maar je kon het niet En wij blijven altijd Op je wachten Waar ter wereld we ook lopen Je blijft bestaan We konden je niet kennen Maar we weten wie je bent En je blijft iemand die welkom was Zo welkom dat het altijd pijn doet De pijn van het er bijna zijn Zo mooi Je was zo mooi, zo mooi Je had nog mooier mogen worden Maar je kon het niet En wij blijven altijd Op je wachten Je mooie grote ogen die de wereld Zouden zien Je hield ze stevig dicht Misschien is het maar beter zo Misschien Je was zo mooi Zo mooi Je was zo mooi Zo mooi Je had nog mooier mogen worden Maar je kon het niet En wij blijven altijd Op je wachten Je was zo mooi Alle deuren staan nog open Jij komt eraan http://www.youtube.com/watch?v=TBn3iIAWW08 Quote
beau Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Wat een prachtig lied, ben er stil van............ Fijn dat je er steun aan hebt, de tekst is erg mooi en aanrijpend ook vind ik Even een dikke knuffel voor jou van mij :hug: Quote
Vanessa Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Het is inderdaad een prachtig, alleszeggend lied. Ik ga de versie met geluid maar niet beluisteren, vind hem zo al aangrijpend genoeg. Fijn toch dat je met muziek een uiting kan geven van je gevoelens, muziek is fijn om te maken en om naar te luisteren. Liefs, Vanessa Quote
Gast Mart Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Prachtig Babeth en hoe toepasselijk! Quote
Francis Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Voor mij ook heel herkenbaar, dit nummer was net uitgekomen voordat wij onze zoon kwijt zijn geraakt in oktober 2008.... Is een tekst recht uit mijn hart, öp het stukje "misschien is het maar beter zo" na.... Quote
henkiepenkie Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Babeth, wat een prachtig, maar o zo verdrietig nummer. Moest meteen aan Jim, het overleden zoontje van mijn zus, denken. Tranen over mijn wangen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.