Jump to content
Celeste

Afmelden Céleste

Recommended Posts

Hallo Jeroen,

Vanwege wat opmerkingen uit onze omgeving heb ik een nieuwe naam aangemaakt. Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn account onder de naam "Céleste" te verwijderen uit het bestand?

Alvast bedankt voor je medewerking in deze!

Groetjes,

Céleste

Hoi Céleste,

ik had je accountnaam ook kunnen aanpassen, is het daar al te laat voor of wil je dit account verwijderd hebben?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hoi Dames!  Super lief jullie berichtjes, doet me goed!  Mijn vriend heeft een hersteloperatie ondergaan maar maakt helaas antistoffen aan, dus op een natuurlijke manier zwanger worden is onmogelijk.  Eigenlijk zouden wij 6 weken geleden al starten maar dat werd afgebroken omdat er een cyste in mijn eierstok zat. Inmiddels ben ik geopereerd, viel tegen doordat het een wonder gezwel bleek te zijn en ze uit waren gegaan van een "simpele" operatie. Gelukkig heeft de arts een deel van mijn eierstok weten te sparen.  Al met al dus even gedoe maar nu met goede moed starten!  Ik heb ineens best veel vragen merk ik dus vind het heel fijn als jullie daar op willen reageren.  Hoe doen jullie dat met prikken als je een avondje uit gaat? Ik heb morgen een bruiloft, prik nu om 21.30 uur, stellen jullie het uit? (kan laat worden) of prikken jullie ervoor? (begint om 16.30 uur) Ik had nou maar bedacht om het daar even op het toilet ofzo te doen en zolang in de koelkast te laten leggen.  En hebben jullie het verteld op jullie werk?  Ik heb sinds januari een nieuwe baan en nog geen vast contract. Vind het, zeker omdat ik al een maand ziektewet achter de rug heb, best moeilijk om te vertellen. Hebben jullie daar tips voor?  Ik moet me nog even goed inlezen maar zie wel dat een aantal van jullie al behoorlijk wat rondes achter de rug hebben. Lijkt me heel pittig en hoop echt dat we begin jullie allemaal geluk hebben!   
    • hee dames! Hoe is het bij jullie? De duivels al doorgekomen😈? @Zandje wat heftig voor jullie zeg! Heel veel kracht en liefde gewenst❤️ Tijdje niet meegelezen maar inmiddels zo goed als bij! Vakantie was heerlijk, alleen was mijn lichaam wel van slag. Denk door de hormonen. Inmiddels aan het wachten op mijn menstruatie. Een brief in huis gekregen en daarin stond dat we deze maand een terugplaatsing van onze enige ijsklontje in natuurlijke cyclus krijgen. Moet bellen wanneer ik menstruatie heb gekregen en krijg dan een echo rond dag 10. Spannend, weet er nog niet zoveel over     welkom @Leedylee het kan heel fijn zijn om van je af te schrijven. Ervaar veel steun aan deze meiden😘 Hopen dat het voor ons allemaal raak is en juli een vruchtbare maand word!   liefs x  
    • @Vrouwke77 @Leedylee daar ben ik ook heel benieuwd naar.. je verhaal, hoe alles gaat lopen deze ronde!? Echos medicatie!?!? en zit je met vragen.... stel ze gerust!  @Vrouwke77 @Ele ze willen het een keer proberen in een eigen cyclus.. onze laatste ijskonijn. Als deze ronde het niet word moeten we weer gaan prikken... en waarom ze het willen proberen in mijn eigen cyclus is omdat het normaal gesproken geen andere optie was bij mij dan een gestimuleerde cyclus..... ik heb buiten het feit dat zwanger worden op dit moment nog steeds niet lukt ook heel erg last van PCOS. Waardoor ik oa altijd een onregelmatige cyclus heb. Alleen om 1 of andere reden gaat het de laatste maanden erg goed en heb ik een "normale" cyclus waardoor ze het heel graag willen proberen zonder de "troep" medicatie. Ze zeggen dat een gewone cyclus het beste is als dat mogelijk is en aangezien het nog nooit eerder kon willen wij/zij het proberen.. Zodra ik mijn menstruatie krijg moet ik bellen voor een echo afspraak dan kijken ze hoe mijn follikels groeien en of mijn baarmoederslijm dikker wordt. Is dat het geval dan wachten ze tot de dominate follikel groot genoeg is en dan plannen ze de terugplaatsing. Een voordeel van een eigen cyclus terugplaatsing is dat tijdens de wachtweken de medicatie/lichaam mij niet voor de gek kunnen houden. Verder heeft het geen voor of nadelen aan. Het is het proberen waard....  @Hope1978 geniet van je spuitvrije maanden *HEEERLIJK*.. Geniet van dat je broer naar huis komt en straks van de heerlijke twee weken Italie!! augustus is zo en dan kan je weer uitgerust en vol goede moed starten!!  😘    
    • @Vrouwke77 gesprek gisteren is positief verlopen. Ze kunnen helaas niet aangeven waarom de bevruchting mislukt is, echter ze achten de kans groot dat ondanks de gestegen hormoonwaardes de eicel toch nog niet rijp genoeg was. Voor ons in ieder geval geen IVF meer, maar ICSI ook al is het zaad van mijn man goed. Als dan bij het voorbereiden van de eicel blijkt dat deze toch weer niet rijp is zijn we de poging niet kwijt. Daarnaast gesproken over de mogelijkheid tot escape iui bij weinig follikels en gaan ze ook mee akkoord. Qua medicatie toch weer terug naar de combi 225eh meriofert, 225eh ovalaep en 2xDaags synarelspray. Daar had ik nl 4 eicellen mee dus lijk ik toch beter op te reageren. En dan punctie nog later dan dag 14. Maar nu eerst genieten van een paar spuitvrije maanden.  A.s. maandag komt mijn broer naar huis met thuisbeademing en over 4 weken gaan we 2 weken naar Italië met mijn bonusdochters.  En dan waarschijnlijk in augustus starten, maar dat bepaal ik tzt. Recept voor de medicatie ligt klaar dus ik hoef het alleen af te halen bij de apotheek.   Ik wens iedereen die de komende weken weer mag beginnen in ieder geval heel veel succes! 
    • Welkom @Leedylee! Ik had tot een aantal weken geleden ook nooit iets op een forum gedeeld naar ik merk dat het heel fijn is! Om vragen aan elkaar te kunnen stellen, elkaar steunen en ook om wat van je afschrijven. @Zandje & @Vrouwke77 ik ben er ook benieuwd na wat ze bij jullie zeggen over de tp in je natuurlijke cyclus. Bij ons doen ze 1 spuit ovitrelle als ze zien dat de follikel groot genoeg is bij de echo. Maar verder geen medicatie en ze checken ook niet de baarmoederslijmvlies.. 🤔   
  • Topics

Important Information

Terms of Use