Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Valesca volgens mij niet hoor! Ik heb nog nooit een tweede streepje gehad en heb inmiddels een stuk of 5 x met Kruidvat testjes getest: bleven helaas altijd maagdelijk wit. Dus voor jou en Yvje: superspannend joh!

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

pffff dat maakt het nog spannender hahaha

ik ga morgenochtend met ochtendurine testen en kijken wat er dan gebeurd

word echt gek van de zenuwen haha ergens blij maar ook zo onzeker

Geplaatst

hahha ja rené gaat om kwart over 7 de deur uit dus we zijn vroeg wakker,ik wil wel dat hij er nog bij is hahah

pfff het zou toch niet ...

Geplaatst

hey meiden...

Yvje als jij een positieve test hebt dan is dat gewoon echt een positieve test omdat je hcg in je lichaam hebt en ziet het er positief uit hoor! Fijn! Op naar je officiele testdag!

Valesca ik ken ook geen indrooglijntjes hoor, een streepje is een streep hoe licht ook. Ik liet mijn testen van gisteren en vandaag aan mijn zusje zien (die is met vijf zwangerschappen toch wel ervaren op het gebied van testen) en ze zij direct dat het een positieve test was die van gisteren. Ondanks dat hij licht was zat er dus wel hcg nog van de pregnyl. Dus het gaat voor jou ook heel spannend worden morgen. Zou toch fantastisch zijn als je nu al zwanger zou zijn!

Ik geloof er zelf echt niet meer in hoor. Tuurlijk ben ik vroeg met testen maar ik zit nu op wachtdag 8 en herken de signalen wel die mijn lichaam afgeeft. Ik herken de buikpijn als dezelfde op dezelfde wachtdag bij de eerdere vier behandelingen, herken het aan mijn huid en herken het aan mijn afscheiding.

Ik moet zeggen dat ik vandaag wel echt een hele moeilijke dag heb hoor. Heel veel gehuild. Ondanks dat ik gisteren wel wist dat het nog van de pregnyl kon zijn ga je toch dromen en dan doet het zo ongelooflijk veel pijn als het dan toch weer anders blijkt te zijn.

Toi toi toi meiden! Op naar positieve testen

Geplaatst

ik krijg steeds meer hoop na het lezen van jullie berichtjes......maar officieel werd hij donkerder na de 5 minuten

Ik hoop morgen goed nieuws te vertellen,vind dat het lijstje veel te rood is!

Maar ik hoop dat er nog veel meer bij mogen en Esther hoop zo dat je voorgevoel niet klopt!!!

ja ik kan me voorstellen hoe pijn het moet doen ik heb al gehuild terwijl er toch iets kwam later

knufff voor een ieder die het even moeilijk heeft

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en lees nu net pas dat er een wachtbankje is...

Spannend dat er zoveel vrouwen in hetzelfde stadium zitten.

Ik heb 14 - 1 een terugplaatsing gehad van een top embryo.

Mag op 30 - 1 testen van het ziekenhuis. Inmiddels als vier dagen buikpijn maar geen bloedverlies.

Ziekenhuis gebeld, maar volgens hun is de kans groot dat het betekent dat de bloeding toch gaat komen, maar het kan ook wat anders zijn... bah wat duurt wachten lang.

Normaal heb ik ook altijd buikpijn (van de endometriose) maar begint het bloeden 2 of 3 uurtjes later...

Wie herkend dit?

En mag je echt pas testen op dag 16?

Ik heb Ovritrelle gespoten staat gelijk aan Pregnyl 10.000.

Volgens ziekenhuis heeft eerder testen geen zin omdat je kan positief kan testen terwijl dat niet zo is...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Geplaatst

hoi jrn...

welkom op dit wachtbankje! Wat een spannende tijd voor jullie!

Bij een ivf behandeling reageert je lichaam vaak wel anders na de tp dan in een gewone cyclus. Er is toch best heel veel gebeurd in je lichaam. Ik heb eigenlijk ook wel vaak een week voordat ik ongesteld moet worden al gerommel in mijn buik. Ik word zelf eigenlijk altijd twee weken na de punctie ongesteld en test dan ook altijd op die datum. Dit keer ben ik eerder gaan testen en vandaag (12 dagen na het spuiten van de pregnyl) is de pregnyl uit mijn lichaam. Dat is dus op wachtdag 8 bij mij.

Je leest ook weleens van vrouwen die hetzelfde menstruatieachtige gevoel hebben maar dan toch zwanger zijn.

Tja...wat is pas mogen testen...je bent er natuurlijk zelf baas over maar je zou best kunnen testen 14 dagen na de punctie hoor! I.p. moet de pregnyl er al wel uit zijn.

Heel veel sterkte in deze wachtweken.

Geplaatst

er is een topic over vroeg testen staat onder wachtbankje...je kan echt wel eerder testen,de pregnyl moet wel uit je lijf zijn ja maar dat staat daar ook allemaal!

Succes ik duim!!!

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Helaas....vanmiddag ben ik ongesteld geworden...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Esly!

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

JRN: 30 januari

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Jrn ik heb je erbij gezet in het lijstje, vind je dat goed?

Geplaatst

He getver meiden, dat gaat niet goed zo. Esther, ik hoop echt dat het gisteren idd de pregnyl nog was (bij de een verdwijnt het sneller dan bij de ander) en dat je vanaf morgen weer begint met streepjes. Denk aan Henne's foto's en blijf positief... Ja, kan ik makkelijk zeggen tegen een ander als ik het zelf ook niet zie zitten, grrrrr!!

Esly, jij wordt wel heel vroeg ongesteld, is dat normaal voor jou?

Valesca, hoop dat je afscheiding vandaag een innestelingsbloeding was. Jij bent ook nog hartstikke vroeg met testen, he?

Violeta: jij vroeg naar de temp. methode en of het nog goed kon komen: Pffft... mijn verstand zegt van niet. Er is wel zoiets als een innestelingsdip maar ja, zoals ik ook in een ander topic zei: Als je maar lang genoeg googelt vind je overal wel een verklaring voor, maar ja...

Zijn er nog meer meiden aan het tempen of ben ik de enige? Ik heb 't de vorige ronde ook gedaan. Vind het wel handig omdat je temperatuur, anders dan alle andere kwaaltjes, niet multi-interpretabel is. Boven de 37 = goed, daaronder = niet goed. Scheelt ook weer in de tests, ik heb er expres maar 1 in huis, haha.

Succes allemaal en hou vol!

Geplaatst

ik heb vanmorgen weer getest en binnen de 5 minuten verscheen er een heel licht streepje hoef hem niet in het daglicht te houden want je ziet hem

Begin een klein beetje positief te worden

morgen en donderdag moet ik werken dus ik probeer nu zaterdag pas weer te testen

nee ik temp niet vind dat zo'n gedoe hihi

Geplaatst

is prima om mij in het lijstje te zetten, maar denk dat je mijn naam ook rood kan maken. Vanochtend een test gedaan. Helaas negatief. Nog altijd niet ongesteld, maar na 13 dagen niet echt hoop meer.

Valesca ik ga voor je duimen. Spannend hoor!

Geplaatst

Valesca ik denk dat jij gewoon tot de gelukkigen behoort die meteen weer bij de eerste poging zwanger is! Was Sanne ook de eerste ICSI? Jouw lijf reageert daar heel goed op!

Snap wel dat je nog voorzichtig bent maar het ziet er wel goed uit toch?

Geplaatst

ja Sanne was ook de 1e keer.....vind het zo'n wonder als het weer zo is.....

Ja ben voorzichtig maar ergens ziet het er wel goed uit ja pff

Geplaatst

he valesca een licht streepje is ook een streepje hoop het voor je en het zou geweldig zijn als het nu ook weer na 1keer gelukt is

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie medeleven dames! Het is inderdaad echt ontzettend klote...Ik kan verdrietig zijn, boos zijn of weet ik het wat, het verandert niet. Gelukkig kon ik gistermiddag het ziekenhuis nog bereiken en ben vanmorgen gelijk geweest voor een eiceltelling en wezen bloedprikken. Nu afwachten of we verder mogen in NL!

@Elliebellie; Het is voor mij niet normaal dat ik zo vroeg ongesteld wordt. Meestal heb ik een lange cyclus, deze was juist heel kort. Snap er zelf ook niet veel aan. Het gekke is dat ik het normaal wel voel aankomen en deze keer niets heb gevoeld. Nu het zover is heb ik wel flinke buikkrampen en last van mn rug....deze poging is echt voorbij helaas!

Het januaribankje is inderdaad veel en veel te rood! Gewoon niet eerlijk!! Voor de andere "rode" dames heel veel sterkte gewenst, voor de "groene" dames gefeliciteerd en voor degene die nog aan het wachten zijn: hopenlijk kleuren jullie deze januaribank nog iets groener! Zet em op meiden!

Groetjes Esly!

Geplaatst

Valesca, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!

Esther, ik ben nog voor je aan het duimen.

guusje, wat ontzettend balen. duim voor je dat poging 2 gaat lukken. ook voor alle anderen die negatief getest hebben, sterkte.

Hier nu al 4 dagen rood bloedverlies maar weet niet of het mijn menstruatie is. Gisteren was de streep wel dikker. Vandaag streep hetzelfde. ik heb er geen goed gevoel meer bij. morgen bloed prikken.

Geplaatst

heftig hoor tinusje zolang de streep er nog is?!

Ja ik probeer morgen en vrijdag niet te testen moet dan ook werken...zaterdag zou de streep dan dikker moeten zijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden