Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een rotberichten allemaal. Hier een zeer licht groene regel. Hcg mooi doorgestegen TOT 400 maar wel nog steeds rood bloedverlies (nu al 4 dagen). Maandag op eigen verzoek nogmaals bloedprikken en dan 7 februari een echo. Spannend.........

Geplaatst

Oh, jeetje, dus toch positief! Wat zeggen ze van het bloedverlies?

Ik ben iig blij dat het HCG gestegen is, nu nog veeeel verder stijgen .....

Wat een rotberichten allemaal. Hier een zeer licht groene regel. Hcg mooi doorgestegen TOT 400 maar wel nog steeds rood bloedverlies (nu al 4 dagen). Maandag op eigen verzoek nogmaals bloedprikken en dan 7 februari een echo. Spannend.........
Geplaatst

Dees wat rot meis! Sterkte!

Wendy heel veel sterkte. Hoe voel je je?

Wannabemom jij ook al...ook heel veel sterkte! Merkten jullie ook aan jezelf dat het niet goed zat?

Tinusje...wat super zeg! Wat voor gevoel heb je erbij? Ik kan me voorstellen dat je nog een slag om de arm houd omdat je vloeit? Wat zeiden ze daarvan? Wat spannend zeg.

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

JRN: 30 januari

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Tinusje: ......(testdatum?)

Even het lijstje aangepast. Wannebemom en rackster ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat jullie rood heb gemaakt. ALtijd zo ellendig om te doen, hoop dat ik jullie hier niet mee kwet?

Tinusje...ik heb je groen gemaakt, weet alleen je testdatum niet.

Ik ben wel erg benieuwd hoe het met klaartje is. Ze is op vakantie.

En iemand al iets van Celene gehoord?

En hoe is het met JRN?

Geplaatst

wannabemom en wendy wat balen meiden

Esther ben jij nog verder gaan testen?!

Ik heb net weer getest en een iets duidelijker streepje dan gisteren!

Zo spannend......nu zaterdag weer hopelijk nog wat donkerder...was zo bang dat er vandaag niks kwam

Geplaatst

Nee hoor ik durf niet meer. Niet weer zo hard denderen als begin deze week. Maar ik heb sinds gisteren weer lage buikpijn, elke behandeling t.n.t. gehad op wachtdag negen. Voor mij teken dat het niet goed zit. Ik hoop niet meer hoor.

Jij gefeliciteerd, zal ik je groen maken?

Geplaatst

Valesca jouw naam wordt groen hoor, gelukkig! Het is, zeker na het groene bankje van december, wel heel dramatisch deze maand... sterkte allemaal!

Geplaatst

27-1.jpg

mijn naam groen maken ? pff denk niet dat ik al zo zeker ben...maandag 31e is mijn officiele testdag

Esther ik hoop zo dat je gevoel niet klopt ik duim gewoon nog even door!!!!

Geplaatst

lieve meiden

wat een tegenstrijdige berichten toch!!

Wendy en Wannabemom, heeel erg veel sterke !!! en kracht voor jullie eventuele volgende poging.....

Valesca, gefeliciteerd, de test per dag donkerder, super!

Tinusje, zwanger en dan dat ellendige bloedverlies, wel een mooie stijging van het hcg, groot gelijk dat je nog een keer laat prikken, succes!!

Dees, jeetje, een mk en dan ook nog een baarmoederontsteking erbij, een goed herstel gewenst!!

dames op het bankje, onwijs veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hihi ja ik hoop het!

Heb nog een test waar zwanger of niet zwanger op komt en die wil ik op de testdag doen(of zondag) ben zo bang dat daar niet zwanger komt te staan

Geplaatst

Ik weet niet hoe ik me zou voelen hoor als ik positief zou testen maar waarom zou er op die test dan niet zwanger komen te staan? Je hebt gewoon positieve testen meid! Probeer een heel ieniemieniebeetje vertrouwen te hebben. Nogmaals...heb er geen ervaring mee hoor maar lijkt me zoveel fijner voor jezelf!

Geplaatst

ja meis je hebt ook helemaal gelijk...ergens denk ik moet ik niet gewoon die zwanger/niet zwanger test doen,rené zegt wacht maar dat maakt mij dan onzeker

en omdat mijn streepje zo licht is ben ik ook bang dat er nog niet genoeg HCG is

Vandaag is wel precies 2 weken geleden dat ik de punctie had

Geplaatst

dan is dus vandaag je NOD. En op je NOD een positieve test betekend vooralsnog toch echt gewoon dat je zwanger bent hoor! En sommige mensen hebben nooit knaltesten en hebben een prima zwangerschap. Mijn zusje is zwanger van haar vierde en al haar testen waren zo als die van jou!

Vervelend dat je zo'n onzeker gevoel houdt. Mag je ook nog voor een bloedtest?

Geplaatst

ik dacht dat het altijd je testdag was?!

Bij Sanne test ik een dag na mijn NOD(die jij aangeeft) en ook positief maar had geen digitale toen)

Kan het gewoon niet geloven ...nee geen bloedtest bellen bij positief...

Geplaatst

Nee hoor. Is ook onwerkelijk denk ik dat je toch weer zo 'snel' zwanger bent. Begrijp me niet verkeerd hoor!

Geplaatst

nee begrijp je zeker niet verkeerd.....ik vind dat ook erg onwerkelijk.....bij sanne kon ik het ook steeds niet geloven,maar die is er ook echt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden