Jump to content

Houdt mijn lichaam mij voor de gek?!?

Recommended Posts

Posted

Heej dames,

Ik heb het gevoel dat ik gek wordt. Weet niet waar ik aan toe ben...

Zit momenteel tussen behandelingen in, heb een cyclus van ongeveer 30 dagen (niet echt stabiel). Ik dacht dat ik morgen ongi zou moeten worden. Afgelopen vrijdag, de 17de, kreeg ik ongi krampen. Bijna een week te vroeg dus! En ik naar de wc en idd rose slijmerige afscheiding (sorry voor de details). Nou oke, kan gebeuren. Een tampon ingebacht en weer verder.

Sindsdien geen rood meer gezien, alleen maar een heel klein beetje bruin. Heb nu ook niet meer in en zie ook niets meer in mijn inlegkruisje.

Ik heb afgelopen dinsdag (gisteren) nog een kruitvat test gedaan en die was negatief. Ben wel van plan om vrijdag of zaterdag weer te testen, wanneer ik nog niet ongi ben.

We hebben een week of 2 wel gevreën, maar wanneer precies??

Hou mijn lichaam me voor de gek?? Ik weet het niet. Dit heb ik nog nooit gehad!

Zo, ik ben het ff kwijt...

Liefs Elke

Posted

Wat lastig is dat dan he als je lichaam opeens anders reageert dan je gewend bent.

Ik zou inderdaad even afwachten morgen of zaterdag en anders voor de zekerheid het zh even bellen.

Verder kan ik je niet goed helpen, ik zou het niet zo goed weten...

Ik hoop stiekem een beetje voor je op een prachtig wondertje, dat zou toch wel helemaal geweldig zijn.......

maar ik wil je geen valse hoop geven want het zou ook kunnen zijn dat je lichaam je (zoals je zelf als schrijft) je een beetje voor de gek houdt. Toch hoop ik natuurlijk op het eerste!

Liefs, beau

Posted

hoi elke, ik heb hetzelfde, al 2 weken krampen in mijn buik en geen menstruatie, dus al een paar dagen (bijna week geloof ik) overtijd. Testen durf ik niet ben altijd zo bang voor een teleurstelling, hoe stom ook (want de kans is bij ons nihil) Dus ik hou het op lichaam houdt je voor je gek, maaaaaaaar je weet t natuurlijk maar nooit!

succes met wachten/testen hahah.

groetjes Sab

Posted
Zou het een natuurlijke innestelbloeding kunnen zijn??

Ik mag het echt hopen! Maar omdat dit 4 a 5 dagen was geloof ik er eigenlijk niet in. Misschien zelfbescherming?

Liefs

Elke

Posted

Ik weet het niet....wel erg spannend....je zou eens kunnen bellen met de verpleegkundige....ik weet wel dat wanneer je te vroeg test de test nog niets aangeeft....

Zal voor je hopen...;-)

Posted

Meid, wat frustrerend en spannend tegelijk.

Het kan goed nieuws zijn, maar als rond je NOD de test negatief is... en je net na een hormoonbehandeling zit... kan het heel goed ook daardoor ontregeld zijn. Dat is het vaak bij mij ook na een poging, helaas.

Hopen dat je snel duidelijkheid hebt, die onzekerheid is nix.

Posted

Elke, waarschijnlijk is je cyclus door de war met de hormonen en punctie. Er zijn hier al vaker topics over geopend en ikzelf heb dit ook gehad.

Mijn eisprong kwam later daardoor ook mijn ongi, testen waren telekens negatief. Uiteindelijk ging het na 6 manden iets beter.

Helaas geeft het wel valse hoop.

Posted

Hoi Elke

ik denk eerlijk gezegd ook dat je lichaam wat van slag is door de recente behandeling, dit is eigenlijk weer je eerste eigen cyclus an de behandeling.

Een testje eraan wagen straks kan natuurlijk geen kwaad.

Neemt niet weg dat het een erg mooi kerstwonder zou zijn

sterkte en succes!!

groetjes

Babeth

Posted

Ik heb dit ook gehad na de laatste behandeling ik had toen in ene een cyclus van 61 dagen meen ik, terwijl ik altijd precies 28 dagen was. We hebben dit nagevraagd en volgens de gyn kwam dit door al die hormonen wat we moeten spuiten dat je lichaam van slag is. Ik heb op een gegeven moment ook bruinverlies gehad.

Beetje raar nog steeds want nu na een half jaar is het nog niet weer normaal.

Ik hoop voor jou dat het innesteling was maar dat is afwachten.

Succes

Posted

Maris bij mij heeft het ook wel 6 maanden geduurd en nog steeds heb ik nu een cyclus van 28 - 32 dagen, voorheen precies 30 dagen.

Hier kan ik wel mee leven.

Posted

Sab, ik lees nu pas goed dat jij ook in spanning zit. Oeh! De kans blijft klein, maar omdat je ooit zwanger bent geweest, en ik het in die gevallen toch echt iets vaker hoor, zou ik wel ff een testje doen hoor... Of heb je geen zin in negatieve uitslagen zo voor de kerst? Snap ik ook wel weer. Pfff... moeilijk gedoe waar wij altijd mee kampen! Sterkte.

hoi elke, ik heb hetzelfde, al 2 weken krampen in mijn buik en geen menstruatie, dus al een paar dagen (bijna week geloof ik) overtijd. Testen durf ik niet ben altijd zo bang voor een teleurstelling, hoe stom ook (want de kans is bij ons nihil) Dus ik hou het op lichaam houdt je voor je gek, maaaaaaaar je weet t natuurlijk maar nooit!

succes met wachten/testen hahah.

groetjes Sab

Posted

Oh wouw, Wist niet dat dat echt nog door de hormonen kan komen!

Ik ga gewoon rustig aan afwachten (heb alleen geen geduld!)

Ga er morgen toch nog een testje tegen aan gooien en is het niet, dan ga ik ervanuit dat er geen wonder is.

Thanks voor jullie reacties!

Liefs Elke

Posted

hoi Miki, ja idd bij mij ook, maar ik ben niet zo gelovig hoor, uberhaupt niet, maar in dit soort gevallen helemaal niet haha. Ach we zien het wel, ik heb ze in huis, dus wie weet doen we zaterdag wel een testje mocht het nog nodig zijn. Maar en dat kennen jullie vast allemaal, ik vind het nooit leuk om niets te zien op zo'n test.Op 1 of andere manier is het dan toch een teleurstelling terwijl je op niets rekent....maaaaar mocht het zo zijn dan zijn jullie de eersten die het horen hahahaha

Posted

Oh Elke toch. Wat een onzekerheid weer he? En ik snap je helemaal hoor, ik heb er zelf ook last van.

Ik moet volgende week gaan menstureren, maar ik heb sinds een paar dagen ENROME gevoelige borsten. Ik heb normaal een Btje, maar nu !!!!! En ik heb hier echt nooit last van, maar nu ineens wel. Ik heb dit 1x eerder gehad, bij mijn 1e poging, en er was toen wel HCG, maar liep niet goed af. Ik vraag mij nu ook af, WAT IS DIT? Zoooo lastig die controle willen hebben op je lijf, en als er maar iets anders is, slaan de twijfels weer toe.

Maar Elke, het zou geweldig zijn als je ons gaat verrassen ;-) en jezelf en man uiteraard.

Liefs Guusje

Posted

Hier nog geen teken van mijn ongi!

Wordt gek... Weet dat ik niet zwanger ben, dus wil dat mij ongi snel komt!

Liefs Eke

Posted

Dank je wel Nano, erg lief van je :-)

Helaas nog steeds geen ongi. Zit nu op cyclus dag 38. Dit is echt het langste wat ik ooit heb moeten wachten.

Wel een voordeel is dat we in ja meteen mogen beginnen wanneer ik ongi wordt. Het zal we wel een paar weken schelen denk ik.

Ga wel aangeven bij het ziekenhuis dat deze cyclus een beetje buitensporig is geweest...

Liefs Elke

Posted

Nou toitoi elke.....dat je snel ongesteld wordt en dat dit jaar ook jullie jaar mag worden!!!....Lfs nano

Dank je wel Nano, erg lief van je :-)

Helaas nog steeds geen ongi. Zit nu op cyclus dag 38. Dit is echt het langste wat ik ooit heb moeten wachten.

Wel een voordeel is dat we in ja meteen mogen beginnen wanneer ik ongi wordt. Het zal we wel een paar weken schelen denk ik.

Ga wel aangeven bij het ziekenhuis dat deze cyclus een beetje buitensporig is geweest...

Liefs Elke

Posted

Hey Elke!

Ik lees nu pas je verhaal, wat een gedoe joh! Tjonge jonge. Ik herken het heel erg, dat je elke klein dingetje in je lichaam merkt, en bij alles denkt: had ik dat normaal ook altijd?

Bij jou duurt het nu wel heel lang dat je ongesteld bent. Super irri. Goed dat je het even gaat aangeven bij het ziekenhuis.

Hoop dat het snel komt zodat je alsnog in jan kan beginnen! Sterkte!

Armanda

Posted

Heej heej,

@Nano, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen :)

@Armanda, Je kunt ook niet alles en iedereen in de gaten houden ;-) Je gaat idd nadenken bij ieder dingentje wat je voelt. Echt heel erg. Nu heb ik het niet meer na 3 negatieve testen. We gaan ervoor deze maand. Dat ie maar net zo groen als december mag worden (of nog groener!)

Ik zit morgen op dag 40 en ga dan het ziekehuis bellen, want ik vind het niet grappig meer!!!

Liefs Elke

Posted

Heej dames,

Hier nog steeds geen ongi. Ik zit vandaag op dag 40 en nog geen enkel teken! Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en ik moet as woensdag langs komen en krijg dan een echo. Ze gaan dan kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies is en of er iets aan de hand is waarom ik maar niet ongi wordt...

Liefs Elke

Posted

Heej dames,

Ik heb vandaag de echo gehad om te kijken waarom ik nog niet ongi ben. Ze hebben niets gevonden... Ze gaan de ongi opwekken dmv medicijnen. Ik moet 5 dagen 2 pillen slikken.

Na die 5 dagen moet ik binnen 1,5 weken ongi worden. Zo niet dan weer bellen.

Liefs Elke