Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Janis, klinkt goed, alleen snap ik jouw fase niet helemaal, waar zijn die metingen nu voor dan? Of heb ik eroverheen gelezen :-) Ik zie dat je het ook over april hebt namelijk, ben de draad kwijt haha

Ik heb nu een cyclusanalyse en dan krijg ik nog de prikinstructies en als ik in maart dan weer ongi wordt dan mogen we beginnen.

Ik doe dan net als Jessica in eigen cyclus, dan ga je pas spuiten als je ietje 14 mm is.

Liefs Janis

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh oke, dan ben ik helemaal up to speed ;-) thanks!

Mijnbaby, ik zit nog even te niksen, hele dag gezwoegd in huis en even gewinkeld, Carolijn speelt en eet bij een vriendje en die haal ik rond 18 uur weer op.dus ik moet helaas wel zo beginnen met koken, nieuw gerecht dus zal wel even duren hahaa

Geplaatst

sab

Hier nog 1... heb vandaag de boel even goed schoongemaakt... net nog even snel alles gedweild.. Morgen weer een dag, dan doe ik de rest van de was en strijken.....

Wat ga je maken ben wel benieuwd naar je nieuwe gerecht? Hoe oud is jullie dochter? Leuk dat ze gaat eten bij een vriendje so cute..

Geplaatst

hoi hoi, hoe heet het gerecht, mmm moet ik even nakijken, tis iig met gember en gembersiroop en rijst en kip. rode peper, uitjes, knoflook, dus precies wwaar ik van hou haha. hopelijk smaakt t net zo lekker als t lijkt op t plaatje.

Carolijn wordt in april 4, zie handtekening ;-)

En we gaan de nso onderling regelen voor 2 dagen pw dus we laten de kids alvast 1xpw met elkaar spelen en bij elkaar eten. Wel zo handig, dus om de week tot eind maart 1 middagje voor mezelf, lees t huis ;-) hahaha

wat eten jullie??

Sonja, heb je echt niet in beeld gezien bij de show, heb m helemaal gezien maar jou niet hahahaha

snel weer verder nu

toedels

Geplaatst

Sab: Klinkt heerlijk ook echt iets voor mij! wij eten spinazie en andijvie, lekker wokt en gekruid. en heb bij een turkswinkeltje gehaktkruiden gehaald

is echt mega lekker! en een salade erbij...

So al weer bijna 4 leuk man! echt een dame.... heerlijk zo een vrije middag...

Geplaatst

Hoi Meiden!

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen!

Ik ben Chantal.

Wij hebben vanaf december 2008 een kinderwens.

Helaas nog steeds...

Een jaar later in de MMM gekomen.

Uitslag: man slecht zaad en ik PCOS.

6 x IUI ondergaan, allen mislukt.

Fertiloscopie gehad en alles zag er van binnen goed uit!

Nu gaan we verder met IVF. Dit vind plaats in maart als het goed is.

Ik ben nu aan de pil en kan 17 februari starten met de decapeptyl.

28 februari de startecho.

Ik vind het heel spannend allemaal en hoop dat ik hier een beetje mee kan kletsen met lotgenoten.

Geplaatst

Hey Jes, hoe bevalt je Louis Vitton portemewallet?

Alsof wij dat moeten weten haha... LVT ;)

Hier vandaag naar de internist geweest, wilde toch wel weten hoe nu verder als ik idd weer zwanger raak. Nu blijkt dat ik naast insulineresistentie ook het antifosfolipidensyndroom heb... hiervoor moet ik vanaf de punctie beginnen met Ascal 100 mg ( iemand ervaring?).

Daarnaast word ik met 4 weken geprikt op cardiolipine en dat gaan we iedere 2 weken doen. Zodat als deze weer verhoogt, ik meteen aan de fraxpirine spuiten moet.

dus enigzins gerust gesteld, dat ik nu goed in de gaten wordt gehouden.

Geplaatst

Hey sab nee geen planning als in ongie word moet ik het ziekenhuis bellen en dan een week later voor de fm en als het eitje dan 14 mm mag ik gaan spuiten en dan twee dagen erna moet ik weer heen is het eitje dan 18 mm dan moet ik twee dagen erna heen voor de ph en dan hoor ik twee dagen daarna of het eitje bevrucht is en dan moet ik s'middags heen voor tp volg je het nog haha.

Zo werkt isci in eigen cyclus.

Liefs Jessica

Geplaatst

ja ik spuit al het eitje 18 mm is cetrotide en gonal-f en dat dan 2 dagen en als het eitje groot is s'nachts pregnyl en als ik tp krijg ook 3 x pregnyl

Geplaatst

Sonja, ik heb weleens Ascal geslikt, is poeder geloof ik, tenminste toen. Zijn het geen bloedverdunners? Zoiets staat me bij, volgens mij krijgen hartpatienten dit ook. Wat een gedoe zeg, bleh, tis niet niks he?

Mare....je had het over een bloem in je haar? haha. Of heb je nierstenen? Die waren prominent in beeld :-)

Jessica, doe s een foto van die porto?

Chan, welkom hier, gezellig en succes natuurlijk!!!

Mijnbaby, klinkt ook goed, alleen de combi andij/spina ken ik niet haha.

Ben kapot van zo'n middagje alleen, zo lekker douchen en dan csi kijken, heeeeeeeeeerlijk, I love mondaynights :-)))

Geplaatst

Dankjewel voor het warme welkom! haha

Het gaat wel snel hier met de berichten! Ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden!

Jessica: in de eigen cyclus is dus weer heel anders! dat wist ik niet. interessant om te lezen!

Fijne avond nog!

Geplaatst

Haha, nou daar zaten we naast....

Ik ben ergens vrij in het begin in beeld samen met mijn man ( grijze trui)....

Ach maakt ook niet uit ;)

Ascal is inderdaad een bloedverdunner!

Hoe is het met jou eigenlijk? Ben je inmiddels weer een beetje hersteld meid?

Geplaatst

hhaha, nou ik heb die nierstenen wel gezien :-)

hier alles oké, van de week een begrafenis van tante van Sander, helemaal in Friesland, dus dat is wel even heftig, ze was pas 58...maar daarna lekker een feestje, van onszelf, dus daar hebben we al helemaal zin in jipppie!

Heb alleen wel probleem, naja probleem, haha met mijn kleding, zit nog met zo'n ellendige knieband, natuurlijk geen gezicht met een jurkje, maar goed, er zijn ergere dingen ;-)

zometeen lekker douchen en eens kijken voor een zwarte panty. Dus je ziet het, ben bijna hersteld ;-) Kan me weer heerlijk druk maken over andere dingen, jihaaaa.

En hoe voel jij je? Vol goede moed? nu wachten op je menstruatie...wanneer komt die denk je? Wat klinkt dat raar hahaha

toedels

Geplaatst

Mooi zo Sab....!!! Je hebt je jurkjefeeling te pakken, dat zegt altijd genoeg ;)

Minder als je iemand weg moet brengen, gecondoleerd nog! En zo jong....

Hier verwacht ik het morgen of woensdag... klinkt idd stom... maar ja... nu MOGEN ze komen :)

Kan ik beginnen, jihaa...

Vanmorgen nog wel een test gedaan ( of had ik dat al gezegd????) hij was maagdelijk wit, dussss..... geen hcg meer in mijn bloed. Gelukkig maar!!!

Ben vandaag erg vergeetachtig.....

Geplaatst

echt waar een test gedaan? Waarom dan? of is dat een hele domme vraag :-p

Spannend joh, over 2 weken bijna een punctie, brrrr.

Duimen omhoog!

Nu echt CSI kijken, beeld staat al op pauze omdat ik te laat klaar was met douchen ;-)

Geplaatst

Ik had een test gedaan om te kijken of het hcg echt uit mijn lijf is.... pure zekerheid voor mezelf, zodat ik echt opnieuw kan beginnen.

De gyn had al wel gezegd dat het uit je bloed is als je weer normaal ongi geweest bent. Nu ben ik wel weer 3 keer ongi geweest ( stom woord), maar toch....

Je leest wel eens uitzonderingen, ook hier op het forum... vandaar.... dus een stomme vraag is het niet Sab.....

En nu CSI kijken meid!! Ik ga zo lekker vroeg onder de wol, heerlijk...

Geplaatst

Hey dames.

Sab als in mijn toestel kan vinden dan zal ik hem even sturen hij is zo leuk maar wel groot hou ik van haha.

OOoo bah wat erg zo jong al overleden rare wereld is het.

Ja maandag avond lui avond ook al ik hou van lui haha

chann ja ik dacht dat dit normaal was wat ik deed tot ik op dit forum kwam niet dus het umcg is het enige ziekenhuis die dat doet volgens mij.

sowiebo ja dat testen ken ik moeilijk he allemaal.

Oja heb ook een super jurk op marktplaast besteld zo mooi haha ben op koopjes jacht lekker even mezelf verwenen.

Ben vandaag ook weer achter geweest bij ons engeltje heb ook een heel mooi knuffeltje ner gelegd het voelt goed na de laaste x ben het echt aan het los laten wou het even kwijt.

Liefs Jessica

Geplaatst

Even een aanvulling!!

Voortraject

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Mijnbaby: 17 feb/11.30 Intake TP eskimootje

Kiet: 23 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: februari starten met de pil.

Eve: 21 feb start decapeptyl

Poezebeest: 21 februari start decapeptyl, 9 maart start gonal-f

Sowiebo: cd3 beginnen met Puregon en Menopur

FM:

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Punctie:

Clauw; 9 februari

TP:

Damn, wat ben ik nerveus voor de punctie morgen.... Iemand hier die me gerust kan stellen? Moet me om 9 uur melden in het Maasstad voor de premedicatie en om half 10 staat de punctie gepland. Vanuit de echo begreep ik dat er 7 aan te prikken zijn? Is dat een normaal aantal?

Chantal, welkom hier. Berichten gaan hier idd snel. Heb ook nog een beetje moeite om het bij te houden, haha

Geplaatst

Sab - gecondoleerd

Clauw - heel veel succes morgen! Het lijkt me superspannend! Ik kan je helaas geen antwoord geven, heb het nog niet meegemaakt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden