Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Jessica,

Goed om te horen dat het iets beter gaat met je vader!Ik snap dat de schrik er nog goed in zit is ook niet niks!

Waardeloos dat wachten :(

Hi Son,

Het was een leuk en geslaagd avondje nachtje.En dat is ook heel wat waard.Hebben veel gelachen en het was gezellig.

Jij dus een lekker rustig weekendje!Dacht dat jij ieder weekend zo vol zat staat je netjes hihi.

Ik snap dat dit erg frustrerend is.Zo ben je altijd op tijd en nu loop je overtijd.En je wilt zo graag verder!!

Zo zie je maar niks is te plannen lang leve het vrouwelijk lichaam NOT!Hoelang heb je nu nog speling??Of zit je nu sowieso al buiten de vakantie om?

Dan moet je er al zoveel voor in leveren en dan ook nog onbetaald verlof drama hoor :-(

Nou meiden gaan jullie heerlijk luieren!!Gooi ik een filmpje aan.Heeft iemand Love And Other Drugs gezien??Volgens mij zon heerlijke vrouwen film!!

Dus ook ik heb een luier dagje ;)!!

Liefs Bianca

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zegt me niets die film, maar have fun!!! Spreek je vast nog wel vandaag ;)

Ik heb juist dit weekend en komend weekend geen plannen gemaakt. Had nl. verwacht dat ik dit weekend in DD zou zitten, vandaar.... Maar alles loopt in de soep.

Ik heb nog geen idee hoe het nu precies gaat lopen, in ieder geval ook een deel buiten de vakantie....we zien het wel, kan er helaas niets aan veranderen.

Geplaatst

@ Sowiebo, je mag mijn ongi hebben. Breek verdorie door de cerazette heen. Ben net nog geen 3 weken geleden ongesteld geweest (1e na de miskraam), gelijk begonnen aan de cerazette en tada nu ga ik wel vloeien. Pfff dat had na de curettage mogen gebeuren, toen was het logisch maar nu vind ik het wel erg vervelend. Gebeld en maandag een telefonische afspraak met arts. Vond die periode van september tot december eigenlijk wel heel erg prettig, zwanger zijn heeft ook zijn voordelen!

Geplaatst

Jeej, daar zit je inderdaad ook niet op te wachten.... wat is nu de bedoeling verder dan? Nu je een telefonische afspraak hebt gemaakt?

Kon je op sommige momenten maar ruilen met iemand, want dan hadden we het gedaan ;)

Geplaatst

Hey sonja

haha ja we waren weer gelijk 7 dagen geluk.

Joehoe de ongie breekt een beetje los moet ik dan dit als de eerste dag zien?

wat vervelend dat je nog zitten te wachten balen is dat ik was voor de mk altijd een paar dagen er voor nu niet meer dus maar goed het komt en ik hoop voor jou ook.

Dublin verschrikkelijk zeg zo heftig bloeden sterkte ik hoop voor je dat het gauw minder word.

Bianca ik heb die film niet gezien wij gaan vanaf naar de film welke weet nog niet er even uit jij ook veel plezier vanaf.

Liefs

Geplaatst

Joehoeee Jessica!!

Eindelijk ongi hoe blij kan een mens zijn!!

Ik zou dit als dag 1 doen.Althans als het bloeden zometeen wat meer is!

Heel veel plezier vanavond!!Jullie weten nog niet naar welke film jullie gaan?

Mochten jullie Loft nog niet gezien hebben en die draaid nog dan zou ik die zeker aan raden!

Goede/leuke film!! The tourist vonden wij echt flut ;-)

Meiden even een genante vraag,

Ik voel me heel de dag zo beroerd en dacht ik ga ongi worden.

Maar net had ik allemaal van die vieze heldere slijm slierten (sorry)

Duid dit op een eisprong???Volgens mij toch??Heb het al vaker gehad maanden geleden maar ik vergeet het steeds.

Dus hopelijk weet iemand dit ;) Als dit zo is word het voor mij wel maart helaas.

Meiden fijne avond!! xx

Geplaatst

Joepie Jessica! Als het verder helder rood is, zou ik het ook als dag 1 tellen.

Ennuh... Sonny Boy schijnt ook erg mooi te zijn, daar wil ik graag naartoe :)

Bianca, tjee.... ja, je zou zeggen een eisprong. Alhoewel ik heb het ook als mijn ongi eraan zit te komen, dus ja... ik weet het even niet.

Zou betekenen dat je dan ongeveer over 14 dagen je menstruatie kunt verwachten, bij jou vaak wel iets eerder... maar dan zit je nog steeds in februari hoor ;)

Film al gekeken?

lfs

Geplaatst

Ooooja Sonny Boy Lijkt mij ook een onwijs mooie film!!

Wil ik ook binnen kort heen!!Neem de zakdoekjes maar mee hihi

Duidelijk Sonja hihi.Ik heb dus geen idee.

Normaal heb ik niet die menstruatie klachten met mijn eisprong (voel het wel)

Nu steeds steken en zon rot gevoel.

Zit nu bijna 5 wk na de miskraam.

Nee juist niet ik ben het het laatste half jaar juist steeds een maand na mijn eisprong ofzo.

Of kan het zijn dat door de miskraam de eisprong gewoon wat gevoeliger is??

Dus als dit mijn eisprong is word het wel maart mijn ontregelde cyclus kennende haha.:clap2:

Hoe voel jij je trouwens??Heb je al het gevoel dat je menstruatie er aan zit te komen?

Knuff

Geplaatst

Hey dames.

Ja wat kan een mens blij zijn haha ik heb al helder rood alleen nog niet heel veel!!!

Bianca van de week had ik ook ineens heel veel afscheiding woensdag ook slierten sorry

We gaan naar de creen horn ofzo haha

Liefs

Geplaatst

Even er bij gepakt alles alles goed is heb ik 19 feb 1 ste fm.

Voortraject

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Mijnbaby: 17 feb/11.30 Intake TP eskimootje

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Eve: 21 feb start decapeptyl

Poezebeest: 21 februari start decapeptyl, 9 maart start gonal-f

Sowiebo: cd3 beginnen met Puregon en Menopur

FM:

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Minoes(Jessica) 19 feb 1e fm

Punctie:

Clauw; 9 februari

TP:

liefs Jessica

Geplaatst

Heeej Jessica,

Merkte je toen ook dat je die ongi buikpijn al kreeg???

Wat fijn dat we toch alles met elkaar kunnen bespreken he ;-)

Meestal als ik helder rood bloed verlies en het begon in de middag telde ik die sowieso als dag 1.

Mits er de dag erna niks meer te zien was.En alles was altijd goed met de start echo etc.

Ooo de green hornet ofzo is toch die 3d film??

Heel veel plezier!! Is ook een leukere film voor manlief als Sonny boy denk ik hihi.

Geplaatst

Helleu dames!

Fijn Jessica, dat het met je vader beter gaat! En dat de menstruatie doorgebroken is....

En dames die er nog op wachten... sterkte!

Dublin, ik herken het, die hele heftige menstruatie. Ik ben nu op dag 4 en vloei nog steeds als een gek.... Met stukken en alles erbij. Brrrrrrrrr. Gisteren ben ik ook helemaal dizzy opgestaan. Halverwege de middag begon dat een beetje weg te trekken. De huisarts gebeld. Die dacht dat het een samenloop was van de heftige menstruatie en de start met de pil. Vandaag zou ik eigenlijk naar school gaan. Mijn man wilde me al brengen en daarna doorrijden naar zijn ouders. Onderweg heeft hij voor mij besloten dat het geen goed idee was om naar school te gaan. Ik ben nog steeds niet oke... Enorm, wist niet dat er zo veel rotzooi in een baarmoeder past (sorry voor de onsmakelijkheid)! Als ik nu een paar dingetjes achter elkaar doe wordt ik weer dizzy... Dus eh, doe maar effies rustig aan.... Geen plannen ook voor dit weekend, dus dat scheelt.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Moet volgens mij even wat rechtzetten... Tot op heden heb ik geen heftige menstruatie. Ik ben 3 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden (na mijn curettage) en nu dus weer... en dat terwijl ik al 3 weken de cerazette slik. Ik zou helemaal niet ongesteld moeten worden, pffff!!! Maar goed om even mee te doen met de onsmakelijke praat, ik heb voornamelijk oud bloed met stukjes weefsel. Iets wat ik niet heb gehad na de curettage en ook niet bij mijn vorige menstruatie. De controle echo in het zkh 2 weken geleden wees uit dat ik schoon was, dus ben verbaasd over deze actie van mijn lijf.... Mijn overleg met de arts zal gaan over doorgaan met de cerazette of over op een andere pil. Mijn endo is namelijk weer aan het feesten in mijn lijf. Daarnaast ben ik emotioneel nog niet toe aan starten in februari. Dus die ongesteldheid hoef ik nu niet te hebben... WIL IEMAND HAAR HEBBEN??

Wat betreft eisprongkenmerken, die heb ik ook altijd in de vorm van meer afscheiding rond mijn eisprong. Dit was in de periode zonder hormonen. Met hormonen wordt er alles aan gedaan dat ik geen eisprong krijg, dus heb dan ook niet die afscheiding.

@ Hildever, heel veel sterkte. Hoop dat je je morgen in ieder geval weer beter zal voelen, zodat je nog iets aan je zondag hebt!

Geplaatst

Meiden, I need advice....;)

Heb een baaldag, chaggie niet normaal, oftewel ik zit op dag 35 en ben nog steeds niet ongesteld....

Nu heb ik 10 dagen geleden een uitgangsecho gehad in DD, daarop zag je mooi dik BMS en hij had het over: kijk dit is een eiblaasje...

Normaal zie je altijd van die zwarte rondjes ( follikels) en nu dus een wit rondje.

Nu ik daaraan terugdenk, als een arts het over een eiblaasje heeft, bedoelt hij toch een gesprongen follikel?

Anders noem je het toch een follikel?

Dat zou theoretisch betekenen dat ik misschien net mijn eisprong heb gehad en mijn menstruatie uiterlijk a.s. donderdag kan verwachten?

Wie weet het?

liefs

Geplaatst

Sorrie dat ik er even tussendoor kom.

Mierie wil je even veel succes wensen....vandaag de eerste Gonal er in toch, hoop dat het een geluksbrengertje is.

Geplaatst

hey dames

Bianca ja ik had ook menstu krampen en pas 4 dagen er na ongie dus kan het nog even.

Hilver jeetje bloeden als een rus is ook wat ik heb vandaag ook zo'n buikpijn heb ik altijd grrrr.

dublin jeetje dat is ook wat word je gewoon ongie anders moet je even bellen sterkte.

Sowiebo ik denk dat je na het verlies van je kindjes gewoon helemaal ontregeld bent ik heb ook heel lang gehad dat ik ver overtijd was en werd toch ongie ik hoop dat je het snel word.

Dat wachten is ook niet niks.

OO we zijn niet naar de film geweest ik wou niet na 3d ik had zo'n koppijn we hebben gekart haha heel leuk.

Ga zo toneel oefenen met de buurman dus word ook weer lachen

iedereen fijne zondag.

liefs jessica

Geplaatst

Ja, maar dit wordt alweer de 4e keer na mijn curettage. 35 dagen erna werd ik voor het eerst ongesteld, toen 29 en daarna 27. Ik was het dus alweer regelmatig.

Alleen nu komt het maar niet.....

Ennuh veel plezier met de zoenscène vanmiddag ;) Dat deed je toch met je buurman haha...

Geplaatst

haha sonja maar dat oefenen we alleen als we dinsdags heen moeten haha

Ik was eerst 5 weken na de mk ongie toen gewoon 4 en toen weer 5 en nu op de dag af ik werd ook altijd ervoor maar nu niet meer raar.

maar voor jou ook heel frusterend ik hoop dat je het snel word of er is iets anders? even afwachten.

liefs

Geplaatst

Heee,

Karten is ook leuk Jessica,Alhoewel ik het nog nooit heb gedaan ;-) Het lijkt me wel grappig!

3Dis ook niks voormij hoor volgens mij word je daar kots misselijk van!!

Zoenen met de buurman???? hahaha heb ik wat gemist :P!! Maar jij doet aan toneel met de buurman??Ben nu wel nieuwsschierig geworden!!!

Lieve Sonja,

Ik heb hier ook geen verstand van.Denk dat je cyclus gewoon ontregeld is.Bij mij was die altijd na 32 dagen!!En ineens duurde het steeds 6 wk ofzo en wekten ze hem op met pillen.

En toen was ik nog niet eens zwanger geweest.Geen idee hoe dit kwam.En ook dan zag de echo er goed uit.

Maar ze hebben het niet over een gesprongen follikel gehad dan of dat je menstruatie er wel aan zat te komen?

Dit zeiden ze bij mij wel altijd hier in het ziekenhuis namelijk!!

Sterkte met wachten :(

Vandaag heerlijk dagje bij me vriendin en haar zoontje geweest.Hij is 2 jaar en zon heerlijk mannetje!!

Gelukkig zie ik ze vaak.En heb haar zwangerschap geboorte etc zo vandicht bij mee gemaakt!!Vind het iets prachtigs!!

Vooral als hij lig te slapen en wakker word en boven aan de trap niet mama roept maar BIANCA!!

Zo lief!!!Morgen ga ik hem ophalen en gaan we saampjes wat leuks doen.Al weet ik nog niet wat.Hebben jullie tips?

Liefs Bianca

Geplaatst

Oh wat gaaf Bianca en ik denk dat je idd iets gemist hebt haha...

Maar goed, er zijn genoeg leuke dingen die je kunt doen:

* kinderboerderij

* speeltuin

* naar het strand, zandkasteel bouwen

* dvd'tje kijken

En vast nog heel veel meer hihi, leuk, leuk!!

Meiden, bedankt voor jullie antwoorden, maar volgens mij hebben jullie me niet helemaal begrepen :$

Ik wilde eigenlijk alleen weten:

Heb een echo gehad en de arts had het over een eiblaasje. Voor mijn gevoel is dat een gesprongen follikel, blaasje blijft achter.

Maar zal hij dat ook bedoeld hebben? Of kan hij ook een follikel bedoeld hebben?

Oftewel dan had ik mijn eisprong nog niet gehad en kan het inderdaad langer duren.

Ik heb nl. ook wel door dat het nu langer op zich laat wachten ;)

Geplaatst

Bianca, als het mooi weer is lekker met hem naar een kinderboerderij. Oud brood mee.... Willen wij binnenkort ook met ons meissie gaan doen.

Sowiebo, ik weet het ook niet... maar lastig wel als je je lichaam niet kan vertrouwen he?

Minoes, ik had de mazzel dat ik er niet heel erge buikpijn had. Maar het voelde wel erg opgeblazen, vol, vervelend..... Maar eh, sinds vandaag is de bloeding gelukkig zo goed als gestopt. Pffffffft. Ik merk nog wel dat ik niet te veel achter elkaar moet doen, want dan ben ik nog lichtelijk dizzy. Maar dat gaat wel goed komen. Effe hele grote schoonmaak geweest.

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Hey dames

Ooo sonja sorry verkeerd begrepen ik heb geen idee? sorry

Bianca ik zit op toneel en mijn buurman speelt mijn toekomstige verloofde haha en we moeten samen zoenen ja die met tong hoor:) haha

ik kan ook niet zo goed tegen 3d

je kan naar de kinderboederij speeltuin zoveel kan je doen.

Hilde ja ik heb altijd buikpijn maar dat is zo vervelend,

ja die grote schoonmaak ken ik bah niks aan gelukkig is het nu gestopt.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hoi Meiden,

Kinderboerderij vind hij niet zo interessant aangezien ze zelf kippen schapen koeien paarden konijnen etc hebben!!haha

Strand lijkt me iets te koud.Dus eens kijken of er iets met tractoren is ofzo.Daar is ie helemaal verliefd op!!

Zit je in de auto is het tractor ziet ie in de verte een tractor hihi.Heb iig een dvdtje gescoord van Bob de Bouwer en een Leesboek met van die trek plaatjes erin.Ga ik morgen ophalen.Heerlijk marktplaats!!

Sorry son heb ik je ook verkeerd begrepen.Maar volgens mij word daar wel een gesprongen follikel mee bedoeld!Misschien even bellen als je zekerheid wilt heben??

Joehoeee Jessica!! hahahaha.Is het een leuke buurman ;-)Maar alleen bij hem thuis of treden jullie ook op?!??!Word je misschien wel beroemd :P

Geplaatst

Dat wordt vast een gezellig dagje... anders neem je hem mee naar een grote boerderij. Mag hij vast wel even in een tractor zitten ;)

En daarna brood voeren aan de eendjes, ook altijd leuk!!

Knuffel

Geplaatst

whahahhaahaha bij hun op het erf is een boer met een tractor en zo nu en dan mag hij een rondje mee rijden ;-) Ga eens even iets verzinnen word vervolgd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden