Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ilona wat een mooi aantal succes

Ik heb het lijstje aangepast:

Voortraject

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Chan88: 28 febr startecho

Minoes: 21 feb start cetrotide en gonal-f

FM:

Mierie78: 23 februari 1e FM

Sowiebo: 25 februari 2e FM

Suzz: 26 febr. 3e FM

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Minoes: 25 feb 4 de fm.

Punctie:

Tweety: 20 Februari

Minoes: 27 februarie om 11 uur

Ilon@: 28 februari

Sowiebo: 28 feb. of 1 maart

Suzz: 28 febr. of 1maart

Tp:

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,er zitten nog steeds 4 aan de linkerkant,rechts nog steeds verrassing!maandag 12 uur showtime:)lastig typen zo,zal komende week niet veel aanwezig zijn.meiden allemaal succes,geen idee hoe dit allemaal gaat!kan iemand lijst aanpassen? Ik word helemaal gek van dit kleine toetsenbord. Aanstaande dinsdag hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn en dan woensdag de tp

@jessica klinkt goed. Niet teveel over in zitten. Jij spuit toch ook Cetro? Dan moet het goedkomen. Succes meid.

@miranda balen dat het er niet meer geworden zijn. Maar je weet wat ik gezegd heb he. Wij gaan voor een paar goede. Succes

Geplaatst

Voortraject

FM:

Punctie:

Sowiebo: 28 februari

Tp:

Sowiebo: 2 maart

Wachten op de testdag:

Geplaatst

@ Mierie - Ik kan me voorstellen dat je baalt, maar wat Minoes al zegt: beter iets dan niets!!! En het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit!!!

@ Minoes - Bijzonder dat de punctie zondag is! Succes!!

@ Sowiebo - Het blijft dus echt een verrassing maandag!! Spannend hoor!! En nu verplicht lekker genieten van jullie weekje weg!! ;-)

@ Kiet - Hoe ging het intake-gesprek vandaag?

@ Suzz - Succes morgen!

Ik zet zo de laatse menopurspuit en moet morgenavond voor het laatst neussprayen.

Morgenavond om 12 uur moet ik dan de pregnylinjectie zetten en dan is het wachten tot maandag...!!! SPANNEND!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ilona: Joh komt wel erg dichtbij nu!SPANNEND! Doe je die pregnyl zelf? En gebruik je synerel neusspray dan? Mij is verteld dat die uit de handel is?

Minoes: Ook voor jou komt het wel erg dichtbij? Speciaal zo op die dag!

Sowiebo: dus nog steeds een verassing! Sjonge nou ben benieuwd hoor! succes nog eventjes. Hopen op topemmies! En genietse nog ff!

Ik mag doorgaan tot maandag met gonal en de deca en dan zal ik wo-ochtend wel onder narcose gaan als alles goed gaat! Laten we het hopen! Al is het 1 terugplaatsing dan is het zeker niet voor niets geweest!!

Fijne avond! liefs

Geplaatst

goedemorgen meisjes,

gisteren heb ik de laatste fm gehad.

Ik heb 20 eitjes van 20 mm.

Ik moet het heel rustig aan doen, omdat ik kissing ovaries heb,

en veel te dicht tegen overstimulatie aan zit.

Ik moet me nu elke dag wegen en gewichtstoename bijhouden.

Heb een beetje een koorts gevoel, maa dat scheen normaal te zijn voor me nu.

Gisterenavond om 23:15u de pregnyl gezet,

en maandag om 10:15u hebben we de punctie.

en ik ben er doodsnerveus voor... Brrr

Ilona en Sowiebo, jullie hebben ook maandag de punctie toch?

Heel veel succes voor jullie ook.

Fijne zondag!

Geplaatst

minoes zet m op he strax! IK denk aan je!

Suzz: wat een geweldig aantal! Zet m op ook jij! Morgen punctie spannend hoor!

De andere die morgen ook de punctie hebben heel veel succes!!

Liefs

Geplaatst

Voorzichting aan dan, Suzz! Maar wel gaaf dat het er zo veel zijn!

Hoe is het gegaan, minoes?

En Mierie, ons wijffie was het enige goeie embryootje. Je hebt maar 1 goeie nodig!

Nou, hier zit de eerste spuit er in. Ik had wel gelijk een leuke verrassing: de naald stond er hartstikke scheef op... Maar goed, een keer extra slikken, en het is gelukt.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hey dames

Wou gister met mobiel reageren maar ging niet goed;)

Punchtie is goed gegaan eitje stond echt op knappen pffff maar hij heeft het gehaald.

Heb wel last van de punchtie ik krijg geen verdoving omdat ik maar 1 eitje aan maak eigen cyclus maar ik was zo zenuwachtig en bloed nu wat na lekker op e bank nu

Sonja suzz en ilona ook succes met de punchtie toi toi

Hildever jeeje lekker een scheven naald maar het is wel goed gekomen.

Heel vee; succes.

En de andere dames ook succes

Liefs Jessica

Geplaatst

daar is die weer

Voortraject

FM:

Punctie:

Sowiebo: 28 februari

Tp:Minoes als het goed is 1 maart tp

Sowiebo: 2 maart

Wachten op de testdag:

Geplaatst

@ Mierie – Spannend woensdag; succes!! En ik doe de pregnyl inderdaad zelf en ik gebruikte suprefact neusspray.

@ Suzz – Lekker rustig aan doen met je 20(!) eitjes en succes morgenochtend!!!

@ Hildever – Wat balen van die naald zeg!! Dus extra goed van je dat het gelukt is!!

@ Minoes – Fijn dat de punctie goed gegaan is!! En nu op naar een mooie bevruchting!!!

@ Sowiebo - Ook jij succes morgen met de punctie!!! En ik ben erg benieuwd na de verrassing (rechts)!!!

Wij gaan vanavond weer naar mijn ouders in Gorinchem en blijven daar dan slapen.

Want dan hoeven we morgenochtend niet zo megavroeg ons bed uit.

Om 10.45 uur moeten we ons melden bij LIFE Leuven en tussen 11.00-12.00 uur is dan de punctie!!!

Ik vind het echt spannend worden en merk dat ik ook al een beetje nerveus aan het worden ben!! Hihi!!

Geplaatst

hoi meiden,

Hildever: ja das waar, ik hoop dan ook echt dat er een terugplaatsing komt!

Minoes: Toppie hoor en dan ook nog zonder verdoving! Respect! Nu duimen draaien!

Ilona en de anderen voor de punctie morgen: Zet m op meiden! Het is maar eventjes!

Ik moet morgenochtend weer voor controle en morgenmiddag weet ik hopelijk hoe of wat. Hopen op positief nieuws!

Fijne avond allemaal

Geplaatst

zo meisjes, de punctie is voorbij.

er zijn 27! follikels aangeprikt.

ben heel blij met de diclofinac en 1000mg paracetamol

moet nu wel verplicht bedrust houden ivm hyperstimulatiesyndroom,

maar woensdag zou het een stuk beter moeten gaan.

wel leukker dat de druk uit mijn buik weg is

Sowiebo en Ilona, heeeeeeeel veel succes jullie ook!!

Geplaatst

Punctie zit erop!reageer volgende week ff met terugwerkende kracht haha....

Ik baal,hebben maar 2 eicellen.wat een domper.ben zo bang dat er weer niets wordt bevrucht.morgen tussen 10 en 11 weet ik meer!spannend,sowieso geen cryo's!het went niet dit typen op een tel,lees wel mee!later meer!denk aan jullie.

Suzz helemaal topz!ilona succes.

Geplaatst

Suzz jeetje ze 27 eitjes laat je lekker verwennen

oo sonja wat een domper maar je zei het zelf je hebt maar twee goeie nodig beter kwalitijd dan kwanti.

Zal heel hard voor je duimen

Ilona hoest met jou?

Liefs pfff wachten duurd lang op na morgen

Geplaatst

Nou, hier ben ik weer!! We zijn net terug uit België en ik had 17 eitjes!!!

We gaan nu voor 1/3 deel IVF en 2/3 deel ICSI en morgen moeten we om 9 uur bellen of er een bevruchting is!! En zo ja, dan is as vrijdag om half 11 de terugplaatsing!!!

Ik heb van de punctie overigens weinig gemerkt om dat ik een roesje had (ik was wel bij, maar behoorlijk wazig; haha).

Na de punctie heb ik best wel last van mijn buik gehad, maar gelukkig voel ik me nu weer goed!! En nu is het dus afwachten tot morgenochtend…….

@ Mierie – Hoe was de controle en weet je al meer? Ik ben benieuwd!!!

@ Suzz – Wow, 27 eitjes!!! Nu lekker rustig aan doen en laat je maar lekker vertroetelen!!!

@ Sowiebo – Ik kan me voorstellen dat je baalt!! Maar wat we steeds al zeggen; het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit!!! Dus op na een mooie bevruchting!!

@ Minoes – Spannende dag morgen!! Zet ‘m op!!

Geplaatst

Sowiebo, eentje kan genoeg zijn, dat zegt mijn arts in elk geval wel!

Ilona, wauw, goed zeg 17 eitjes!

Spannend aanstaande vrijdag!

Morgen mag ik om 11u bellen om te kijken of en hoeveel er bevrucht zijn.

Geen idee wanneer de terugplaatsing is.

Geplaatst

hey meiden

Son het komt goed met ons ben nu wel zenuwachtig hoor pfff zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen.

oja tussen 9 en 10 hoor ik wat

zo ilona mooie opbrengst ik zal voor je duimen dat er veel bevrucht worden

liefs jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden