Jump to content

Ufff wat was dat?

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal, ik heb vandaag zoals altijd mijn Puregon wilde spuiten, en in eens deed het echt zeer in mijn buik als ik de nald wilde in me buik prikken. Ik had nog niet gespuiten dus probeerde ik het aan een andere plek van me buik. Ook daar deed het echt erg pijn. Dus ik een nieuwe nald op de prikpen en in mijn bovenbeen probeert. Ik deed het altijd heel sachtjes , da spuiten, maar deze keer ging het echt snel ik bedoel, het naar beneden drukken van de pen. En als ik de spuit uit me been haalde (schrijf je dat zo?) daar zag ik dat er wel een beetje van het Puregon naast de nald kwam , dus het was beetje nat op me been. Niet echt veel maar toch iets.

Hoe kan dat? Dat heb ik nog nooit gehad. Ben beetje door de waar ofzo. Morgen de laatste echo voor de punktie maandag en morgen ook laatste spuit....Hm...

Is dat wel erg nou?

Groetjes

Sylvia

Sorry voor de veele schrijffouten:fear:

Posted

Hoi Sylvia, ik heb geen ervaring met een prikpen maar ik denk wel dat prikken in een been anders is dan buik. Ik deed altijd been en had altijd wel wat vocht erop liggen volgens mij hoor...

Succes in ieder geval!

Posted

Ik injecteer ook beroepsmatig en het komt wel eens voor. Kan geen kwaad. Het is niet zo heel veel wat eruit kwam dat zal geen probleem zijn en je hebt genoeg medicijn binnen gekregen.

Posted

hoi Sab. Bedankt voor de reactie. Ik heb de eerste week ook alleen maar in mijn been gespuiten, maar daar had ik nooit vocht op me been ...Of , ik heb er misschien niet opgelet. Maar hoe kan dat, dat ik deze pijn in me buik vandaag had? Is dat wel normaal? Ik heb het toch de hele tijd niet gehad.

Posted

hoi sylvia...