Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hilde , zoals je zegt, het kan nog beide kanten op.

Nes , gaat de goede kant op bij jou!

Kinderwens , lijkt me ook wat aan de vroege kant hoor... Hope so!

Poezebeest , wst geweldig joh !!!

Jessie, jy bent ook bijna bij je testdatum. Spannend joh

Ben onderweg naar MCK. Ik hoop dat beide emmy's nog goed zijn!

Geplaatst

Armanda, succes vandaag!!!

Poezebeest: Yessssss!!! Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn voor jullie.

Anne6: :) bedankt, het kan inderdaad nog alle kanten opgaan. Waar zit jij nu in 't proces?

Annemarie en Hildever: ik stuur positieve energie jullie kant op! Ik hoop dat 't de innesteling is!

Nes73, wat spannend! Je mag al bijna testen!!

Hier gebeurt weinig. We gaan er maar vanuit dat dat een goed teken is :)

Geplaatst

@ Armanda, ik hoop het maar dat het een innesteling is! Ben heel onrustig in slaap gevallen. En hoe was de uitslag in het ziekenhuis? Zijn beide emmy's nog goed?

@ Hildever, als je de vorige keer ook heb gehad, waarom zou het nu dan niet weer raak kunnen zijn! Kop op :-)

@ Poezebeest, Gefeliciteerd!!!

@ Kinderwens, Je loopt een dagje voor op mij. Ik heb ook krampen onderin me buik. Heb je ook gekleurde afscheiding?

@ Mijnbaby, wat voor boekje is dat dan? Ik heb namelijk al een beetje bloed/roze

@ tochikweer, bedankt meid! Zolang er nog niks gebeurt is het goed toch!

Ik zit nog maar op wachtdag 3 en ben nu al zenuwachtig. Bij de vorige terugplaatsingen begon dat pas na de eerste week. Ik heb ook nog nooit bloed gehad zo vroeg.

Ben net weer op de wc geweest en het is best wel veel en het is bruinig met een klein sliertje. Ook heb ik krampen onderin mijn buik.

Heeft iemand anders dit ook al gehad zo vroeg?

-xxx-

Annemarie

Geplaatst

Hallo Dames

Even een vraagje.Zijn er dames die in de huishouding werken?En heeft de gyn. iets losgelaten over dingen waar je voorzichtig mee moet zijn.Ik hoop dat er iemand van jullie mij daar een antwoord op kan geven.Alvast bedankt.

Voor alle dames die positief getest hebben proficiat.

Voor de rest heel veel sterkte met wachten en evt testen.

En voor alle pechvogels heeel veel sterkte .

Geef de moed niet op he dames.Is niet makkelijk maar we helpen elkaar erdoor .

Liefs Sandra

Geplaatst

Annemarie,

Welkom hier!! We lopen gelijk op :-D Ik heb ook afgelopen dinsdag 1 cryo. Wanneer mag je testen??

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben een paar dagen niet online geweest, maar zie dat er gelukkig een paar groene meiden bij zijn gekomen.

Gefeliciteerd. Ik heb zojuist te horen gekregen dat wij aankomende woensdag een TP hebben. Dit betekent dus een testdatum op 29 april

Ik zet mezelf dus even op het bankje:

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Jorien: 29 april

Geplaatst

Jeetje er wordt echt veel gekletst hier, ik wil iedereen die positief getest heeft feliciteren!!

alle anderen wil ik succes wensen.

hier nog niets bekend het is nog steeds af en toe bij afvegen bruin/rozig maar geen bloed te zien zit nu op wachtdag 10 dus kan nog alle kanten op.

Geplaatst

Hey Marlijn, ik denk..........even kijken of ze er al iets heeft opgezet en..........ja hoor!!!!!!!!!!! TOP dat je morgenmiddag terugplaating hebt! Alvast veel succes en als het goed is kom ik maandag bij je zitten, ik moet alleen eerst nog een telefoontje van het ziekenhuis afwachten!

Alle dames; Mooi om te zien dat er al een paar hele mooie groene regels zijn, de rode vind ik wat minder...balen zeg! Voor de groene dames: gefeliciteerd en voor de dames veel sterkte gewenst! Ik word morgen tussen 10 en 12 gebeld door het ziekenhuis en hoop dat ze me gaan vertellen dat er een paar mooie embryo's zijn. Kan niet wachten tot ik ook mag gaan zitten;-)

Nou, nu ga ik de tuin in lekker in het zonnetje zitten!

Liefs Esly!

Geplaatst

Goed nieuws hier, Poezebeest gefeliciteerd.

Marlijnne veel sycces morgen.

Armanda jij ook veel succes.

En alle andere wachtende dames.

Geplaatst

Ik heb 2 emmy's in mijn baarmoeder zitten, jaaaaa!

Ze waren allebei goed!

Ik voelde me heel positief dit keer.

Ik loop nog wel altijd een beetje moeilijk, als ik sta of loop, echt nog wel pijn van die punctie.

Maar goed, de cryo's zijn binnen!

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Jorien: 29 april

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb bij mijn eerste drie ICSI's op een ander (nu niet meer bestaand) forum geschreven en heb daar veel steun aan gehad. Nu we bezig zijn voor een brusje voor onze zoon, zou ik het fijn vinden om te schrijven met dames die weten wat ik voel...

Ik zit nu op dag 7 van mijn stimulatiecyclus en heb dus al 5 GONAL-F's achter mijn kiezen. Als alles goed gaat beland ik rond 20 april op het wachtbankje...

Iedereen met een positieve test, van harte geleficiteerd!!

Iedereen bij wie het niet gelukt is, heel veel sterkte...

Maaike

Geplaatst

sannetim ik mag de 11e testen maar had al vanaf vorige week zondag wat bruin/rozige afscheiding meestal begint het zo bij mij maar nu is het vrijdag en heb het idee dat het niet meer wordt dus het is gewoon nog even afwachten.

Geplaatst

Armanda,

Joepie!! Je bent nu de trotse mama van 2 emmy's!! Nu lekker in de tuin (oke, morgen dan) met je beentjes omhoog!!

Maaike,

Welkom hier!! Jammer dat je "oude forum" er niet meer is. Je krijg hier namelijk zoveel steun van.

Liefs Elke

Geplaatst

Maaike, welkom!! Als je wil, kan je jezelf op t lijstje zetten, dan kunnen we je met zn allen makkelijker volgen.

Juriaantje, tjee zeg, het is nog steeds spannend bij jou he! Hopelijk zet t niet door en ben je lkkr zwanger ;-)

Ik heb echt nog pijn vd punctie. Vooral mijn onderbuik en aan beide kanten in mijn zij. Na even staan of lopen, voel ik t al.

Herkennen jullie dat?

Geplaatst

Hoi Armanda

Ja zeker herken ik dat heb er zeker een week last van gehad maar nou had ik ook wel de pech dat ik er een infectie bij heb gekregen.

Gelukkig gaat het nu beter en kan ik lopen en staan weer goed hebben.

Hoop voor jou dat het snel weg is.

Liefs Sandra

Geplaatst
sannetim ik mag de 11e testen maar had al vanaf vorige week zondag wat bruin/rozige afscheiding meestal begint het zo bij mij maar nu is het vrijdag en heb het idee dat het niet meer wordt dus het is gewoon nog even afwachten.

@Juliaantje

Duim met je mee dat het inderdaad zo blijft.Best wel spannend he zo n behandeling.

Liefs Sandra

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Armanda; wat een geweldig nieuws!!! Hopelijk zakt de pijn af en kan je lekker gaan relaxen en dan maar afwachten... (tenslotte 2 kansen meis!)

@Annemarie84; geen afscheiding, maar alleen tussen de middag een heel klein beetje bloed bij het afvegen, nu niks meer... Vreemd, maar misschien houden de bolletjes het echte tegen...ik weet het niet. En jij dan? Je hoort het ook wel bij normale zwangerschap en innesteling...zou mooi zijn als dat het is!

@mijnbaby; wat lief dat je je boekje er even bij hebt gepakt...hopelijk klopt het!

Ik zal vast nog wel weer langs komen het weekend ;-), maar wens iedereen toch een heel fijn weekend en geniet van de zon!! (of je nu rood of groen staat of nog moet wachten...)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden