Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

laat ik me even nuanceren... hij zeidat het erger kon worden alsik zwanger zou zijn, niet dat het perse erger zou worden als ik zwanger zou zijn. Anders denk je straks meteen het is niet erger, dus het zal wel niet gelukt zijn. het kon dus, het hoefde niet. maar wie weet is het helemaal geen overstimulatie he, het was maar een mogelijkheid.. omdat ik t zelf eens gehad hebt en ik herkende dat van dat erger worden als je gaat zitten.

nogmaals groetjes

noor

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

yoehoe,

Het is goed gegaan.

Een c kwaliteit teruggeplaatst.

Dokter zei wel dat er nog genoeg zwanger van worden.We houden moed.

Ik hoooooop het zooooo erg.

Succes meiden

Geplaatst

Die zit Marlijnne!

Noor, ok nou toch altyd goed om ervaringen v anderen te horen. Ik heb geen pijn by t plassen trouwens. Ik voel me nu al beter dan vanochtend gelukkig. :-D

Beetje verbrand op t terras, dus nu weer bijna thuis zit nog in de bus. Ik ga zo weer bankhangen ;-)

Geplaatst

Hoi Marlijnne, je had vast liever een andere kwaliteit gehad, maar het zegt echt niet altijd iets hoor! Ik heb het hier al geschreven maar mijn achterneefje was een 2 cellig embryo van net geen weggooi kwaliteit. En nu huppelt hij vrolijk rond! Je moet ook geluk hebben, maar dat geldt net zo goed als wanneer je een topper krijgt. We duimen voor je, en ik hoop en gun het je echt ontzettend!!

Fijn Armanda dat t minder is!

Grtz noor

Geplaatst

Ik lees vol hoop met jullie mee dames, hoop dat jullie me het liefst allemaal komen vergezellen in het uitgerekend in dec.... Topic....

Hildever, heb je nog getest vandaag of toch maar gewacht tot morgen? Ik duim voor je/ jullie!!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@tochikweer; ja ik heb ook zo'n buik, mijn omgeving kan wel denken dat ik al zwanger ben ;-) Zou het komen van die bollen? Ik had het nog niet zo toen ik nog spoot (heb ik maar een dikke week hoeven te doen) En ja het zou super zijn als het om een innesteling zou gaan, dan ben ik echt in de wolken, maar we moeten nog een dikke week wachten. Oh zo spannend!!! Ik zie dat we aardig gelijk opgaan.

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Och balen zeg van die pijn, maar idd als je weet dat het voor een kindje is dan heb je het er voor over...zo herkenbaar! Hou jezelf maar goed in de gaten en wees lief voor jezelf!

Geplaatst

Hoi meiden,

Even kort een berichtje. Hier is het nu al afgelopen :(

Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ik er vanuit moest gaan dat het mis was.

Ik moet maandag bellen naar Meppel voor een afspraak met mijn Gyn. Het kan zijn dat ik extra hormonen nodig heb bij een volgende terugplaatsing.

Behoorlijk K*T allemaal! Zit je op wachtdag 4! Maar ja als het dan mis gaat, dan het liefst zo snel mogelijk...

Jullie allemaal heeeeeeel veel TOI TOI TOI!

Tot snel -xxx-

Geplaatst

ik krijg van die bollen ook altijd wel beetje opgeblazen buik....

en ik ben ontzettend moe....

lief dat je dat schrijft noor. Als het niet goed was...kreeg ik de cryo ook niet terug. En je weet nooit. Als de cryo gewoon zijn werk doet.

Ik kan mezelf heel gek maken.

Geplaatst

WAT??? Na 4 dagen al mis...? Dat is echt wel super snel!! Is het bloeden meer geworden dan?

Mocht het echt zo zijn, dan wens ik je heel veel sterkte.

Liefs Elke

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Merlijne: 24 april

Jorien: 29 april

Merlijne, ik heb je erbij gezet!

Geplaatst

Annemarie, ik snap er niets van. Hoe kan er niu duidelijk zijn wat er aan de hand is na 4 dgn? Ik hoop dat ze t fout hebben. Echt klotebericht iig! Digi knuff uit Utrecht x

Kinderwens, zo'n dikke buik? Lijkt me bizar!

Ik heb tijdens puregon vaak wel opgezette buik maar nu niet meer. En sindsdien ook keiharde gespannen borsten. Niet normaal! En de utro houdt dat lkkr in stand volgens mij. Dat heb jij ook toch? Maar goed, iedereen heeft weer

andere bijwerkingen he. En t kan vanalles betekenen.

Hoe zit t trouwens met dat granaatsap.

Moet je dat vanaf de tp drinken? Ik heb ook pom gekocht en vind t ranzig, haha, krijg je hele stramme mond van. Ik drink een half of een glas per dag. Maar iemand had t over twee per dag?

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Marlijnne: 24 april

Jorien: 29 april

Dankje Elke. Heb even mijn naam aangepast;-) hi

Geplaatst

@ Annemarie Wat ontzettend k.t als het nu inderdaad al fout gegaan zou zijn.Ik hoop dat het toch nog anders voor je uit pakt as maandag.

Probeer nog een klein beetje moed te houden hoe moeilijk het nu ook is.Leef ontzettend met iedereen mee en hoop dat een ieder goede berichten krijgt dus ook voor jou.Kop op he

Liefs Sandra

Geplaatst
Annemarie, ik snap er niets van. Hoe kan er niu duidelijk zijn wat er aan de hand is na 4 dgn? Ik hoop dat ze t fout hebben. Echt klotebericht iig! Digi knuff uit Utrecht x

Kinderwens, zo'n dikke buik? Lijkt me bizar!

Ik heb tijdens puregon vaak wel opgezette buik maar nu niet meer. En sindsdien ook keiharde gespannen borsten. Niet normaal! En de utro houdt dat lkkr in stand volgens mij. Dat heb jij ook toch? Maar goed, iedereen heeft weer

andere bijwerkingen he. En t kan vanalles betekenen.

Hoe zit t trouwens met dat granaatsap.

Moet je dat vanaf de tp drinken? Ik heb ook pom gekocht en vind t ranzig, haha, krijg je hele stramme mond van. Ik drink een half of een glas per dag. Maar iemand had t over twee per dag?

Ik heb het de vorige keer vanaf de tp gedronken, 2glazen per dag, maar helaas niet het gewenste resultaat... Ik vond het wel te drinken, maar niet mijn favo. Deze keer drink ik het ook niet.

Liefs Elke

Geplaatst

Hey Dames

Heb ik iets gemist??????Granaatsap van Pom ????

Waar mag dat goed voor zijn??

Ik gebruik nu al een tijd Foliumzuur en vitamine ineen van vsm.

Plus daarnaast twee stuks fruit per dag.Terwijl ik normaal geen fruiteter ben.

Maar ja Man lief vind het beter dat ik ook fruit eet.Moet dan maar een beetje gehoorzamen he!!!!!!!!!!!!!

Wie kan mij inlichten over de granaatsap??????????

Liefs Sandra

Geplaatst

Sandra,

Granaatappelsap zou de innesteling bevorderen. Er zijn schijnbaar ook studies over gedaan en die hebben dit bewezen.

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Elke

Oke daar heb ik nog nooit van gehoord maar ja ga het ook niet proberen is mij niets.Ik kan me niet indenken dat zoiets daar aan kan bijdragen maargoed zou kunnen.

Liefs Sandra

Geplaatst

Hoi allemaal,

Zojuist de ovitrelle injectie gezet, om 22:00 uur. De laatste injectie die we thuis moeten doen.

Wel fijn dat dat nu klaar is. Morgen even lekker niets anders dan genieten van het mooie weer en proberen nergens over na te denken. Maandagochtend is de punctie, om 9 uur melden in het ziekenhuis. Ik heb nu een enorm opgebazen gevoel, hoop dat dat snel wegtrekt. Kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had....

@ tochikweer: fijn om te horen dat ik een topscorer ben!! En het hoeft er maar één te zijn die besluit te blijven zitten!

En iedereen die mij welkom heeft geheten: thanks! Ik heb in mijn omgeving niet echt mensen met wie ik dit kan delen, behalve met mijn lieve man die mij in alles enorm steunt. Ik ken bijna geen andere mensen die dit traject hebben moeten doorlopen, plus deze keer houden we het geheim voor iedereen. Vorige keer heeft iedereen mee kunnen genieten, zelfs al mijn collega's wisten de dag dat we de zwangerschapstest deden! Nu houden we het lekker voor onszelf, het lijkt ons namelijk ook zo leuk om te kunnen zeggen: Verrassing, we zijn zwanger! Moet het wel lukken, natuurlijk... Maar we blijven optimistisch!!

Liefs Dani

Geplaatst

Hoi allemaal,

Het was zo'n prachtige dag vandaag en op zo'n dag besluit iemand in Alphen op al die mensen te gaan schieten. Zelfs op baby's en kinderen heeft hij geschoten. Niet te bevatten zoiets. Zoveel leed. Of 't nou door de hormonen kwam of niet, ik heb gewoon zitten huilen voor de tv.

@ Annemarie, wat een ongelofelijk verdrietig nieuws is dat en wat stom dat ze je zoiets even door de telefoon mededelen. Dat ze je niet eerst vragen even langs te komen om je te onderzoeken voor ze tot die conclusie komen. Heel raar en ongevoelig vind ik dat van die gynaecoloog.

@ Kinderwens, ben blij dat ik niet de enige ben met een bolle hormoonbuik :) Ja ik zag dat we bijna gelijk oplopen. spannend wordt het al he!

@ Marlijnne, positief denken, misschien is 't juist wel een enorm vechtertje je cryootje en gaat hij/zij alle artsen verbazen :) En onszelf gek maken doen we allemaal. Hoort erbij!

@ Dani, wij hebben 't ook alleen verteld tegen m'n moeder en m'n schoonouders. Heb geen zin om iedereen op de hoogte te houden of te zien dat mensen aan m'n buik proberen af te lezen of 't al gelukt zou kunnen zijn. Is wel zo rustig en hier kun je je ei gelukkig heel goed kwijt!

Ben echt blij met dit forum meiden. Het is zo fijn om je te kunnen uiten over krampen/angsten/hoop en al het andere wat je bij tijdens zo'n ivf mee-/doormaakt.

Geplaatst

He tochikweer, ook wij hebben t aan haast niemand verteld. Ze snappen t toch nooit, moet t altijd weer uitleggen, ze doen altyd weer alsof t door mij komt en ik hou al helemaal nier van die blik als iemand t weet maar we het er niet over hebben. Altyd alsof we zielig zijn. Daar hou ik echt niet van.

Iedereen bedoelt t altyd lief hoor, maar zoals je merkt heb ik er ondertussen genoeg van. Ik heb er meer last van dan steun en ervaar dan een druk om ze toch zo nu en dan op de hoogte te houden. Dus... Wij delen t haast niet meer ondertussen.

Geplaatst

Noor, je hebt me al betrapt hoor want ik weet idd ook zeker dat ik na een hopelijk goede eerste echo gelijk weer ga stressen voor het volgende. Maar aan één kant is het een prettige gedachte dat ik me nu wel anders voel dan bij de vorige keer. De vorige keer had ik alle verschijnselen en ging het mis. Nu heb ik alleen maar erg aanwezige (.)(.) en af en toe een klein beetje misselijk.

Hoe gaat het met jou op je laatste wachtdagen?

Esly, goed nieuws! Gefeliciteerd.

Marlijnne, we duimen voor je! Sterkte met de wachtweken.

Ik had ook geen goede cryo's maar heb me vastgehouden aan Noor's woorden over haar achterneefje en je weet het resultaat. Mijn vorige tp's waren allen van excellente of perfecte kwaliteit en of ik was niet zwanger of het is later mis gegaan. Ik heb dus zeker hoop voor je.

Annemarie, ik krijg de rillingen van je woorden. Nu al mis? En dan nog moeten wachten tot maandag. Ik vind dit echt heel erg voor je en wil je heel veel sterkte toewensen!

Armanda, hoe is het vandaag met jou?

Ik drink vanaf de tp ongeveer een glas Pom per dag. Ik vind het ook niet echt geweldig maar ach, als het helpt.

Sannetim in het 40+ topic kan je onder tips lezen wat de innesteling zou kunnen bevorderen. Granaatappel(sap) is één van de tips.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden