Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is inderdaad jammer dat er geen handtekening staat met de I pad.

Nou ik kan me buik nu ook al showen hoor, is alleen niet zo denderend mooi om naar te kijken :36_11_6:

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, donderdagochtend bellen en als er bevruchting heeft plaatsgevonden na 14.00 uur de TP ;-))))

Vroegtester? Uit nieuwsgierigheid bedoel je? Vanaf wanneer kan je dat dan? Geeft dat geen verkeerd resultaat met d ovitrelle nog in je lijf? Zit er dan wrs dik in dat ik dat ga doen haha..

Enneh wat betreft mijn buik.. Nog een voordeel van zwanger zijn dat je hem ongegeneerd kan laten zien.. Nooit meer buik inhouden! (incl de twee dikke blauwe plekken van het verkeerd prikken)

X

Geplaatst

Hoi meiden,

Mag ik hier meeschrijven?

Ik ben nieuw op dit forum, ik zal me kort voorstellen...

Ben 32 jaar, inmiddels al bijna 3 jaar aan het hopen op een wonder, 7 iuis achter de rug waarvan 6 met hormoonstimulatie, een hsg foto, kijkoperatie en nog steeds geen oorzaak gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap. Morgen start ik met decapeptyl, volg het lange protocol , moet tot en met zaterdag de pil slikken en op 20 juni heb ik de startecho waarna ik hopelijk mag gaan stimuleren.

Geplaatst

Miesje, welkom hier en klets gezellig mee :-)

Inge, met de vroege testen van kruidvat 2 voor 5 euro kan je heeel vroeg testen, de vroegste positieve test die ik hier gezien heb was op wd 8 met ivf dan he, na 10 dagen is de ovitrelle/pregnyl wel uit je lijf.

Met IUI teste ik op wd11 al positief wat overeen komt met wd8 van de ivf.

Het zijn wel lichte streepjes en je kan er nog onzekerder van worden, er zijn zat die het niet doen, maar ik ben een vroegtester :-)

Ik zal de lijst weer ff naar boven halen, kan hij weer ge up date worden

Geplaatst

Hè meiden had al even meegelezen met het beginnen in juni bankje onder icsi maar volgens mij wordt hier meer geschreven dus denk dat ik hier maar mee ga praten zal snel even terug lezen om te kijken hoe het met iedereen gaat

Gisteren alweer de eerste puregon gezet vond het wel weer eng even spuiten is echt niks voor mij maarja t is voor een goed doel donderdag eerste fm ben benieuwd hoe en hoeveel er groeit

Hebben jullie ook een mooi overzichtje met wat wanneer iedereen heeft en zou iemand mij daar ook bij willen zetten via tel is dat altijd een beetje lastig

Geplaatst

Start hormonen:

15 mei Deca : Medusa

20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 : Raba

26 mei gonal-f/cetro cide: Inge

27 Mei puregon Medusa

11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5 : Rican

19 juni deca : Saba

1fm

30 mei : Inge

03 Juni : Medusa

04 Juni : Natas

19 juni : Raba

3 juli: Rican

2e fm :

6 Juni : Medusa

2 juni; Inge

3e fm :

8 juni : Medusa

Punctie :

6 juni ; Inge

TP :

4 juni; Tobbert

Testen :

Welk ziekenhuis

Radboud nijmegen:Raba

Gelderse vallei/Radboud :Medusa

UMC/Utrecht : Inge

Radboud Nijmegen: Rican

EMC / Maasstad; Tobbert

VU/Amsterdam : Saba

Hoeveelste ivf/icsi poging;

3de icsi nog 3 rietjes van tese : Raba

7x IUI 1e ivf : Medusa

6x IUI 1e ivf : Inge

1e icsi : Rican

1 IVF : Natas

2e ICSI; Tobbert

1e ICSI/IVF : Saba

Geplaatst

Ha Miesje en Veer,

Welkom hier! En succes!

X

Ps medusa.. Ik ben ook ZEKER een vroegtester... Kan ook wel uit met die prijs ;-))

Geplaatst

Oww ja.. Even niet te hard van stapel lopen... Zucht... Eerst maar een bevruchting laten plaatsvinden.zend af en toe wat positieve cubes uit naar het UMCU.. Zou het helpen??

Morgen jij wat meer duidelijkheid medusa, succes!

Droompje... Was hem even kwijt,.. Ben je nou ongi geworden?

X

Geplaatst

Heej ja ben ongi geworden en heb bericht gehad dat we mogen starten! Moet wel as donderdag voor een uitgangsecho ivm mogelijke cystes? Ben dan nog wel ongi... Jakkie. Ook moeten we nog ff bloed laten prikken. Dus het gaat beginnen! Ik lees morgen ff bij, kga nu slapen.

Geplaatst

`Hey dames.

@inge, hoe voel je je? Duurt lang he dat wachten!!!

@medusa,later reactie haha sorry: ja ik ga de volgende ronde wat meer spuiten maar vind het nog niet echt veel. ik ga van de 125E puregon naar de 150E. Ik weet niet wat normaal is eigenlijk.... Spannend morgen de fm hoop dat ze nu groot genoeg zijn!

@droompje, ow spannend dat je mag gaan starten, ja die echo altijd als je ongi bent he! :( Succes

@veer en miesje, welkom!

Hier geen nieuws he, maar lees gewoon mee :))

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Haha maar dan wordt het een super mooie buik!! Met een mensje :-)

@ Inge, hoe ging de kassa test "lol,, en super spannend! Hoop voor je op een paar mooie toppertjes!!

En me groentela is gevuld, ziet er eng uit met al die spuiten ma ja, we weten waarvoor we het doen!

@ medusa, succes morgen/vandaag hoop dat ze goed gegroeid zijn!!

@ droompje, goed,wat kan je dan blij zijn als je ongi geworden bent hè! En vind het ook altijd vies die echo terwijl je ongi bent.

@ miesje en veer welkom!!

En denk dat ik ook eerder ga testen hoor, 14 dgn duurt erg lang, en als hij negatief is ( daar gaan we natuurlijk niet van uit) dan moet je er gewoon van uit gaan

Dat je t vroeg was ;-)

Liefs Saba

Geplaatst

Alles even doorgelezen maar nu alweer een hoop vergeten zie dat er ook een aantal bij zitten bij wie het de eerste IVF/icsi is spannend

Wil iemand mij in f lijstje zetten 6juni start puregon 150e 7juni orgalutran erbij 2de isci voor brusje lopen in het emc Rotterdam daar ligt ook het zaad van m'n man ingevroren 9juni 1ste fm om 10.45

Medusa succes vandaag met de fm ben benieuwd hoe groot ze nu zijn

Inge al bekend of je een tp hebt?

Droompje eindelijk ook beginnen succes met de uitgangsecho vandaag

Iedereen die ik vergeten ben succes en voor de 2(toch) die al in de ww zittend dat de tijd maar lekker snel mag gaan en positief mag eindigen

Geplaatst

Hey meiden, ik vind het een beetje vol lijstje zo met welk zh en hoeveelste poging van mij mag dat deel wel weg als jullie ook goed vinden.

Ik heb zaterdag de punctie vandaag nog 1 xtje gewoon spuiten en morgenmiddag papieren enzo ophalen en weet ik het tijd stip.

Geplaatst

Start hormonen:

15 mei Deca : Medusa

20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 : Raba

26 mei gonal-f/cetro cide: Inge

27 Mei puregon Medusa

11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5 : Rican

19 juni deca : Saba

06 Juni Puregon : Veer

1fm

30 mei : Inge

03 Juni : Medusa

04 Juni : Natas

09 Juni : Veer

19 juni : Raba

3 juli: Rican

2e fm :

6 Juni : Medusa

2 juni; Inge

3e fm :

8 juni : Medusa

Punctie :

6 juni ; Inge

11 Juni : Medusa

TP :

4 juni; Tobbert

Testen :

Welk ziekenhuis

Radboud nijmegen:Raba

Gelderse vallei/Radboud :Medusa

UMC/Utrecht : Inge

Radboud Nijmegen: Rican

EMC / Maasstad; Tobbert

VU/Amsterdam : Saba

Hoeveelste ivf/icsi poging;

3de icsi nog 3 rietjes van tese : Raba

7x IUI 1e ivf : Medusa

6x IUI 1e ivf : Inge

1e icsi : Rican

1 IVF : Natas

2e ICSI; Tobbert

1e ICSI/IVF : Saba

Geplaatst

oh wat spannend alweer bijna de punctie hoeveel zater er vandaag?

wat het lijste betreft het wordt inderdaad een beetje een lang lijste van mij mogen die lijste 2 dingen er ook wel af

en misschien een idee niet allemaal lossen kopjes van fm er neer te zetten maar gewoon er achter bijzetten als je voor een volgende moet.

heb even een vraagje als ik de orgalutran in mn been spuit doet dat altijd verschikkelijk zeer brand ook echt een tijd na. misschien doe ik iets verkeerds leg hem voor ik ga spuiten ook al even buiten de koelkast zodat die een beetje op kamertemperatuur is iemand suggesties

Geplaatst

Wow medusa! Spannend!! Hoop dat er mooie EC gevonden worden!

Die kassatest was gisteren wel ok, maar heb vandaag gewerkt wat niet heel lekker beviel.. Nu weer fijn op mijn bank (zucht.. Mijn bank en ik..) bij elke stap die ik zet voel ik mijn eierstokken heen en weer gaan :-) (au)

@droompje ja, vond dat ook zo'n viezig idee die echo op dag 2.. Maar ze zijn het gewend denk ik dan maar.. Ja ieder zo zijn vak ;-) fijn dat jullie ook kunnen starten.

Ik knijp hem nu toch wel een beetje voor morgen.. Ik las een ander topic met positief denken, en het 10 x hardop zeggen enzo.. Zl het maar als mantra houden (er zijn echt een paar mooie embryo's voor mij er zijn echt een paar mooie embryo's voor mij etc..) maar goed na allerlei teleurstellingen kan je ook bijna niet meer uitgaan van het positieve.. Duim dus nog steeds!

@ natas.. Fijn dat je nog meeleest! Hoop dat je gauw weer opnieuw mag starten, duim ook voor jou!

@saba vind nu uiteindelijk het spuiten het minst spannend (had me dat twee weken geleden gevraagd en ik had je voor gek verklaard) het went echt!!

@veer succes morgen bij je echo!

@mies gelukt met de deca? Vandaag je eerste spuit toch?

X

Geplaatst

Start hormonen:

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

FM:

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni

Raba 19 Juni

Rican : 3 juli

Punctie :

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

TP :

Tobbert : 4 Juni

Testen :

Geplaatst

Vind het lijstje ook wat lang;-) vind de fm data wel leuk om te weten van elkaar.. Maar ms achter elkaar zetten per naam.. Dus zo;

Medusa; 1e fm 03/06 2e fm 6/6 3e fm 8/6

Zoiets?

@veer ik heb alles in mijn buik gespoten.. En brandde de eerste keer daarna niet meer.

Geplaatst

Zo een overzichtelijker lijstje, maar vind iemand dat het anders nog beter is verander hem maar.

vanmorgen nog steeds 7 follikels van 15 t/m 21 mm vanavond nog 1 keer deca en puregon, dan zullen ze nog wel wat gegroeid zijn.

nu zal ik ff bijlezen xxx

Geplaatst

@ Veer, wat is orgalutran ?? ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik spuit ook alles in mn buik, weet wel iemand die deca in dr been spoot en naar een paar dagen ging dat gevoel wel over.

@ Inge, jaaa erg spannend morgenochtend HET telefoontje, gelukkig bellen ze vrij vroeg.

@ Natas, wat raar dat je nu maar 125e spoot ( ik dacht dat standaard 150 was ) en maar een minimale verhoging... bij de iui deed de puergon niets meer bij mij, ook na de verhoging van 25e meer, en ik moet daarom 300e spuiten, kan jezelf niet aangeven dat je meer wilt???

@ droompje morgen de uitgansecho zal wel goed zijn

@Saba ook al begonnen??

@Tobbert, hoe gaat het met jou?? wanneer zou je mogen testen??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden