Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meezie, hoe was het gisteren?

bikkel, hoe laat mag je vandaag, ben heeeeeeeeel benieuwd :)

en nofje....leuk hoor :) tis dat ik niet van uitlaten hou en ik vind dat dat regelmatig moet gebeuren, hahaha (buren hebben 2 honden, duitse herder en een husky, ze laten die beesten nooit uit. ze poepen en plassen in de tuin en dat stinkt ook nog eens vreselijk en dan hebben we het niet over de vliegen) echt ...die mensen hebben niet nagedacht over honden en zeker niet over een husky, mooie beesten, maar haaaaaaallllooooooowwwwww, zijn gemaakt om veel te lopen en te rennen, niet om te poepen in de tuin...zucht...kan me daar zoooooo kwaad om maken...grmbl...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Janis, wat vervelend dat je je zo ellendig voelt, maar geef er lekker aan toe meid. Er is (hoop ik) niemand die je dat nu kwalijk neemt.. Ik herken het wel wat je zegt, ik huil ook vaak om de meest onnozele dingen, manlief kijkt me dan ook aan van; wat is er in hemelsnaam gebeurd? Niks zeg ik dan... Frusterend, maar het is ff niet anders! Sterkte mop, komt goed!!

Bikkel, veel plezier vandaag bij de geslachtsbepaling. Laat je het ons weten wat er in je buik groeit of hou je het lekker voor jezelf?

Fijne dag meiden! :-)

Geplaatst
lieve janis...wat rot voor je dat je je zo voelt. je moet idd goed je rust pakken. het enige waar ik me zorgen om maak bij jou nu (als je al je rust pakt enzo) is een pre en/of postnatale depresse. heb het met mijn dochter gehad, dat was echt zo niet leuk....tijdens de zwangerschap kan je je hormonen nog de schuld geven, maar na de bevalling is gewoon echt niet prettig, voor jou niet, omgeving niet en kindjelief niet...let daar goed op hoor. en ik moet zeggen dat het bij mij pas ontdekt was toen ik 3 maanden bevallen was, dus let er goed op, want schijnbaar word het nog steeds een beetje onderkent, zeker tijdens zwangerschap, want dan zijn het de hormonen (zucht, erg vermoeiend)...let daar dus op meid...laat je manlief op je letten, mama enzo...want zelf heb je het niet in de gaten....(ja, achteraf weer)

veel liefs en een dikke knuffel

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie woorden, zit nu weer met tranen in mijn ogen........

Ik ga zeker om mezelf denken, maar we hebben een eigen bedrijf en best wel intensief werk, wat dat betreft kan ik gewoon zeggen van ik ga 's middags op bed. Dat deed ik de eerste paar maanden van de zangerschap ook en toen voelde ik me op een gegeven moment goed, en ik denk wel dat ik toch weer te veel hooi op mijn vork heb genomen, en nu toch echt een takje terug moet.

Ik heb gelukkig mensen in mijn omgeving die mij ook in de gaten houden. Mijn moeder jammer genoeg niet meer die is 6 jaar geleden overleden (zit nu weer erom te huilen). Maar ik heb jullie gelukkig ook! Thanks meiden!

Liefs Janis

Geplaatst

oi, dat wist ik niet meid....sja, dat maakt het wel wat zwaarder ja :( blij dat wij hier op het forum je een beetje kunnen knuffelen :) virtueel of niet....:):hugg::positive energie:

:happy:

Geplaatst

Janis ook vanuit hier een hele dikke knuffel! En neem die rust!!!

Hier vandaag ook een mindere dag, gisteren weer teveel gedaan, geen rustpauze en vanmorgen hing ik weer boven de pot! Heb wel gewerkt maar lig nu op bed, mijn lijf voelt aan alsof ik een marathon heb gelopen....eigen schuld!!!

Vanavond om 19.45 hebben we de echo, ik laat jullie wat weten hahaha

Geplaatst

Hahahahaha... Bikkel, ik zag dat je een berichtje had geschreven dus ik dacht ff spieken wat je krijgt.. Heb je je echo pas vanavond :-( Veel plezier!! En geniet ff van je rust nog vanmiddag!

Geplaatst

onze gup deed het nog vanmorgen :-) Hartje klopte goed. Wel een schimmelinfectie, maar heb al een kuurtje meegekregen, dus moet goed komen.

As zaterdag de geslachtsbepaling en 30-9 de 20w echo en tevens volgende controle.

Geplaatst

Fren, wat fijn dat gup het nog deed, haha! Wel minder dat je last hebt van een schimmelinfectie, helpt de kuur al een beetje? Vindt je de geslachtsbepaling ook zo spannend? Heb je eigenlijk zelf een voorgevoel wat het is?

Bikkel, yeeaahhh!! Een babyboy, superleuk!! Gefeliciteerd :):)

Morgen is het onze beurt voor de geslachtsbepaling, we zijn enorm nieuwsgierig ondanks dat we beide geen voorkeur hebben.

Fijne avond meiden en tot morgen!!!

Geplaatst

Bikkel, super leuk!!!Kuurtje is 3 vaginale tabletten, maar daar draaiende onze handen na de bollen niet voor om. Zou vrij snel moeten werken. Vind t wel spannend zaterdag, naaf vooral leuk. We denken zelf een meisje, 50% kans ;-)

Geplaatst

Hee, ik kom even buurten hier. Ben eens benieuwd wat je krijgt fren: ik à voor jongetje EN een kookboek, haha. Zag trouwens dat jullie ook de joolz hebben gekocht. Bij ons istie afgelopen werk samen met de andere spullen die we hadden besteld geleverd. Leuk joh! We gaan morgen het wiegje/bedje opzetten :-)

Groetjes voor alle andere meiden hier!

Geplaatst

Wow wat is er veel geschreven en wat voelen veel meiden zich niet helemaal toppie, dat bewijst maar weer hoe zwaar het is zwanger zijn en wat de hormonen een hoop met je lijf doen. Ik hoop dat jullie werk niet te moeilijk doet over rustig aan doen en dat jullie bazen hebben die zelf ook zwanger zijn geweest dus weten hoe zwaar het kan zijn. Het scheeld een stuk in je schuldgevoel als je collega's en shefs/bazen er makkelijker in zijn en weten hoe het is.

Ik geef jullie allemaal even een dikke knuffel!!!

Bikkel, leuk een jongen!!! Ik moet nog twee dagen wAchten en dan weten wij het ook.

Benbri, bij de vk alles goed, netjes aangekomen, bloeddruk was omhoog gegaan wat ook wel wer beter is en de kleine ging er even goed voor liggen zodat we het hartje duidelijk konden horen. vandaag 20 weken en voor het eerst zwangerschapsbroeken gekocht. de laatste twee weken echt heel hard gegroeit en allen knelt nu dus moest er echt aan geloven.

[ATTACH=CONFIG]2273[/ATTACH]Hier een foto showtje van week 6 t/m nu en je kan echt goed zien dat ik heel erg ben gegroeit en nee geen holle rug of uitgezette buik!!

Geplaatst

yeaaaaaaaaaaah, weer een jongetje in de februari clan, hahahaha....zometeen krijgt mijn meid allllleeeeee leuke jongens van de wereld om uit te kiezen, whahahahaa :) ben benieuwd fren :) of jij wel een meid krijgt, ben uberhaupt nieuwsgierig wat iedereen krijgt :) van melis hoop ik straks een sms te krijgen (hinthint) hahaha...

meezie...leuk om te zien idd, maar jij krijgt het ook goed op een plek, ik niet :( maar idd leuk om die groei zo te zien :)

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing)

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy)

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy)

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een jongetje en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Meezie 16 sept 20 weken echo

Fren: 17 sept. geslachtsbepaling

Ink: 20 sept verloskundige

Janis: 21 sept verloskundige

Eef: 22 sept 20 wkn echo

Marjan: 28 september gyn.

Marjan: 3 oktober 20-weken echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Eef: 7 okt verloskundige

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

overigens had je wel goed gegokt he bikkel :)

Geplaatst

Meezie, wat een mooie foto's (vooral erg vrolijk door de leuke kleurtjes)! Je bent inderdaad goed gegroeit, mooi om te zien he?! Voel je je verder goed?

Benbri, jij krijgt zekerrrrr een SMS... Moet er om 14.10 uur zijn en kan misschien iets uitlopen, maar dat nemen we maar voor lief!

Ben een beetje duizelig, mijn hoofd voelt zwaar aan.. Weet niet of dat nou van de spanning komt of omdat mijn suiker ff laag is. Heb net wel ontbeten en een glas Taksi achterover gegoten. Zal wel weer goedkomen.

Fijne dag meiden!!

Geplaatst

Hee fren, wij hebben de antraciet: inderdaad ook stoer. We twijfelden tussen de denim en de antraciet. Maar mijn broer heeft de denim al, dus toch maar andere kleurtje gekozen. Heb je gehoord van de joolz actie: als je iemand anders kent die al eerder de joolz heeft gekocht dt je dan beiden een accessoire uit mag zoeken? Heb ik samen met mijn broer gedaan en nu krijgen we gratis de slaapzak en de tas. Prima deal. Moet je m wel voor eind augustus gekocht hebben.

Geplaatst

Das jammer dan, we moeten m nog bestellen. Nou ja, we krijgen een maxi cosi gratis erbij bij de winkel waar we m bestellen, ook handig en fijn! Antraciet is ook heel mooi!

Geplaatst

Wie weet komt joolz nog wel met een nieuwe actie (dit was nl een actie van joolz zelf, dus naast bv gratis maxi Cosi van babydump). Ff site van joolz in de gaten houden. Wij wilden trouwens ook pas na 20 weken echo bestellen, kan me voorstellen dat je nog net ff wil wachten.

Geplaatst

Lieve meiden,

Net terug van de pretecho bij dr. Papa; wat een geweldige man is dat! Neemt alle tijd voor je, heeft ons hele kindje onderzocht en alles is in orde..

Enne.. ben al een echte moeder want m'n voorgevoel kloptte als een bus; WE KRIJGEN EEN ZOON!!!

Geweldig, heb de hele weg vanuit Amsterdam met dikke tranen achter het stuur gezet, zo intens gelukkig!

Geplaatst

Hihi Melis gefeliciteerd... Wij zijn net ook terug van een regulier controle.. Maar deze keer liet HIJ zich goed zien, want hij wist met 99% zekerheid te zeggen dat het ook een ZOON is!!!! Dat was voor mij ook geen verrassing... Want ik had ook al de hele tijd een voorgevoel... Maar ik ben zo blij!!!!!!!

Liefs,

Nofje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden