Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Nadieh, hoe is het nu? Verlies je nog steeds bloed?@ Medusa, lekker geslapen mop? Wilde nog ff zeggen dat ik het gisteren supergezellig vond, jeetje wat heb ik gelachen zeg... @ all, fijne dag lieve meiden!!!

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Melis, ja ik heb ook echt ff lekker gelachen gister,was gezellig :-)

heb niet zo goed geslapen, heb hele echte dromen gehad dat ik bloedingen had en dat het fout is.

Ik weet niet hoe ik deze 2 weken door moet komen, ik ga strak seen digitale test doen van cb met hoeveel weken, ik voel me echt niet zwanger genoeg voor mijn gevoel, amper wat in mn buik bijna geen ongi gevoel, alleen moe en mn borsten merk ik per dag meer.

Ik vraag me af of het kan omdat ik zonder hormonen zwanger geworden ben niet zo hard ga met mn kwaaltjes, omdat ik niet al een shot hormonen in mn lijf had en mn lichaam het zelf aan moet maken.

Geplaatst

zal wel meevallen hoor medusa, maar het is voor iedereen spannend, vooral omdat je idd niet zoveel voelt, behalve misschien gevoelige borsten (hoeft ook niet eens) en/of van die ongi krampjes, dus probeer je niet te druk te maken, is ook niet goed voor beebs he :)

en nadieh...idd erg nieuwsgierig, hopelijk ws het gewoon een bloedvaatje of zo

en meeeeelisssssss...ik moest keihard lachen om je vanmorgen....grijns....ik zei nog zo, "be careful what you wish for" :) gelukkig zijn de meiden van het februari topic steeds een beetje beter, de misselijkheidsdagen zitten er tussen, maar volgens mij is iedereen nu wel redelijk aan de betere hand....hoop voor je dat het niet doorzet :)

knuffel

Geplaatst

Lieve Meduus, wat minder om te horen dat je niet zo goed hebt geslapen :-(

Het is waarschijn voor jou geen geruststelling, maar ik had ook totaal geen klachten en tot op heden nog steeds niet eigenlijk, behalve dat ik soms zo vermoeid ben dat ik er als een zombie uit zie en mijn gezicht zit onder de pukkels. Verder sporadisch misselijk, maar niet in de mate waarmee de meeste meiden dat hier zijn. Omhelzing met het toilet? Nog nooit gehad... En ik heb toch echt een kloppend hartje gezien!

De eerste 7 weken ben ik ook met testen doorgekomen, elke week 2 testen gedaan zo ongeveer.. En probeer voor ogen te houden, geen bloed = goed...

Als er iets is of je wil ff kletsen, pb me dan a.u.b.!

Geplaatst

Benbri, hahahaha.... is dit dan de misselijkheid waar men het over heeft? Avondeten staat me zo enorm tegen, en dat terwijl ik er, voordat het geserveerd werd, zo'n enorme trek in had :s

Kreeg geen hap meer door m'n keel, maar hoefde (gelukkig!) niet te spugen..

Had jij nog lekker die berehap, kaassouffle gegeten

Geplaatst

Ik heb net CB test gedaan en die geeft 3+ zwanger aan, dus dat is 5 + weken

Ik ga gewoon over een week weer testen als ik nog zo onzeker ben.

Ik ben voor het eerst zooo onzeker naar de 1e echo toe, bij mijn MA vorig jaar had ik geen bloed geen krampen gehad voelde me alleen niet echt zwanger en bij de echo was het fout.

Ik hoop dat ik voorlopig genoeg tot rust ben nu.

Nadieh hoe is het nu???

Geplaatst

ik hoop het voor je medusa.....stress is ook echt niet goed he....probeer van de geen-klachten te genieten, want voor je het weet heb je ineens alle klachten en trust me...word je ook niet blij van...knuffel voor de support meis..

melis....jaaaaaaaaaaaa, hamburger, kaassouffle en berehap met satesaus, mjammie...smaakte goed voor het eerst in weken hihi...we gaan zo naar almere (mams en ik) ze vroeg of ik meeging :)

en sja...misselijkheid komt in verschillende gradaties, ik moest zelden spugen, maar kokken en misselijk aan de lopende band :( gelukkig gaat het echt stukken beter :)

Geplaatst

@ Benbri, lekker he zo'n vette hap.. had er gisteren ook zo'n trek in, maar toen ik het voor m'n neus zag staan dacht ik; haal dit vieze eten bij me weg... :O

Gezellig met mams naar Almere, shoppen voor de baby?

Wij gaan zo naar Amsterdam onze nieuwe auto ophalen, we hebben een Volvo gekocht :):):)

Morgen de kinderwagen, kortom een heerlijk weekend!

Veel plezier mop, spreek je snel weer! :-)

Geplaatst

Medusa,

wat killing he dat wachten.. ik moet ook nog ruim een week wachten op de echo, heb ook nog niet veel kwaaltjes, ben wel erg moe en eet voor mijn gevoel wat meer. Ik ben morgen 6 weken... we moeten er gewoon van proberen te genieten hoe moeilijk het ook is... lfs sharon

Geplaatst

@ Sharon, maak je geen ticker??? is het duidelijker hoever je bent ;-)

Ik ben nu weer ff gerustgesteld, de CB digi gaf 3+ aan dat is meer dan 5 weken en ik ben nog maar 5 weken en 2 dagen, dus die 2 dagen is al genoeg HCG om ruim 5 weken aan te geven dus dat moet voor nu wel goed zitten.

Geplaatst

Net terug uit het zkhs en het is goed! Het hartje klopt. Geen bloed in de baarmoeder te zien, mooi rond vruchtzakje. Volgens de dok komt het bloedverlies door de darmkrampen en het druk zetten tijdens het braken, hierdoor een bloedvaatje gesprongen. Wat zijn wij opgelucht... nu maar hopen en bidden dat het goed blijft gaan!

liefs!

Geplaatst

Celene welkom hier.

Nadieh, gelukkig het hartje klopt.

OP zich heb ik ook nog niet veel klachten op de moeheid en de gevoelige (.)(.), wel dat ik geregeld moet eten anders voel ik me niet goed, gelukkig nog geen omhelzing gehad met de toilet pot, hoop dat het zo blijft.

fijne dag allemaal

Geplaatst

Poging 2

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25 : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer : 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH : 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83 : 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy : 29 jaar, 1e en 2e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie : 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20 : 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja : 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

Chiara : 31 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 4e TP

Caroline : 42 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ICSI poging, 5e TP

Moontje : 36 jaar, 2e kindje, 2 cryo's teruggeplaats (nog van vorige IVF)

Amy : 30 jaar, 1e kindje, 2e ICSI, 3 TP

Medusa : 32 jaar, 2e kindje , 1e ivf , spontaan in rust maand

Sharon: 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi, spontaan in rust maand

1e echo

Moontje: 12 juli (zit op de goede plek en hartje klopt)

Ansje20 : 19 juli (hartje klopt!)

Veer : 20 juli (hartje klopt!)

Lynn : 21 juli (hartje klopt!)

Caroline : 22 juli (2 hartjes kloppen!)

Melis25 : 22 juli (hartje klopt!)

Sissy : 26 juli (huh, 2 hartjes kloppen!)

Simonja : 27 juli (hartje klopt!)

Pjessie : 28 juli ( 2 hartjes kloppen)

Sylvia83 : 29 juli

ChrisH : 1 augustus

Chiara : 1 augustus

Sharon: 8 augustus

Medusa : 12 augustus

Amy : 15 augustus

2e echo

Moontje: 19 juli (hartje klopt)

Veer : 21 juli (alles goed)

Melis25 : 25 juli (alles in orde, bibi is 1,2 cm en hartslag van 154 per minuut)

Simonja: 1 augustus

Caroline : 3 augustus

Lynn : 11 augustus

Ansje20 : 12 augustus

Pjessie 5 augustus

3e echo:

Veer: 27 juli (was weer mooi gegroeid nu 1,8cm en een hartslag van 169)

Moontje : 3 augustus

Simonja: 4 augustus

Melis25: 12 augustus

4e echo:

Veer: 3 augustus

Uitgerekend op...

Moontje: 4 maart

Ansje20 : 6 maart

Caroline : 6 maart

Lynn : 7 maart

Veer : 7 maart

Melis25 : 9 maart

Sissy : 11 maart

Sylvia83 : 14 maart

Pjessie : 15 maart

Simonja: 15 maart

Chiara : 21 maart

Sharon: 24 maart

Medusa : 29 Maart

Amy : 31 maart

Geplaatst

Nadieh: wat fijn dat de echo goed was en dat het hartje klopt. Weer even gerustgesteld dus. Zo ging het vorige week bij ons ook. Nu gelukkig geen bloedverlies meer, maar wel nog elke dag bruine afscheiding. Houd me er maar aan vast dat dit gewoon oud bloed is dat mijn lichaam uit moet. Voel me verder ook echt zwanger, behoorlijk misselijk en erg moe.

Medusa: jammer dat je etentje in het water viel omdat je je niet goed voelt.

Sharon: ja, je ticker is luid en duidelijk! Erg mooi!

Geplaatst

Ik heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik ga een afspraak maken voor de 15e voor een echo. Waarschijnlijk ben ik 1 april uitgerekend.

Celene: 30 jaar, 1e kindje, 3e icsi, 3e tp, tp van 2 verse

1e echo

Sylvia83 : 29 juli

2e echo

Melis25 : 25 juli (alles in orde, bibi is 1,2 cm en hartslag van 154 per minuut)

Pjessie 5 augustus

3e echo:

4e echo:

Uitgerekend op...

Geplaatst

Nadieh, gelukkig is het allemaal oke.

Ik blijf moe en ik ben niet vooruit te branden. Morgen om 15.30 uur mijn eerste echo. Erg spannend. Daarna nog bloedprikken voor mijn schildklier. Dus ben ik even bezig in het ziekenhuis.

Geplaatst

CrisH, ook al zo laat morgen de echo moet je bijna de hele dag nog uit zitten, heb je altijd last van je schildklieren of nu vanwege dat je zwanger bent??

Het begint langzaam tot de laatse paar te gaan die een echo hebben

Geplaatst

Celene: 30 jaar, 1e kindje, 3e icsi, 3e tp, tp van 2 verse

1e echo

Sylvia83 : 29 juli ( hartje klopt )

2e echo

Pjessie 5 augustus

3e echo:

4e echo:

Uitgerekend op...

Geplaatst

Amy, hoe gaat het met je????

Heb je nog met zh gebeld???

Vandaag ga ik naar mn schoonouders, maar dat is ruim 100 km rijden en ben echt heel moe zie daar wel tegenop, maar dit was al afgesproken voordat ik wist dat ik zwanger was.

En hun mogen het ook nog niet weten, blijf daar natuurlijk tot na het eten vanavond.

Fijne zondag iedereen

Geplaatst

@ Medusa, succes/veel plezier bij je schoonouders. Geen zin? Ik weet er alles van, ook ik moet er vandaag aan geloven... :-( Mijn schoonouders en ik liggen elkaar niet zo goed, ze vinden me te direct :s

@ ChrisH, succes/veel plezier met je 1e echo morgen.

@ Nadieh, fijn om te lezen dat alles goed was op de echo.

Gisteren onze nieuwe auto (Volvo) opgehaald en we gaan zo op pad om de Stokke kinderwagen op te halen (i know, beetje vroeg) maar het lijkt wel of ik verzameldrang heb. En kon de Stokke voor een prikkie kopen (met alles erop en eraan) dus mocht het nodig zijn verkoop ik hem zo weer door!

Fijne zondag meiden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden