Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, 90x200.. Geen idee wat die kost.

Wij hebben 180x200 en die kost 5,95..

Lag vannacht alleen en het raam open, maar die molton was echt lekker!

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O de moeite waard om een action op te zoeken, ik moet nog hebben ook voor Ilona dr bed, maar bij hema kosten ze 28 euro en bij ikea 12, maar was ze laatste vergeten bij de ikea.

Mn koffie is op, ik ga Ilona in bad doen en zelf douchen, fijne zondag en wandelse straks.

XXX

Geplaatst

Goedemorgen meiden...

Wat is er al weer een boel geschreven....

Medusa wat een mooie stoere babykamer is het geworden. Het zwart kleurt erg mooi bij blauw. Erg mooi.

Moontje wat een mooi rokje heb je gemaakt, daar mag je trots op zijn. Ik ben zelf ook wel creatief maar op dit vlak niet. Maar erg leuk dat je iets unieks hebt wat niemand anders heeft.

Melis, lekker aan de wandel vanmiddag, erg mooi zo door het sneeuwlandschap.

Sissy wat fijn dat je beide meisjes nu in Assen zijn...ik had al op je gereageerd in de ec topic maar iets te vlug gelezen en daardoor niet begrepen dat ze allebei nu in Assen zijn. Maar wat fijn zeg. Het is voor jullie ook iets dichterbij natuurlijk.

ChrisH gefelicteerd met je 35 weken!

Wij hebben trouwens gewoon een fleecedekentje voor de maxi cosi. Als we er aan toe zijn om met hem te wandelen buiten dan gaat hij toch in de kinderwagen met jasje en dekentje. Maar een draagzak lijkt mij ook nog wel wat. Dat zien we nog wel even als hij geboren is.

Pfff als het goed is is ons ventje er met twee weken al, gek idee!

Fijne dag!

Geplaatst

Goeiemorgen! Uhm... middag eigenlijk.

Fren bedankt voor het aanbod van kleinere jasjes maar ik ga ze nog wassen morgen, wellicht krimpen ze nog wat en anders de mouwtjes oprollen, lijfje maakt niet zoveel uit.

Ik heb ook geen voetenzakken voor de Maxi cosi's want ik kan me herinneren dat ik die nooit heb gebruikt. Ik heb wel regenhoesjes ervoor maar ook daarvan twijfel ik of ik ze ga gebruiken, die had ik bij mijn dochter ook niet. Ik kan de Maxi cosi's namelijk niet op mijn twinwagen klikken dus wanneer gebruik ik dan een regenhoes? Maar mijn vriendin waar ik ze van kreeg stond er op dat ik ze erbij nam.

Vandaag een slome dag zeg, net pas gedouched en aangekleed. Zometeen komt wel mijn best vriendin met haar dochter op bezoek dus dat is gezellig. Zou wel een lange wandeling willen maken, maar weet dat ik dat niet meer trek. Nou ja, we zien wel.

Geplaatst

Ik heb de voetenzak van de maxicosi vorig jaar veel gebruikt. Maar mij dochter is van eind november en toen begon de sneeuw net. Maar kan me herinneren dat ik hem vrij lang heb gebruikt. Vooral als ze zo klein zijn....

Vandaag een luie dag, paar afleveringen van een serie gekeken en appeltaart gebakken. Verder lekker gespeeld met Frederique en weer aan het haken, open haard aan . Lekker zo'n dagje!

Geplaatst

Controle/echo/afspraak:

7 februari : Caroline (controle gyn)

8 februari : Vlinder (controle vk)

8 februari : Ansje20 (groeiecho UMCG)

8 februari : Melis25 (controle gyn)

9 februari : Simonja (controle vk)

9 februari : ChrisH (controle gyn + groeiecho)

13 februari : Moontje controle gyn

17 februari : Rican(controle vk)

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

Geplaatst

Wat een vroeg bericht Melis! Hopelijk heb je daarna nog wel geslapen? Zit te overwegen om nu terug naar bed te gaan of te douchen... is tegenwoordig elke ochtend een lastige overweging...

Gooi er eerst maar een was in want ik heb geen goeie broeken meer... zit nu in een joggingbroek waar mijn buik bovenuit piept, niet echt fijn...

Geplaatst

Heb liggen spoken vannacht, van 4-7 wakker geweest.. Toen maar wezen whatsappen met een vriendinnetje van me zusje die weëen had, die was ook wakker.

Nu zo brak als wat, maar verse croissantjes van de Amsterdamse bakker.. Oh, ze roepen me, dus ik ga opstaan!

Ga lekker je bed in Caro, lekker tukkie doen.. Douchen kan daarna ook!

Geplaatst

Melis, ik heb wel met je te doen hoor, hele nachten wakker liggen...bleh. Ik moet er nu zelf zo'n drie keer per nacht uit om te plassen maar slaap daarna wel weer verder gelukkig.

Caro doe maar lekker rustig aan, douchen kan ook na het slapen:)

Hier vandaag maar weer even aan de schoonmaak, kan ik straks weer wat van mijn to do list schrappen.

Geplaatst

Tja, het zijn vooral de nachten waarbij manlief aan het werk is, dan lig ik vaak lang wakker. Gelukkig werkt hij onregelmatig en doet hij zo nu en dan gezellig mee met een zwangerschapdutje, haha.

En weet je, ik zie het voordeel er maar van in. Zo kunnen we vast wennen aan de gebroken nachten.

Hoe is het met jou Ansje? Mooie buikfoto zag ik voorbij komen op Facebook, volgens mij ben ik daar vergeten te reageren.

Woensdag hoor je DE datum, toch?

Caro, wat heb je besloten? Douchen of terug in bed?

Ik zag je recente buikfoto bij Dik en Dun meisjes, ik kan er maar een ding over zeggen; RESPECT!!!

Ik heb het idee dat mijn buik nu met de dag groeit en ook voller wordt. Herkenbaar?

Ga vandaag m'n vluchttas nog ff checken op inhoud en samen met manlief de wieg ophangen :-D

Wat zijn jullie plannen?

Geplaatst

Inderdaad gaan slapen maar werd net erg misselijk wakker, wat dat nou is? Ga maar even naar beneden om wat te eten. Daarna was in de droger en rustig aan op de bank denk ik tot het tijd is om dochter van school te halen. Mijn moeder heeft zaterdag haar grotere snowboots meegenomen, ik hoop dat ik daar in pas... Wel lekker om even naar buiten te gaan zo...

Geplaatst

Caro ja het is heerlijk buiten, het voelt lang niet zo koud aan als het daadwerkelijk is. Ik zag je buikfoto staan bij de Dik en Dun meisjes, ik vind het knap dat je het zo goed nog volhoudt allemaal, zo'n grote buik kan erg in de weg zitten. Ook vanuit hier RESPECT!

Melis woensdag horen we officiële datum wanneer ik wordt ingeleid. Ze liet de vorige keer al wat vallen over 18 februari maar dat valt op een zaterdag, dus lijkt mij niet logisch maar misschien is het dat voor hun wel omdat ik dan officieel 38 week ben.

Geplaatst

Zo net terug uit het ziekenhuis. Vanochtend een uur lang om de 5 min harde buiken en krampige pijn. Uur aan de ctg gelegen, loos alarm. Maar heb wel een blaasontsteking. Balen er wel van, manlief zou vandaag nee dochterbwegbrengen zodat ik een ochtend lekkernij mijn bed kon blijven liggen. Helaas niet gelukt!

Melis: zo herkenbaar dat draaien en veel wakker. Vannacht ging het wel goed trouwens. Meestal heb ik ergens een uurtje of drie achter elkaar dat ik wel slaap.

Straks maar weer een dutje doen....

Geplaatst

Caro, hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt. Misschien helpt een frisse neus. Doe iig maar rustig aan!

Ansje, spannend!! Ben je er helemaal klaar voor?

Als ik zo al die bevallingen in februari lees en het voor iig jou en Car ook steeds dichterbij komt, wil ik ook!! Haha, ben enorm nieuwsgierig en ongeduldig!

Moontje, goed dat je meteen naar het zkh bent gegaan! Blaasontstekingen weet ik alles van, heb er deze zwangerschap wel 5 gehad. Hinderlijk, maar paar dagen antibiotica is het zo weg! Hopelijk kun je straks nog ff een dutje doen!

Geplaatst

Moontje, balen, die blaasontsteking. Hopelijk ben je er gauw vanaf. Wel fijn dat er niets met de baby aan de hand is.

Ansje, ik ben ook benieuw wanneer je wordt ingeleid.

Vandaag heb ik de luxaflex in de keuken schoongemaakt met biotex. Ik neem dan stukje voor stukje af met een vochtig doekje. Laatst had ik ook al de luxaflex schoongemaakt op onze oude slaapkamer, nu babykamer. Ik was er algauw een uur mee bezig. Morgen weer een volgend stukje luxaflex, waarschijnlijk in die in de woonkamer. Het is best veel werk, maar als ik mijn schoonmaakster op dit klusje zet, dan kan ze de hele dag bij mij aan de slag. Ik laat haar liever doen wat ze altijd doet, afstoffen van de meubels en vensterbanken, stofzuigen en dweilen van de vloeren, wc, badkamer, keuken en ramen lappen. Ze heeft voor deze klussen 3 uur nodig. Zojuist even geluncht en nu lekker even rusten op bed. De komende dagen ga ik nog wat opruimen in huis

Autorijden gaat bij mij ook niet meer met mijn buik. Ik merk ook dat ik minder goed kan opletten achter het stuur.

Ik moet a.s. donderdag ook nog bloedprikken voor mijn schildklier en dan krijg ik ook dezelfde dag daar nog de uitslag van. Het wordt dus weer een vol programma a.s. donderdag in het ziekenhuis. Gelukkig rijd mijn man.

Tja, ik merk dat ik niet veel meer meemaak. Mijn leven speelt zich nu af binnen de de 4 muren van ons huis. Op Facebook heb ik nog wel contact met vrienden en collega´s. Ik heb zelf ook niet veel energie om echt op pad te gaan.

Geplaatst

We zitten in hetzelfde schuitje Chris, weinig energie. Alleen ik moet nog wel rijden, zoals morgen naar het ziekenhuis en naar zwemles. Maar ik beperk het zoveel mogelijk. Merk ook dat ik erg weinig adem heb, had ik al langer last van maar nu ook als ik in bed lig, heel vermoeiend... Nou ja, echt heel erg lang zal het allemaal niet meer duren, toch?

Succes met alles!

Geplaatst

ChrisH vervelend dat je niet zo veel energie meer hebt. Gelukkig maar dat er social media bestaat, dan ben je niet zo verstoken van contact met de buitenwereld. Wel fijn dat je een schoonmaakster hebt, die kan je toch mooi wat dingen uit handen nemen.

Melis ik ben er verder wel klaar voor, wil alleen de kamer van ons ventje nog even een sopje geven en dan heb ik mijn lijstje wel zo'n beetje afgewerkt.

Weet jij al iets meer over hoe het straks bij jou gaat? Wordt jij nu ook ingeleid met 38 weken ivm je bloeddruk of mag je toch langer doorlopen?

Geplaatst

Vorige controle hebben ze aangegeven dat ze a.s. woensdag willen bespreken hoe of wat. Ben benieuwd, want m'n bloeddruk is redelijk stabiel en soms zelfs aan de lage kant (alhoewel een polsmeter niet heel nauwkeurig is).

Ik ben er klaar voor, al heb ik weinig hoop dat ze me zullen inleiden. Maar goed, dat horen we woensdag!

Manlief en ik zijn het wiegje aan het ophangen in onze slaapkamer, kan niet wachten tot ons wonderkindje daarin ligt!!

Geplaatst

Chris ik weet eigenlijk wel zeker dat ik maart niet ga halen...

Ik zit morgen bij de gyn en ik vraag me nu steeds af wat ik ga zeggen als hij voorstelt om bv volgende week, met 37 weken, in te leiden. Aan de ene kant denk ik Nee nog niet! Maar aan de andere kant... pfff het wordt echt wel zwaar nu hoor, ik ben niet flauw maar jeetje wat een ouwe taart voel ik me nu vaak: moet altijd zorgen dat ik een stoel of bank in de buurt heb, kan bijna niet langs mijn bed lopen zonder er in te (willen) gaan liggen... moet moed verzamelen zoals nu om nog even een kwartiertje, zittend nota bene, te gaan strijken... Nou ja, we zullen zien wat de gyn zegt morgen en hoe mijn bloeddruk is.

Geplaatst

Caro, ik ben ook benieuwd wat mijn gyn a.s donderdag zal zeggen. Tot nu toe is hij heel tevreden over de baby's en mij. Even afwachten wat de echo zegt. Er zijn al 2 dames van mijn zwangerschapsgym ingeleid vanwege te weinig vruchtwater en zij hebben elk een eenling gekregen. Ik zou bijv. ook ineens iets kunnen hebben, waardoor alles anders wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden