Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Ook ik wil me hier graag aanmelden. Heb tot nu toe niet echt gedurfd, maar wij hebben vanmiddag een mooi kloppend hartje gezien, dus nu is het officieel: ik ben (weer) zwanger !! :-)))) Zo ongelofelijk ! Ik zet mezelf meteen in het lijstje erbij.

In de kliniek zeiden ze dat we nu door mogen naar het ziekenhuis (ben ik met m'n vorige zwangerschap ook geweest) voor de verdere controles. Vinden we beiden wel fijn, geeft een goed gevoel. Verder voel ik me dit keer iedere dag anders. De ene dag dood moe, dan weer mega fit en soms een beetje misselijk, eerder weëig. Echt totaal anders dan de vorige keer bij Stijn.

Fijne avond allemaal !

Groetjes,

Ilona

Femmie80 - 31jaar - 2e IVF- 1e kindje

Bikergirl - 33 jaar - 1e ICSI - 1e kindje

Apple - 28 jaar -1e IVF - 1e kindje

Esseke - 34 jaar - 1e IVF - 1e kindje

Amy81 - 30 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Tulpie - 33 jaar - zomaar ineens spontaan na alles opgegeven te hebben - 3e kindje

Piekje - 30 jaar - 3e ICSI - 2e kindje

Amber - 35 jaar - 2e IVF - 2e kindje

Ilcsike - 32 jaar - 1e ECD (allerlaatste cryo) - 2e kindje

Uitgerekend

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

28 augustus - Apple

Controles:

06 januari - Ilcsike 1e echo

09 januari - Apple 1e echo

09 januari - Esseke gewone controle verloskundige

09 januari - Piekje 3e echo

10 januari - Bikergirl 1e echo

10 januari - Tulpie 2e echo

11 januari - Amber76 3e echo

19 januari - Femmie80 2e echo

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

Ilona, welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En ook al het hartje gehoord, fijn zeg! Op naar verder ook goede zwangerschap!

Ik heb vandaag ook MvM op bezoek gehad! Het is even een gedoe 10 weken lang, maar het is voor een super goed doel! Ze zijn erg dankbaar! Nog leuke dingetjes erbij gekregen; armbandje en magazine.

Het begint nu beetje bij beetje toch wel echt tot me door te dringen. Hoewel ik nog steeds achterin m'n hoofd een zelfbeschermings-stemmetje heb die zegt: "probeer nog een slag om de arm te houden, wacht in ieder geval tot de echo maandag!"

Manlief is al helemaal heppiedepeppie, kan het wel van de daken schreeuwen en heeft er alle vertrouwen in! Terwijl ik nog een beetje gematigd blij ben.... Op naar maandag, kan niet wachten! Voel me verder nog steeds prima. Tja wat symptonen: sneller trek, sneller moe, einde van de dag opgezette buik, af en toe wat zachte trekkerige krampjes (baarmoeder die oprekt???), maar verder niet misselijk en ook geen gevoelige borsten.

Ik kijk trouwens ook Wie is de Mol! Helemaal leuk weer! En nog een aanrader op de zondagavond (20-21 u) op NED3: Homeland! Super coole serie!

Iedereen een fijn weekend!

Geplaatst

Hee Dames,

Tja die slag om de arm.. Dat ken ik wel.

Kon vanochtend officieel mijn broek niet meer aan..

Dus op naar de jurkjes.

Vooral in de avond opgezette dikke buik en de groeiende borsten.. mijn hemel!

Ja WIDM! Helemaal leuk, alleen jammer dat er geen bekende Nederlanders meedoen (althans niet heel bekend) en dat de presentatie is overgenomen door Art.

Ik vond altijd dat je wel een beetje levenservaring moet hebben om het programma te kunnen presenteren..

Het zal wel wennen..

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Heb vanmorgen pas naar WIDM gekeken in de herhaling omdat we wat probleempjes hadden met de tv van de week. Inderdaad jammer dat er niet echt hele bekende Nederlanders zijn, de enige die ik echt herkende was Marit van Bohemen. En heeft Art vroeger niet een aantal seizoenen van Peking Express gepresenteerd? Maar het blijft een leuk programma, ik ga het in elk geval verder volgen.

Ik kan ook al moeilijker spijkerbroeken enzo verdragen. Ik heb gelukkig een stuk of 3 broeken met elastiek bovenlangs en die zitten een stuk prettiger.

Vanmorgen flink moeten overgeven en al de hele dag een oprispend gevoel. Met veel leed en moeite 2 beschuiten binnen kunnen houden. En nu wil mijn geluk dat we vanavond met mijn schoonouders gaan uiteten voor hun 40-jarig huwelijk, hebben ze ook nog zo'n heel sjiek en duur restaurant uitgezocht ... ben benieuwd hoe dat zal gaan ...

Geplaatst

Dankje Tulpie. Wonder boven wonder heb ik de avond goed doorstaan. Vlak voordat we gingen moest ik wel nog een keer overgeven maar met het eten in het restaurant zelf (ik had wel bewust lichte gerechten uitgezocht) was het wel oke. Het was ook niet zo'n heel druk restaurant met hele zware etensgeuren, dat hielp gelukkig ook. En voor het eerst in een tijd weer eens wat gedronken dat me daadwerkelijk lekker smaakte: versgeperst appelsap zonder toevoegingen.

Geplaatst

Fijn Esseke dat het goed gegaan is!

Ik heb vandaag m ijn eerste schaatsles van het seizoen gehad.

Was erg leuk.

Had me al opgegeven voordat ik wist dat ik zwanger was.

Ik probeer het gewoon.

Het seizoen is afgelopen als ik 19 weken ben.. We zullen zien..

Mijn jongste dochter vond vandaag dat ik een dikke buik had!

Tja het wordt ook wel een bol buikje..

Ze zal wel wat aanvoelen denk ik.

Ik ben naast actief ook wel lui.

Elke middag doe ik wel een tukkie!

Morgen weer werken na 2 weken vakantie.

Ben benieuwd.

Geplaatst

Oef, pittig als je zo misselijk bent Esseke, al weet je waar je het voor doet! Grappig he, hoe de klachten kunnen verschillen per persoon, ik heb echt nauwelijks ergens last van op een beetje vermoeidheid, krampen, en moodswings na. Vandaag neem ik aan even lekker in de relax?!

Tulpie, wanneer ben je van plan het de kids te gaan vertellen? Leuk moment lijkt mij dat!!!

Hier alles goed, ik ben mij alleen volledig aan het opfokken: vriendlief heeft het halletje bij de wc geverfd met niet kindvriendelijke verf, misschien echt onwijs naief maar ik had er niet over nagedacht totdat ik het eens geen opzoeken....nu zit ik al dagen in de kou om het huis te ontluchten maar de geur blijft echt een beetje hangen. Wordt er stikonzeker van en kan mijzelf wel voor mijn kop slaan, heb er gewoon niet aan gedacht: ik weet echt precies hoe je zwanger moet worden maar zwanger zijn is iets wat ik nooit toegelaten heb met dit soort fouten als gevolg:-(

Geplaatst

Hee Amy

Maak je niet te druk om de verf.

Het is inderdaad niet wijs maar mijn trap is bij mijn eerste zwangerschap geschilderd en werkelijk overal stonk het naar verf!

Ik heb een gezond kind op de werldbol gezet! Ook heb ik zelf nog intensief stoelen staan schilderen (weliswaar buiten)...

Je bent je er bewust van, dat is stap 1. De volgende verfklus denk je wel wat langer na!

En wanneer ik het de kinderen ga vertellen...

Vanavond lag het op het puntje van mijn tong!

Maar ik heb zulke vreselijke buikpijn en rugpijn dat ik nog twijfel of het allemaal wel goed zit..

Dinsdag heb ik een echo en hoop dat ik daar wat meer zekerheid krijg.

Op de dag dat ik 12 weken ben vertel ik het ze.

Dan hoeven ze zelf ook niet meer hun mond te houden naar oppas, juf e.d.

Fijne avond!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb op het novemberwachtbankje gezeten voormijn 2e IVF-terugplaatsing, maar die was mislukt. Vervolgens op vakantie gegaan en spontaan zwanger geworden! Ik was echt in shock en ben nog steeds heel erg bang dat het mis gaat. Ik heb al gelezen dat ik daarin niet de enige ben!

Ik ben uitgerekend op 25 aug en heb op 2 jan de eerste echo gehad. Toen hebben we het hartje zien kloppen! Wat een ervaring was dat! Op 25 jan hebben wij de tweede echo. Ik vind het zo lang duren! Er is nog niet eens een week verstreken sinds de vorige echo! En ik moet nog 2,5 week! Geduld is niet mijn sterkste kant hahaha!

Ik ben ongelooflijk moe, misselijk, gevoelige borsten, darmklachten. Vandaag ineens heel emtioneel. En ik kan me echt niet op mijn werk concentreren. Hoe moet dat de komende 8 maanden?!?! Ik vind werk gewoon totaal niet belangrijk meer! Misschien wordt het allemaal beter na 12 weken :-)

En voordat ik het vergeet (want dat gebeurt tegenwoordig regelmatig): iedereen van harte gefeliciteerd! Laten we hopen dat de hele groep elkaar in aug kan feliciteren!

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi dames,

@ Apple, Esseke en Piekje: Succes met alle echo's vandaag! Hoop op allemaal kloppende hartjes en groei-ontwikkelingen!

@ Linda1978; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap (wauw, spontaan!) en het kloppende hartje.

Fijne dag meiden.

Geplaatst

He Ladies,

Langzaamaan zijn we met steeds meer! Wat ontzettend leuk!! Ik ben vandaag (deze ochtend) thuis aan het werk. Ik werk 3 hele dagen en een halve dag thuis per week. Meer dan genoeg als je al een kleine man hebt rondlopen. Hij zit nu gezellig bij mij aan tafel een peertje te eten en heeft net zitten kleuren met zijn nieuwe wascokrijtjes. Ik word altijd zo blij van hem en dan vergeet ik even de sores rondom de huidige zwangerschap. Ik heb nog steeds oud-bloedverlies. Dat is nu bijna 2 weken geleden begonnen en ik begin er een beetje aan te wennen. Voor de rest ben ik met name duizelig en heel de dag door misselijk. Niet genoeg om over te geven, maar gewoon zo'n weeïg gevoel. Tel daar bij op darmklachten en dan voel je je toch echt wel zwanger haha. Net gebeld met het ziekenhuis en mijn afspraak van as woensdag naar donderdag verschoven. Woensdag is mijn enige vrije dag en dan zou ik alsnog heel vroeg op moeten staan en mijn zoon meenemen naar het ziekenhuis. Ik heb er nu lekker een rustdagje van gemaakt. Lekker beetje uitslapen en rustig aan doen met mijn zoontje. Dan donderdagmiddag samen met mijn man voor de echo. Is toch iets makkelijker als je niet een bijna anderhalfjaar oud kereltje bij je hebt.

Ik ga weer even verder, succes voor alle dames die vandaag mogen gluren naar de toekomstige wondertjes!!

Groetjes

Amber

Geplaatst

Tulpie - 33 jaar - zomaar ineens spontaan na alles opgegeven te hebben - 3e kindje

Simone77 – 34 jaar – 1e IVF – 1e kindje

Uitgerekend

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

28 augustus - Apple

Controles:

16 januari – Simone77 3e echo

Ha dames,

Ik heb een tijdje niet geschreven vanwege drukte en een griepje, maar heb mezelf nu weer even aangemeld in de lijst. Wat leuk om te zien dat er al behoorlijk wat dames zijn bijgekomen!

Met de zwangerschap gaat het nu overwegend goed. Niet of nauwelijks klachten, maar vorige week ineens vrij heftig bloedverlies. We mochten voor een extra echo komen, waarop gelukkig te zien was dat het hartje nog klopte en het kindje goed was gegroeid. Pff, wat een spanning... Ik zal blij zijn als de eerste 12 / 13 weken voorbij zijn.

Voor degenen die vandaag hun echo hebben: heel veel succes en plezier!!

grt, Simone

Geplaatst

goede middag dames,

Welkom terug simone..zat me al af te vragen waar je was..!! haha..Gelukkig dat die bloeding niks ernstig was en dat de beeb lekker is gegroeid..!!

Alle dames die vandaag voor de echo moeten..heel veel succes en hoop op hoop kloppende hartjes...(liefst allemaal natuurlijk)

En welkom Linda...woow spontaan zwanger...Super!!!! Onwijs gefeliciteerd!!

Hier is het allemaal vrij rustig , nog steeds de zelfde kwaaltjes en ik moet ondertussen om nieuwe bh's want deze passen echt niet meer!!! haha

Ik kan niet wachten tot 19 Januari duurt nog erg lang voor mn gevoel...pff

Fijne avond alvast..

Geplaatst

Joepie meiden, ik heb net een heel mooi knipperend lichtje gezien! Wat een mooie bijzondere ervaring! Het beebje is nog maar 0,6 cm groot en nu al zo'n mooie hartslag! Ben echt helemaal blij. Ik was nog een beetje terughoudend, maar na deze echo echt super opgelucht!

Ben nu officieel 6w4d, dus iets vroeger dan ik dacht. Ben dan ook 1 sept uitgerekend. Hoewel ik die berekening niet helemaal snap.... Als ik in zo'n rekenmethode 6w4d invul, komt er 30 aug uit. Nou ja ze zullen het in het zh wel weten. 30 januari de volgende echo! (zal het dan meteen eens vragen)

Vanavond lekker bovenop m'n roze wolk zitten :)!

Uitgerekend

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

1 september - Apple

Controles:

30 januari - Apple 2e echo

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik kijk al een tijdje met jullie mee en nu durf ik ook wat te plaatsen, vind de zwangerschap nl erg spannend want het is al 2x eerder misgegaan. Nu ik al 2x het hartje heb zien kloppen wordt het toch allemaal wat realistischer :)

Ik heb mijzelf even in het rijtje ertussen gezet:

Sabine86 - 25 jaar - 2e ICSI 6e terugplaatsing - 1e kindje

Uitgerekend

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

26 augustus - Sabine86

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

1 september - Apple

Controles:

26 januari - Sabine86 3e echo

Groetjes,

Sabine

Geplaatst

*** Breek ff in ***

Sabine, fijn om je weer op het forum te 'zien'. Ook hier gefeliciteerd met je zwangerschap namens ons!

Op een fijne zwangerschap en een gezond kindje in augustus!

*** Breek weer uit ***

Geplaatst

@Linda gefeliciteerd! Tja, herkenbaar..

@Sabine gefeliciteerd! Goed joh! welkom hier

@Apple, die berekeningen zijn altijd weer wonderlijk! Maar van mij mag je in dit draadje blijven hoor!

@Simone, heftig dat bloedverlies en dan ook nog grieperig.. blugh.. Hopen dat het vanaf nu goed gaat!

Ik houd het niet meer van de pijn in mijn rug!

Zit nu als een oud wijf op de bank met een kruik op de buik..

De hele dag ging het goed en nu...

Ik heb me in het kwaaltjes draadje laten vertellen dat het tijdelijk is en wellicht mijn ischias.. Ik wacht het af.

Morgen 11.00 hebben wij weer een echo!

Fijne avond!

Geplaatst

Appel: joehoe! Gefeliciteeeerd!!!! Magisch moment he:-)!

Sabine, welkom! Je onzekerheid is niet meer dan logisch, en herkenbaar, hier helaas ook een mk achter de rug, maakt je zo nerveus bij elke verandering van je lijf...

Tulpie, thanxs voor je geruststellende woorden over de verf, doet mij goed:-) en je rug aiaiai, kan zo'n pijn doen, beetje smeren met spierontspanner wilde bij mij nog n kleeeein beetje helpen. Sterkte!!!

Geplaatst

Ja!!!!! Gelukt!

Een mooie babybytes!

Altijd al willen hebben!

Sorry, deze computernerd is even gelukkig met een nieuw hebbedingetje..

Geplaatst

Apple, misschien heeft het zkh geen rekening gehouden met dat het een schrikkeljaar is! Zou ik volgende keer even vragen :-)

Nieuwe dames, allereerst gefeliciteerd en welkom!

Geplaatst

Goeiemorgen dames, hopenlijk is nog steeds alles dik in orde met iedereen vandaag?

Voor de nieuwe meiden in het topic, welkom en natuurlijk gefeliciteerd met jullie geweldige nieuws!

Zelf gisteren onze eerste officiële afspraak met de verloskundige in het ziekenhuis gehad. Heeft een hele tijd geduurd maar was wel heel goed allemaal. Eerst gewicht, bloeddruk en urine controle, toen nog bloedafname voor een paar dingetjes die meer dan 4 maanden geleden gecontroleerd waren en vervolgens een heel uitgebreid gesprek over hoe en wat ons nu te wachten staat allemaal. De verloskundige was een hartstikke aardige vrouw en we zullen ook alle afspraken bij haar hebben, onder supervisie van een vaste gynaecoloog. Ook kregen we een dikke map mee met allerlei documentatie, een boekje met "mama's medische profiel" waarin elke keer alles wordt bijgeschreven als ik weer voor een controle ben geweest etc. En tot slot kregen we geheel onverwacht ook nog een extra controle echo dus we hebben weer even van het kloppend hartje mogen genieten :happy7:

Wie is wie?

Sabine86 - 25 jaar - 2e ICSI 6e terugplaatsing - 1e kindje

Uitgerekend

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

26 augustus - Sabine86

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

1 september - Apple

Controles

26 januari - Sabine86 3e echo

07 februari - Esseke 3e echo

Geplaatst

Bij mij is het allemaal wat minder de afgelopen dagen, helaas. Mijn symptomen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Eerst wilde ik het niet geloven, maar ik kan er nu niet meer omheen. Ik heb gisteren naar het zkh gebeld om een echo aan te vragen en die heb ik morgenochtend. Dus morgen heb ik zekerheid en ga ik dit topic weer verlaten.

Heel verdrietig allemaal. Ik hoop niet dat het weer 2 jaar duurt voordat ik zwanger ben :-(.

Morgen meer. Wel fijn dat het met jullie allemaal wel goed gaat!

Liefs, Linda

Geplaatst

Hey Linda,

Ik herken het hoor, ik heb dat ook gehad en er bleek toch echt een kloppend hartje te zijn: mijn gevoelige borsten waren echt compleet verdwenen, ik was niet moe, had eigenlijk nergens last van en het zat toch goed, hoop voor jou dat dit ook geldt voor jullie. Jij zit nu toch ook rond de 7 weken? Dat was bij mij ook precies die periode dat de klachten verdwenen, misschien dat je lichaam zich aanpast aan de HCG? Duimen maar!!!

Geplaatst

Lieve Linda,

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven..

Heb je meer tekenen dan allen dat je niet meer misselijk bent enz?

Ik hoop gewoon zo dat het morgen wel goed zit!

Sterkte.. Ik ga weer duimen draaien!

Liefs Tulpie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden