Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey belladonna: spannend de 20 weken echo,maar ook idd iets om naar uit te kijken. Weer even naar ukkie kijken..

Hier voel ik ukkie behoorlijk trappelen,maar wel vaak als ikzelf in rust ben. En s snachts vind uk het ook leuk;-)

Hier alles aardig!! op&af, maar we vorderen langzaam naar de 26 weken.

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Belladonna dat is inderdaad geloof ik zo ik heb de placenta aan de achterkant liggen waardoor ik haar echt heel veel voel maar dat kon aan het eind wel eens nadelig zijn haha ach we zien het wel.

Ja wat kijken we elke keer weer uit naar een echo he ik moet als het zo door gaat nog wachten tot aan de 30 weken misschien dat we nog een pretecho doen maar weet het nog niet zeker

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier gaat het goed. Ik voel de kleine elke dag wel bewegen. Heel bijzonder. Mijn jongen van 2.5 jaar zegt nu steeds dat ik een baby in mijn buik heb. Verder gaat het slapen weer goed, maar hij kan nog steeds uit zijn dak gaan, als dingen niet gaan zoals hij dat wilt.....

Ik heb morgen weer een controle. Ik ben benieuwd. Verder heb ik zwangerschapsyoga opgepakt en probeer ik binnenkort te gaan zwemmen.

Gaan jullie nog op vakantie? Ik weet het niet, wil wel, maar waar? Vooral met een 2 jarige en zwanger.....

Nou, meiden,laat ff weten hoe het gaat.

Gr, Gorgi

Geplaatst

Hier gaat het ook goed ben vanmiddag weer goedgekeurd door de gyn dus wat wil en mens nog meer ze hoopte voor mij dat het niet een al te hete zomer werd ivm de misselijkheid haha

Over 4 weken moet ik weer terug dan hebben we ook direct een groei echo dus ik ben benieuwd

Nee wij gaan niet op vakantie wij gaan trouwen in onze vakantie en willen dan het kamertje en alles afmaken

Zondag halen we de meubeltjes op en over ene paar weekjes in de vakantie wil ik alles wassen enz.

Ik ben net terug van het zwemmen heerlijk vind ik dat het is nu vakantie maar denk dat ik nog wel zo een keer ga zwemmen ook doe ik elke woensdag aan yoga ook al zo ontspannend elke keer dat is nog een paar keer en dan zit dta er ook weer op helaas haha

Geplaatst

Hey meiden,

mari, nog bedankt voor je berichtje op t dec bankje!

Wat vervelend de situatie die je met je schoonfamilie hebt. Hoe is het nu? Wel leuk hoor, trouwen! Hoe voel je je nu?

Gorgi, goed te horen dat t goed gaat! Is de controle ook weer goed geweest? Ik doe ook aan yoga, best prettig he?

wat betreft vakantie, tsja nl blijven is dan makkelijk, maar ja weer is bleh. Met de auto naar frankrijk of vliegtuig naar mallorca ofzo. Heb je al ideetjes?

Marlijnne, fijn dat je al zo dichtbij de 26 weken bent. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt!

Onze 20 weken echo was helemaal goed, alleen een wat laag liggende placenta. Erg blij met ons, zover te checken, gezonde beebje en steeds meer het geloof aan het krijgen dat we echt een kindje krijgen! Zeker nu ik ons beebje zo goed voel bewegen!

Geplaatst

Gelukkig dta alles goed is met jullie beebje lekker hoor.

En ja het blijft zo fijn om de kleine te voelen

Hier gaat het verder redelijk ben wel weer een stuk erger misselijk op het moment maar dat zal ook voor een groot deel door de spanning komen met de schoonfamilie maar gelukkig is mijn vriend er gisteren geweest en heeft hij het er over gehad en nu zijn ze het toch wel met ons eens dat we toch eigenlijk wel gelijk hadden dus dat scheelt al heel veel spanning

Verder hebben we vandaag het kamertje opgehaald en heeft mijn vriend het samen met zijn zwager in elkaar gezet er zat namelijk geen beschrijving bij en onze zwager weet precies hoe die in elkaar moest haha ging het iets sneller.

Maar het staat er leuk al zeg ik het zelf het is natuurlijk nog lang niet af maar zoals matrasje enz kopen we straks in de vakantie wel van de week maak ik alles alvast een keer schoon zodta ik wel al wat in de kasten kan pakken hihi kan nu niet meer wachten wil direct wel beginnen.

Hoe is het verder met de rest?

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Iedereen nog op vakantie?

Hier gaat het goed. Afgelopen woensdag de groei-echo gehad en dat was in orde. Het gaat best opschieten nu, mijn laatste trimester. Ik heb eindelijk een besluit genomen voor de kaartjes en ben er best tevreden mee. Verder ben ik bezig om bedankjes te maken voor het kraambezoek. Niet moeilijk,hoor. Ik heb van die tulezakjes besteld met blauwe voetjes erop en daarin doe ik m&m's in de kleuren van het kaartje met de naam en geboortedatum van de kleine. Tevens komt er een leuk kaartje bij. Wat gaan jullie doen?

Ik doe elke week aan zwangerschapsyoga en dat gaat ook goed: vind het erg ontspannend en ook leuk om de verhalen te horen van andere zwnagere moeders. Zo leef je echt naar die bevalling toe, zeg maar. Verder sport ik minimaal 1 keer in de week (cardio) en wil binnenkort gaan zwemmen. Hoe houden jullie je conditie in peil, dames?

Binnenkort is mijn vakantie voorbij en dan moet ik nog 1 maandje werken en dan gaat mijn verlof in. Kan niet wachten. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Ik voel me lichamelijk in ieder geval nog erg goed.

Tot gauw.

Gr,

Gorgi

Geplaatst

Hoi Gorgi,

Zo stil hier he;-)

Fijn dat jeje zo goed voelt, houden zo. Je klinkt heel positief.

Lekker bezig met frutselen en bedenken wat we allemaal willen.

Ik denk zelf niet dat ik een "cadeautje" meegeef na kraambezoek. Wie weet verander ik nog van gedachten. Klinkt wel erg leuk zoals je het beschrijft:-)

Hier wel al uit het kaartje! Ik vond dat behoorlijk lastig.

Zoveel keus en er is ook zoveel leuk.

Mijn conditie is wel wat minder aan het worden. Ik ben iets wat beperkt in sporten. Zwemmen wil ik weer oppakken.

Het wordt zo echt nu, tenminste dat gevoel heb ik zo erg. Lekker op het kamertje bezig.

Hoeveel setjes kleding heb jij van bepaalde maten?

Hier over 2 weken vakantie en aansluitend mijn verlof. Nu moet ik zeggen dat ik al niet meer werk. Dit ging niet meer.

Voelde me er niet meer goed bij.

Het genieten komt nu pas merk ik,maar ben wel blij dat ik het kan:-)

Kamertje al klaar?

Ik duik mn bedje in.

Groetjesss

Geplaatst

Hey meiden'

Ja dit blijft een rustig bankje.

Goed te lezen dat t goed met jullie gaat Gorgi en Marlijnne.

Geboorte geschenkjes doen we niet, past niet echt bij wie we zijn.

Het kamertje is inmiddels, op de plinten na, af. 17-9 komen de spulletjes. Erg leuk, maar ook zo echt. Stom he? Het is soms nog steeds of het niet echt is.... Hoe staat het met jullie kamertjes?

Kleertjes heb ik nog niet veel gekocht, vind het ook erg moeilijk hoeveel je van wat moet hebben. Dus tips zijn zeker welkom!

Wat betreft sporten, door mijn burnout kon ik al niet meer sporten. Geen sprankje energie over. Dus om nu te starten met een burnout en een zwangerschap, dat is wel erg lastig. Wel iedere week naar de zwangerschapsyoga. En ik wandel iedere dag 2 uur, heb 3 honden :-). Ik werk 2 tot 4 uur per week, therapeutisch. Daarnaast aan het afstuderen. In september tot half oktober veel interviews doen. Leuk maar ook best pittig!

Geplaatst

Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie

Kunnen jullie de warmte een beetje hebben? Ik vind het niet leuk meer haha terwijl het mij normaal niet warm genoeg kan zijn

Nee wij doen ook geen geschenkjes na de geboorte dat wordt eigenlijk nooit gedaan hier volgens mij en ik vind het persoonlijk ook een beetje overbodig maar dta is ieder voor zich.

Het kaartje hebben we nog niet maar die is in ontwerp bij een lieve meid van dit forum dus heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.

Verder beweeg ik nu ook niet meer echt veel kan ik ook niet want ik heb het heel erg in de rug/bekken dus kleine stukjes lopen en dan weer even zitten gaat maar meer niet.

Ik slaap ook heel erg slecht was vannacht om 4 uur wakker en ben van de pijn maar om half 6 eruit gegaan zodat mijn man nog verder kon slapen maar goed hoort er allemaal bij het si niet anders.

Ben gelukkig al wel de 30 weken gepasseerd dus het is nu echt aftellen vind ik ze mag gewoon over 7 weekjes al komen hoe snel is dat haha ik kan niet wachten om haar te zien

Ze is wel heel erg druk moet ik zeggen haha soms ook een pijnlijke trap ertussen maar over het algemeen geniet ik er heel erg van als ze weer beweegt.

Fijn weekend allemaal wij gaan morgen maar eens zwemmen om verkoeling te zoeken en zondag blijf ik denk ik maar eens binnen met de waaier aan

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben vandaag weer begonnen met werken na een lange vakantie. Nog maar 1 maandje werken en dan gaat mijn verlof in. Ik vind het wel spannend worden. En jullie?

Hoe ver zijn jullie met spulletjes? Ik moet even kijken wat ik nog heb van de vorige zwangerschap.

Tot gauw.

Gr,Gorgi

Geplaatst

Hoi hoi

hier alkes nog hetzelfde merk wel dat het nu echt zwaarder wordt

Wij hoeven alleen nog maar een dekentje en een kruik dan hebben we alles

Toevallig vandaag ook het kamertje afgemaakt echt zo leuk

Ik.hoef alleen volgende week maandag en dinsdag nog maar te werken en dan heb ik verlof heerlijk

Geniet er nog lekker even van

Geplaatst

Hoi,

Hier ook alles goed, net wat jij zegt maris: het wordt wel iets zwaarder.

Nu in avond veel last van maagzuur...

Eind vd week vakantie en aansluitend verlof.

Hier bijna klaar met alles,(denk ik) word elke keer onzeker of ik wel genoeg kleertjes heb;-)

Verder nog wat leuke prulletjes op de kamer een dekentje en wat verzorgingsproducten, owjaaa nog een luieremmer.

Verder is het kamertje klaar! Heeeel blij mee!!

Gorgi: fijne vakantie gehad,was je nog weg geweest(even kwijt)! 30 weken dat gaat goed!

Hoe voel jij je?

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi allemaal,

@Marlijnne: het schiet idd op. Ik ben net als jij nu net 32 weken. Het wordt wel spannend,he. Ik ben trouwens niet weggeweest.

Ik ben nu ook bezig met alle kleertjes wassen en strijken. Veel spullen hoef ik niet te kopen, want ik heb veel bewaard van die kleine van mij. Het wiegje staat bij mij in de slaapkamer, maar die moet ik nog opmaken. Ik merk ook dat het 's avonds erg zwaar wordt. Ik moet 's avonds soms werken, maar dat nu niet. Ik ben elke avond om 9.00 uur kapot en dan lig ik in mijn bed. Ik moet tot het einde van deze maand werken en dan begint mijn verlof.

Hee meiden, we houden elkaar op de hoogte...

Gr,Gorgi

Geplaatst

Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb nog een heleboel tweedehands babykleertjes die ik in een webshopje heb gezet.

Alles is echt z.g.a.n. aangezien ik veel te veel gekocht en gekregen had :)

Wil je dus nog leuke merkkleertjes voor noppes dan nodig ik je uit om eventjes de site te checken ;)

http://tweedehandsbabykleding.luondo.nl/

Mijn twitter account staat in mijn profiel, altijd leuk als je me wilt volgen ;)

Een hele fijne zwangerschap toegewenst!! Geniet van het grote wonder in je buik! :)

Geplaatst

Joekie dank je voor de tip leuke kleertjes hoor maar we krijgen een meisje dus heb er niet zo heel veel aan haha

Gorgi leuk weer even van je te horen en blij dat alles goed gaat. Tja dat je 's avonds moe bent is normaal heb ik ook

Hier verder alles z'n gangetje lekker rustig aan doen heb lekker verlof dus dat kan ook haha

• 4 weken later...
Geplaatst

Hoi hoi

Hier gaat het redelijk mag niet zo heel veel meer maar goed we komen er wel

Ben echt zo nieuwsgierig naar ons meisje

Hoe is het met jou?

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

Het wordt spannend,he...

Hier rommelt het een beetje, maar niet echt veel actie.

Gr,Gorgi

Geplaatst

Hier wel redelijk, druk ukkie in mijn buik vanavond en voel het van onder steken.

Tjaa wanneer zet het door?

Spannend hoor Gorgi,wat rommelt er bij jou precies?

Maris is al bevallen,weet niet of je het gelezen had. Van een meisje,zo lief... E.l.i.n

Geplaatst

@ Mari: gefeliciteerd met je kleine meid!!!!! Hoe gaat het?

@ Marlijnne: ik voel dat mijn buik soms hard wordt en dan weer zacht, kleine krampjes die komen en gaan, maar verder is het nog best rustig. Vandaag een controle gehad en alles zag er goed uit. Ik heb een afspraak staan voor volgende week, maar ik hoop dat dat niet meer hoeft. Hoe gaat het verder met je?

Gr,

Gorgi

Geplaatst

Met ons gaat het super elin doet het heel goed en ik ben herstellende van de bevalling het gaat elke dag een stuk. beter

Succes nog met de laatste loodjes

Geplaatst

Hier wel aardig. Erg moe en voel me soms raar en onrustig.

Gister nog in zh controle gehad alles was goed(incl urine/bloed)

Heb het idee dat ik deel van slijmprop vanavond verloren ben. Dan nog kan het een poos duren.

Ben onrustig.

Hopelijk een betere nacht. Slapen gaat slecht.

Spannend Gorgi, hopelijk zijn onze vervolgafspraken niet meer nodi;-)

Succes alvast!!

Lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden