Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Snap het met het einde, hier ook, je moet door vooral na 10 jaar. Ik "pas" 6 jaar. En je probeert alles zodat je later niet kan zeggen, had ik maar....

En je humor tussen alles door, briljant Gabrie, strippoker!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gabrie, dit lees je vast pas na het weekend maar ik heb nog heel veel Chinese pilletjes voor je van Gilles Stoop voor na de tp. Ik weet zeker dat ze bij mij geholpen hebben. Ik stuur ze zo naar je op, hoor.

Wij genieten hier van rode wijn en rust. Xx

Geplaatst

moguh!

Rode wijn, rust, ruige.... de drie r'en moet je er heel je leven inhouden toch..

Klinkt alsof jullie alledrie een fijne avond gehad hebben. Snurkhond... daar moet je wel tegen kunnen. Omdat ik geen hond kon omdat ik werkte heb ik destijds een kat uit het asiel gehaald. Haf niets met katten dus ik kon niet kiezen en zei doe mij de zieligste maar die niemand wil. Zo gezegd zo gedaan en meneer is bij mij 27 jaar geworden. Maar nu heb ik er een die echt snurkt en een die gek is en ik kan er nu echt niet meer mee slapen hoor. Omdat ze snachts niet door het huis kunnen lopen ivm alarm had ik een kattentrapje naar mijn slaapkamer met een luik, maar de trap is nu weg. Werd er knettergek van. ( ja mijn man heeft echt alles in de strijd gegooid om mij naar hem te laten verhuizen dus zelfs een kattentrap laten bouwen... de lieverd)

En nu gebruik ik m niet meer.. :-S

Is je snurkman er nog niet, in de caravan bedoel ik?

Gabrie je gaat vandaag lekker snuiven? Echt heeeeeel ranzig vond ik het. Nog uren daarna zat die lucht in mijn neus. Maar tis maar 3 daagjes. Ik moet wel erg om je lachen hihi pokergirl. Maar nu wel even een beetje goede moed verzamelen habibti! Even je schouders eronder, tis zo gebeurd.

hup hup even produceren jij!

Hier goed geslapen beetje kort maar das normaal. Tom dick and harry zitten er hopelijk nog druk te delen.

Ellie ga je naar dd meisjes bijeenkomst? wil je alsjeblieft wat foto's maken kan me bij sommigen echt een levendige voorstelling maken en wil dolgraag weten of het klopt!

Alhoewel... ik had ooit zakelijk eens contact met een italiaan met een stem.... sop sop... dus op de beurs afgesproken. Loop ik naar zijn stand, staat er een Krullenbol a la robert long met een afschwelijk gebit... ik keerde 180 graden en ben nooit meer teruggekomen en heb nooit meer durven bellen. Want ik zag in zijn ogen bij mijn draai dat hij wist dat ik het was. Echt zielig.. zie je iemand aankomen, gezicht vertrekken van Neeeeeee.. en rechtsomkeert maken...

Ik schaam me er diep voor... what happened to mooie binnenkant? Oppervlakkig kreng dat ik ben!

zou het nu anders aangepakt hebben, heel onprofessioneel was t.Ach ja van je fouten leer je toch.

Fijne dag!

Geplaatst

Rode wijn, rust, ruige... wolkenluchten? Ik kan zo snel geen andere ruige .... bedenken. Niet in dit huis, althans, hahaha. Komt wel weer. Hoopt mijn vriend.

Jeetje, een kat van 27?! Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat fijn zeg, en wat lief dat je de zieligste wilde hebben. Ga ik ook nog een keer doen als wij ooit dat huis met die grote tuin hebben. Ben alleen bang dat het er niet snel van zal komen. Mijn vriend komt uit een heel ver buitenland waar een vrijstaand huis met grote tuin rondom de norm is, dus al zouden we hier ooit een huis vinden met tuin dat betaalbaar is, keurt meneer het toch af 'omdat het niet vrijstaand is'. Verwend jong.

Maar even terug naar je huidige katten, waar slapen die beestjes dan? Je hebt ze toch niet naar buiten gebonjourd he, met de winter voor de deur. Je hebt toch wel iets van een warm verblijf waar ze zo in en uit kunnen? Mijn kat Billie snurkt ook. Van haar vind ik het 'gezellig', van mijn vriend bloedirritant. Verschil moet er zijn, he?

Hahaha, oppervlakkig ding dat je er bent. Jij dacht een lekkere Italiaan aan de haak te slaan en toen kreeg je dat. Wel erg dat je bent omgedraaid. Maar ach, we hebben allemaal wel zo'n verhaal, toch? In de tijden dat ik vrijgezel af deed ik wel eens aan internetdaten. Ook drie keer niks. Dat je een cafe binnen komt en denkt: NEE!!! NIET JIJ!! Dat je je bekocht voelt omdat ze vreemd genoeg nooit op hun profielfoto lijken. Via het werk ook meegemaakt. Ik werk in de media en dat is sowieso al erg amicaal. Alles met voornamen en je en jij. Ik heb wel geleerd nooit op een stem af te gaan. Hoeft nu gelukkig ook niet meer want ik heb nu de liefde van mijn leven gevonden. Een typ waar ik voor die tijd nooit op zou vallen maar ik dacht: Ik probeer eens wat anders. En dat heeft tot nu toe heel goed uitgepakt.

Tom, Dick en Harry hadden er het liefst nog een vriendje bij gehad, dan konden ze kwartetten!

Hoezo heb je nu nog twee pogingen en met een cryo maar een? Die snapte ik niet helemaal. Of is je 40e verjaardag de magische grens? Dat was bij mij nml mijn 41e, eind september.

O ja, ik ga wel foto's maken bij de lunch maar ga die niet openbaar maken hoor, dat kan ik niet maken ;-) Privacy en zo. Als je echt nieuwsgierig bent, moet je NU vrienden gaan maken bij Dik & Dun en dan mag jij vast ook mee. Ah, Noor? Toe nou! Ik word in m'n eentje bij een tafeltje naast de wc gezet en Caroline wil Syl en mij niet eens in de buurt hahaha dus we kunnen wel een medestander gebruiken.

Speaking of Syl, waar zit je?!

Gabrie, hoop dat het meevalt met de superfucked.

Drink even snel m'n thee op en ga dan ham/preisoep maken voor mannie. Ligt het aan mij of is zaterdag echt de drukste dag van de week? Loop al de hele dag te rennen en te vliegen.

Zo maar een wijntje. Het is potdorie al 5 uur geweest.

xxx

Geplaatst

Hoho ellie dat zei ik niet! Ik zei dat Syl en jij allebei aan het andere eind van de tafel moesten gaan zitten omdat het anders een zooitje wordt, ik heb niks gezegd over waar ikzelf ga zitten...

Geplaatst

Nee Zeker niet naar buiten gebonjourd ben je gek! arme pluizebeesten... Nee we hadden beneden nog een bibliotheek ( heel oud huis, heeft veel kamers) waar ze nu een eigen ingang hebben gekregen en daar is het alarm dan afgehaald. Dus ze kunnen ook nog honderden boeken lezen als ze zin hebben.

Een heel ver buitenland... oe ik ben niet nieuwsgierig maar ik weet zo graag Alles! Een gespierde Afrikaan, een beachboy uit Hawai, een avontuurlijke Australier of Nieuw Zeelander of een soepele Cubaan... Tell me! haha

Nee natuurlijk kun je de foto's niet openbaar maken. Maar eentje waar je zelf toevallig ook op staat, zou dat wel mogen? hihi

Ja zaterdag is een drukke dag altijd, maar ik hou van de zaterdag. Ben ook op zaterdag geboren en het schijnt dat je favoriete dag van de week ook vaak de dag is waarop je geboren bent. ik heb t getest en het klopt haast bij iedereen behalve voor mensen die op zondag zijn geboren. Die hebben vaak juist een hekel aan de zondag.

Je man komtieg niet uit het middenoosten want dan zou hij geen hampreisoep eten bedenk ik mij. Hmmmm.. that narrows it down!

Yes tijd voor een wijntje! Hier ff niet maar heb er wel zin in zeg!

Geplaatst

O ik snap 'm al, Caroline. Je wilt dat Syl en ik bij elkaar gaan zitte omdat je bang bent dat anders de flessen wijn over tafel vliegen tijdens het, eh, 'doorgeven', is dat het? :laughing4:

Noortje, je bent een prinsesje! Een huis met een bibliotheek voor de katten? Wow, is je man van adel of zo? Familiekasteeltje?

Jij mag nooit meer raden en wint de Topografieprijs van de Dag: Hij komt inderdaad uit Nieuw-Zeeland. Hij is geen stoere Maori, hoor. Blond haar, blauwe ogen, gewoon een bleekscheet met Britse voorouders. Zoals een collega van mij ooit teleurgesteld opmerkte toen ze een foto van hem zag: Goh, hij ziet er helemaal niet buitenlands uit.

Onderling maakten we wel grappen dat een kind van ons samen zo'n mooie exotische mix zou worden, woehahaa.

Geplaatst

Ja ooit eens meegedaan aan dames in de dop... daar hadden we een diner met een groep jongens van adelijke afkomst.... sindsdien kasteelvrouwe! :-)

Geplaatst

Zet de ongi niet door. Om gek van te worden. Ik heb begrepen dat de ongi moest doorzetten voordat ik kan beginnen met snuiven@#$#%

Affijn wat was het toch weer een mooie dag. Kom speciaal hier voor onze zwangere met haar 3 harries! Hmm eigenlijk als ik het zo bedenk Noor heeft al een kindje.

DUUUUSSSSS 1 Harry is voor Ellie,......1 Harry is voor Sylvie.......en 1 voor MOI. Ja Noor is onze broedmachine (no hard feelings!).

Las van de week een bericht dat in Amerika een dame een baby bij een andere vrouw uit haar buik had gesneden. Werd echt een beetje misselijk hoe gek moet

je dan zijn??

Huh Noor een man van Adel, we hebben hier toch niet stiekem te maken met Maxima of zo? Ik moet je stem ff horen als je zegt: Ja mijne man hij is een beetje dom!

Dames in de dop lijkt mij wel iets voor de schoonzus van Ellie..... Bibliotheek voor katten. Ik loop echt achter. Volgens mij ben ik de enige zonder huisdier.

Heb er ook helemaal niets mee.

Noor vind jou niet meer zo lief hoe je tegen die arme italiaan hebt gedaan. Dat doe je toch niet? Die man heeft jou blijkbaar ook niet meer gebeld. Wel sneu voor hem.

Geplaatst

Niet zeggen Gabrie!! ik schaam me nog steeds...

Enne mijn hub is niet van adel hoor! Zijn vader was schilder en behanger en manlief heeft op zijn 18e pas voor het eerst nieuwe kleren gekregen, daarvoor alles 2e en 3e hands. En dat is echt waar. Dus het is gewoon een oud huis met veel kamers..

Wat balen joh dat het niet doorbreekt. Toch nog ff dagje wachten dan... aaargh...

Sterkte meis dan zal het morgen wel groot feest zijn ' s ochtends.

Geplaatst

Niet doen hoor! Je schoonzus die wat had met DIE LANGE is tien keer erger!

Leuk dat je in ieder geval straks de ruimte hebt voor de 3 harries!!

Ben gek op feesten kan niet wachten om los te gaan......

Geplaatst

Ik zie Ellie onderaan ook aanwezig zijn. Moest vanmiddag nog aan haar denken. Ja maf he.

Maar ik dacht aan ongeveer een week geleden dat ik helemaal uit mijn dak ging ivm haar 2e streepje.

Het is zo oneerlijk.... zo @#$@#%$^.

Andere dames gooien hun kind in een container, of hebben 1 keer sex en zijn per ongeluk zwanger...

Maar voor de rest alles toppie bij mij.

MOrgen gaan ik met 2 neefjes op stap. Heel verantwoord naar de bieb!

Geplaatst

Haha Gabrie'tje moet zo om je lachen en dan ben ik ook weer meteen ontroerd omdat je zo meeleefde vorige week.

Nu alle positieve energie naar jezelf en Noortje, he liefie?

Syl, als je je niet snel komt melden krijg je met drie echte angry birds te maken.

Over Maxima gesproken: Snappen jullie nou dat zo'n leuke vrouw het op Wim-Lex kan? Brrr.

Geplaatst

Ben er al, man liep ook al te klagen alhoewel hij nu aan de Worddreud is.

Zelf gekookt en nu darmklachten, voorlopig geen macaroni.

Mijn darmen zijn gewend aan kwalitatief hoogwaardig restaurant eten en geen Honing kruidenzakje!

Geplaatst

Ik ga nu ook op zoek naar een schoonmaakster. Wij, eh lees ik, maak meestal op zondagochtend schoon maar iedere week zie ik er meer tegenop. Je kunt iemand toch ook eens in de twee weken laten komen?

Syl, die zakjes zijn vies. Niet meer doen. Had je er nog wel iets vers bij?

Geplaatst

Ja verse groente en gehakt, normaal maak ik de saus zelf maar dacht dat dit droge kruiden waren maar helaas.

In principe kun je iemand schoon laten maken hoe jij het wil, je moet alleen net iemand treffen die dat ook wil.

Bij mij kwam ze 2x in de week 3 uur op dinsdag en vrijdag. Mis het wel maar vindt het ook niet erg om het zelf weer te doen.

Geplaatst

Hoe maken jullie dan de saus normaal mesdames? echt van tomaten?

Ellie ik vind wimlex ook bepaald geen lekker ding... maar hij zal wel heel aardig zijn

Geplaatst

Met tomaten doe ik meestal voor spaghetti als ik echt een rode saus maak, maar bij macaroni wordt het dan snel te nat naar mijn gevoel. Waarschijlijk gooi ik er dan weer te veel bij. ik kan nl met niets maat houden. More is more bij mij! idd misschien met puree proberen.

Vanavond toevallig spaghetti, ui knoflook paparika een rode en een gele, broccoli, courgette,champignons, tomaten, rundergehakt en kruiden.

Lekker hoor. Niet vergeten mijn schort om te doen dit keer.

Geplaatst

Saus uit een potje en heel veel knoflook en sambal bij want ik hou van heet, pfwoarr.

Mannie blij want All Blacks gaan door naar de finale. Gebruik maken van zijn goede bui en hem het hele huis laten stofzuigen. Vanmiddag naar buiten en verder chillen vandaag. Xx

Geplaatst

Klinkt lekker Noor en idd een schort aan.

Ellie ik vindt pittig ook heerlijk, vooral chilipoeder door de saus, heerlijk.

Al die aparte sambals, gebakken of met sojasaus en dan op wat kroepoek of cassave, mjammie.

Nu frietzaak voor frikandel met satesaus.

Geplaatst

En toen was hij nog steeds in een goede bui? hahaVanochtend naar het bos gewandeld... heerlijk strakblauw, zonnetje, boslucht...voel ik me heel gezond hihi!Fijne dag samen. Heerlijk zo'n dag waarop weinig hoeft.ps syl hoe hoe is het met kayla nu?

Geplaatst

Hij weet het nog niet... Hij ging de wedstrijd kijken in een Australische kroeg in A'dam en NZ heeft gewonnen van Australië. Hoop dat ze hun frustratie niet op hem botvieren. Dat het schatje niet in elkaar wordt getremd door ruige schaapscheerders, of erger nog. Hij moet nog wel kunnen zitten op z'n poeperd, wuhaha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden