Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee vanavond geen geld mee!

Ohhhhh Sylvie die TIC heb ik dus ook. Ik kan uren kwijlen......

Hahaha kijk en ik drink geen alcohol...dus geen last van. Ja die foto's zijn mooi!

Ja ons helemaal vol douwen dan gaan we de volgende dag wel op dieet!

Geplaatst

Jahaa, ik ben ook een Iens-fan. Wel te krenterig voor heel dure restaurants, hoor. Lust ook vrij weinig qua vlees en vis al helemaal niet. lijkt me hartstikke leuk om eens af te spreken maar ook wel weer eng. Zucht... Net als met de D& D meisjes, vind ik ook eh-heng.

Vanavond opgewarmde prut, de moeite van het vermelden niet waard. Misschien hou ik het wel bij soepje want dit is een hell of a ongi. Hopelijk wordt het snel minder.

Vandaag opgegeven voor een fotocursus, start over een maand en verder naar foto's van border collie pups gekwijld.

Noortje, wanneer hoor je over de bevruchtingen?

Gabrie, wat ga je vanavond snaaien bij AH?

Xx

Geplaatst

Syl, Gabrie, Elliebellie, dit geloof je niet!!!!

ik zat gewoon op iens voor dat ik hier kwam kijken!

Want ik ben empty dus ga morgenavond lekker het stadje in, happen, drankje Mmmmmm....

Net gereserveerd! haha.

zo vaak kan het tegenwoordig niet meer met mijn oververmoeide koppie maar nu hebben wij een vaste oppas 1 x per twee weken zodat wij onze oude hobby eten en drinken weer kunnen onderhouden. Vroeger hadden mijn pannetjes 6 dagen per week rust, maar tegenwoordig kook ik elke dag. Where did i go wrong?

Ellie wat is dat voor super ongi zeg. Vind het rot dat je dat ook nog hebt. Bah. Sterkte ermee hoor. Hoop dat je prutje of soep lekker was.

Syl goede tip ook eens kijken naar de hele slechte recensies op iens! haha. En heerlijk Surinaams. In dit dorpje zit alleen een chinees en een pizzaknaller. En ik heb het idee dat bij die chinees alles in de pan gaat wat een hartslag heeft. Vertrouw t niets.

Gabrie.... cakejes als je buiten gaat lopen? haha ik ben meer zout dan zoet maar had t zelfde kunnen doen! Hihi

Oh ik ga eten. Biefstuk sla en gebakken krieltjes. Met mayo. Of joppie. En ketchup.

Adios

Geplaatst

Oh ja om nog even antwoord te geven... terugplaatsing is op vrijdag (dag 3) bij 3 embryo's of minder, of op zondag (dag 5, bij meer dan 3 embryo's).

Nog 1 vraagje: ligt het aan mij of als je op een gewone pc zit, zijn de letters van het forum nu ineens zo klein? Zal wel aan mij liggen he? Misschien ergens aan gezeten. Het gekke is dat andere programma's wel normale lettergrootte hebben. Kan het nog wel lezen hoor, maar is echt ienieminie

Geplaatst

Elliebellie hoe gaat het met je? ongi al minder?

Gabrie vandaag was toch jouw startdatum? Tell me!!

Syl hoe gaat het met jou? En met je hub zijn drinken en eten?

Geplaatst

Jaaa goed hier op de camping met een wijntje.

Met hubby gaat het redelijk, roken is minder en hij slikt vitamientjes!

Over die letters heb ik geen last van op de laptop, misschien een instelling?

Gabrie weer bezig, jij gebruikt toch ook Prednison?

Ellie en met jou, nog veel last van de ongi. Heb je wel geslapen?

Hier weinig nieuws, proberen te ontspannen.

Enne genieten van het zonnetje, wat een weer. Dadelijk mezelf lekker maken met Masterchef Australië.

Geplaatst

Joehoe!! Ik heb zo'n zin om te roken vandaag, ik loop expres zonder bh in een vieze joggingbroek zodat ik maar niet in de verleiding kom om naar buiten te gaan en ze te kopen.

Straks komt m'n broer z'n zoontjes brengen voor een logeerpartij. Heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin in. Niet omdat ik nu niet zwanger ben enz enz. maar zou liever met vriend de stad in uit eten gaan.

Ongi wordt snel minder, slapen nog steeds een drama. Wordt vier keer per nacht wakker. Soms slaap ik zo weer in, soms blijf ik uren wakker. We komen hier allemaal slaap te kort, he?

Volgens mij is Gabrie gisteren begonnen. Noor, jij krijgt morgen het verlossende nieuws, he?

Syl, pak J z'n sigaretten af en breng ze hierheen, het is maar 60 km rijden, hahaha.

N,oortje eet smakelijk. Hier weer opwarmprut. Ben m'n eetlust kwijt. Hah! Komt dat even goed uit op het Afvaltopic.

Xx

Geplaatst

Roken nog steeds soms zin ongeacht al vanaf maart 2008 gestopt. 60 km vanaf camping of rotterdam?

Niet doen hoor.

Ja lekker uit eten, gooi het er nog een keer in om af te spreken, wat zullen wij een plezier hebben ;-)

Geplaatst

Eerst lunch en daarna nog even door bij D&D leuk hoor. Komt man met muts erbij. Hier ook meer van het hartige, lekker. Heb honger en met de trein is heel verstandig :-)

Och en we schrijven hier actief met zijn viertjes. Bijna familie zeg ik!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2560[/ATTACH]

Lekker gegeten, Noortje?

Sylvino, ik ga er zeker over nadenken. Wordt wel een lange sessie dan, he? Eerst lunchen, dan borrelen, dan eten, pfoe ;-)

Geplaatst

Dat is idd te lang, te enthousiast en er rijden waarschijnlijk mensen met mij mee. Lunchen met een borrel is een mooi begin maar om met de meiden hier af te spreken, leuk hoor en anders maar met zijn tweetjes toch!

Geplaatst

Ik heb een prangende vraag...

gegeten: amuze garnalenmousje met filodeeg, daarna carpaaaaatio met zongedroogde tomaatjes, rucola, pijnboompitjes en parmezan, flesje sancerre sauvignon bl, vervolgens zeewolf met een of ander jus'tje en aardappelpuree, dikke frieten met mayo, hoorde er niet bij maar toch geregeld, capuccino met een weesper mop, zandkoekje en chocoladetaartje..... plus het chocoladetaartje van hub...

Zou ik afgevallen zijn?

pffff zoals ze in rotterdam zeggen..... ik kan er met mijn vinger bij! hihi

Trusten

Geplaatst

Damnnn Noortje het is 8 uur in de ochtend en jouw laatste (voor mij eerste) bericht doet mijn tong smelten.

Doe mij dit aub niet aan!!

Ik was inderdaad gisteren naar DD voor uitgangsecho. Ben er nog moe van. Was om 21:00 weer thuis.

Op de echo geen cyste en BMS was 11,5. Tja daar heb ik nu ff niets aan. Dus wachten op de ongi en dan beginnen.

Noortje vandaag een belangrijke dag voor jou. Toi Toi Toi!!!!

Syl, neeee niet gaan roken hoor! Ik ga inderdaad ook aan de Prednisolon. Ga denk ik morgen maar beginnen met slikken.

Ach dit kan er ook nog wel bij. Wij junken snuiven, spuiten en slikken er op los.

Ellie fijn dat de ongi minder wordt. Kun je geen slaappilletje krijgen van de huisarts?

Liefs,

Geplaatst

Vals Noor... Heel vals, dacht dat jij anders was....

Heel jammer!

Nee ga niet roken Gabrie maar de zin blijft soms.

Wij junken draaien idd onze hand nergens voor om. Mooie bms maar je hebt er niets aan nu.

Geplaatst

Ja Syl, ik vind het ook een KLOTE streek van Noortje.

Ik zit net aan een mueslibol..........en dan lees ik garnalenmouse enz enz enz.

Hallo het is een afvaltopic!!!

Geplaatst

Ik was de nerveuze junk die gisteren liep te shaken voor een sigaret. Flesje wijn heeft geholpen, heb een iets betere nacht gehad.

Noortje, kijk jij uit dat je jezelf niet uithongert, wuhaha. Snap meteen wat je bedoelt met 'ik kan 'm bijna aanraken.

Gabrie, wat een pokke-eind naar DD, he?

Als je bms al zo dik is, ben je nu aan het ovuleren, toch?

Ben vandaag vrij dus probeer wat vaker langs te komen.

Xx

Geplaatst

En dat met de trein. De echo duurde iets van 3 minuten en toen stond ik weer buiten.

Ik ben aan de pil. Ben nu dus gestopt.

Ahhh das dus de oplossing voor het slapen gaan een glaasje wijn!

Geplaatst

Laat me raden: de ice van kwart over 6 uit DD en omdat je bang bent dat afspraak uitloopt neem je treintje later en hij gaat maar eens in de twee uur? 11 uur van huis voor eenafspraak van 5 minuten. Ik kon er wel om janken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden