Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morgen op de weegschaal dus dan horen jullie het.

En Kayla heeft bloed opghoest gisteravond, ze heeft vannacht wel goed geslapen, lekker met haar kont tegen mij aan.

Noortje pas goed op jezelf en je kleine hummel, geef ze even wat extra aandacht want de mm is en blijft moeilijk.

Gabrie over de teleurstelling heen?

Ellie ben het helemaal met je eens, wij zijn kanjers!

Nu poetsen.

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yep, over de teleurstelling heen. Heb dr. S. gevraagd of helemaal te stoppen of niet.

Hij gaf aan dat we absoluut nog een aantal kansen moesten wagen omdat er wel degelijk nog follikels aanwezig zijn.

Dus morgen hebben wij 2 uitslagen: A: Noortje.....B: Sylvie.

Ik ben een kanjer lalala

Geplaatst

Ik ga kanjers eten vandaag en sowieso alles wat op mijn pad komt.

Troost eten. Alles met veel vet en koolhydraten is onveilig vandaag. Ergo ik ga nu naar de winkel en vet inslaan.

Ik ga trouwens ook zaterdag naar huis. Het weersvooruitzicht voor de aankomende dagen is bar en boos en pas vanaf woensdag weer goed. (zeg maar als Gabrie deze kant uitkomt). Aangezien ik toch dinsdag al naar huis zou gaan, kan ik net zo goed nu gaan. Helaas zat de vlucht van vandaag en morgen vol maar dan kan ik het huis nog een grote beurt geven.

Van poetsen - hoe ergerlijk die k. klussen ook zijn - knap ik altijd erg op in mijn hoofd.

Ellie mijn mattie, jij zult het begrijpen met je declutting ambities. haha

Geplaatst

Ahhhh Noortje,.....ik was zo blij voor je. En nu ga jij aan de stroopwafels. Ik wil een stukje tortilla con cebolla!

En neem gelijk wat garnalen voor mij mee......en dan met veel knoflook!! Jammieeee

Gezellie dat je eerder komt... dan ben je ook wat meer online! Ik ga de 7de maar meer naar het zuiden.

Kan niet wachten!

Ja poetsen kan ook een vorm van rust geven. Lekker verstand op nul en gaan met die poetslap.

Geplaatst
Normaal gesproken zou ik zeggen ik kom je even helpen Noor, maar ik zit lekker oppervlakkig en kinderloos te wezen bij de kapper xx

Nieuwe coupe voor zaterdag, ben benieuwd!

Geplaatst

Nee, zelfde maar dan wat korter. Ja durrr, langer zal het niet worden. Enniewee, schoonzus is hier maar ligt al op bed en kon niet praten want kind dat erbij is weet nog van niks. Hmpf.

Nogmaals een complimentje voor m'n meisjes. Wat dragen we alle sh&t toch waardig. Noor met haar wegtrekkende streepje, Syl met haar zieke hondje, Gaapje met haar afgebroken poging. Bah, niet leuk allemaal.

Ik vond vandaag verdwaald mailtje van mijn gyn in DD die het een wijs besluit vond om te stoppen met de behandelingen. Ja, dat mag ik wel vinden maar dat hoeft niet zo 'in my face' bevestigd te worden, ja bitte. Danke schon.

Syl wel spannend hoor , die lunch. Ik vind dat Esther ook maar bij ons in de wijnhoek moet. We zijn toch al zwaar ondervertegenwoordigd.

Xx

Geplaatst

Joepie weer een drinkertje erbij, je rijdt toch met Kaartje mee las ik net.

Stomme Duitse arts Ellie. Nog 2 vachtjes slapen, hoop niet dat wij of jij tegenvalt in het echt, haha!

Geplaatst

Hai Ellie

Hoe gaat het tot nu toe met je logees. Wel oke of.....

Lekker naar de kapper geweest. Als het gelukt is, is het altijd een lekker fris gevoel dorre punten eraf enzo.

Echt heel stom dat mailtje. Au.

Het wordt vast gezellig zaterdag. Ben heel benieuwd.

Ik verdenk "me eige" inmiddels van een BBZ....... streep wordt niet lichter ook niet donkerder. Ik zal Henne eens contacteren die weet vast nog wel hoe de ontwikkeling op de stickies gaat.

Je zou namelijk toch denken dat hij vandaag weer lichter is maar dat is hij zeker niet. En een BBZ heb ik nog niet gehad, dus why not. Ik hoop het niet natuurlijk maar ik vertrouw t niets.

Ga zo naar Benidorm; het regent hier behoorlijk en het is nog pikkedonker.

Gezellig. Voel me nu echt een overwinteraar.

Kayla nog bloed gehoest Syl?

Geplaatst

Noortje je bent gewoon lekker ZWANGER!! Nu op naar Benidorm voor de bevestiging.

En niet zo doem denken!! Dus 5 juli blijf ik vrij houden.

Ellie wat een bah, stom, dom, bah mailtje. Had dat nou niet wat subtieler gekund?

Ik heb het vermoeden dat een AA clubje bij elkaar gaat komen voor een "praat" sessie.

Nou Ellie stel je voor. Dan zal de groep je welkom heten:happy3:

Syl hoest met je hondje. Geen bloed meer?

Geplaatst

Toch een paar bloedspetters in bed, afwachten weer.

Vergeten te wegen, auto wordt nu schoongemaakt, daar had ik de puf niet meer voor....

Morgen dan maar wegen.

Geplaatst

zeg dames, jullie willen toch niet echt apart gaan zitten morgen??? Ik kom er gewoon gezellig bij, ook al drink ik geen wijntje hoor!!! hihihi. Dan drink ik wel cassis ofzo, hihihi. vroeger deden wij altijd alsof dat wijn was, hahahahaha

Ellie, benieuwd naar je nieuwe zelfde coupe!! vriend zei gisteren tegen me op mijn vraag of ie het erg vond als ik een andere kleur zou nemen, dat ik pikzwart moet laten doen. ga ik wel van het ene extreme naar het andere, van wit naar zwart. maar eens bij de kapper langsgaan of dat wel mogelijk is, hihihi

Noor, mmm, zou het dan toch nog goed zitten?

Syl, toch nog wat bloedspetters, jakkes. wil je liever niet zien. wellicht idd keel kapot van het hoesten. Hoop dat het niet erger wordt!

ondanks dat ik niet meer 2 keer per dag shake, ben ik toch afgevallen.

Geplaatst

Dag meisjes, net terug uit zh voor vaatonderzoek ivm spataderen. Doen ze dmv echo. Ik zweer je: ik zag alleen maar follikels maar dat waren dus bloedvaten, ha ha. De assistente was helemaal niet bekend met ivf dus die vond het erg interessant.

Even ter verdediging van mijn gyn, het was een aardig mailtje, hoor. Ik haalde alleen die ene zin eruit en die vond ik wel verfrissend eerlijk. Recht voor z'n raap, zeg maar.

T,ool nee joh we komen wel aan dezelfde tafel hoor, maar misschien aan een kant zodat de niet drinkers zich niet hoeven te ergeren/verlekkeren, ha ha. Spannend voor jou, meis!

Noor houdt het ook spannend. Hoezo bbz? Dan heb je toch juist een torenhoog hcg? Ach, weet ik veel.

Syl en arme Kayla, ik denk aan jullie.

Gaapje ook een fijne dag.

Ik ga de familie entertainen.

Xx

Geplaatst

Ervoor Ellie, altijd in de ochtend het liefst na een wc bezoek dat geeft de burger moed.

Wel lachen om je echo ervaring, zag alleen maar follikels haha, veel plezier.

Noortje rot weer bij jullie, dadelijk komen al die basterds weer terug naar nl omdat het weer hier beter is, alhoewel het regent hier ook.

Gabrie en met jou, aftellen voor de vakantie, lekker hoor.

Tool niet opeens naar zwart, schrikken we allemaal morgen.

Geplaatst

Gaaaaaap, ja ben een beetje moe. Al die hormonen die mijn lichaam aan het verlaten zijn.

Ben gisteren begonnen met het inpakken van mijn koffer. Ja ik kan niet vroeg genoeg beginnen.

Dan zit ik alvast in de vakantie stemming. Bij mij is het elke vakantie hetzelfde. Ik pak mijn koffer 4x van te voren in en uit.

Syl jij nog een paar maandjes en dan mag je weer van start. Spannend! Kijk je er naar uit? Hoe gaat het trouwens met je man

en het niet roken?

Hier is het ook aan het regenen maar er staat gelukkig een wind. Spannend Noortje zit nu bij de arts in Benidorm en die is haar aan

het feliciteren.....

Ellie was het maar waar zoveel follikels.... zou er een moord voor doen! Ik hoop dat je toch gezellig gaat hebben met je schoonzus.

Ik hoop dat jullie het morgen gezellie zullen hebben en dat er maar een hoop gelachen gaat worden!

Geplaatst

he Syl, nee ik ga vandaag nog niet naar de kapper, heb de afspraak pas 14 november. Zo snel moet het voor mij ook nog niet, hahahahah. moet er denk ik zelf ook aan wennen, hahahahaha

Geplaatst

Dames hebben jullie Noor nog "gezien". Meestal stapt ze wel ff binnen.

Maar vandaag is dat minder. Ik hoop dat alles goed met haar is. En dat ze gewoon gezond zwanger is.

Nooortjuuuhh waar ben je?!

Geplaatst

Hola signoritas!

Nou ik hang aan de Cava (bij gebrek aan iets beters). Het hcg gehalte was 15.

Ze wilden me nog overhalen om met de bollen door te gaan tot maandag maar toen ik vroeg of ze ooit een doorgaande zwangerschap hadden gezien met een hcg zo laag gaven ze toe dat ik eigenlijk net zo goed kon stoppen.

Maandag wel bloedprikken nogmaals.

En zo is er weer een icsi afgesloten; wel een zenuwslopende moet ik zeggen. De volgende behandeling staat al weer klaar ergens voor december. Wie weet nog een keertje dat ongelooflijke geluk maar we weten dat het one in a million is.

Ik moet wel weer lachen om de follikelecho van Ellie.

Gaapje 4x je koffer in en uitpakken.. ben je zo bang dat je iets niet bij hebt? Dan wordt het voor jou ook tijd om moeder te worden. Is er helemaal geen plaats meer voor je eigen kleding en loop je in een oud joggingpak de hele dag. Met melkvlekken. So sexy!

In elk geval een heeeeeele fijne week. Kom lekker tot rust niet zo als je laatste tripje toen kwam je moeier terug dan dat je wegging. Die eicellen groeien volgende maand het beste in een uitgerust lijf!

Tool Syl Ellie EDR als ik jullie niet meer spreek een hele leuke dag gewenst morgen.

~Liefs

Noor

Geplaatst

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh ik had eigenlijk verwacht dat je goed zwanger zou zijn.

Bah bah bah. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven....

Nou het eerst niet dat ik dingen vergeet maar ik wil altijd te veel meenemen. En dan pak ik weer uit, gooi er iets uit en

ehh pak ik weer iets anders daarvoor in de plaats terug. Mijn man wordt daar gek van.

En als ik in Spanje ben dan ga ik ook vaak naar die euro winkeltjes....... dan koop ik lekker veel troep voor de achterblijvers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden