Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hehe, thuis na een idioot drukke werkweek. Vriend is niet thuis en ik zit aan de pizza. Wordt een relaxed weekend en ik ga ook niet schoonmaken want woensdag begint de werkster. En jullie, mopjes van me?

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Boodschappen zijn binnen en ik heb de wekelijkse gênante gang naar de glasbak weer gehad. Net een beetje te warm voor een bivakmuts maar soit. Nu snel weg naar een lunchafspraak.

Hoop dat jullie genieten van deze mooie dag!

Xx

Geplaatst

Ellie haha de glasbak, had ooit een verzameling van heel lang samen met mams naar de glasbak in vermomming en duwen maar die flessen, zijn met zijn tweetjes 20 min bezig geweest, gênant.....

Maar nogmaals was van heel lang opsparen.

Geplaatst

Weekend opsparen? Een vriendin van ons heeft er zo veel dat ze er een mozaïek van wil maken op haar tuinmuur. Dat is pas een drankprobleem. Ik heb geen tuinmuur, dus ook geen probleem, jahaa!

Geplaatst

Syl, ik ben helemaal voor. Wil jou sowieso nog eens zien en langer spreken dan vorige week en Noortje en Gaapje horen er ook bij. Zit Gaapje trouwens al niet in Malaga??? Heel veel plezier, moppie.

Ik heb vandaag de puregon pen weggeflikkerd. Heerlijk en het ruimt zo lekker op.

Geplaatst

Gaapje was toch vertrek 7 nov even uit hoofd of over 7 dagen...

Ooh wat erg, fijne vakantie dan meid!

Begonnen met een fluitje voor de dorst en daarna 3 wijn maar geen kwade dronk. Of het is andersom idd, weet niet.

Zou het ook leuk vinden om eens langer te babbelen, wat mij betreft in huiselijke sfeer, kun je tenminste ongegeneerd gaan hangen op de bank na een flesje, haha!

Geplaatst

Dames dames dames,.......Sylvie had het goed moi ben nog aanwezig.

Ben wel een beetje down. Maar dat komt gewoon dat er weer een behandeling aan zit te komen.

Dat gevoel van hoop.........gevoel van teleurstelling misschien weer niets. En ga zo maar door.

Vandaag lekker het huis schoonmaken, wasjes draaien.

Eten wordt chinese kool gevuld met gehakt. Wij serveren daar rijs en groenten bij.

Syl hoest met je hondje?

Ellie pen weg gegooid......dat is inderdaad definitief. Hoe voelde dat?

Noortje hoe is het met je jochie?

Geplaatst

Hoi Gaapje

Ik vond het al zo erg dat ik je helemaal geen fijne vakantie heb gewenst.

Maar was ook beetje minder hier... ik werk in het rmcdonald huis en nu hoorde ik van een vrouwtje dat de hele dag in bed lag en helemaal niet bij haar zeer ernstig zieke kindje ging kijken. Daar kan ik gewoon ff niet zo goed tegen, zeker niet bij al die kanjers hier die zo hun best doen en zo veel teleurstellingen voor de kiezen krijgen. Misschien heeft ze wel een postnatale depressie ofzo maar al zou ik moeten kruipen, ik zou er naar toe gaan!

Dat dit soort dingen me zo raakt zal wel komen omdat je toch een beetje sneller uit je lood bent na zo een behandeling. Of hij nu afgebroken wordt of niet, het heeft veel van je gevraagd en je bent er toch heel erg mee bezig. Dus ik snap je wel skattie. Je staat maar op het station te wachten en weet niet of er ooit een trein voor je komt.

Maar je hebt ook gewoon veel pech gehad en het wil niet zeggen dat je nu niet een keer geluk kunt hebben! Positief blijven is heel moeilijk, maar waarom zou je niet een keer geluk hebben! Je doet er alles voor en het gebeurt echt bij heel veel mensen hier. Het kan dus echt.

Was je kool lekker? Zal wel... mjammie zou zo aanschuiven al is het nog ochtend.

Ja Ellie, echt de pen weggegooid, weer een emotionele stap. Of viel het wel mee. Ga je je niet meer bedenken eigenlijk?

Sylleke het is nu eind van de week. Is het er op of eronder voor Kayla of gaat het wel weer?

Geplaatst

Ellie pen de deur uit dat ruimt idd lekker op, wel moeilijk en opgelucht tegelijk lijkt mij.

Kayla reageert redelijk op de codeïne maar is vreselijk aan het mutsen, het blijft zo aangenaam mogelijk maken voor het onvermijdelijke.

Loop nog steeds tegen dit weekend aan te hikken, naar Wenen gaan. Daarom plan ik ook nooit zover van te voren.

Moeilijk Noor als je dat meemaakt maar misschien zit er idd een verhaal achter.

Toch steekt het meer als je er veel moeite voor doet, moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders.

Geplaatst

Heb je wel iemand bij wie je haar kunt achterlaten of neem je haar mee? Bedoel je trouwens aankomend weekend of echt dit weekend?

pfff lastige beslissing idd...

Geplaatst

Dag mopjes,

He Gaapje, je gaat niet zo lekker? Zit je tegen de behandeling aan te hikken? Dat is logisch, hoor. Het is ook niet niks en dat gereis naar DD maakt het er niet prettiger op. Komt wel goed, schatje. Als je eenmaal weer van start gaat, gaat het allemaal weer vanzelf. Het is net fietsen. Geniet in ieder geval van jullie welverdiende vakantie.

Noor, wat ben jij toch een topper met je werk in het Ronald McDonald-huis. Dat je dat kunt, zeg. En het lijkt me idd heel erg moeilijk om een moeder te zien die haar zieke kind ogenschijnlijk verwaarloost, en dat je daar dan niets van kunt zeggen terwijl je denkt: Opstaan lui w**f, jij hebt tenminste een kind.

Ik wil heel graag met dieren werken maar de laatste keer dat wij bij een open dag van het plaatselijke asiel waren, liep ik binnen twee minuten huilend naar buiten. En als ik iets met zielige beestjes op TV zie, doe ik m'n ogen dicht, handen voor m'n ogen en roep ik heel hard; LALALALALA. Lekker volwassen voor een 41-jarige, maar ik kan er niet tegen.

Afgezien van de zielige beestjes ben ik best een bikkel, hoor. Ik mik althans de puregonpen met een welgemeend 'toedeledoki' in de vuilnisbak en dat doet me echt niets. Dus Gaapje, nee, ik ga me niet bedenken ;-) Mocht er onverhoopt een natuurlijk wonder gebeuren, dan zijn we daar vast hartstikke blij mee maar ik ga niet nog een poging doen. Een mens moet realistisch zijn en met mijn leeftijd, eicelvoorraad en voorgeschiedenis kun je net zo goed 4000 euri in de hens steken en dat doet een weldenkend mens immers ook niet. We blijven Hollanders, natuurlijk.

Ga maandag m'n vakantie-aanvraag indienen voor zomer 2012, dan heb ik maar vast eerste keus, en meteen aansluitend een week naar Ibiza boeken voor ons tweetjes. Wat een rijkdom, dat ik als planner (zowel beroepsmatig als prive) m'n eigen vakanties weer 7 maanden van te voren kan plannen. Ik glij er zowat van van m'n stoel, pardon my French.

Elk nadeel heb ze voordeel, het geluk zit in kleine dingen en voor iedere deur die dicht gaat, gaat een andere weer open. Het ene cliche naar het andere maar guess what, als er niet een kern van waarheid in zat, waren het ook geen cliches. Zo. Iemand nog behoefte aan meer motiverende speeches?

Misschien moest ik mezelf nu maar eens motiveren om m'n bed uit te komen, hahaha. Maar ach, waarom zou ik? De boodschappen zijn gedaan, de werkster komt woensdag en over 2,5 uur is het 5 uur in Athene.

Sylletje, ik hoop dat Kayla het toch nog heel lang gaat volhouden zonder er zelf erg veel last van te hebben. Dat is zo moeilijk met beestjes, ze kunnen zelf niet zeggen wanneer het mooi is geweest, die vreselijke beslissing moeten wij voor ze maken en je hakt nog liever je eigen hand eraf. Sterkte meis xx

Geplaatst

Dames allereerst, ik ken jullie natuurlijk niet in het echie. Maar viritueel: zijn jullie stuk voor stuk toppers!

Syl, ik hoop dat je toch op een of andere manier naar Wenen kunt gaan. Geniet er van het schijnt erg mooi te zijn ben er alleen zelf nooit

geweest. Alleen van horen zeggen van een oude buurvrouw. En heb natuurlijk ook de hoop dat Kayl snel opknapt.

Noortje habibti was een naar verhaal over die moeder. Maar ik denk dat er dan meer speelt misschien inderdaad een depressie.

Even goed blijft het natuurlijk je kind. Triest.

Heb respect voor je dat je in het MAC huis werkt. lijkt mij erg zwaar met alle zieke kindjes.

Ellie je komt er sterk over. Ik heb het idee dat het wel goed komt met je. Verder gaan en andere invullingen aan het leven.

En natuurlijk is er een leven na de MMM. Kijk maar naar Ellie die is nu al haar vakantie voor in 2012 aan

het boeken. Heerlijk!! En inderdaad ff 4000 euri weg mieteren doen we ook niet!

Pas goed op jullie zelf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden