Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oké, dus vlak voor kerst gaat 'm niet worden, snap ik ook wel. Syl, wij kunne volgende week zondag afspreken of wachten tot januari en dan met z'n viertjes? Sorry, moet door. Gaapje, ga jou nog pb'en over meds, later!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Okidokie 24ste gaan we schrappen.....we keep in touch!

Syl pff wat is nou 400 gram! Meid dat hark je er zo weer af! Kom anders bij mij de tuin opruimen, geloof ben je zo 4 kilo kwijt!

Hier net 2 crackers op met pindakaas. En een cup a soup.

Voor vanavond een maaltijd salade en daarna ff de stad in. Ben op zoek naar een kruik. Dus een ritje naar de blokker.

Geplaatst

Haha Gabrie ja is goed hoor, ik kom wel harken ;-)

Ellie ik vind het leuk om af te spreken, weet niet welke kant we in gaan zolang ik maar kan drinken.....

Nog wel even met J overleggen want die moet Kayla doen.

Geplaatst

elliebellie, ja, dat schiet idd niet echt op op die manier. Hoop dat je hem van de laptop hebt kunnen verwijderen. Hier nog zo ene. Sinds we de laptop hebben heeft ie nu ook het downloaden ontdekt en ja, ipv op jacht naar baantjes zit ie te downloaden, zucht...

ben gelukkig weer hersteld van mijn buikgriepje, was toch 2.4 afgevallen. Vanavond alweer frietjes gegeten (zelfgemaakt) en een frikandel semispeciaal (zonder ui) en erwten/wortelen.

Niet teveel frietjes, want ik moet over een uurtje weg om les te geven. En aansluitend meteen door naar een workshop Bloemschikken. Ga waarschijnlijk al een kerststukje maken of zo. ik zie wel.

wij weten ook nog niet waar we gaan trouwen, hihihi. Wilden het eigenlijk in griekenland doen op ons eilandje (waar we elk jaar naar toe gaan), maar dat wordt toch iets teveel rompslomp met al die gasten en zo, hahahahaha. en duur niet te vergeten. mss gewoon in het klein met ons tweetjes hahahahaha.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hee Tooltje, als je patat binnen kunt houden ben je weer beter, hoor. Houden zo.

Aarghh, mannen en laptops, jij kent het fenomeen dus ook? Haha, en dat ding gebruiken om een baan te zoeken of bruiloft te plannen, ho maar.

Grieks eiland klinkt goed! Er is zo veel mogelijk dat je door de bomen het bos niet meer ziet, he?

Mannie thuis dus even koken: aardappels, bietjes en saucijsjes. Tot later!!

Geplaatst

Tool wij moeten ook eens afspreken hoor om friet te eten, ene die bruiloft komt helemaal goed ook in Griekenland, wij komen er wel.

Ellie en bij jou een bruiloft, pfff we krijgen het nog druk....

Geplaatst

O, wat raarrr. Oké, dan even zo: kijk of je het kunt regelen voor Kayla, maar ik kan de 27e en ik kan makkelijk naar Rotterdam komen met de trein of evt Leiden maar dan moet jij met de trein en daar hou je niet van, toch?

Geplaatst

Stom!

dat ik er niet ben de 27e.

!!!!!

Kunnen we het Stom lijstje niet weer in ere herstellen?

Stom!!

Dat ik vandaag mijn tankpas heb geblokkeerd omdat ik hem kwijt was.

En hem 2 uur later weer terug vond tussen de stoel en het midden console.

Stom!!

Dat ik vandaag mijn spataderen heb laten wespuiten en ik nu 3 dagen niet mag douchen.

Terwijl ik dat normaal twee keer per dag doe en het nu koud heb maar met een washandje aan de wastafel moet gaan tobben.

Stom!

Dat mijn man het stom vindt dat ik nu op het forum zit..

Stop er maar ff mee, ga een kattenwasje nemen en naar bed. Ben bekaf...

Ga over Griekse bruiloften dromen.... Gezellig!!!!

Groetjes

ps kan de volgende meeting niet het brabantse plaatsvinden? dan zorg ik voor lunch en wijntjes?

Geplaatst

Noortje Noortje wat een hoop stompzinnigheid bij jou. Vind het ook maar stom.

Maar wat ik niet stom vindt is jou uitnodiging in het Brabantse, mijn Hometown...of zoiets.....

Graag!!!

Ik zeg datum prikken januari.

Geplaatst

Jahaa Noor, ik ben er ook bij!

O ja, stom!!! Dat wij Masterchef wilden kijken en toen een klant van vriend binnenkwam en bleef plakken waardoor wij de uitzending gemist hebben.

Stom!! Dat jij je niet kan douchen, maar doe je dat echt twee keer per dag? Ben je zo vies dan, hehehe

Geplaatst

Ik voel mij errug genant daar ik niet 2x per dag douche.....ehh ben ik nu een viespeukje??!

Brabant.....waar in brabant? Vind ik ook wel oke! Dan kom ik met de trein.

En niet alleen wijn klaar zetten, ik wil thee en frisdrank! Oh en ook friet!

Stom dat ik vandaag met de bus naar mijn werk moest. Manlief heeft mijn auto omdat die van hem kapot is!

Geplaatst

Oh lekker frietjes!!!! Wil ik ook, maar ga het niet doen.

Ik heb me voorgenomen om elke vrijdag op de weegschaal te gaan staan en sinds maandag is er nu dus 2 kg af!!!! In het begin gaat het altijd snel dus hopelijk zet dit nog ff zo door de komende weken en gaat het pas moeilijk worden vanaf de 80 kg. Moet ergens op hopen nietwaar???

In het weekend wordt er toch altijd gesnoept dus om de weegdag op maandag te zetten is niet handig weet ik nog van vorige afvalperiodes. Dat demotiveerd dan gelijk weer. Maar het begin is er dus hopelijk haal ik binnen een jaar mijn streefgewicht. Zou een mooie droom zijn nietwaar??

Geplaatst

absoluut san!!! succes met het weekend en niet snoepen. zal moeilijk kunnen worden, toch? omdat je naar je ouders gaat en bij Syl langsgaat? maar je komt er wel!!! you go girl!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden