Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hola!

vanochtend opgestaan en ff helemaal klaar met mijn slappe gedoe van afgelopen week... na ja mijn kaakspieren zijn behoorlijk strak opgepompt door het vele snaaien dat wel. Dus hup naar de sportschool met enorme tegenzin. Het lijkt wel of op zondag de helft ongewassen van huis vertrekt... Allemaal mensen met slaaphaar, dikke ogen en een vettig glansje op het gezicht. En het ruikt ook niet echt prettig. Maar je moet wat doen om jezelf te herpakken na een week schransen. Als ik gesport heb ga ik om een of andere reden niet 's middags weer snaaien dan is het zonde van de moeite toch. Plus na 3 kwartier naar een paar nog dikkere kontjes dan de mijne kijken motiveert me ook op een of andere vreemde manier. Ach ieder zijn eigen kronkel..

Vanavond thai halen. Heerlijk en lekker mager.

Ben je lekker aan het vervuilen voor woensdag Ellie of ga je het nog snel zelf schoonmaken? Is het de eerste keer dat ze komt?

Eten jullie nog wat lekkers vandaag?

Syl nog gesport?

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee niet meer gesport maar goed Noortje tussen al die glanzende stinkers.....bah alhoewel je mij ook niet wilt zin in mijn glitterpakje ;-)

Lekker Thai wij gaan richting centrum, rotterdam en zien wel wat we eten.

Geplaatst

Joehoe meisjes, net terug uit de kroeg om de mensen van wie wij de werksterhebben, te bedanken en oeps, lichtjes aangeschoten maar eindelijk onder dwang een datum voor de bruiloft gekozen. Niets romantisch hoor, dinsdagochtend gratissseh, meer om dingen geregeld te hebben maar wel een knalfeest daarna, hahaha.

Geplaatst

Leuk Ellie dan ben je eindelijk een eerlijke vrouw toch en mag je sex hebben.... Wat zul je nieuwsgierig zijn.

Gefeliciteerd!

We horen wel wat en wanneer komen Gaapje en Noortje ook!!!

Geplaatst

We gaan trouwen zodra het gratis kan op dinsdagochtend om 9 uur in het gemeentehuis. Who says romance is dead? Nog wel even gedoe met vreemdelingenpolitie omdat ik met een allochtoon ga trouwen dus eerst moeten ze uitsluiten dat het hem om een schreef

Geplaatst

Joh, ik probeer het gewoon nog een keer: dat het om een schijnhuwelijk gaat. Misschien worden we zelfs wel apart verhoord, haha. Hij weet niet eens wat mijn lievelingskleur is. Ga morgen wel even bellen. Nu naar bed met mijn aanstaande, die zich opvallend genoeg lijkt te verschansen in de woonkamer. Hmmm. Xx

Geplaatst

Woehaaaa!! Gefeliciteerd!!! Gratis of niet het blijft toch iets moois.

ik wilde nooit maar toen het zover was vond ik het toch heel fijn dat we getrouwd waren... en ik was Echt anti!!

Heel leuk lieve Ellie! en waar jouw man vandaan komt doet de vreemdelingenwet toch niet zo moeilijk over? Scheelt per land toch?

Echt leuk nieuws op maandag ochtend!

Geplaatst

Hier ook een anti trouwer maar toch ontzettend blij dat we het gedaan hebben met jurk en al, leuke dag.

Och zoiets moet je 1 a 2 keer meemaken in je leven toch?

Blijft leuk nieuws Ellie :-)

Geplaatst

Dag meisjes , o ben bekaf en dit was pas dag 1. Mijn verloofde, wuhaha, is niet zo enthousiast, hoor. Voor hem is het al de tweede keer. Gaat allemaal nog even duren want eerst formuliertje stempeltje vreemdelingenpolitietje. We doen het vooral om nalatenschappen te regelen en om hem een Nederlands paspoort te bezorgen. Jurk heb ik nog niet over nagedacht maar het wordt geen sprookjesbruiloft, hoor. Ik ga ook niet zijn naam aannemen, dat gebruik heb ik nooit begrepen. Als mijn achternaam Poepjes was, had ik dat wel gedaan, hihi.

Hoop dat Gaapje een mooie vakantie zal hebben en ze zich goed kan opladen voor de volgende poging.

Liefs!

Geplaatst

Ellie hier ook mijn eigen naam en dan pas getrouwd, flauwekul allemaal.

Ook met kinderen krijgen ze mijn achternaam. Ik lig toch met baringspijn en niet hij.....

Geplaatst

Nou ben ik weer met een afval bericht :-()

1,2 kilo eraf in 9 dagen dus zit hier met een smile!

Dit weekend wel genieten maar we blijven opletten in Wenen.

Geplaatst

Sylvino!!! Wat heb je gedaan?!! of nee beter, HOE heb je het gedaan? Tell me!

Wow wat een goed nieuws zeg, 1,2 kg! Super goed meis, me so proud op onze club genote! Zo zie je maar dat je echt kunt afvallen als je je bij ons aansluit :-))

Well done, op naar jullie streefgewicht.

Maar wel ff vertellen hoor wat je eet en doet en laat waardoor het zo hard gaat ineens.

elliebellie lieve planner van me hoe staat het leven? Volgepland of nog tijd om mij een tip voor het avondeten te geven. Gaapje is er niet dus dan moet jij die verantwoordelijkheid maar nemen vind ik :-)

Hier ging maandag ff alles tegelijk mis. En dan bedoel ik serieuze shit, niet het afbreken van een tandenstoker ofzo. Alhoewel dat natuurlijk ook heel vervelend kan zijn. Het schijnt vaker te gebeuren als het de 7e is zei iemand. Nooit van gehoord maar maandag was het ff goed raak. Gelukkig niets met met mij persoonlijk of ziektes ofzo maar wel in de familie nare dingen. Bah soms heb je van die dagen die je liever over zou slaan.

Maar het lijkt allemaal goed te komen dus nu weer wat meer tijd om af te vallen. En met jullie te kletsen natuurlijk!

liefs

Geplaatst

Syl! Wat goed, meis. Hoe is dat zo gekomen? En Noortje een rotdag op maandag, niet leuk.

Heb net het avondeten achter de kiezen: bami. En morgen wordt het curry. Verder niet zo veel te melden, last van rsi door drukke werk dus moet handen wat rust geven. Liefs!

Geplaatst

Noortje wat erg en als er een ding misgaat gaat de rest mee. En dat van de 7 wist ik ook niet maar volgende keer maar in je bed kruipen met lakens over je heen.

Lekker bami Ellie, kun je naar binnen slurpen kunnen je handen rusten ;-)

Tsja wijn laten staan en porties minderen en proberen te sporten of iig meer bewegen.

Dit weekend ben ik er niet ga bij Sissi op bezoek.

Geplaatst

En even langs Cafe Sacher...soms even in de rij staan voor een tafeltje maar t hoort er wel bij toch de echte sachertorte..

Leuk hoor, ik ben er zakelijk even geweest maar het was een prachtige stad.

Enjoy Slankie!

Geplaatst

Ik lust geen Sachertorte, J is er ooit geweest met een beurs, ik was toen zw en hij heeft de torte toen meegenomen maar vond het maar een droog ding.....was de echte met een speciale doos en al die ik volgens mij nog ergens heb staan, mhhhhhm wel zonder taart hoor, haha.

Geplaatst

ik lust helemaal geen taart, heb zelf nog nooit een hapje sachertorte geproeft maar heb daar wel een heerlijk wit wijntje gedronken :-))

Wel fijn dat er idd geen taart meer in de doos zit... haha

Geplaatst

Zo ik kom me nu even echt aanmelden hier in dit topic. Zie mijn ticker.

We neigen toch best naar het nog willen gebruiken van onze cryootjes en met mijn gewicht is het bij voorbaat al zo dat de kansen flink verkleinen met een bmi van tegen de 35 dus hebben we besloten om vanaf vandaag het roer compleet om te gooien. Ik ga vandaag een mail sturen naar Gent met de vraag of onze cryootjes nog voor 1 jaar verlengt kunnen worden i.p.v. 3. Scheelt weer 200 euro. En het is natuurlijk een mooie stok achter de deur om af te vallen. (ook al zouden we besluiten om te stoppen met een wens voor een brusje)

Hopelijk kan ik hier dus mijn frustraties beetje kwijt......

Geplaatst

witje van harte welkom!

Wat fijn dat je al weer aan een brusje kunt denken.

Frustraties hebben we hier allemaal dus dat zit wel goed!

Elliebellie hoe gaat het met je? Ik mis je hoor!

Syl ben je al terug? zonder jou is het saai en jij valt zo goed af momenteel dat motiveert mij ook. Dus......hopelijk tot later!

Gaapje zit je nog in Spanje? Hoe gaat het met je? ik hoop dat jij ook weer snel meeschrijft want samen is het veeeeeeeel leuker hier!

Ik heb ovu sticks gebruikt om uit te rekenen wanneer ik ongesteld word (moet t paar daagjes weg plannen en altijd lastig ivm bloedprik die nodig is, vandaar) maar ik snap die dingen niet. Vrijdag best aardige streep, zaterdag dunne, gisteren weer dikkere, vandaag ook. Geven die dingen altijd strepen of? Weet iemand dit?

Daarnaast ook mijn hubbie maar naar bed gesleept in het kader je weet maar nooit,maar he, ik ga echt niet elke dag sex hebben hoor... zo geen zin in! hihi

Ben er nu wel weer klaar mee voor een paar dagen maar als die stokkies strepen blijven geven..... hum...dilemma.

Liefs

Noor

Geplaatst

Noortje, je bent altijd in m'n gedachten hoor, heb vannacht zelfs over je gedroomd, haha. Paar dagen niet gepost, lui mens dat ik ben, niets te melden maar alles oké.

O ja, die ovulatietesten slaan in principe altijd wel uit, door je hele cyclus heen zit er lh in je bloed, maar je ovuleert pas als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep.

Snel douchen, kom weer te laat en wordt weer drukke dag, probeer nog even langs te komen xx

Geplaatst

Nou kan jullie blijkbaar niet alleen laten want de boel begint meteen te versloffen, jammer hoor.....

Nou de serieuze afvaller is weer terug, hard mijn best gedaan om 1,2 kilo erbij te eten en te drinken :-)

Nee lekker gegeten en veel gedronken maar ook veel gelopen en de trappen genomen ipv lift of roltrap, soms tot mijn spijt en krampkuiten maar ja als je halverwege staat ga je door.

Nu weer braaf op normale routine, dus geen wijn (hoop niet dat ik trillerig wordt) en minder eten (nu al mega honger). Ga niet op de weegschaal staan, waarschijnlijk donderdag wat ik normaal ook doe en dan kijken. Vandaag wel rustig aan, opruimen, wassen en even bijkomen van een weekendje weg want het is hard werken.

Sandra goed voornemen en je moet ergens beginnen. Merk dat het motiveert als je zit dat je fitter wordt en de weegschaal naar benden ziet gaan.

Begin ergens mee....voor mij was dat wijn laten staan thuis en een beetje minder gaan eten, ik snoep bijna nooit maar hou van hartig en lekker eten. Het gaat niet snel bij mij maar dat hoeft ook niet. Ik ben niet van de diëten en Sonja Bakkeren, hou dat niet vol. Niet teveel in een keer willen, nogmaals ik ben begonnen met de wijn, er is best wat wilskracht voor nodig maar het resultaat is belonend.

Zou mooi zijn als jullie Ruben een brusje kunnen geven.

Mooie speech!!!

Geplaatst

Syl zeer mooie speech. het is nog niet zeker of we doorwillen voor een brusje maar het is een goede motivatie ervoor.

Wijn drinken we al zeer zelden, maar wij snoepen graag dus als we dat al kunnen laten staan is het begin er ook al nietwaar??

Wij eten gewoon veel te grote hoeveelheden en zijn emotie eters dus er zal nog een lange weg te gaan zijn. Zoals je zegt, je moet ergens beginnen.

Geplaatst

Wat bij mij ook helpt als ik lijn is bij het avondeten een goed bord volscheppen maar geen tweede bord nemen. Je hebt aan één bord eigenlijk genoeg maar neemt vaak nog wat 'omdat het zo lekker is'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden