Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeliciteerd Syl met je gewicht! Bijna onder de 90! dan moet je daarna weer een nieuw doel stellen, dat is toch een fijn klusje!

Jammer dat je vermoeid bent van gisteren maar ja dat zijn nooit fijne dingen, rechtzaken. Negatieve energie krijg je er van omdat je ook vaak boos wordt gemaakt.

Gaap las ik nou dat je een second opinion ging doen? goed hoor! Al doe je het alleen maar om later niet te hoeven nadenken of je niet beter een second opinion had kunnen vragen. Ik weet dat je er alles aan doet dus doe dit dan ook nog. Ben blij dat je het zelf zegt maar ik had het al gehoopt dat je het zou doen.

Elliebellie nog leuke plannen voor het weekend?

Tool las ergens anders je antistoffen verhaal. ik hoop zo dat daar de oplossing zit meis. Ga je nu naar een endocrinoloog?

Hier druk aan het rijmen voor sinterklaas.. we vieren het nu weer om ons hummel er ook bekend mee te maken maar eigenlijk deden we altijd gedichten met kerst. Wel fijn dat ik dan morgen uitgerijmd ben voor de rest van het jaar, hoef ik nu alleen maar aan te schuiven met kerst en niet met rode konen van de rijmstress en met verwilderde ogen van het turen naar het beeldscherm binnen te stormen.

ik was trouwens maar 0,9 kg aangekomen terwijl ik echt de hele week dikke vette geitenkaassalades, mega ontbijten met omeletten en croissantjes met jam, en hele grote maaltijden s avonds heb gegeten..

hoe kan het he!

groetjes

Geplaatst

Jammie Noortje jammer dat ik niet mee was wat je eten klinkt zalig.

Ja, inderdaad toch een second opinion. Ach dan hebben we dat ook maar gelijk gehad.

Volgens mij ging Tool haar bloed laten checken bij dr. P maar ik kan het mis hebben.

Geplaatst

Gaap, je had idd gelijk. Heb donderdag mijn bloed laten afnemen voor dr. P, hoop binnen een week de uitslag te krijgen. Weet niet hoe druk hij het heeft.

Syl, bijna onder de 90!! whoehoe!!! you go girl!!! nieuw doel zetten dus!! komt helemaal goed, alhoewel....de feestdagen komen eraan...

Geplaatst

rustig hier...

Ja Tool december is een killer maar dat hoeft ook weer niet zo te zijn. Ik zie het wel, ik duw mezelf trouwens nooit vol omdat het december is.

Eet wel een stuk minder, maag gekrompen door de griep denk ik, laat ook nog braaf mijn wijn staan, tril ook niet meer zoveel in de avond, haha!!!

Geplaatst

Syl ik hik ook tegen de 90 aan, toch weer zo'n magische grens als je eronder zit nietwaar?? Kom op wij kunnen het!!!

Gelukkig prop je je niet vol omdat het december is, maar helaas is alles wat je aangeboden krijgt wel gelijk "slecht" om te verorberen.

Geplaatst

mijn hikpunt is de 85. zit er nu weer net boven, zucht.

ik heb wel dat ik in de decembeer maand me helemaal laat gaan,hahahaha. zeker als ik bij mijn ouders kom, die hebben altijd wel wat lekkers klaar staan op de tafel en dan ben ik tegen hun aan het zeggen dat ze dat niet meer moeten doen en zelf eet ik het op, hahahahaha.

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool wat zonde dat je er net boven zit....maar ook zonde als je niet lekker mee kunt happen bij je ouders... dilemma. Balansdagje om de dag deze maand zou dat wat zijn?

Gisteren sinterklaas gevierd met etentje na afloop in een gezellig eetcafe waar ze van die lekkere dikke pijlen friet hebben.. in een stenen puntzak... mjammie mjammie. De sliptongen waren nu gedegradeerd tot bijgerecht.

Vandaag zat ik inclusief de vakantie kilo op plus 1,5! slik.

Vandaag moeten we de restjes opeten waaronder zwartepieten tompouzen, bosvruchtenvlegels, 6 soorten salades waaronder hele lekkere van de visboer.

Morgen op water en brood! Geheid!

nog steeds geen bongi hier. komt eigenlijk niet zo slecht uit want anders lag ik met oud en nieuw op de punctietafel en nu kan ik het er met een paar daagjes langer deca vast wel overheen tillen. merk toch wel dat mijn lichaam een beetje moe wordt van al die behandelingen. Vroeger was ik alrijd stipt op tijd en de laatste paar keer duurt het steeds veel langer om de boel weer aan de praat te krijgen.

Sandra wat heb jij vrijdag gezien op de weegschaal? iets positiefs?

Hoe is het met je hummeltje? er heerst hier van alles ik hoor van alle moeders dat de spruiten ziek zijn.

Gaapje hoe is het met je lieverd? kijk je wel uit naar Gent of niet echt? Nog wat leuks gedaan dit weekend?

Elliebellie hoe vergaat het jou? is je hub to be nog aan het luieren of al wat actiever? Geen laptop savonds meer op de bank ?

Syl al weer een beetje bijgekomen van de rechtzaak inmiddels? Hoe is het met Kayla?

Rubster hoe gaat het met jou? Zijn je surprises al af? Zit je nu al aan de lucrin? Wat voel je daarvan? Nog aan het snaaien?

Groetjes

fijne dag

Geplaatst

Ja Noor 4 ons eraf!!!!! en dat was vanmorgen dus het gaat nog steeds de goede kant op!!! Hummeltje is hie niet ziek, heeft ons wel de hele nacht wakker gehouden met zijn gekrijs, maar ik ben gister weer voor het eerst gaan werken dus ja wie weet heeft ie van die verandering toch wat meegekregen. Hopelijk laat ie ons vanacht doorslapen, want ik ben nu echt helemaal kapot en ik moet nog tot 21 uur werken zo.....

Hopelijk komt de bongi dan pas over een paar dagen!!!!

Geplaatst

1,7 kg in de plus!!!

Vandaag soberheid troef... bleh zo geen zin in....!!

Hoe krijg ik dit er zo snel mogelijk weer af.... zucht...

Volgens mij voel ik wel de bongi opkomen. Fijne combi, trek en buikpijn.

Maar het moet, we zitten niet voor niets bij een afvalclubje toch!

Sandra supergoed zeg 4 ons eraf, goed gedaan zeg.

heb je wel doorgeslapen vannacht?

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Noor balen zeg weer in de plus, niet snoepen en veel bewegen een idee??? hihi. De bongi is dus weer onderweg, hmm altijd klote als het nog een paar dagen later gewenst is. Liever helemaal niet voor een jaar of zo natuurlijk ;))

Idd we zitten niet voor niks in het afvalclubje, maar het is allemaal zo veel makkelijker gezegt dan gedaan... helaas.

Ja hier heeft Ruben ons lekker laten slapen vanacht, is goed voor het humeur. Alleen heeft meneertje ontdekt dat hij met de speen van de fles kan spelen i.p.v. drinken. Dan is rustig blijven soms wel moeilijk. Maar ja we willen er ook geen strijd van maken.

Geplaatst

kalimera dames!

goeiemorgen dames!

hier weer een paar ons erbij, zit nu weer op 85.6. Gelukkig vanavond lesgeven, dus ik sport het er wel weer vanaf.

Vriend begint vandaag met zijn nieuwe baan, dus ik moet voor mezelf koken, meestal wordt het dan niet veel. wat groente en een stukje vis of vlees. Denk dat het vanavond een visschnitzel wordt, die waren bij de winkel met de grote C in de aanbieding voor een euro, hihihi.

Ik wil toch echt wel weer richting de 83 gaan, dat buikje met die speklaag moet weg. maar ja, dat gaat zo moeilijk als je maar blijft snaaien en graaien naar al dat lekkers. Gisteren ook een chocolade letter gekregen van mijn ouders. op 2 stukjes na is ie gisteren al op gegeten (owkee, dan is het niet vreemd dat er wat onsjes bij zijn gekomen).

Deze week maar even streng zijn en gezond bezig zijn. Mijn stukjes fruit liggen er in elk geval al.

Noor, balen dat je weer in de plus bent. jij gaat dus ook even streng zijn voor je lichaam. Doe gezellig met je mee!

San, jij bent goed bezig! Gelukkig dat Ruben jullie vannacht heeft laten slapen, hihihi.

En de rest????

liefs,

Tool

Geplaatst

Ja Tool 2.6 kg in 3 weken is niet slecht toch??? Het gaat niet snel, als het er maar van af blijft. Nu ook weer aan het werk dus dan heb ik helemaal geen tijd meer om tussendoor veel te snoepen. Alhoewel er daar genoeg van die dikmakende troep staat op elk tafeltje. Ik heb me netjes ingehouden en mijn beide diensten er niet van gesnoept!!

Veel plezier voor je vriend op zijn eerste werkdag!! Fijn dat hij weer werk heeft he? Tja als je maar gezond eet als hij er niet is, dan is het niet erg en vis is altijd goed toch??

Geplaatst

Meiden

Bij het afgelopen weegmoment in 2 weken maar 1 ons afgevallen. Weet waar het aan ligt. Maar zit niet lekker in mijn vel.

Gisteravond sinterklaas gevierd, ja stukje gebak gegeten, maar niet veel avond eten en alleen maar bij die paar toastjes met filet american.

Vandaag een verjaardag, waar ik ook een klein stukje taart ga eten. Vanavond op de weegschaal.

Hoe is het met mij? Nou ik heb mega zere borsten. Ze voelen ook erg warm aan. Heb het idee dat er een ontsteking in zit. Ga morgenochtend wel even naar de dokter.

Verder ben ik nog niet gestart met de lucrin. Er zit een hele kleine minimale kans in dat ik misschien wel spontaan zwanger zou kunnen zijn. We gaan ervan uit dat het niet lukt. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus pas als de bongi er is en dat zou aankomend weekend moeten zijn dan begin ik met de lucrin.

Nog steeds verkouden en hoofdpijn, zit alleen nog telkens slijm vast in mijn keel. Maar gaat wel weer over.

Heb wel nu elke ochtend het gevoel dat mijn ontbijt er uit gaat komen.

Nou dames voor wie het heerlijk avondje gevierd gaat worden. Veel plezier.

San en Syl jullie gaan lekker met afvallen. Hou vol!!! Dan probeer ik dat ook.

Ohw ja, vrijdagavond gaat we pannenkoeken eten bij de smickel in soest. Vanwege mijn verjaardag.

Geplaatst

ach Ruby, ik hoop het voor je, dat die hele kleine minimale kans bij jullie zich voordoet!!! en dat er dus geen ontsteking in je borsten is en dat je ontbijt eruit gaat komen omdat je zwanger bent!

meissie, vind het rot om te lezen dat je nog niet lekker in je vel zit, wou dat ik iets voor je kon doen.

Succes vanavond met wegen en veel plezier op de verjaardag!!!

en lekker, vrijdag pannenkoeken eten!!! mjam mjam!!! geniet ervan. Dus je bent vrijdag jarig??? effe noteren, hihihi

San, goed van je meid!! ik heb hier op het werk net de pot op de koffiekamer bijgevuld met strooigoed en in mijn eigen pot (die overigens ook voor de rest van de afdeling is) met chocotoffs, dropjes, minisleutelhangers, allemaal lekker lekker lekker. ze zitten me aan te schreeuwen (en ben ook al zwak geweest, hahahaha).

ach, komt wel weer

liefs,

Tool

Geplaatst

Nee, ik ben donderdag jarig, maar dan moeten beide vaders kaarten, ook nog eens bij dezelfde kaartclub. Dus vandaar de 9e uit eten en kunnen we het nog een beetje laat maken als het moet.

Verder heb ik gisteren wel mijn verjaardagkado uitgezocht samen met Alwin. Bij de volgende ontmoeting heb ik weer een andere bril op. Zijn er 3 geworden voor de prijs van 2. Zal kijken of ik van de week als ze binnen zijn een foto op facebook kan zetten.

Tool hang on meid. Jij komt er ook overheen.

Geplaatst

Noor, wat een vreselijke opgave dat je gisteren de restjes moest opeten. Vooral die salades van de visboer....Likje!

Wel fijn dat je bongi wat "uitgesteld"is kun je lekker genieten van de fijne dagen.

Dit weekend de stad in geweest niets bijzonders. Ik merk dat ik niet echt bezig ben met afvallen. Merk wel dat mijn bongi er aan gaat komen. Mijn mooi opgebouwede BMS moet natuurlijk afgebroken worden.

Ellie hoe is het met trouwjurken zoeken. Heb je alle benodigde papieren binnen?

Witje goed hoor ben je toch weer een aantal onsjes kwijt. Bijna een pond!

Tool, dit is eigenlijk ook geen goede maand om af te vallen. Al dat lekkers wat je overal tegenkomt! Je vriend weer aan het werk lekker hoor!

Tool ik hoop dat je de uitslagen van dr. P. snel binnen hebt.

Rubbie, ik hoop dat je ongi nog maanden weg blijft!! En pannekoeken ben ik gek op!!

Geplaatst

Hee mopjes, klein teken van leven want zo eters op de stoep. Niet voor Sinterklaas, daar geloven we niet meer in. Heb leuk weekend gehad in mooi hotel, daar heerlijk geslapen en thuis is het weer bagger. Knetterdruk op werk, nou ja, het oude liedje. Probeer snel wat meer te schrijven... Liefs!!

Geplaatst

Oké, om toch in de Sinterklaassfeer te blijven een snelgedicht:

Noortje doet de bongi-dans,

Gaapje gaat naar Gent voor een tweede kans,

Witje valt af als een speer

Tool verdiept zich in Alan Beer

Rubster gaat los in de muziek

Syl is hopelijk niet meer ziek

Aldus mijn samenvatting ;-) Zo, en nu ga ik koken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden