Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gaaaaaap wat goed!!! Je gebruikt die viezigheid dit keer toch niet? Alleen menopur nu?Is de cetrotide er al bij of heb je deca?goed hoor ik ga voor je duimen.Scheisse ik wil wel doorschrijven maar echt on mo ge lijk vandaag. Hummel huilt aan een stuk door van de tandenpijn.Hopelijk later terug als ik dan geen hoofdpijn heb. Best veel volume sorry voor dit ongeinteresseerde bericht maar ik maak t goed promise

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O , wordt die serie nu uitgezonden op Net 5? Mijn vriend heeft de finale nooit gezien toen ik jankend voor de tv zat, haha.

Noortje, wat zielig voor je kleine ventje, en voor jou ook.

Syllie de hele dag niet gezien maar volgens mij is ze eten bij forumgenootje. Die Syl heeft het er maar druk mee :-)

Geplaatst

Geweldig Sasha heeft Masterchef gewonnen!!!!!!!!

Vanaf maandag is er Masterchef Junior, nog gaver!!! Die maken dingen waar ik nog nooit van gehoord heb hihi.

Ik kon me niet weerhouden en heb net stiekum op de weegschaal gestaan, ietsje eraf!!!! Niet veel maar ja er zijn ergeredingen.

Syl fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Geplaatst

Het is bij mij maar 2 ons hoor!! Maar er is in ieder geval niks bij en dat is belangrijker nietwaar??

Heb 2 dagen de deur niet uitgekunt dus ook geen extra beweging gehad.

Geplaatst

he chicas!!!

ja, de tapas waren heerlijk. wel iets erbij, maar dat is er nu ook al weer vanaf, met al dat gesport wat ik de laatste tijd heb gedaan, wel lekker dat lesgeven, maar begin het ook vermoeiend te vinden, zeker zo laat op de avond.

gisteren conditietraining gegeven, daarna echt op, maar toen kwam ik dus niet in slaap, zucht.

Acu-vrouw had ook eigenlijk gezegd dat ik zo laat niet meer mocht sporten, hihihi. maar ja, als je al verbonden bent aan een fitnesscentrum, wordt dat al moeilijker.

Ik ben wel sinds gisteren begonnen met een drankje dat JUS heet, zie link: http://www.juslife.nl/

een krachtige, zo niet de krachtigste anti-oxidantendrank. Niet om af te vallen, maar om mijn lichaam weer in balans te brengen.

Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan ik mijn collegaatje eens vragen voor een proefmonster.

Moet wel zeggen: puur moet je het niet drinken, even aanlengen met water. 1e dag 10ml, 2e dag 20 ml en vanaf 3e dag 30 ml. Een echte lekkere smaak zit er niet aan.

Goedkoop is het niet, 35 euri voor een fles van 350 ml.

Ellie, balen dat er niets is kunnen regelen met de boete, gaan jullie idd bezwaar aantekenen?

Fijn dat toch weer een document binnen is dat jullie nodig hebben voor jullie trouwerij/toekomst!

Syl, lekker geknuffeld met weer een mooie beeb, leuk!!!

Masterchef kijk ik niet altijd, weet nooit precies wanneer het erop is en meestal val ik er dan ook midden in.

Gaapje, mooie score al!! netjes! Kan me voorstellen dat je genoeg hebt van al dat gereis!! nog even meid!! en dan krijg je er een of twee teruggeplaatst die lekker blijven zitten totdat ze er weer uit moeten en dan hoef je niet meer te reizen!

liefs,

Tool

Geplaatst

Gabrie moor hoor, gaat de goede kant uit.

Noortje zit je in de zon.

Ellie ben je klaar voor onze dat?

Ik hang nog steeds op 91.1, niets erbij niets eraf!

Geplaatst

Oh je Syl zit je in de ik sta stil tijd???

Tool idd duur drankje, maar als het je helpt om weer in balans te komen. Kan me voorstellen dat je moe bent van het late lesgeven 's avonds. Als je maar wel aan je uren rust toekomt dan, dat is toch belangrijk??

Ik ga vandaag weer lekker wandelen. Zelf de kleine is al gewassen, gekleed en gevoed en ligt nu even uit te buiken. Het weer ziet er heerlijk uit voo vandaag. Het was hier gister 12 graden, heerlijk. En nu is het ook al weer helder.

Noor hoe is het met de tandenpijn van de kleine??

Ellie balen van die parkeerboete, gaan jullie nog bezwaar aantekenen of erkennen jullie je verlies en betalen. Of is het een princiepe kwestie geworden???

Geplaatst

Weet niet Sandra maar zolang er niets bijkomt, toch dat weekendje Wenen.

Vandaag schoonmaken dus beweging.

Tool idd pittig prijsje maar las het werkt....

Geplaatst

Sandra 2 ons is toch weer iets... wie het kleine niet eert...

En lekker ad wandel vandaag. jij werkt in een ziekenhuis toch? ik heb ooit eens gelezen dat je op de ic stage liep. Is dat nog iets wat je wilt doen? Of was t niets. Het lijkt me zelf niet echt een fijne afdeling, al die apparatuur en geen praatje met de patienten ( stel ik me voor dan he, ik weet het niet, ben er zelfs nog nooit binnen geweest gelukkig).

Syl jij maakt alles in een keer schoon? Dus echt ff flink rondrausen en calorieen verbranden vandaag.. Is ook een manier! En dan op je schoongezogen bank een heerlijk koel wijntje, yes i get the picture!

Elliebellie boze bij van me, is hub al weer van het strafbankje? Is het zo een leuk programma masterchef? moet ik het gaan kijken? ik kijk niets alleen het journaal, the voice en af een toe een stukje boulevard als ik ah koken ben. Maar dat laatste blijft bij kijken want door de afzuigkap hoor ik het nauwelijks.

Hoe rijdt je nieuwe toet?

Gaapje moet jij nu vandaag weer follikel ausmessen? Ik vind het wel spannend hoor. Straks zie ik je voor het eerst en ben je gewoon zwanger! Inschallah!!!!

Wat eet je vandaag?

Tool ik ben er voor in voor dat soort drankjes. Alleen ik hou het nooit lang vol want je merkt het meestal niet echt en als het ook niet zo lekker is dan ben ik vaak niet gemotiveerd om het nog eens te bestellen. Maar ik hou zo van nieuwe dingetjes, daarom kijk ik ook geen tellsell. Ik ga er dan steeds meer in geloven en denk dan echt dat mijn leven over is zonder een speciale sportbh, of een ab trainer of een hele bijzondere messenset. Het is dat ik nu in het buitenland zit anders had ik al weer een fles besteld!

Rubster hoe is het met jou? Nog muziekles gegeven? Is het leuk? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen eigenlijk op muziekles denk jij?

Caroline heb je nog een badpak gevonden?

Hier gaat het al weer wat beter. Maar wil wel de hele dag opgetild worden en kroelen dus nog niet helemaal beter. Nu middagdut dus even momentje rust voor mijn twee uitgerekte armen. Knagende trek maar lunchen pas om 15 uur na de slaap dus ga maar kijken wat er nog in de luiertas zit aan voedsel. Een doosje rozijnen of een oude banaan. Hmpf..

Geen weegschaal hier dus het wordt een verrassing volgende week.

Gr en fijne dag allemaal

Geplaatst

he noor, ik vind voor het rekenen 8 een mooie leeftijd voor echt een instrument te gaan spelen, maar 7 mag ook. Is alleen soms wat moeilijker uitleggen allemaal.

Wij hebben van de week zlam op de grilplaat gelegd. Ohw hij was verrukkelijk. zou het deze week zo nog een keer eten. Wil ook een keer tonijn op de plaat leggen.

Ik mag volgende week woensdag weer op de weegschaal. Ben benieuwd. wil vanavond gaan sporten. En even langs mijn vader. Dus zijn weer druk.

Geplaatst

Noor ik werk in een verpleeghuis met cliënten met psychiatrische achtergrond. IC leek mij vroeger wel heel uitdagend om te doen, maar dan had ik door moeten leren voor verpleegkundige en dan weer verder leren en dat zag ik niet zitten. Ik heb het hier nu erg naar mijn zin en met de kleine erbij heb ik helemaal geen ambitie meer om verder te leren. Wie weet wat de toekomst brengt zeg maar.

Gelukkig is de kleine weer iets beter en heerlijk toch geen weegschaal in de buurt?? Alhoewel als die volgende week thuis dan weer meer aangeeft...

Syl al aan het calloriën verbranden thuis??? Ik ga straks na de voeding op stap naar de stad, ff lekker weg en bewegen!!

Geplaatst

Ja noor, als het goed is ligt het straks in de bus! Heb het via Marktplaats, die vrouw had het 2x aangehad... Minder dan een tientje dus kon ik me geen buil aan vallen dacht ik. Hoop dat ie past want vanmorgen n het zwembad weer hijsen en trekken aan mijn gewone badpak...

Geplaatst

Goed Caroline dat je doorzet met je mini mensjes bij je, echt goed!

Noortje met terror Noor, arm ding. Laat je armen goed rusten anders krijg je je arm niet meer naar je mond.

Wijntje blijft netjes achterwege als ik thuis ben, ik ruik er wel een keer aan ;-)

Geplaatst

Nou badpak is binnen maar ziet er wel erg kort uit... wel heel breed dus dat zal het probleem niet zijn maar als ik het voor me houd komt het niet echt overeen met mijn lengte. Nou ja, vanavond maar eens passen, eerst wassen...

Geplaatst

Heb ik een heel verhaal ingetikt...voor iedereen een woord en dan ....dan schijn ik er uitgegooid te zijn #$#$%^#%$#!!

Ik heb inderdaad de neusspray niet gebruikt. Doen ik gewoon niet. Hij maakte tijdens de echo de opmerking kijk zo willen wij het graag zien.

En ik gelijk tja maar dit is wel het resultaat zonder neusspray. Hij keek mij aan alsof hij water zag branden! De cetrotide zit er sinds gisteren bij.

Dan heb ik nu nog de vrees dat de follikels springen voor het commando spring wordt gegeven. En als we dat gehad hebben..... dan hopen dat er eicellen aanwezig zijn.

En als we dat allemaal achter de rug hebben ........de bevruchting!! Affijn nog een hele hoop hindernissen maar we zien wel hoever we dit keer gaan komen.

Noortje hoest met babyterror? Neem dan ook voor jezelf wat sultana's of evergreen mee!

Oh ja en Masterchef is inderdaad leuk om naar te kijken! Stuur je baby ff deze kant op dan neem ik hem wel een dagje van je over...No problemo!

Ellie, jij hebt het maar druk met je werk. Mooi zo weer wat papieren binnen op deze manier

komt de trouwerij in zicht!

Onze Syl heeft het druk met alle baby bezoekjes! Over 11.5 maand is zij aan de beurt. Gaan we bij haar

beschuitjes eten. Hoe is het met Kayla? En je weet......wat er NIET aankomt hoeft er ook NIET meer af!

Tool jij komt bij mij eigenlijk heel sportief over......... Jij hebt toch helemaal geen drankjes nodig.

Ik hoop dat je op 1 december toch nog een goed gesprek gaat krijgen met misschien wel meer info.

Geplaatst

He he, lekker thuis en net patat op. Eindelijk even tijd om te mailen. Syl, ik ga je zo pb'en over zondag. Ik ben er, hoor!

Gaapje, ik heb het je al via pb gezegd maar je krijgt NIET nu al meds voor de volgende ronde. Jij gaat eerst even deze ronde door. Ik moest denken aan een vriendin van mij die wat, eh, spiritueler is ingesteld, ik namelijk niet zo maar ik dacht meteen: Karmisch niet handig om te doen of deze poging niet telt. Ik begrijp het, zelfbescherming enzo, girlfriend, I've been there, maar als je nu al denkt dat deze poging mislukt is dat niet eerlijk ten opzichte van je 7!!! eicellen. Dussss.

O ja, die parkeerboete, ach, die had mijn vriend natuurlijk al twee keer betaald dus dat is het punt niet. We willen nu proberen om de deurwaarderskosten terug te krijgen maar ik moet eerlijk zeggen, als ik bij de Afdeling Bezwaar zou werken zou ik er niet intrappen.

Tool aan de brouwseltjes? Ik ben zelf niet zo van de maaltijdvervanger maar ben benieuwd of het wat helpt en vooral dat je dan ook op gewicht blijft maar echt meis, ik heb je gezien in Den Bosch en ik vind jou ECHT NIET DIK!

Noortje hongert zichzelf uit en doet zich dan te goed aan rozijntjes. Ehm. Lovely?!

Meisjes, ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek naar de perfecte trouwjurk die geen trouwjurk mag zijn. Dus witte taartenjurken. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben, is een gala- of avondjurk, het liefst in blauwgrijs want dat is de kleur van m'n ogen en God is in the details ;-) Een strak bovenlijfje want ik heb goeie jetsers en die mogen gezien worden en mijn probleemgebied begint onder m'n navel. Dus strak van boven, met iets van glitters maar niet te veel, en dan wijd van onderen, maar niet hoepelwijd. Soepelvallend maar geen satijn want dat tekent te veel. En ook niet strapless, iets met bandjes of een halter. Worden jullie al gek van me? Ik wel, haha. Heb gisteren uren op internet gekeken en werkelijk niets gevonden wat maar enigszins in de buurt kwam.

Mijn weekend is zojuist begonnen, ben er wel aan toe, het was een gekkenhuis deze week.

Jullie nog plannen?

Geplaatst

Ellie komt gij zondag nog want dan ga ik een box bij de wok reserveren, meer privacy ;-). Anders zien mensen dat we zoveel drinken, ehh eten....

Ik wapper wel een keer met mijn vipkaart!

Caroline past je badpak???

Geplaatst

Zie je wij voelen elkaar aan Ellie. Kunnen zondag wel even in Rotterdam een winkel induiken waar ze ook gala jurken hebben.

Kan ik meteen iets leuks uitzoeken als bruidsmeisje :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden