Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee ik blijf er zeker af, ik ben altijd nog meer angsthaas dan vreetzak!

Sushi erg lekker maar geen kater materiaal... veels te gezond! Als je klaar bent met eten nog maar even langs de mac haha!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai dames,

Degene die deze topic ooit is begonnen heb ik al weken/maanden niet meer "gezien"....

Wie weet hoe het met Zara gaat?

Voor de rest vandaag een stuk vlaai gegeten kon er niets aan doen....collega is jarig.

Voor alle afvallers ga zo door!

Geplaatst

Ja ben ook heel benieuwd hoe het Zara vergaat. Ik denk dat ze alles ff achter zich gelaten heeft qua IVF... Maar wie weet is ze vandaag of morgen weer terug. You never know.

Zondag en gisteren gesport. Hoe goed is dat?! Niet dat ik echt mijn best heb gedaan, heb geen zweetdruppeltje geproduceerd maar voor aanwezigheid verdien ik wel een plusje vind ik zelf.

Gaab ik ben het ff kwijt. Wat ga jij nou doen qua behandelingen. Ik weet van een afspraak in maart in Gent maar daar blijft het in de tussentijd ook bij?

Liefs

Geplaatst

Begin februari. Doe je het weer in DD?

Vanmiddag nog een uur buiten gewandeld, niet dat dat nou enorm veel calorieen verbrandt, maar het is beter dan op de bank hangen met een zak chips. Alleen oen die ik ben bij thuiskomst best een groot stuk chocoladeletter. En eigenlijk is alleen de eerste mond vol maar lekker. Bij de tweede hap is het alleen nog maar zoet. Stom stom stom.

Morgen maar weer eens wegen. Ik denk dat die anderhalve kilo er nog niet helemaal af zijn maar ik hoop wel iets. Toen ik voorheen een schaal muesli tussen de middag at met noten ipv brood met kaas viel ik best goed af. Maar met dit weer zo'n koude bak yoghurt... ik heb het al zo koud! Maar als het morgen weer dikke cijfers zijn ga ik weer ad mueslie hangen 's middags.

Vallen jullie nog af?

Hoe is het verder? Ellie? Syl? Rubster? Sandra? Tooleke?

xx

Geplaatst

Het is ook zo verleidelijk dat heerlijke eten! En ik kan ook zo veel eten, echt een gemiddelde bouwvakker kan minder wegstouwen dan ik..

Maar Sandra bedoel je de toestand in de wereld of ellende in je eigen kring? Ik hoop niet het laatste...

Geplaatst

In eigen kring. Mijn tante is gister overleden. Mijn moeder heeft de strijd tot zover gewonnen tegen de kanker en haar zus heeft deze verloren..... Zo'n K*U*T ziekte

Ben boos op de hele wereld nu en als je dan idd de berichten uit de wereld er bij optelt. Pfff wat doen we hier nog......

Geplaatst

Och meisie terug wat rot allemaal... gecondoleerd... Ja het is een ellendige rotziekte die op een of andere vuile wijze heel vaak de lieverds van deze wereld pakken. ik weet er alles van helaas en ik snap gewoon niet dat dit nog steeds niet te genezen of nog betet te voorkomen valt. Zo oneerlijk!!!!

Ik hoop dat je mam het wel wint. Dat kan ook, laten we dat niet vergeten!

Maar heeeeeeel veel sterkte en liefs gewenst. He wat naar nu zo met al die speciale dagen. Daar had je haar graag bijgewild en dat ze jullie Ruben zou zien opgroeien... zucht...

Sterkte Sandra....

liefs

noor

Geplaatst

Ja weer in DD daar kan het op korte termijn.

En in maart voor een intake naar Gent. En dan duurt het ook weer een paar weken/maanden voor je kunt beginnen.....

Ja het is nu inderdaad kouder geworden en dan smaakt yoghurt niet zo jammie. Ik heb dat ook met salades.

Ik val onsjes af en kom in ieder geval niets bij.

Merk wel dat de motivatie erg ver te zoeken is. Totaal geen zin. Geef mij de lente maar!

Veel eten is hier ook geen probleem. Ben alleen niet van de zoetigheid.

Witje gecondoleerd. Veel sterkte. Het is inderdaad een rotziekte een sluipmoordenaar! En alles kan tegenwoordig maar deze ziekte voorkomen en of genezen kan dus niet altijd. Ik hoop dat je moeder wel alles overwint en dat ze nog heel lang onder jullie mag zijn.

Geplaatst

He dames. Ondanks de vreetbuien die ik van de week gehad heb toch afgevallen naar 89!!!!!!!!!

Lekker positief nieuws op de vroege morgen.

Hoe is het met de yoghurt en salade dames?????

Geplaatst

Top Sandra wat een wilskracht heb jij toch. Je gaat als een speer....

En P, lukt dat ook met afvallen?

Ik ben gelukkig ook weer 900gr kwijt en zit nu onder de 90 eindelijk, 89.4.....

Ondanks het vele eten en drinken maar ook heel hard werken is het toch weer gelukt en ik ben blij.

Gabrie gaat met onsjes eraf en komt niet bij, dat is een heel mooi begin toch. Ik heb er ook maanden over gedaan en ben ook zo begonnen, ook al gaat het langzaam is het wel beter voor mij omdat mijn lichaam er aan went.

noortje hoe gaat het met jou brieheupjes van de vakantie, alweer wat eraf? Hoe gaat het met mini Noorman alweer opgeknapt en laat hij je slapen?

Ellie nog steeds druk op het werk, al die lamtakken die maar vrij nemen, belachelijk toch....

We moeten nog wel een keer gaan plannen, bij Noor was het toch op het kasteel :-)

Met Kayla gaat het mwah mwah, gisteren weer abspuit en prednison maar ze heeft opeens veel last van dementie, staat ze ergens te drollen en dan moet ik ze even wakker maken, ze hoest wel meer en bijna elke nacht sta ik buiten dus dat is best pittig, Noor weet dus hoe het voelt, een voordeel voor jou je hoeft de regen en kou niet in en ik wel :-(.

Nou ga mijn banner maar weer eens aanpassen.

Geplaatst

Meisjes!! Durf me hier bijna niet te vertonen na zo lang niets van me gehoord te laten hebben. Het is zo druk dat ik een dag extra ben gaan werken en dat zal tot kerst zo blijven. Vandaag zijn de neefjes er. Kwam niet echt goed uit maar wilde ook geen nee zeggen tegen broer, de banden zijn al niet supersterk. Boodschappen doen, foto opdrachten maken, half vier ad wijn. Zo'n dag zal het wel worden.

Syl, wat rot allemaal met Kayla. Hoop zo dat ze het nog even vol volhoudt.

J,a volgende meeting is bij tante Noor!

Kan ook hier hoor maar ik woon niet zo riant.

O, neefjes wensen hun ontbijt.

Alles goed hier hoor, maar uitgeput. Xx

Geplaatst

Jij sterkte Ellie met alle werk en familie perikelen, laat het maar snel half vier worden zeg ik dan maar.

Bij mij kan het ook maar Noortje woont natuurlijk riant dat we ook kunnen blijven slapen dacht ik zo......:-)

Geplaatst

SLAPEN? hier in huisje altijdwakker? Ik denk dat we de hele nacht of met Kayla in de tuin staan of met de kleine man in de weer zijn. Kijken of we elkaar nog zo aardig vinden de volgende morgen hihi. Maar Sylvino en ik zijn aan slaapgebrek gewend dus bij ons zal het ochtendhumeur wel meevallen. Ellie trouwens ook. Of gaat het al weer beter met slapen?

Sandra wat goed zeg toch weer wat er af en dan in deze rottijd! Da's toch een opsteker. Ik hoop dat het volgende week weer raak is!

Sylvi ook al 6,6 kg, dat gaat lekkerrrrr!

Wat ellendig zeg van Kayla. Arme ziel. Ik hoop dat ze het nog even vol wil houden; je hebt het al niet zo fijn dan alsjeblieft ook nog niet dat erbij! Maar ik hoop dat Kayla geen pijn heeft want dat zou verschrikkelijk zijn. Een drolletje hier of daar is niet fijn maar als ze zich maar enigszins goed voelt.

Ellie een dag meer gaan werken. Uitsloofster! Wil je graag een wit voetje halen bij je baas! hihi! Nee zonder gekheid wat lief van je dat je zo meedenkt.

Hoe is het met je hub to be? Is het weer gezellig?

Dus je bent tante aan het spelen. Gaat het je goed af? Of zijn ze vervelend? Ga je ze weer veel kleurstoffen en suiker geven vlak voor ze opgehaald worden?

Gaapje je bent onsjes afgevallen. Hoeveel wil je eigenlijk nog?

Ik wil eigenlijk niet meer afvallen. Ik krijg er een oude kop van. Die sowieso al te moe eruit ziet en dan helpen magere wangen me helemaal niet. Ik gooi het vanaf nu dus op meer sporrrrrten.

Ik heb liever strakkere benen buik en billen dan een lager gewicht geloof ik. Dun zal ik nooit worden maar de boel moet strakker.

Overigens wil ik ook niet aankomen en alleen om dat te bereiken zal ik altijd op moeten letten, weinig tot niets snoepen en niet meer 2x bord volladen 's avonds. Maar ik heb besloten dat ik niet gelukkiger wordt als er nog 2 of 3 kilo af is dus ik ga er geen honger meer voor lijden.

Nog steeds geen ongie hier. Gisteren weer bloed laten prikken, ze zeiden dat ik nu toch echt wel snel mijn maandstonde zou krijgen maar ik zie de waardes alleen maar toenemen. Ik dacht dat progesteron moest afnemen maar dat zal dan wel niet. Roar.

Heb net een grote pan verse tomatengroentensoep gemaakt. Lekker en gezond.

Vanavond zalm met sla en aardappels met rozemarijn en zeezout.

Doewie

Geplaatst

Klopt wat je zegt Noor als je wat boller bent in je gezicht lijk je jonger maar als ik je foto zie vind ik je helemaal niet dik ook geen bolle kop of is dat een foto uit de oude doos...;-0

Ik heb de frietpan aangehad en daarna nog wijn met brood en smeersels, ben alleen en soms moet je jezelf verwennen toch!

Geplaatst

Even hier het stof afblazen en een paar wijze woorden van mijn man J:

Je valt niet af tussen kerst en oud & nieuw maar tussen oud & nieuw en kerst........

Geplaatst

Damn J. hij heeft helemaal gelijk!!!!

Heb nu eigenlijk wel trek in een oliebol................

Heb niet zo veel zin om te reageren op alles en iedereen. Ligt niet aan jullie maar aan mij.

Ik wens wel dat alle lieverds in 2012 zwanger zullen worden!

Knuffel voor iedereen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden