Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he girls,

de allerbeste wensen voor 2012!! dat we maar veel mogen afvallen!!!

vanavond eerste meet/weegmoment weer.

Met de kerst en oud/nieuw echt flink gebunkerd, hahahaha. heeft zich geresulteerd in een eindresultaat van 88.6. Vanochtend stond ie al op 87.6. valt me nu al zwaar de tweede dag, hahahahah

liefs,

Tool

Geplaatst

Afval ticket via lilli nogiets en dan in hè handtekening kopiëren.

Zit zwaar aan de wijn dus weet het zelf niet meer enne niet te enthousiast met dat afvallen....

Geplaatst
Hoi meiden zaterdag 28-01 dan kan ik niet, week later een optie 4 feb?

Hoe is het verder met iedereen?

Oeps kan ik niet....

Waar zijn jullie?

Geplaatst

Bin ich wieder... waar zijn toch Elliebellie en Gaapje?

Gaap is knetterdruk met werken maar Ellie..... joehoe.... ben je ook al weer aan het streben op de saeck?! Of ben je je kat aan het zoeken die op hol geslagen is door het vuurwerk. Nee toch, daar heeft ze vast doorheen geslapen.

Ja Tool best lastig he, om echt te beginnen... op 1 jan starten klonk zo lekker ver weg maar nu heb ik me een trek... en ben nog niet helemaal 100 procent goed bezig. Een paar keer koekje van hummel opgegeten. Stom want kinderkoekjes zijn t helemaal niet waard om voor te zondigen. Hoe is het met je blikjes? Al gezwigd?

Sandra begrijpelijk hoor dat je je even terugtrekt. Heerlijk zeg dat je bijna in je droomhuis trekt. Wel even druk maar voor zo'n goed doel...dan maakt het niet uit!

Sylvike gaat op rantsoen.. vreselijk klinkt het, Beperkingen. Zo'n hekel aan, beperkingen. In alle opzichten maar zeker met eten. Sterkte.

Hoe is het met doggielief?

Hier alles oke, muv slapen. Heb vandaag een uur in de zon staan strijken. Het is hier veel te warm voor de tijd van het jaar. 19 graadjes in de schaduw dus in de zon is het echt behoorlijk warm. Ben hier ook wel moe maar ken hier geen hond (sorry kayla) dus niemand die rotopmerkingen maakt over mijn wallen. Heb wel vandaag een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor hummel. Het schijnt dat ze tussen anderhalf en drie jaar heel onrustig kunnen gaan slapen omdat ze veel frustraties hebben van dingen die ze wel willen maar nog niet kunnen en 's nachts verwerken ze hun dag maar dat kunnen ze nog niet zo goed. Afijn een hoop gewouwel op zo'n website, maar ik probeer het toch maar eens. Wie weet. Volgende week donderdag kan ik terecht.

Overmorgen een follikelmeting, de eerste. F... met dat ik dit typ kom ik erachter dat ik menopur vergeten ben. Eerst ff doen, neem het normaal rond 18 uur. Adios!!

Geplaatst

Hè Noor gezellig dat je langskomt dn lijnen wat is dat???

Halve fles wijn op en ben muffins gaan bakken, moet ongi worden dus aan het vreten geslagen.

Weet zeker dat je er prachtig uitziet met walletjes onder je ogen en lekker dat niemand het ziet. Kinderkoekjes eten, nooit koekjes in huis alleen van de hond maar dat trek me niet zo.

Hoop dat hummel wat rustiger gaat slapen blijft vervelend.

Zit de Meno erin, ik slaap daar ook slecht van.

Hier vannacht heerlijk geslapen aan een stuk, Kayla ook, heerlijk, om 07.30 eruit en daarna weer terug gekropen. Gaat nog steeds goed met muts, niet gedacht, dierenarts vind het ook bijzonder!

Waar zijn Ellie en Gaapje toch....

Geplaatst

goeiemorgen!!

Noor, lekker zeg...19 graden...verlang ook zo naar de zon, hahahaha. Zit de eerste meno er alweer in? ik moest ook altijd tegen mezelf zeggen, dadelijk moet je spuiten, hahaha. Morgen de eerste fm. spannend. veel succes meid!

Hoe is het met hummel gegaan vannacht? Ja, die kleintjes verwerken alles 's nachts wat ze overdag gedaan hebben en dat gaat niet altijd even makkelijk. mss dat wij daarom ook zo slecht slapen dames??? Hoop dat osteopaat iets voor hem kan betekenen!!

Syl, aan de vino??? je maakt je naam wel waar zo op deze manier, hahahahaha.

ik was alweer een halve kilo kwijt, maar ik zeg het jullie, dat is alleen maar vocht dat ik nu kwijt raak. Mijn laatste blikje heb ik op 31-12-2011 gedronken en nu dus al 3 hele dagen zonder....aaarrrgghh...mijn lichaam schreeuwt erom. Bijna toegegeven gisteren in de winkel, maar ik heb ze stoer laten staan.

meetmoment gisteren viel nog mee. ten opzichte van de laatste meting die ik na onze vakantie heb gehad (eind september), viel het qua cm uitgroei zelfs helemaal reuze mee...alleen bij mijn heupen was ik flink uitgedijt, van 107 naar 111 cm omtrek. en mijn vetpercentage beneden (meet het altijd op twee punten, bovenlichaam en onderlichaam) was 42,1%, SLIK...tov 10 december (laatste keer via de weegschaal op de sportschool gewogen) was er nu 2 kilo vet ook bij...en dat gaat bij mij dus op de heupen zitten.

buik, taille, rug was ik zelfs cm's kwijt, hahahaha. Komt natuurlijk door het extra sportuurtje wat ik nu erbij heb.

Syl, vind het helemaal geweldig dat het met Kayla nog steeds zo goed gaat. taaie meissie is ze!

gaapje, ellie??? druk met afvallen??? hihihi

San, als je met jullie nieuwe huisje bezig bent, val je natuurlijk ook weer af, vergeet niet af en toe te eten he, hahaha! we zien je wel weer verschijnen als je weer wat meer tijd hebt!!!

Ruby, ook nog flink bezig met zwemmen en sporten??? de verbouwing verloopt nog steeds traag of is de aannemer al geweest voor de badkamer? Ben het even kwijt...weet wel dat de vloer er nu uit is, maar weet effe niet meer of er al meteen mee verder kon worden gegaan.

dames, fijne dag en tot later!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Haha, druk met afvallen my arse. Ik moest natuurlijk meteen weer aan het werk en zit 's avonds als een dolle te borduren, zie fb. Werkt heel goed want als je handen bezig zijn, kunnen ze geen wijn inschenken of in de chipszak graaien.

Rest van de week vrij maar ga morgen voor lang weekend op familiebezoek in het buitenland dus wrs niet online tenzij er ergens wifi is. Wordt een zuip-en vreetfestijn dus ga daarna pas, eh, afvallen.

Noortje, je ziet er geweldig uit. Punt. Hoop dat de kwakzalver iets uithaalt bij hummel maar het verhaal klinkt logisch, dus waarom niet proberen?

Kom later terug vanaf computer, dit schiet niet op.

O ja, 4 feb kan ik!!

Xxx

Geplaatst

Veel plezier Ellie met je ...festijn en daarna met volle moed er tegenaan toch?

Goeie tip trouwens om iets met je handen te doen behalve eten en drinken, zie jou al helemaal zitten op de bank bordurend, hihi

Geplaatst

hmpfff.... Had afspraak voor fm in benidorm maar daar aan gekomen bleek dat ik in alicante moest zijn.. Dus daar maar heen getufd en zit nu in de wachtkamer na een vragenlijst van 5 kantjes te hebben ingevuld. Grr ik wil alleen een meting geen embryo adopteren ofzo... Dat kan hier namelijk ook. Wel leuk zo'n donker kindje hihi. Ik wacht vrolijk door. Kon ik maar borduren dan had ik wat te doen!

Geplaatst

Borduren is da shit, meiden. Mijn vlucht is geannuleerd maar ben overgeboekt naar latere. Was liever pas morgenochtend gegaan maar het overboeken ging automatisch. Heb nu toch niets meer aan mijn avond en het wordt zo laat voor de ophalers. Ennieweee... Noortje hoe was je fm? Dat dat allemaal zomaar kan in Espana. Kom je nog eens terug? Je arme katjes zullen je wel missen.

Drie dagen droog gestaan maar heb nu wel zin in wijntje. Vind vliegen altijd stress en gedoe, en dan heb ik niet eens een krijsende hummel bij me. Dan zou ik helemaal flippen, denk ik, haha. Fijne avond en tot maandag!

Geplaatst

Drie dagen droog Ellie? Voel je je meteen weer wat fitter? Komt het overboeken door het slechte weer in hollanda?

Ja mijn katjes missen we vast wel maar ik heb wel een hele lieve oppas hoor! En ze wilden niet mee, bleven liever tuis zeiden ze.

Ach ja fm... at last is het toch gebeurd. Na 4 x stimuleren, vanavond wordt de 5e x heb ik 1x16 1x14 1x13 5x12 en 2x10. Zaterdag weer ausmessen. Hoop niet dat het te hard gaat want we vliegen pas maandag terug en heb eigenlijk het liefst pas donderdag de punctie. We shall see.. als het anders moet kan het op zich ook wel met een beetje geregel.

Was wel grappig daar, ik kreeg een soort stewardess die me overal bracht en volgde. Heel netjes. Normaal is het dag mevrouw, 2x links 2x rechts en volg dan de gele lijn en search it out verder. Wel netjes zo hoor. Een soort Spaanse Miep die Duits tegen me sprak.

Syl ik las ergens anders dat je een cake ging bakken? hihi you crazy woman. Je bent aan het afvallen!

Maar las ook dat je nog minder slaapt dan ik. Hoe moet dat nou joh... das toch vreselijk?! Arme meid toch. weet je wat het is... het is zo moeilijk om dan nog een beetje vd dag te genieten als je zo'n zombie bent. Dat vind ik nog het ergste... geen energie voor leuke dingen, alleen de dag omworstelen. En lijnen lukt dan al helemaal niet bij mij. Bij jou wel?

Gaaaaaaaaap ben je nou?

Liefs

noor

Geplaatst

Sjees Noor, ik ben postuum jaloers op die aantallen. Fijn dat er goed voor je katjes wordt gezorgd.

Ja joh, rotweer hier. Maar goed, kreeg bij het inchecken allemaal vouchers ook al zat ik lekker thuis dus snel nog eten en shoppen. doei!!!

Geplaatst

Ellie ben je al weg of lig je ergens dubbelgeklapt op een stoel?

Veel plezier!

Noortje dat zijn mooie aantallen en over 1 week ongeveer de punctie maar dan weer in Nederland.

We hebben wel allemaal huisdieren, valt me echt op op het hele forum. De meeste wel katten maar we zoeken toch iets om mee te knuffelen.

Gabrie we missen je, hoop dat alles oké is.

Geplaatst

Tool je kan op mijn tikker klikken en dan kiezen voor weightloss en je tikker maken.

Dan de UBBC Forum signature kiezen om je ticker te kopieren in je handtekening, even kijken of hij goed staat via handtekening voorbeeld en dan bevestigen.

Geplaatst

Hei syl, wat doe jij nu om af te vallen? Je bent erg goed bezig aan je ticker te zien. Maar wat een doel, 70 kilo.

Ik ben ook bezig om mijn conditie weer op peil te brengen en af te vallen (in deze volgorde wordt het ook geprioriteerd). Door niet te snoepen, gezond te eten en drie x in de week te trainen. Helaas is dit de langzame methode. Ik weet dat het met een specifieke dieetmethode sneller gaat. Dat mag niet met borstvoeding maar ben daar ook niet de persoon voor. Wordt diep ongelukkig als ik aan de shakes zou moeten, en laag karbo is niet echt geshcikt voor vegetariers.

Heb zo met je te doen syl, slecht slapen breekt op. Heb je het hier al met een huisarts over gehad? Vast wel....

Tool, ook weer aan het afvallen. Aan de shakes, bweh. Bewegen doe je genoeg lijkt me!

Elliebellie in het vliegtuig? Verschrikkelijk he? De laatste keer naar nederland zat ik inderdaad met een huilend meisje. Die voelde zeker de stress van haar moeder.

Succes iedereen!

Geplaatst

Ursela bij mij gaat het ook heel langzaam hoor.

Ik ben begonnen met 1x in de week mijn wijn te laten staan, nu drink ik alleen als ik buiten de deur ben en daar zin in heb natuurlijk.

Verder probeer ik mijn avondeten bewust te eten en niet zoveel en 2x in de week sporten, ik ben geen snoepers gelukkig. Als tussendoortje eet ik Liga stapje 2 en 3 geloof ik, die heb heel lang niet gegeten maar vind dat zo lekker en het vult ook, heb ze ook altijd bij niet dat ik onderweg iets haal bij een benzinepomp ofzo.

De afgelopen wk merk ik wel dat ik meer heb gegeten en gedronken want er zit weer wat bij, deze week is ook moeilijk maar ik ben weer langzaam bezig.

Ben niet van de shakes ed, vind het ook vies. Of ik die 70 haal is nog maar de vraag maar elke week als ik op de weegschaal sta motiveert dat en voel ik mij prettig.

Ja en dat slapen, vannacht was het 03.30 om vervolgens om 06.00 weer buiten te staan met muts, daarna nog even geslapen maar het is stress en behalve slaapmiddel kan ik er weinig mee en dat wil ik niet slikken. Mijn oplossing voor het slaapprobleem is geld en dan heeeel veeeeel.....!

Geplaatst

Syl, helemaal toppie...thanx voor je hulp!!!

Ellie, ben je nu al gevlogen??

Ursela, langzame methode is ook goed!! heb je nog een programma nodig??? of mag je nog niet ivm litteken? laat maar iets weten. dan zal ik proberen een schemaatje te maken (voor het krachtgedeelte, was het toch nog???)

net een stuk vlaai gegeten. vriend had deze op zijn werk gekregen, iedereen daar trouwens. een soort van nieuwjaarspakket, hahahaha.

ga weer snel aan de slag.

liefs,

Tool

Geplaatst

Mijn allerliefste schatjes,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hier ben ik dan weer voor eventjes. Ik mis jullie waanzinnig veel (ieuwwww wat klinkt dat slijmerig).

Helaas ben ik zo druk aan het werk dat ik soms ff een paar regels mee lees en daar is alles mee gezegd.

Dames ga vooral zo door ehhh met ....afvallen of zoiets! Ik heb vandaag heerlijk gesmuld van 2 kalfskroketten...ohhh men dat was zalig!

Noortje misss you

Sylvie jou vind ik ook altijd zo liefjes....

Bezige bij Ellie Pellie ........voor jou heb ik veel respect (nee wil niet zeggen dat ik dat voor de rest niet heb~!!)

Tool pfff jij maakt mij zo moe...........al dat gesport damnnn ik moet ook weer van de bank af!

Ohhh ja ben wel 1,5 kilo afgevallen heb al een week geen lunch gehad......ivm de drukte op kantoor.

Dames misses you en ik hoor wel wanneer jullie gaan "vreten"....dan kom ik mee eten!

Geplaatst

Halllooo Gaapje eindelijk, fijn om weer iets van je te horen en wat een super idee, niet lunchen en dan 1,5 kilo kwijt, ik denk dat ik het avond eten maar eens ga overslaan....

En dan 2 heerlijke kroketten, je hebt ze verdiend:-)

Zit op Jeroen te wachten met eten, bami, heb al bijna 1 zak cassave op en de helft van het vlees :-(

Geplaatst

Gaap you're back!! Gelukkig!

Jammer dat je zo druk bent maar even deze hobbel nemen dan heb je het dalijk hopelijk weer rustig.

Maar.... 1,5 kilo afgevallen?!!! Chapeau!! Echt supergoed zeg! Gefeliciteerd!

Syl ik moet toch weer erg om je bericht lachen... de helft van het vlees opgegeten... zo herkenbaar :-)

Ellie: ja prachtig aantal alleen benne de meeste ze zo rot als een mispel. Maar ja, ik heb maar 1 goede nodig he!! Ben je nu wifi loos...

Tool zeggen jullie niet VLA ipv VLAAI? Of heb ik me dat wijs laten maken.. Was ie lekker? Welke was het? Niet dat ik heel erg dol op zoetigheid ben maar heb wel eens een geweldige vlaai gegeten die was echt zooooooooo lekker. Mjammie. Ik lust ook gewoon ALLES behalve varkensvlees. Lastig hoor.

Ursula, kom je meeschrijven? Gezellig! Of was het alleen een berichtje voor Syl, dat kan natuurlijk ook. Anyway het lijkt me de enig juiste methode om af te vallen. Langzaam maar gestaag.

Hier ga ik morgen weer wegen. En fm doen. Ik hoop dat ik wat afgevallen ben. Was al aardig weer op weg om van die 1,7 kg af te komen maar vandaag beetje te veel gegeten. Pita kaas... 4 mandarijnen.. activiayoghurtje... bamisoepje. En dat buiten de normale maaltijden om. Hmmm...

Adios

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden