Ga naar inhoud

Xyosiris & Ludmilla


Ludmilla

Aanbevolen Berichten

Hallo Wij wilden ons even voorstellen. Wij zijn Xyosiris(37) en Ludmilla(22). Ben al sinds 2009 aangemeld op de site maar heb nooit echt actief meegedaan. zou het leuk vinden om met andere vrouwen in contact te komen die ook fertiliteits problemen of bezig zijn met IVF. zelf Start ik vanaf Juli 2011 ( Als het meezit in verband met de zomersluiting) met de "eerste" IVF Poging in het flevoziekenhuis.

Heb al 1 behandeling gedaan een jaar geleden maar die is door overstimulatie niet door gegaan. daarna hebben mijn partner en ik een pauze ingelast omdat het ons zwaarder viel dan we gedacht hadden.

Nu zijn we er helemaal klaar voor !!!!

 

Succes Iedereen !!

 

Xyosirs & Ludmilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Xyosiris wat een bijzondere naam! maar dat terzijde. Heel veel succes gewenst en ik hoop dat het nu gaat lukken. Ik start als alles meezit ook in juli, dus dat is gezellig, samen op het wachtbankje

 

Groetjes

noor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi, heb zelf ook de behandeling doorstaan in het flevoziekenhuis, welkom hier op het forum :). ik vond de mensen daar (op eentje na dan) erg aardig en meelevend...ze kennen je ook bij naam, en het hoe, wat, waar en wanneer, superprettig vond ik dat...:)anyway...zoals je ziet is het bij ons gelukt :) wens jullie ook superveel geluk :) en ik zou zeggen neus een beetje tussen de forums door...je zal zien dat je er heel veel aan hebt (nou ja, ik wel in ieder geval, hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

het flevoziekenhuis vind ik ook heel erg fijn.ben er een jaar niet geweest en ze wisten nog steeds mijn naam en de naam en andere persoonlijke dingen. wel jmmr dat je elke keer iemand anders ziet.heb zelf alle onderzoeken in isala kliniek in zwolle gedaan en had daar alleen maar te maken met de feriliteitsarts zelf.

Benbri gefeliciteerd met je zwangerschap.

Marlijne Suc6 vandaag..hoop dat je ook in Juli kan starten.

 

Ludmilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh...ik heb daar maar 2 mensen gehad eigenlijk...(zij weten mijn naam wel, maar ik vergeet die van hun wel iedere keer, hahaha) oh ja..dr. kimmel en dan die andere, maar dat zijn de enige 2 die in de muts lopen te klieren dan he....zwolle ken ik dus niet...wanneer ben je er voor het eerst geweest daar? (of was je er nog niet geweest afgelopen maanden) ik heb het idee dat ik je en je mannetje gezien hebt toen ik daar in de wachtkamer zat, maar weet het niet meer zeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woesdag 8 Juni zijn we weer voor het eerst geweest dit jaar. toen hadden we ook een afspraak met Dr.Kimmel..wat een geweldige vrouw.lekker down 2 earth.

moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen haar naam uit het hoofd ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nee, dan was het iemand anders, ik ben daar 27 mei geweest voor het laatst en dan nu 16 juni pas weer...nee, dr. kimmel vind ik echt geweldig, wat je zegt..down to earth en ze heeft ook nog humor, hihi...ze heeft me echt door de punctie heen getrokken hoor, die andere (waar ik idd ook de naam niet meer van weet) ook....echt super :), wanneer mag je nu gaan beginnen dan? met spuiten en punctie en...nou ja...je snapt me wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOH leuk, misschien zie we elkaar 16 Juni.dan hebben wij ook een afspraak, krijg dan een opfris curcus prikken. waneer ik weer moet beginnen met spuiten is onduidelijk.als het voor mij meezit kan ik in juli beginnen voor de zomersluititng, anders half september.

het is ook nog maar de vraag of het doorgaat omdat ik misschien eerst nog een laparoscopisch onderzoek moet ondergaan.heb namelijk verklevingen aan mij eierstokken door een infectie die ik ooit heb gehad.

Dus ik duim voor Juli. Suc6 16 Juni ben benieuwd hoeveel het er zijn !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal met je mee duimen :) wij moeten er om 11.15 uur zijn, dan hebben we de eerste echo, dus ik vind het ook heel spannend :) cursus prikken heb ik nooit gehad eigenlijk, ben gewoon gaan prikken, hihi....wat best bijzonder is...want ik heb een echte prikfobie hihi. hoop dat je niets hoeft te ondergaan en dat je gewoon lekker mag gaan beginnen en dat het allemaal wel meevalt. mocht ik je zien donderdag, leuk (al denk ik niet, meestal houden ze dat soort dingen gescheiden geloof ik) puncties doen ze in de ochtend tussen 8 en 10 geloof ik en ik moest voor andere dingen meestal in de middag komen. anyway, donderdag spannend voor ons beiden dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai Benbri,

 

Ooh heel goed, ik was echt superrrrrrr nerveus toen ik moest gaan prikken. maar het is helemaal goed gekomen !!

ik zal je niet zien donderdag ik heb pas een afspraak om 11.30

ben benieuwd hoe het donderdag bij jou gaat !! Suc6 ..!!

 

X,

Ludmilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden