Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Hier geen goed nieuws, bloeden is begonnen.

Helaas onze poging is wederom mislukt.

Succes voor de meiden hier met wachten, testen en de uiteindelijk zwangeren.

Groetjes Imar.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Imar, neeee! He verdorie, dat is inderdaad niet goed nieuws! Sterkte met het verwerken van deze altijd k***e teleurstelling.

Knuffel voor jou

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik zit al op het septemberbankje, maar kom hier toch ook weer langs ;-)

Vanochtend opgestaan met bloedverlies, naar ziekenhuis voor bloedafname en net gehoord dat ik vandaag alweer kan starten met de Progynova, dus een volgende cryopoging is een feit! Hopelijk ditmaal met een betere afloop! Nu zijn we alleen nog aan't twijfelen of we ditmaal niet ineens voor 2 tegelijk zouden gaan (hebben er nog 2 in de vriezer)...

Esly, ik snap heel goed wat je schrijft... dikke knuffel en hou de moed erin! Geniet van de vakantie!

Roos, wat goed dat ze allemaal verkeerd waren en je zo'n goede oogst hebt!

Hilde: dikke knuffel!

@all: Hou de moed er in en maak het bankje maar snel groener ;-)

Geplaatst

@imar

Heel veel sterkte met het verwerken

bah wat een dompervoor jullie zeg een dkke knuf van mij.

@Jo,

Heel veel sterkte morgen met je TP

Maar mss spreek ik je morgen hier nog even.

Geplaatst

wauw, Roos, wat een meevaller!! 9 eitjes, geweldig toch! Duim voor je dat er veel bevrucht zullen worden.

Essie, jij hoort het morgen bij de terugplaatsing he. Spannend.

Oh nee, Imar, jij ook al... gatver, het is wel een heel erg rood bankje tot nu toe :-( Sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling.

Hier alles vrij rustig. Buik is redelijk terug naar normaal formaat, ook geen last meer van. Heel af en toe, als ik een poos achter mijn bureau heb gezeten en daarna opsta heb ik even een beetje last van trekkend gevoel in de liestreek, maar dat was het dan. Borsten nog wel steeds gevoelig. Maar dat komt vast door die vieze bolletjes. Het kan alle kanten op.

Meiden op de bank, kom op he! We kunnen wel wat groen gebruiken!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hè gatsie imar, jij ook al?? Wat een k bankje dit zeg! Excusez le mot..

Heel veel sterkte met verwerken.

Tascha,wat fijn dat jullie meteen door kunnen, ik wens je heeeeeel veeeeeeeel geluk geluk op t september bankje.

Essie morgen de tp, heel veel succes.toitoitoi.

Geplaatst

imar nee wat erg! Sterkte meid.....Wat een enorme teleurstelling. Knuffel...

Mariek fijn dat jeje wat beter voelt!

Jeetje zeg, we willen groen. Hopelijk kan ik daar aan bijdragen!

Tascha jij ook weer veel succes.

Fijne avond!

Geplaatst

Imar wat erg voor je voor jou een dikke knuffel.

Jo succes moregn maak er maar een feestdag van:).

Ik moet zeggen bankje van augustes is wel erg rood:(

Wat een verdriet voor iedereen ik hoop dat bankje september beter start .

Sorry meiden ben vanadaag niet erg spraakzaam voorgeef me , ik ben behoorlijk beurs en de spanning van afgelopen dagen hebben toch een beetje zijn tol geeist.

Dikke knuffel voor alle meiden.

Geplaatst

ik heb even het lijstje naar voren gehaald:

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,11 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

25 augustus Essieislief

24/25 augustus Jo

Geplaatst

Hey meiden.

Wauw, Esther, wat een gave verrassing was dat... 9 eitjes! Nou, daar moet een topper tussen kunnen zitten!

Imar, wat balen!!! Sterkte meid!

Wachtende meiden... Jullie kans op groen wordt statistisch steeds groter! Kom op!

Dee... het is niet leuk deze weken. Wees lief voor jezelf. En dat geldt natuurlijk voor andere wachtende meiden! Keep up the spirit!

Wij zitten in België. We zijn gisteren naar een vriend van ons geweest, en zouden vandaag mijn schoonouders ophalen vanuit Zavetem. Gisteren in een leuke bed and breakfast gelogeerd. Helaas hebben mijn schoonouders oponthoud gekregen onderweg. Vanmiddag zijn we alvast 1 van de 5 koffers op wezen halen en morgen hopelijk hun met de overige 4 koffers. Gauw nog ergens een nachie bij geregeld vlak bij het vliegveld. We moeten er morgen op tijd zijn.

Hoe het hier verder gaat... Tja... Ik vloei flink. Echt heel anders als de vorige keer toen het mis ging (en ik wel zwanger was geweest). En ja, het went dat het niet gelukt is... en aan de andere kant ook niet. Life goes on... We zijn wel bezig met vanalles... En oktober is nog ver weg... Brrrrrrrrr, weer al die spuiten... ben blij dat het nu nog even niet hoeft. Afgelopen oktober is voor ons de kogel door de kerk gegaan dat we graag een tweede kindje zouden willen als het voor ons is weg gelegd... Straks, met poging 3 zijn we dan gewoon al weer een jaar verder!!!! Maar goed... wie weet... Hoewel ik er ook ernstig rekening mee begin te houden dat het misschien bij ons hele lieve, mooie grietje blijft. En met dat mooie wonderlijke kadootje zijn we natuurlijk ook errug gelukkig!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Ow ja, en thanx voor alle lieve reacties! Dat doet een mens wel goed, ondanks de teleurstelling... Want moet eerlijk bekennen dat die er echt was. Had weer hele positieve hoop, en wist niet wat ik zag toen ik het rood op het toiletpapier zag.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

@Roos, Meis ook jij kan een lange neus trekken naar die twee oelewappers van artsen die gewoon niet kunnen echo-en..na na na na na .....Net als essieislief en idd ook 9 eitjes, SUPER. Nu ff lekker bijkomen en op naar de tp.

Imar, meis ook voor jou kl#$te nieuws... neem een paar dagen de tijd voor jezelf en je man...sterkte mop.

Jo en essie suc6 morgen met de tp....

Wachtmeisjes...hou de moed erin, er moeten nu toch echt een paar groene komen hoor...kan gewoon niet anders. Liefs eer

Geplaatst

goedemorgen meiden, hoe is het met jullie?

Marlijnne, 2 weken na de punctie, wat gaat dat snel zeg!

Essie en Jo, veel succes met de tp straks, hoe laat?

Dee, hoe is het, red je het nog?

Hilde, geniet lekker in Belgie.

Mariek, hoest bij jou?

Hier alles nog oke, wel zijn de menstruatiekrampen begonnen, zo nu en dan..dus ja, wie zal het zeggen he?

Eer, Nikkie, Ruth, Tascha, Esly, Ymkeh hoe gaat het met jullie?

xx

Geplaatst

Lief dat je het vraagt Sab,...met mij gaat het prima, ondanks het weer wat maar geen zomer wil worden, getsie vandaag weer windkracht 7 en niet boven de 20 graden....blehhhh

Ik zou wel een weekje naar de zon willen, lekker op n strandbedje in de zon liggen, boekkie lezen, dat werk .... nou ja zit er ff niet in en je kan niet alles hebben he.

Ik sta eigenlijk verbaasd over mezelf hoe snel ik weer over de teleurstelling van verleden week heen ben. Als de volgende poging niet mocht lukken dan is het boek definitief gesloten en weet ik niet of ik er dan ook met een week weer bovenop ben....Wij hebben altijd gezegd mocht het ons toch lukken dan is dat héél erg meegenomen en lukt het niet zullen we daar ongetwijfeld verdrietig om zijn maar worden we saampjes oud maar niet minder gelukkig. We hebben elkaar gewoon telaat "gevonden" en de tijd kunnen we niet terugdraaien, helaas.

Aankomende dagen wordt het weer spannend met test dames...houden jullie het nog een beetje, ik weet niet waar de positieve groene vibe is gebleven maar ik blaas hem ff terug het augustus bankje in....zo daar is ie:good1:

Jo en essie ....zitten ze al lekker de emmy's hoeveel hebben jullie er aan boord gekregen?

Geplaatst

Imar wat k*t zeg..... ook al niet gelukt....

Hier ook niet meiden... vanmorgen vroeg testje gedaan (wachtdag 10, vorige 2 keren toen al positief getest) en die was zo negatief als 't maar kan.

Had het al verwacht. Baal natuurlijk flink maar heb eerder deze week al zo zitten janken en de duidelijkheid nu is ook wel 'prettig'. De kleine kwaaltjes of signalen die vorige week vrijdag/zaterdag/zondag begonnen te komen, namen sinds maandag alweer af. Vooral de afgelopen dagen was het (achteraf) duidelijk: nog wel zware borsten maar steeds minder gespannen cq opgeblazen en minder pijnlijk. Steeds minder steekjes en trekkerigheid in m'n liezen en bekkenbodem.

Ik stop nu met de bollen (heb ze nu 12 dagen gebruikt, wat het protocol van het ziekenhuis is) en verwacht dan rond zondag ongesteld te worden. Zal mezelf dan rood maken. Denk niet dat ik nog een testje ga doen, ja misschien als ik me toch nog raar ga voelen ineens, maar dat zal waarschijnlijk niet.

Wachtende meiden: zet 'm op hoor, jullie moeten de bank wel groen gaan maken!!!! Marlijnne.... jij zit 2 weken na punctie nu, houd je het nog vol om niet te testen?? Hoop ZO voor je dat het gelukt is!!

Lfs Dee

Geplaatst

Roos, super 9 stuks! Geweldig meid! Nu hoop ik op alle 9 goed bevrucht en een super toppertje (of 2) terug!

Essie, Jo...............heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes dalijk, hoop voor jullie dat hier de blijvertjes bij zitten! Laat ze maar in een warm nestje terugkomen!

Hilde, geniet van je mini vakantie dan! Hopelijk niet teveel slepen strakkies. En natuurlijk ben je teleurgesteld! Rare! Dat ben ik al als ik ongi wordt en we NIET met een poging bezig zijn! Hee, maak ook lekker gebruik nu van even samen met je mannetje.....en weer opladen voor de volgende keer dan he?! (en wat kan de tijd snel gaan he?)

Dee, Mariek, Sab..........hoe is t dames?

(hmmmmmmmmmm...........zo maar weer even lijstje erbij pakken.....ben weer vast dames aan t vergeten! - vergeef me! )

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,11 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

25 augustus Essieislief

24/25 augustus Jo

Geplaatst

Ohhhhhhhhhh Dee, niet jij ook! Jeetje meisje, ik ben er stil van...Ook al had je het al een beetje verwacht, de klap zal er niet minder om zijn.

Ik wens je heel veel sterkte met verwerken van deze enorme teleurstelling Dee.

Geplaatst

@All

Goedemorgen hier goed nieuws wij krijgen vanmioddag om 2 uur de TP en krijgen daar te horen hoeveel er zijn en welke kwaliteit dus vanmiddag kom ik hier terug om dat te vertellen.

Ik ga nu even boodschappen doen en strak hier weer even alles lezen.

Geplaatst

Essie, wat fijn om te horen!! Jippie! Heel veel succes vanmiddag.

Geluk en verdriet liggen dicht bij elkaar op dit topic..

Geplaatst

Dee, neem je tijd om dit rottige ding, die rot teleurstelling, weer te verwerken. Verdorie! Sterkte, ook voor mannie. Dikke knuffel....

Eer, volgende keer is alles of niets? Dat was bij ons deze keer, en ja..ik had me er ook al bij neergelegd dat we elkaar "te laat" ontmoet hadden. Hou je gedachten vast.........het is goed zo! (Ben er van overtuigd dat die instelling mij/ons nu dit wondertje heeft gebracht.)

Het is goed. Leven is mooi, en ja....er zal een teleurstelling en verdriet zijn, maar dat hoort erbij...........als t niet lukt.

Het is goed. Leven is mooi, en verdorie zeg, wordt nog mooier als er een kleine rond rent..........als t wel lukt.

Klaar voor volgend hoofdstuk, wat het dan ook is. Het boek wordt niet gesloten...........een nieuw hoofdstuk begint!

Marlijnne, ik was jou helemaal vergeten! Meid, hoe is t??

En voor ons allemaal: :wav: :hugg:

Geplaatst

Hoi Meiden,

Vandaag niet zo lekker.

Veel pijn rechts, ik denk eierstok, hou ook wat vocht vast en ben zooooo moe.

Ben nu op mijn werk maar ben gelukkig om 13 uur klaar.

breng mijn dochter voor een nachtje weg en morgen de punctie.

Ik hou jullie op de hoogte, Gr Esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden