Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik denk dat ik dit bankje ook niet groener ga maken.

Woensdag 3 augustus heb ik de terugplaatsing gehad, dus ik nu op wd 10.

Vanmorgen getest, maar deze was negatief.

Ik beruik Progynova en de bekende bollen. Dit houdt mijn menstruatie tegen.

Kan me niet voorstellen dat het nog kan veranderen.

xxx

Geplaatst

Nou nou Annemarie wat een gedoe allemaal , wat is er aan de hand met bankje augustus, met angst en beven ga ik me wachtweken tegemoet!Meid heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Sab jij moet het gaan worden hoor ons omkeer you go girl!

Geplaatst

bah, kom hier af en toe kijken omdat ik het iedereen zo gun, naar wat wordt het hier rood.... Heel veel sterkte iedereen!

Sab hoop dat jij beter bericht hebt. En hoest met de andere twijfelaars? Iemand nog getest of opnieuw getest?

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer!

Maar helaas niet met goed bericht.

Ik ken mijn eigen lijf te goed om me door de bollen voor de gek te laten houden.

Dus vanmorgen getest en precies zoals verwacht, negatief! Erg balen natuurlijk, maar niet diep in shock hier hoor. Misschien dat de ergste teleurstelling nog komt, ik weet het niet...

Mariek, ik hoop voor jou op beter nieuws en dat jij het bankje dan maar groener maakt meis!

Tot later meiden!

Geplaatst

Ik heb het lijstje weer even naar voren gehaald

Ik weet alleen echt niet meer wie er nu vanaf gevalen zijn allemaal want logisch dat de meiden dat niet willen invullen

Maar hier is ie weer:

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

meiden, ik heb het lijstje meteen aangepast voor mezelf hoor.

21 juli Samluc, TP

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

@ Zomerzotheid, maar daar ga jij dan verandering in brengen! Su6 met jou wachtweken hoor!

@ Sab, Jij zit nu op dag 9 toch? Geloof je er niet in dat het nog kan? Ik bedoel dat je gewoon te vroeg getest hebt?

Geplaatst

Nou als ik heel eerlijk ben geloof ik er niet mee in endometriose, plus myomen ...

en dan nog voor groen, ik ga me best doen , maar ben eigenlijk in diepe shock door alle negatieve testen dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Sab ook voor jou dikke knuffel meis , ik weet even niet wat ik moet zeggen maar je kent vast dat gevoel.

xxx

Geplaatst

Nee ik geloof niet dat dag 9 te vroeg is. Plus ik voel me helemaal niet zwanger...laten we het maar op intuïtie houden.

Roos kom op hoor, last de moed niet nu al zakken. Positief blijven meisje.

Geplaatst

hee dames...dit was niet de afspraak he...het zou groener worden niet roder....we hoeven het weer niet na te doen hoor....geloof dat er volgende week mooi weer aankomt, dus volgende week ook groener...en sab, kweet dat je je niet voor de gek wil houden, maar het is natuurlijk wel errug vroeg nog hoor...als je er vanuit gaat dat in een normale cyclus je pas 4 dagen voor je NOD kan testen en dus 10 dagen na je eisprong ongeveer en zelfs dan is de kans groot dat de test nog negatief is....jij zit op wd 8 toch? het kan nog....(ik moet gewoon positief blijven hoor :)) een vriendin van mij die op de "normale" manier zwanger werd heeft toen 4 testen gedaan NA haar NOD en ze bleven negatief, maar dat jochie is nu mooi toch al ruim 6 jaar.....dusssssssssssssss met andere woorden....het kan allemaal nog :) draai mijn duimen niet grijs voor jan doedel....en het word mooi weer volgende week, dus hier ook...oh zo...bri heeft gesproken :) (hoop het echt zo voor jullie meiden)

Geplaatst

Sab, pfff".......... Nou, verdorie! .... Sterkte! Ik hoop dat als je er nog een testje tegen aan gooit vd week dat die dan positief is! Zo niet, weer heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurtelling.

Annemarie, ook voor jou hoop ik dt je te vroeg ben gaan testen en dat ie alsnog positief wordt.

Komop meiden! Hou moed en hou vol! Het is toch vd zotte dat pixel en ikke de enige groenen zijn tot nu! Kan niet hoor, ook niet statistisch gezien, mAar vooral ook omdat ik iedereen groen gun!

Lieve rode dames, ik hoop dat jullie het volgende wachtbankje met zn allen super groen gaan maken. Geef augustus dan maar ongelijk!

Roos, komop! Je kunt t! ;)

Geplaatst

Sab, shit zeg...... erg jammer!!!!!!

Ik wilde mezelf pas rood maken als ik ongesteld was geworden en dat is nu zo.... meteen maar paracetamol en ibuprofen erin gegooid want wil ff lekker gaan shoppen zonder buikpijn.

'k Zal het lijstje bijwerken en ook meteen de andere 'rode' meiden rood maken, hoeven ze dat niet meer te doen...... :-(

21 juli Samluc, TP

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

HahaMeiden oh oh wat wil ik jullie graag geloven, vandaag wd9, ik ben echt van mening dat je dan positief test als je zwanger bent. Sorry ben ik dan een doemdenker ?

Trouwens, heb al een broodje filet op als troost ;)

Geplaatst

Als de laatste 5 positief testen komen de statistieken niet ijn gevaar :p

Ik ga mijn nagels doen , heb nieuwe kleur nagellak, dar word je als vrouw toch blij van hihi.

Geplaatst

en toch....ben je stiekem wel een doemdenker...wd 9 is eigenlijk gewoon nog veel ste vroeg in sommige gevallen, maar ja...vrouwelijke intuitie zegt ook wel wat, alhoewel die je ook goed voor de gek kan houden (aan beiden kanten ook nog) dus....kweet het niet. gun het jullie zo, en sab..broodje filet kan toch geen kwaad hoor....de meesten die zwanger zijn op de "normale" manier weten het toch ook pas veel later (vooral als het niet gepland is) en die roken, drinken en eten vaak ook gewoon wat ze willen (alhoewel ik wel snak naar een broodje filet americain met uitjes, zout en peper en oh ja..die overheerlijke saus van bakkerbart eroverheen...hm...zou ik niet mogen zondigen voor een keer of zou dat echt echt heel veel kwaad kunnen?) mijn vk zegt altijd dat ik alles mag eten, alleen met mate en zo...maar dat een keertje zo'n broodje geen kwaad kan) zucht...anyway...kweet ook niet meer wat ik moet denken, behalve dat het moet...en oh ja...Ilcsike

had toch ook positief getest? meibankje was volgens mij ook niet zo heel veel van positief, het juni bankje daarin tegen wel weer volgens mij....is eigenlijk ook niets van te zeggen, behalve dat het de meiden zo gegunt is.....

Geplaatst

Ha dames,

Effe snel n positief berichtje via telefoon dat onze kleine Stijn als alles goed blijft gaan in april een hele stoere en grote broer gaat worden !

Als ik in de buurt van de comp ben dan uitgebreidere reactie op iedereen.

Groetje,

Ilona

Geplaatst

Ha dames,

Effe snel n positief berichtje via telefoon dat onze kleine Stijn als alles goed blijft gaan in april een hele stoere en grote broer gaat worden !

Als ik in de buurt van de comp ben dan uitgebreidere reactie op iedereen.

Groetje,

Ilona

Geplaatst

Even kort berichtje van mij. Sab! Damn! Dat was niet de afspraak...maar zoals je zelf al dacht negatief. Dan wordt het deze keer gewoon weer een cryo-kindje! Zijn ook schatjes, zoals je weet ;-)

Moi? Ik steek mijn kop in het zand nog even. Overigens ook even andere dingen aan het hoofd, mijn moeder is gisteravond plots en met spoed geopereerd aan een blindedarm ontsteking. Ze woont alleen, dus vanochtend naar haar toe gereden en blijf dit weekend in het noordoosten van het land.

Annemarie, helaas bij jou ook niet gelukt...Sterkte met het verwerken van de teleurstelling!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden