Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Daisydoo, ja hoor het klopt , ik liep rond als een ballonetje , ik had het gevoel als jehet touwtje los zou laten ik zo zou opstijgen. dus een opgezette buik hoort erbij.

Wat betreft je folikels , bij mij zagen ze alle echo's max drie , en toch 9 eicellen dus laat je niet gek maken.

Succes!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@daisydoo

Ik gebruikte menopure maar ook een opgezwollen gevoellige buik ervan hoor.

Komt ook door de prikken en de eierstokken en vocht vaak.

5 eitjes op naar de 3e meting meis ik duim voor meer.

Geplaatst

is het ook gewoon dat je buik zo opzet na de terugplaatsing? of is dat alleen na de punctie

heb ook ontzettende krampen sins vandaag,ben naar huis gegaan van me werk, en lig nu lekker op bed.

vraag me af of dit nou goede of slechte tekenen zijn..

Geplaatst

Hoi Jo , nou is niet vreemd hoor dat je moei bent en je opgezwolle voelt , een week geleden heb je een punctie gehad en je zit vol met hormonen , jammer genoeg gaat het echte leven gewoon door, je kan niet alles stop zetten , maar je eierstokken kunnen best nog wat gevoelig wezen , ik ben vandaag voor het eerst lekker even boodschapjes wezen den lijkt wel op dat ie 10 kkm heb gelopem:P

Geplaatst

Hoi Jo en andere meiden,

Ik breek hier weer even in. Ik weet niet hoe erg de opgezwolle buik is, maar ga even op de weegschaal staan. Als je meer dan 1 kg bent aangekomen meteen het ziekenhuis bellen. Ik had (ondanks slechts 10 follikels) ook last van een dikke buik. Uiteindelijk een paar dagen mee rond gelopen en toen ziekenhuis maar is gebeld. Bleek overstimulatie te zijn. Was gelukkig nog net op tijd om ziekenhuisopname tegen te gaan, maar moest vervolgens wel twee weken plat en me dagelijks melden voor bloed prikken! Houd het dus in de gaten.

P.s bij mij trad het een week na TP op.

Geplaatst

ps een late overstimulie duidt bij 80 procent op een zwangerschap. Het hoeft dus zeker geen verkeerd teken te zijn.

Geplaatst

Amai, het lijstje was al ver weggezakt, maar bij deze is Esther er aan toegevoegd...

Ik heb ineens ilcsike ook groen gekleurd, kwestie van toch nog wat groen te hebben op dit bankje! Hopelijk wordt het einde van het lijstje het groene stuk :gekruiste vingers 4

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

27 augustus Esther

Geplaatst

@ jrn

oke thnx zal t in de gaten houden, ga morgen ochtend weer wegen, was de hele week het zelfde qua gewiicht en temp

morgen even kijken hoe t dan is.

groetjes!

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry sorry sorry dat ik helemaal niet meer heb geschreven... super drukke weken door verhuizing en wat troubles in de familie.

Wat zie ik toch veel rood in de lijst :-( shit zeg en zo jammer dat het bij veel niet is gelukt..... Het is jullie allemaal zo gegunt!!!!

Wij zijn nu ongeveer 5 weken zwanger dus we zijn er nog lang niet maar so far, so good. We zijn ontzettend happy en het begint steeds meer door te dringen dat we ECHT zwanger zijn. Hopelijk verwachten wij volgend jaar rond april ons eerste kindje.

Iedereen heel veel succes met alles wat komen gaat en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs Pixel

Geplaatst

Hoi Roos,

De smurfen was erg leuk, zelfs voor ons.

Onze embryo is van top kwaliteit, maar dat zijn ze altijd nog geweest.

Voel me goed, nog wel wat last vd punctie.Moet vrijdag pas weer werken, ff kijken of dat gaat.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Esther wat goed dat de embryo van topkwaliteit is.. dit moet 'm toch worden toch! echt een overlever..

Pixel wat moet dat een geweldig gevoel zijn dat jullie zwanger zijn! probeer er een beetje van te genieten hoor.. wanneer is de eerste echo?

hier weer FM gehad.. nu maar liefst 18 eiblaasjes te zien! nog 2 fm te gaan..

Geplaatst

Jeetje Esther geweldig toch dat geeft een mens hoop!

Ik zit zelf er ook aan te denken om naar de smurfen te gaan lijkt me super leuk.

Wat betreft jou werk ligt eraan wat voor werk ej doet, ik merk dat ik toch heel snel moei blij , ik kan ook zo slecht tegen die bollen bah:(.

Geplaatst

Heb mezelf even rood gemaakt, vanochtend ongesteld geworden.

Toch even slikken... vind het moeilijke gedachte dat de 2 emmies het niet gered hebben, zijn toch kindjes-in-potentie... bah, heftig proces! En deze maand zo rood.... Hoop is gevestigd op de 'eind-augustus-meiden'!

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

27 augustus Esther

Geplaatst

mariek is heel begrijpelijk wat je schrijft. Gehoopt dat er dan 1tje blijft plakken nog....Grote teleurstelling. Dikke knuffel.

Hopelijk de 7 eskimoos iets moois in het verschiet....

Het is een dramatisch bankje tnt. Hopelijk nu echt wat groen aan het eind van de rit.

Geplaatst

Oh jemig meiden.... wat een hoop rood... Ik kwam even een kijkje nemen en ik schrik me rot! Sterkte allemaal... Hou hoop hoor: Het kan echt!

Gefeliciteerd voor de positieve testers natuurlijk.

Geplaatst

Hoi Roos,

Ik werk op een groep mensen met een verstandelijke/lichamelijke beperking.

Ik denk er ook aan om nog ziek te blijven.

Moet vrijdag,zaterdag en zondag werken.

Daarna weer donderdag25-8.

Wacht nog ff af, mijn leidinggevende heeft nog niet gebeld of ik weer kom.

gr Esther

Ohja smurfen zeker doen.

Jeetje Esther geweldig toch dat geeft een mens hoop!

Ik zit zelf er ook aan te denken om naar de smurfen te gaan lijkt me super leuk.

Wat betreft jou werk ligt eraan wat voor werk ej doet, ik merk dat ik toch heel snel moei blij , ik kan ook zo slecht tegen die bollen bah:(.

Geplaatst

Oh nee mariek!! Jeetje toch... Ik had zo'n goede hoop...

Kan me voorstellen dat het even dubbel zo hard voelt dat er nu twee emmy's weg zijn...

Bah... Lekker op de bank kruipen met een kop thee en even heeeeeel erg zielig zijn!

Wat een vreselijk rood bankje zeg! Ik had het toch graag zo anders willen zien. (En met mij iedereen hier denk ik)

Jeetje, en zo ben ik ineens de volgende op het lijstje dat mag testen. Ik voel met nog steeds prima, ben nog steeds zo ontspannen dat ik er helemaal niets van snap. Het voelt goed allemaal, alsof ik er vrede mee heb, wat de uitkomst ook mag zijn.

Ben nog steeds de hele ochtend een beetje misselijk achtig. Ergens vind ik dat wel hoopvol, maar dan ga ik weer zitten denken: zouden mijn borsten dan ook al niet strakker moeten zijn? En meer pijn doen? Ze zijn nu wel gevoelig, en gevoelsmatig ook erger dan vorige maand. Maarja, ik heb wel vaker pijnlijke borsten, en echt straks staan ze ook niet.

DUs ja... Vanmorgen had ik het idee dat ik zeker wist dat het allemaal niet gelukt was, maar toen ik eenmaal wakker was en bezig en ik weer misselijk was dacht ik juist wel dat het gelukt zou zijn. Dus nog even afwachten!

Geplaatst

Mariek, wat enorm balen!!! En ja, er waren 2 leventjes aan het ontstaan... Er was celdeling. En je zou zo graag willen dat het door blijft delen tot een mooie baby! Pffft, het is een toestand.... Heb je lekker je eigen gangetje kunnen gaan vandaag? Weet je al wanneer je weer verder mag gaan? Sorry, misschien komt die vraag er wel heel snel achteraan.

Liedje, spannend he? Nou, ik hoop dat jij de bank nog wat groener kleurt. Het is echt dramatisch deze maand (tenminste, wat dames die op het forum actief zijn betreft.)

Hier vandaag een brief van het ziekenhuis gehad. En ik hoef deze keer (voor het eerst) niet aan de pil. Wanneer ik ongesteld wordt in november moet ik gelijk gaan beginnen met de decapeptyl. En ik moet 300 eenheden spuiten de volgende keer. Ze gaan kijken of ze zo wat meer eitjes bij me los kunnen peuteren.

Groetjesssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden