Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fran ik zie t zelf af en toe ook niet ;-) maar het is erg grappig om te zien wat er hier gebeurt nav een wel/niet testje. We kunnen er haast wel een poll op zetten.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Henne,

Ik weet niet wat ik van de foto's moet zeggen. Ik zie eerlijk gezegt weinig, maar als je lang blijft kijken ...... Ik vraag me alleen wel af, zie ik het nou echt? Of "wil" ik het zien?

Maar meis, laat je niet gek maken door deze testen he? Ik zou het zelf niet durven zo vroeg te testen, bang om mezelf gek te maken.

Denk om jezelf he?

Geplaatst

Nou ik zie ze ook, op allemaal! En ik ben de ultra streepjes speurneus!

Maar inderdaad, wel heel vaag. Eerlijk gezegd lijkt mij dit te weinig, durf ik tegen jou wel te schrijven. We hebben al zoveel gezien en meegemaakt qua lage waardes. Maar als je veel gedronken hebt, zou dat wel eens kunnen vertroebelen.

Als we daarvan uitgaan, denk ik dat je toch wel een hcg of 20 kan hebben (als dit in ochtend zonder drinken was echt onder de 10) en als je die nou net aan het verdubbelen bent... ja dan...

Met een grote slag om de arm, een ultra pietsie hoop, geef ik je graag een warme: "nu ontspannen en rustig slapen" knuffel. Zet de statistieken op zijn kop lichaam van Henne!

Geplaatst

Rubster, wat een moeilijke keuze! Maar als je beide eierstokken zou laten verwijderen dan kom je wel accuut in de overgang. Welk advies geeft de arts?

Mijn gedachte over waar ik een keuze moet gaan maken.

De pil, leuk maar dan hou ik hoop en ga het toch nog eens proberen. Weet niet of ik die teleurstelling aan kan.

Eierstokken eruit, heel definitief, maar weet dan wel dat we definitief niet meer hoeven te proberen en mijn endometriose niet meer groeit.

Ja, die keus kan alleen ik maken. Een ander doet dat niet voor je.

Wat moet ik doen!! Ik weet het niet.

Dat is wat me bezig houdt op dit moment.

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

Door jouw bericht mijn man ook even laten kijken Spaatje, die kan altijd lekker nuchter zijn. Helaas is zijn oordeel: ja dat is nix hoor. :-(

Geplaatst

Miki dat is precies mijn eigen mening:te vaag voor een echte zwangerschap. Maar ben wel blij dat jij ze ook ziet ;-)

Tja, we zullen het gaan zien. Er is in ieder geval wel weer iets gebeurt en dat op zich blijf ik positief vinden. Als dit niks wordt, wat ik verwacht, dan is het wel een duidelijke aanwijzing dat het zaad echt goed moet zijn. Ik word wel zwanger, maar het blijft alleen echt zitten met emmies van goed zaad. Vraag is dan alleen......hoe krijgen we dat een volgende keer weer voor elkaar?

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]1949[/ATTACH]

Wat een heerlijk huismonster zeg!!! hahaha, hoeveel weegt hij?

Geplaatst

goedenavond dames,

Babeth, ook hier nog een keertje gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Las dat je alweer thuis bent, wow dat is snel zeg helemaal super.

San, wat opstartprobleempjes maar dat komt allemaal goed en zijn jullie ook thuis met Ruben

Henne, ik zie helaas geen tweed streep.Hopelijk morgenochtend alsnog een 2e streep.. blijf nog even duimen voor je.

Sab, wanneer ging jij nou testen?

Nou wat Iggy betreft, gistermiddag ging mn vriend met hem naar de dierenarts en die zei gelijk al daar hebben we Iggy onze duintijger ;-) Inmiddels was de bult op zn rug al zo groot als een tennisbal(!) ongelooflijk hoe hard dat groeit! We moesten Iggy gelijk daar laten en hij heeft het abces onder narcose verwijderd. Nu heeft hij een open wond op zijn rug van 5 bij 1 cm. ziet er ranzig uit maar het vuil moet eruit he dus vandaar geen hechtingen. Abces heeft hij waarschijnlijk weer opgelopen door vechten/bijten. De dierenarts was erg geinteresseerd in het gps systeem en wilde alles weten. Wel leuk.

Geplaatst

Ik lach me kapot, iedereen op zoek naar het streepje. Mijn eigen vent zag het eerst ook niet, pas op een van de foto's zei hij, ja daar! Ach lieverds, we hebben in ieder geval weer wat te lullen gehad vanavond. Dank voor het meekijken ;-) en welterusten allemaal!!!

Xxx

Geplaatst

S€N, Arme duintijger. Ik vind het altijd zo zielig als dieren iets mankere. Ik hoop dat hij snel opknapt.

En zaterdag ben je er ook bij he? Dan neem ik wat voor je mee ;-)

Geplaatst

Henne, mijn vriend en ik hebben net uitvoerig naar je foto's gekeken, brightness van de computer op max gezet en ja, we zien beiden een streep. Maar ja, het is wel heul vaag hoor....Ga maar lekker slapen en morgen is het weer een nieuwe dag, spannend!

Meiden, ik twijfel enorm of ik zaterdag wel mee ga. Ik heb natuurlijk afgelopen donderdag een flinke waarschuwing gekregen in het ziekenhuis en ik moet eigenlijk wat gas terug gaan nemen. Ik heb deze week een drukke week met werk en aankomende zondag ook een verjaardag waar ik niet onderuit kom, dus ik weet niet of het zo verstandig is om zaterdag ook nog weg te gaan, hoe leuk ik het ook vind om jullie weer te zien. Dus tja, ik neig een beetje naar afzeggen.....Vinden jullie dat heel erg?

Geplaatst

Henne,

Ik zie ze ook hoor! Het zijn weer van die strepen waar je niet mee kunt verdomme! Ik vind ze overigens wel breed, zie echt een vaag balkje. Ik zie mezelf nog op mijn werk op het toilet(kunstlicht), tegen het raam (indirect licht) en in de bosjes (natuurlicht) zitten met dit soort uitslagen. Verstandelijk zeg ik nee, gevoelsmatig hoop ik dat je een late innesteling hebt gehad. Meid heel veel succes.

Liefs Pien

Geplaatst

Henne ik morgen middag accu.

Sushi was lekker :-)

'S€N Iggy onder het mes geweest dus even binnen blijven voor hem. Zielig zeg.

Henne we wachten morgen af.

Wat een gedoe in Londen zeg, waar gaat het naartoe.

Geplaatst

Laika, je moet doen waar je je goed bij voelt. en aks dat afzeggen is, dan is dat zo. jullie kleine man is belangrijker dan een lunch op t ( waarsch regenachtige) strand!!

Ik taai ook af, Henne, ik duim voor duidelijke strepen morgen!!

Geplaatst

Hi Henne,

Je maakt het weer spannend. Maar..... Zolang jij geen ochtend urine gebruikt, ga ik geen uitspraken doen over wel of geen streep :-). Ik ga in mijn dromen (want wil wel slapen vanacht) heel hard duimen voor je!!! Je weet hoe zeer ik het je gun!!!!!

Laika: super jammer dat we je niet zullen zien, maar het feit dat je de vraag hier stelt, geeft al aan dat je even lekker rustig aan moet doen en voor jezelf moet kiezen. Ha het wel heel leuk gevonden je weer te zien!!!

Volgens mij vroeg Henne het: we hebben donderdagmiddag de 20 weken echo (ben dan bijna 19). Spannend dus. We hebben vrijdag bruiloft van de zus an ar, het lijkt me sowieso al vreselijk om slecht nieuws te krijgen en al helemaal de dag voor die bruiloft... Tja, eigenlijk maar gewoon niet bij nadenken...

Verder ben ik lekker door aan et gaan met mijn mega gezellige week hier en eek lieve mensen aan het zien. Ben nu bij mijn ouders aanbeland :-)

Slaap lekker allemaal!

Ivfsh

Geplaatst

Spannend de 20 weken echo Ivfsh! Leuk dat je zo geniet van je ' vakantie' in Nl.

Pas je wel een beetje op jezelf, ook e en beetje rust af em toe?

Ik kan niet slapen, heb zoooooooooo'n Rugpijn, echt bizar gewoon.kan op geen enkele manier liggen en er is ook al niks op tv..zucht

Geplaatst

Oooh sab!!! Ik hoop zo dat bij jou de rage rugpijn ook inhoudt dat je zwanger bent!! Had ik ook zo'n last van. Er wordt trouwens overal goed voor me gezorgd. Nu bij m'n ouders, dus hier kom ik zeker niets tekort :-)

Hoop dat je zo kunt slapen, dat ga ik iig nu wel doen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden