Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nou meisjes, daar is ie dan, het nieuwe topic.

Ik zeg expres het nieuwe topic en niet ons nieuwe topic zodat eventuele 'nieuwe' meisjes zich ook welkom voelen.

Ik ga het andere topic zo afsluiten :-)

liefs Sab

• Replies 29.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters In This Topic

Posted

He Sab,

super! dank je wel!!!

Caro....spannend....enne...wat leuk dat je over me gedroomd heb...hihihi...mijn zussen hebben wel lang bruin haar, maar ik ben de enige blonde in de familie (mmmm...mss ben ik wel van de melkboer...hahahahaha...grapje...)...

zat toevallig laatst te denken dat ik ze toch weer wil laten groeien...hihihi....

zal ik het lijstje ook overhalen naar dit topic??? is mss wel handig en kan natuurlijk altijd bijgevuld worden door nieuwe leden/deelneemsters/door dik en dun meiden...wat vinden jullie???

Sab...donderdag ook voor jou spannend...de uitgangsecho en de prikinstructie voor de deca...gelukkig dat je niets hoeft te mengen met de deca...een huidplooi bij je buik tussen je vingers nemen, de naald recht erop zetten en dan links of rechts naar de navel erin duwen...en loslaten...wat bij mij hielp was de plek even vantevoren koelen met een ijsblokje en de spuit al eerder uit de koelkast halen, zodat ie wat op temp is...

liefs,

Tool

Posted

Jeej!! Daar zijn we eindelijk! Nico, goed plan om het lijstje te kopieren.

Vannacht slecht geslapen, erg warm gehad. Nu enigszins duf achter mn bureau, tis hier binnen al heeel erg warm, dat wordt wat vandaag...

Posted

Wat wennen! dankjewel Sab, een mooie naam en een goeie plek, dat iedereen zich maar welkom mag voelen hier. Nico, wat heb je weer een mooie smiley's en spreuken ; -)

Ruby, werk ze met dit mooie weer, klinkt goed je weekend, nu de buikpijn nog weg,

Guusje, benieuwd hoe het met de fm gegaan is, spannend!

Ga snel nu het nog niet te warm is wat hh doen, en dan genieten van de zon, iedereen xxx

Posted

Effe wennen hoor, aan de nieuwe naam...

Nico volgens mij is Carolijn ook via ICSI geboren, dus ze zal zich het spuiten nog wel kunnen herinneren? :-) Hoewel, tis wel lang geleden natuurlijk... Ach, lang haar staat je vast ook leuk!

Succes Fren, geen airco bij jullie? Zou ik zeker een fan aanschaffen als je die niet al had... Zwanger en warm hebben en moeten werken = niet leuk!

Nou wish me luck ik ga aan de wandel!

Posted

wauw het nieuwe topic is geopend...benieuwd hoe snel we weer op ruim 10.000 posts zitten ;-))

ohh Fren wat een drama, eerst werd het bij ons ook zo onnoemelijk heet binnen, uiteindelijk zat ik dan met mijn voeten in een bak water, dat was echt super.

Ik hoop dat je nog niet teveel last van de warmte zult hebben, momenteel kan ik er echt niet tegen. Zit binnen met de deuren, ramen en gordijnen dicht.......

Nico, goed plan om het lijstje mee te verplaatsen!

dames die moeten werken, sterkte met de hitte en het verplaatsen naar en van het werk naar huis....

Posted

Even vanaf mijn werk... Sinds zaterdag flink in de stress. Een CB digitaal test gedaan en waar ik verwachte 3+ te zien stond dus weer 2-3 weken. Zondagochtend nog maar één en weer hetzelfde;-( Vanochtend echo en de vruchtzak is wel gegroeid t.o.v. vorige week maar ze kon nog geen meeting doen. Als er sprake is van een late innesteling dan is er nog een kansje dat het goed zit. Volgende week dus terug voor een nieuwe echo.

Vandaag verwacht ik nog wel de uitslag van een nieuwe HCGtest. Ik hoop intens dat dit goed gestegen is maar mijn gevoel zegt van niet. Ik ben wel moe maar het weëïge gevoel ben ik kwijt. Pffff wat een dag voor de boeg en dat na een nacht zonder slaap (herrie ivm buurfeest en daarna warm).

Dames, hou je haaks vandaag in deze tropische temperaturen!

Liefs,

Posted

Ceeke, wat stressvol opeens, duim voor een goed hoogte hcg! Zelf zou ik ook nog willen roepen, stomme testen!!! Hoop dat je n paar misbaksels van testen heb t en late innesteling, knuffel vanuit hier xxx

Posted

Oh Ceeke, nee toch, dat kun je niet gebruiken nu! Laten we maar uitgaan van een gestegen hcg he?

Caro, lekker heet? hihi

Nico, jij ook spannend donderdag, wij allebei, jippie!

Enne, wat betreft spuiten, 1: ik spuit nooit zelf, mij te eng en 2: ik spuit altijd in mijn been, hoewel ik genoeg spek op mijn buik heb, durf ik dat gewoon niet, dus dat wordt gewoon weer in mijn benen tot ze bont en blauw zijn haha (en in dit geval ben ik toch ook wel van: never change a winning team ;-))

Oh ja en 3: nee dat weet ik echt niet meer...wel hoofdpijn gehad geloof ik van de deca, maar spuiten is altijd een hel bij mij, maakt niet uit wat voor soort en waarvoor...

Jeetje, ben al helemaal klaar met het hh, zo de tuin in met factor 20 en even lekker bakken, 2tijdschrijften gekocht bij de appie net dus ben er klaar voor. :-)

meiden die moeten werken: sterkte vandaag (ik moet morgen ook gewoon weer hoor ;-))

Posted

Ceeke heel veel sterkte, dit is niet leuk! (zacht gezegd).

Zo, dat was zweten, maar wel lekker! Kon vast oefenen voor de vakantie met ruim 30 graden... Onderweg positieve mantra's opgedreund voor morgen...

Posted

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje:?

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke:

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 27 juni 3e FM

Henne: laatste cryo-poging, tp rond 3/4 juli

Zwanger

Laika: 29 juni controle 24w1d

Simba: 30 juni controle vk 37w1d

Witje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.

Ivfsh: 22 juli echo 15w5d

Ursula:

Dublin:

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Posted

goed zo Caroline!!! spannend man, durf je wel te testen denk je?

Nico, ik zag je mailtje net en dat je weer aan het werk moest, dus ik heb t lijstje even hierheen gehaald :-)

Posted

Ik zal toch een keer moeten testen Sab! Kwam ik helemaal opgeladen terug van het wandelen, vond ik bij het plassen mijn inlegkruisje wat donkerder, nee toch! Normaal door de bollen witgelig, nu heeeeel lichtbruinig/donkergelig? Meteen weer onzeker, oh ik word zo moe van mezelf!!

Guest Guusje
Posted

Goedemorgen meiden door DIK en DUN ;-)

Aller eerst weer een waardeloze nacht gehad van de pijn. En net weer terug van de 3e FM.

Eiblaasjes zijn groot in de linker eierstok, 4 stuks. Maar helaas ook in de rechter eierstok zitten er een paar die flink mee groeien en de pijn veroorzaken ivm de cyste. Zelfs de echo was erg pijnlijk dit keer. Tranen rolde over mijn wangen. Ze kon helaas geen arts vinden om even mee te kijken, maar ze gaat het wel doorgeven. Ook zie ik als een berg op tegen de punctie, ik heb gevraagt of het alsnog onder narcose kan. Ik hoor het vanmiddag allemaal weer.

Ik ga nu even mijn bed in, ben op van de gebroken nacht en de pijn.

Tot later.

Posted

goedemorgen dames....

Jeetje San.... wat een nieuws!!! Ik ben er al even stil van.... laat staan hoe jij je voelt..

Sterkte de komende weken...

Nou hier een druk weekend gehad.

Zaterdag de stad nog in geweest om JW in zjn rol nog even te zien, en daana hebben we wat gegeten.

Gisteren hoer dus de buurtmarkt... wat een weer zeg.... ben veel in de schaduw gebleven. Warmte kan ik op zich redelijk hebben. Maar dat we met bbq achter in de tuin zaten, was het toch wel errug warm....

En ook hier een baggernacht gehad.... om 22.00 naar bed, mar geloof dat ik om 3.00 og niet geslapen hd

Vandaag een heel rustig dagje dus....

Caro.. niet stressen........ rustig aan, relax...... (moeilijk he)

Posted

ohhh nee toch Caroline! Smijt er een test tegenaan dan, of is dat echt te vroeg?

Guusje, wat een narigheid zeg, kan me voorstellen dat je tranen over je wangen rolden. Wat ellendig! Hopelijk bellen ze straks met goed nieuws en dat je snel de punctie hebt meisje. Sterkte en nu even lekker slapen.

Posted

dames wat een enge / spannende berichten hier op deze warme ochtend!

Ceeke wat een nieuws...pfff de spanning blijft enorm, ik hoop zo dat het gewoon goed zit, dat moet! HCG verdubbelt per 48 tot 72 uur ....dat die uitslag maar alvast goed zit. Lieverd de eerste echo met onze jongens was ook nog niet meetbaar, was toen ook 6 w en een paar dagen....een week later alles top!

Hou vol meid, al zal het erg slopend zijn.

Caro eerst zo´n positief bericht, goed gewandeld en dan naar het toilet, pfff, We weten wel dat het helemaal niets hoeft te zeggen maar toch, we zien liever helemaal niets in de slip en als er dan iets zichtbaar wordt dan alleen de troep van de bollen... sterkte met de laatste wachtloodjes.

Simba de warmte is nu echt niets voor mij, zit binnen met alles dicht!

Posted

Guusje...wat rot dat de fm zo'n pijn deed...hoop dat je de punctie anders onder narcose kunt laten doen...begrijp ik dat ze de follikels rechts liever niet aanprikken ivm de endo? Misschien dat ze het wel kunnen doen als je onder narcose gaat? mss een hele rare logica, maar dan is toch alles wat 'slapper' door de narcose...hoop dat je goed nieuws krijgt vanmiddag! sterkte meid!!! nu even bijkomen van de fm...

Sab...dank je wel voor het overhevelen van het lijstje...was idd aan het werk...hihihi...had overleg en moest nog wat laatste taken overdragen aan mijn opvolgster bij een andere afdeling en nog wat uitleg geven...

en gezellig de 30e op pad...jij voor de uitgangsecho en ik voor het intakegesprek...whoehoe...

Caro...aaah...probeer kalm te blijven...zucht...maar het is zo moeilijk...top dat je toch bent gaan wandelen...het is allemaal wat gevoeliger, dus mss is er wel gewoon wat losgekomen en heeft het helemaal niets te zeggen...

Ceeke...jeetje zeg...rotte testen ook...je wilt gewoon duidelijkheid en niet dit...duim voor je dat de uitslag van de hcg test gewoon super goed is en dat het goed gestegen is en dat gewoon alles in orde is...wanneer heb je een echo???

liefs,

Tool

Posted

Wij hebben de deuren altijd dicht, ivm de katten. Maar het is binnen nu al stukken koeler dan buiten..

Straks even het wasje van de lijn halen die ik gisterenavond nog opgehangen heb, en dan de volgende was erin.

Dan zijn alle Frummel kleertjes gewassen geloof ik. Morgen komt het wiegje naar ons toe.

Moet beneden ook ruimte gaan maken voor de box.

Posted

HCg is gestegen naar 2600... Volgens de tabel in Brussel kan het dus nog zeker goed komen. Nu nog mijn gevoel;-) Net peptalk gehad van collega, was ik ook wel aan toe. A.s. vrijdag weer prikken en dan maandag de echo. Het blijft dus nog even spannend hier!

Lieve meiden, dank voor jullie reacties. Vanavond reageer ik op jullie berichtjes. In elk geval een dikke knuffel voor jullie allen een extra dikke voor Guusje en ik hoop dat een paar uurtjes slaap je goed gedaan hebben!

Liefs,

Posted

Joehoeeeeeeeee Ceeke, dat is toch super?!! dat gaat helemaal goedkomen!

Meiden, ik heb iets geks haha.

Uitgaande van mijn cyclus de laatste maanden zou ik aanstaande vrijdag ongesteld moeten worden maar omdat ik op 10-6 net ongesteld ben geweest, (dus hij is even in de war geweest), maaaaar nu heb ik echt onwijze menstruatiebuikpijn. Ik heb de ovulatietest in het water laten vallen net en toevallig had ik mijn bakje al geleegd dus kon m niet opnieuw doen, zul je altijd zien haha.

Zou t nou kunnen dat ik ineens toch gewoon na 2,5 weken ongeveer wéér ongesteld ga worden...?

Ik heb donderdag de uitgangsecho dus ik kan t natuurlijk gewoon afwachten maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zoveel ervaring hier :-))

Caro, leef je nog?

Posted

super ceeke!!

Zou ook mn hcg wel willen weten... word inmiddels gek van onzekerheid hier. Ik voel niks, geen kwaal niks. Ja, ben moe en mn borsten zijn groter en gevoelig, maar THAT'S IT!! Zou bijna willen dat ik misselijk zou worden... Deze ww zijn inderdaad nog erger dan het wachtbankje. Pfff

Posted

Ik leef nog wel...:-) Sab hoop dat iemand reageert, geen ervaringen hier, wel gek verhaal ben benieuwd,Ben net gebeld door onze ivf arts uit vu, dat vonden ik wel heel sympathiek, om te vragen hoe het met ons ging, nog wat vragen kwijt gekund, het was wel duidelijk dat de eicelkwalitei slecht is, 10 eicellen, icsi en dan 1 matige bevruchting. Nu natuurlijk weer helemaal van slag, maar toch blij dat ze gebeld heeft en de moeite heeft genomen. kom waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd in de overgang, daar kan ik dan nog wat info over krijgen op afsluitgesprek open 6 juli.