Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke, hè meis, een knuffel voor jou!! Wat erg dat je schoonpa zo hard achteruit gaat, sterkte!

Tool en wen tegelijk van start, spannend meiden, heel veel succes!!

San wat is dat toch in die keukenwereld? Zelden gaat het meteen goed.....

Caro, gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf!

Henne fijn te lezen dat je iets minder moe bent, zou je lichaam aan de medicatie wennen?

Fren succes morgen bij de orthopeed, hoop dat hij/zij ook direct iets kan betekenen, dat je er zelfs wakker van wordt...

Eef ik vind de schoenen ook net golfschoenen lijken, maar ja als jij je er niet gelukkig bij voelt dan kan iedereen wel roepen dat ze mooi zijn maar voor jou werkt dat dan niet. In ieder geval al fijn dat je verbetering merkt, spierpijn natuurlijk vanwege andere stand van je voet?

Hier Ikea weer overleefd haha en geslaagd, niet alleen bij Ikea maar daar waren we ls laatste. Jeetje die nieuwe garage is echt een drama, uiteindelijk waren er verkeersregelaars ingezet,toen schoot het op. Helaas moet ik nog wel terug, een kap net in de verkeerde teint.

Morgen weer werken. Komt ook weer een nieuwe sollicitant, ben benieuwd!

Ik ga snel mijn bed opzoeken, Imke was vannacht flink aan het spoken dus ben behoorlijk op, rusten meiden!

.

Geplaatst

he chicas!!!

Caro, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!! veel rijplezier ermee!!!

Fren, veel succes bij de ortho vandaag!!!

Henne, hopelijk vandaag iets meer puf, maar als niet, helemaal niet erg! doe alles lekker in je eigen tempo. Maar ik weet hoe frustrerend het is als je graag verder wilt en je lichaam werkt niet mee. Zeker als je al een tijdje thuis bent.

Ceeke, lieve knuffel!!! rot dat het slechter gaat met je schoonvader! sterkte hiermee!!! waarom mag je niet stoppen met de bollen?

S€n, hoop dat het vandaag beter met je gaat en dat je niet zoveel last hebt van je spiertje daar. pijnlijk! Alles nu schoon bij je vader?

Wen, heb je nog met Gent gebeld? En was je op tijd? hoop van wel!!!

Kaartje, lekker genoten van jullie weekendje?

Babeth, succes met het soll. gesprek van de mogelijk nieuwe collega! nog een keertje terug naar de ikea dus, maar dan zal het waarschijnlijk niet zo druk zijn als gisteren, hihihi. Tegen de avond gaan, dan is het meestal wel rustiger (tenminste, bij ons is dat zo).

Fren, groetjes terug aan Testr!!! wens haar maar succes met de laatste loodjes!! zal haar effe porren via fb, hihihi

Ruby, hoe is het met jou meid? hebben jullie geklust gisteren?

Hier verder alles in orde. Heb alleen van die overgeefneigingen als ik gesnoven heb, gelukkig is het maar 1 neusgat per keer, bij de superfucked was het twee neusgaten.

Morgen de menopur erbij, whoeiiiiiiiiiiiiiiii

ga weer aan de slag. neem deze week elke dag het laatste uurtje vrij.

Geplaatst

Ceeke veel sterkte met je schoonvader!

Meiden die gaan opstarten, waaronder Sandra heel veel succes. Had graag meegedaan deze maand maar helaas.

Hopen dat er weer wat zw bijkomen!!!

Geplaatst

No meiden, terug uit het zh, zie Facebook voor de enorme pols unit die ze me aangemeten hebben. Het zit wel lekker stevig, maar heb net al ondervonden dat het verschonen van een luier erg ingewikkeld wordt ermee... Over 4 weken terug, hopelijk is hè dan over. Het is inderdaad de peesschedeontsteking die ik zelf al gegoogled had. Als het over 4 weken niet over is gaat er een spuit in en als dat niet helpt een operatie. Maar dat zien we dan wel weer...

Geplaatst

Oei fren: hopelijk wordt t hiermee opgelost!

Sylvie: frustrerend voor jou allemaal... Dikke knuffel!

Tool: lekker elke dag wat eerder naar huis!

Geplaatst

Fren zie niks op FB?

Sylvie knuffel meis, meer kan ik helaas niet doen :-(

Vandaag ook weer wat moe en suf, maar het gaaaaat. Ik vind het ook niet erg om moe te zijn als mijn lijf moe is en daar naar te luisteren. Maar dit is een soort klap-met-een-hamer-gevoel door die pillen en dat is erg vervelend en frustrerend. Maar goed het is 'maar' voor vier weken en wie weet went het nog wel na een paar dagen. Beetje murw verder, hoor net dat ex collega zwanger is. Geen idee dat ze daar mee bezig waren. En hoe lief ik het ook vind dat iedereen het me persoonlijk meldt en snapt dat het voor mij moeilijk is, ik word ook een beetje moe van de standaard 'moet je wat vertellen, hoop dat het voor jullie ook snel zo is' berichtjes. Bleegh!

Geplaatst

Nope....vreemd.

Ben trouwens nu met werk aan het steggelen over de uit te betalen vakantiedagen. Ik had vanaf januari 2 uur salaris omgezet in vakantieuren en nu willen ze alleen de uren die ik boven die 22 uur heb gewerkt uitbetalen. Daarmee dus de opbouw van die 2 extra uren tijdens ziekte even negerend. Ik kom er niet helemaal uit wie nu gelijk heeft. Zij zeggen dat ik een contract van 22 uur had per januari, maar zo zie ik dat niet. Stom dat ik daar toen niet gelijk op gereageerd heb, dacht dat komt in april wel. Zucht.

Geplaatst

Fren, ik zie m ook niet.

Irritant Henne, je hebt die uren natuurlijk wel gewerkt, maar staat niet zwart op wit... Vind het wel erg flauw van ze!

Geplaatst

Fren, vreemd, ik zie m ook niet....

maar ben wel heel benieuwd naar de constructie. Had je dus toch gelijk met je zelfgestelde en gegoogelde diagnose. Hoop dat dit het herstel zal bespoedigen!!!

Henne, balen zeg van je vakantiedagen/uren en de uitbetaling daarvan. hoop dat je eruit komt en dat het in jouw voordeel is.

Syl, had ook graag gezien dat je had kunnen meedoen deze maand. Knuffel meid!!!

heb zojuist met een oud-collegaatje afgesproken om in de voorlaatste week van mijn verlof bij haar op bezoek te gaan. Kan ik eindelijk hun dochtertje zien (eind november 2011 geboren). Heb het al die tijd afgehouden, maar nu heb ik zoiets, ik ga ervoor. Waarschijnlijk ben ik dan ook net zelf zwanger, hihihi. Benieuwd of ik me dan kan inhouden om het niet te zeggen...

Geplaatst

Wat raar fren ik kijk bij je foto's en zie hem daar ook niet staan.

komt wel een keer.

Hier een rustige pasen gehad.

En ja de 1e datum voor de badkamer staat. 17 april komen ze de afvoer van de standleiding maken.

Laater meer....

Geplaatst

Joehoe Ruby, die standleiding wordt een mijlpaal!

Fren, ik zie 't nog steeds niet hoor :-(

Ben net even heel brutaal en voorbarig geweest. Die ex-collega die zwanger is, werkt als onderzoeker bij mijn vorige werk. Dus ik dacht opeens: als zij met verlof is, moet ze misschien wel vervangen worden. En wie kan dat beter dan een freelancer die de organisatie kent, die zij kennen... Heb gelijk via facebook een informeel berichtje naar mn ex-manager gestuurd om te zeggen dat ik evt beschikbaar ben. Best trots op mn eigen actie!

Geplaatst

Hihi champagne door de standleiding ;-)

Via linkedin ook m'n zakelijke contacten gemeld dat ik per 1 mei weg ben, aantal is daar totaal niet blij mee. Doet me dan toch weer goed.

Geplaatst

Nee, champagne door de standleiding. Dat is zonde. Dan kan ik het beter op drinken. Ook al mag je niet tot weinig alcohol met diabetes.

Wat mij opvalt is dat ik niet veel info kan vinden wat je echt allemaal wel en niet kan eten. Ja uitkijken met suikers. Of te wel koolhydraten. maar die heb je wel nodig voor je spieren. Dus het liefst volkoren producten. Zover ben ik wel. Maar honing is ook niet goed volgens de praktijkdeskundige. En hoe los ik dat dan op met een lekkere pannenkoek. Welk fruit kan ik beter laten staan? allemaal vragen voor 26 april, dan weer naar de praktijkondersteuner. Ze gaat dan mijn voeten bekijken. Vervolgens moet ik daarna racen naar het VU voor een afspraak bij de gyneacoloog. Als er een operatie komt dan komt die pas na eind september. Dan is de taptoe geweest.

Tool lekker dat je maar 1x hoeft te snuiven.

Henne, leuk die reactie van je zakelijke contacten. En wat assertief van je om zo met die zwangerschap van je ex-collega om te gaan.

Alwin heeft dat altijd met koninginnedag en de gemeente. Elk jaar vragen ze weer naar hem. Dat doet je goed toch?

Ceeke, jij heel veel sterkte met je schoonvader.

IVfsh, wordt het dan toch weer China? Of is er nog niets zeker.

Fren, jij een stellage om je arm/ Ben toch wel nieuwsgierig.

Meiden ik wil vanavond nog even aan de knutsel, maar of dat gaat lukken. Heb ook vanmiddag mijn rondje niet gelopen. Wil dus even naar de sportschool om op de band te lopen en te fietsen. Allebei een kwartier en dan lekker douchen en wachten op alwin tot half elf.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Lastig Ruby, ik eet wel suikervrij dus ken veel producten, maar of dat dan met diabetes ook mag... Er is bijvoorbeeld veel suikervrije jam, van zonnatura maar ook een ander merk....weet zo snel de naam niet... Smalle, hoge potten en heel veel smaken. Hier hebben ze het bij c1000. Maar goed, dat zijn toch wel vruchtensuikers.... Net zoals suikervrije waterijsjes, ook vruchtensuiker. Mag suikervrije chocola wel? Die die ik vroeger at, was er speciaal voor diabetici, maar die bestaat niet meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden